+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Sure ve Ayetler Kategorisinden Kuranda Hz Adem ile ilgili Ayetler Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir

    Yorum: Kuranda Hz Adem ile ilgili Ayetler

    Reklam




    Yorum: Kuranda Hz Adem ile ilgili Ayetler isimli yazı www.Mumsema.com

    Hz Adem ve Hz Havvanin cocuklari bir kiz bir erkek olarak ikiz dogdular.cogalmalari icin kardeslerin eslesmeleri gereksede Allah c.c bir anda dogan ikizlerin ciftlesmesini degil bir sonraki ikizlerin bir oncekilerle eslesmelerine izin vermis.kendi istekleri dogrultusunda degil Yaradanin onlara verdigi izin dogrultusunda cogalmislar.

  2. Misafir

    Yorum: Kuranda Hz Adem ile ilgili Ayetler


    Reklam



    süper allah razı olsun yapmasaydım vay halime

  3. Misafir
    yaaa çookkk yardımcı oldunuz sayenizde hocamdan 100 puan aldım bida böyle bir ödev çıkarsa size gelecegim sizim sitenizi ziyaret edecegimmm ALLAH sizden razı olasunnnn

  4. Misafir
    Sen çok yanlışsın kardeş az araştırma yap Adem eşinin peygamberidir...
    Hz. Adem ve Hz havva'nin her seferinde ikizleri oldu ve bu ikizler diğer ikizlerle kardeş sayılmadı çapraz evlilikler yapıldı soy böyle cogaldi ve Hz Adem kendi ailesinin peygamberi idi.. Ayrıca Habil ile Kabil'in kavgası da evlilik yüzündendir Kabil kendi ikiziyle evlenmek istedi fakat kendi kardeşi ile evliliğe müsade edilmedigi için ve bunu ona ikna etmek için sonunda Allah ikisinden adak istedi Kabil bencildi ve en kötü adagi sundu kabul edilmedi ve Kabil Habil'i öldürdü .. Kısaca böyle aklında soru kalırsa daha geniş arastir.. Unutma Hz Adem ilk insan ve kendi Ailesinin peygamberidir.

  5. Misafir
    Hayal yazıyom işime yarıyor yazana Allah razı olsun

  6. Misafir
    cok guzel allah razi olsun tam istedigim cevap.

  7. Misafir
    Onların ikisi yedi der yani tesniye babi kullanır yani burda işi yapan 2 kişi yasak meyveyi yiyen iki kişi kovulan iki kişi ayrıca her peygamber in şeriatı aynı değildir Hz musa ümmetine cumartesi günü balık avı koyunun kuyruk yağı haram oldu bize helal onlarda oruç tutana eşi ile ilişki yasaktı gece gündüz bizde gece serbest bırakıldı bilmeden yorum yapma ensest bugün ensest o gün değil mümkün olan en uzak evlilik yapıldi farklı doğumda doğanlar arasında zamanın şartları böyle idi ancak bu gün öz kızı öz kardeşi ile yapanlar yadırganmiyor Avrupa'da bugün bile bir ülkede hala evlenen kızın kızligini damadın kardeşi alır başka yerde kızın annesi gerdegi izler Allah bilir ya dayanamaz katılır bunlar ensest değil mi peki ama onlarda ahlak kültür olmuş hz adem döneminde mecburen yapılan geçici bir şey mi gözünüze battı

  8. Misafir
    Hz. Adem ile ilgili herhangi bir kaynak yok maalesef. Hz.Adem yaratıldığında yeryüzünde kavim falan yoktu.

  9. Misafir
    Bununla ilgili bir ayet varmidir. Yoksa hadisler mi kaynaktir. Biraz tuhaf degilmi capraz eslesmede olsa kardeş evliligi olmuyormu...,

  10. Misafir
    Hz nuha kadar geldi hz nuhta sonra tufan koptu insanlık helak oldu insanlık tufandan sonra şimdiki insanları. Atasıdır

  11. Misafir
    Arkadaşlar Allah için ayeti kerimelerde hep aklınızı çalıştırına vurgu yapılır o yüzden aklınızı kullanın. Adem a.s oğulları kardeşleri ile falan evlenmedi böyle bir ayette yok. hadislere dayanarak din yaşanmaz yaşanırsa çarpık yanlış olur. Bir hadisin doğru olabilmesi için Kur an süzgecinden geçmesi lazım. Allah için Mehmet OKUYAN ve Caner TASLAMAN ın Adem ile ilgili videolarını makalelerni izleyin. Allah bizlere doğru ahlak Kur an ilmi nasip eylesin. Bırakın babalarınızdan dedelerinizden duyduğunuz şeyleri. Gerçekler Kur an da vardır. Eğer bir şey Kur anda yoksa hadisle yada başka bir şeyler öğrenmeye açıklamaya çalışmayın. Çünkü Allah ın her şeye gücü yettiği gibi Kur an da da anlatmıştır.

  12. Misafir
    aynen dersim de bana çok yardımcı Allah ta herkezin yar ve yardımcısı olsun amin

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
hz adem ile ilgili ayetler,  hz ademle ilgili ayetler,  hz adem ile ilgili iki ayet,  hz. adem ile ilgili 2 ayet,  hz ademle ilgili 2 ayet,  hz adem ile ilgili ayet,  hz ademle ilgili iki ayet