Her 100 yılda bir kutup gelir şu anki kutup da menzil gavssı seyyid abdulbaki ks hazretleri dir 5 üzerinden 5.00 | Toplam : 4 kişi
  1. 1
    Ebu Derda Üye
    Ebu Derda
    Üye
    Ebu Derda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üye No: 85624
    Mesaj Sayısı: 19
    Tecrübe Puanı: 1
    Yer: gariban

    Her 100 yılda bir kutup gelir şu anki kutup da menzil gavssı seyyid abdulbaki ks hazretleri dir


    esselamun aleykum ve rahmetullah ve berekatu sevgili müslüman kardeşlerim dünyada her 100 yılda bir kutup gelir şu anki kutup da menzil gavssı seyyid abdulbaki k.s. hazretleri dir

    İlgili Yazılar

  2. 2
    ehli-sunnet Feseyekfikehumullah
    ehli-sunnet
    Feseyekfikehumullah
    ehli-sunnet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üye No: 79032
    Mesaj Sayısı: 1,491
    Tecrübe Puanı: 15
    Yer: Uzaklardan..

    Cevap: mirşid i kamil


    ve aleykumusselam ve rahmetullah

    Herkese göre kendi Şeyhi ve yahut Hocas'ı Mürşid-i kamil'dir :)


  3. 3
    Ebu Derda Üye
    Ebu Derda
    Üye
    Ebu Derda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üye No: 85624
    Mesaj Sayısı: 19
    Tecrübe Puanı: 1
    Yer: gariban

    Cevap: Mürşid-i Kamil


    deyerli ve sevgili müslüman kardeşim o bir teori altın varken tenekeye ne gerek

    Alıntı
    Bu nedemek şimdi bu nasıl söz?:(
    desert rose mecazi anlamda düşünün bakın ne kadar güzel bir söz haşa bizim ne haddimize evliyalara söz atmak köpek bile benden üstündür


  4. Reklam

  5. 4
    Hoca Moderatör
    Hoca
    Moderatör

    Profili:
    Üye No: 11
    Mesaj Sayısı: 0
    Tecrübe Puanı: 0
    Yer: çalışma odam:)

    Cevap: her 100 yılda bir kutup gelir şu anki kutup da menzil gavssı seyyid abdulbaki ks hazretleri dir


    Alıntı
    esselamun aleykum ve rahmetullah ve berekatu sevgili müslüman kardeşlerim dünyada her 100 yılda bir kutup gelir şu anki kutup da menzil gavssı seyyid abdulbaki k.s. hazretleri dir
    ve aleykum.
    Bence bu zamanın büyük velisi-Kutbu Biskivi Tarikatı Şeyhidir.:)
    Kimse kimsenin mürşidini büyük veli görmesini kınamaz ama bunlar iddiadan öteye geçmez.
    Çünkü bu dereceleri sadece ALLAH (cc) bildiğine göre...


  6. 5
    mhyilmaz Devamlı Üye
    mhyilmaz
    Devamlı Üye
    mhyilmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üye No: 61607
    Mesaj Sayısı: 73
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 27

    Bir adam kötü yoldan para kazanıp bununla
    kendisine bir inek alır. Neden sonra yaptıklarından
    pişman olur ve hiç olmazsa iyi Bir şey yapmış
    olmak için bunu Hacı Bektaş Veli'nin dergahına
    kurban olarak bağışlamak ister. O zamanlar
    dergahlar aynı zamanda aşevi işlevi görüyordu.
    Durumu Hacı Bektaş Veli'ye anlatır ve Hacı
    Bektaş Veli;

    -"Helal değildir" diye bu kurbanı geri çevirir.

    Bunun üzerine adam Mevlevi dergahına gider ve
    aynı durumu Mevlana'ya anlatır. Mevlana ise bu
    hediyeyi kabul eder. Adam aynı şeyi Hacı Bektaş
    Veli'ye de anlattığını ama onun kabul etmemiş
    olduğunu söyler ve Mevlana'ya bunun sebebini sorar.

    Mevlana şöyle der;

    -"Biz bir karga isek Hacı Bektaş Veli bir şahin gibidir. Öyle her leşe konmaz. O yüzden senin bu hediyeni biz kabul ederiz ama o kabul
    etmeyebilir."

    Adam üşenmez kalkar Hacı Bektaş dergahına gider ve Hacı Bektaş Veli'ye Mevlana'nın kurbanı kabul
    ettiğini söyleyip bunun sebebini birde Hacı
    Bektaş Veli'ye sorar.

    Hacı Bektaş Veli'de şöyle der;

    -"Bizim gönlümüz bir su birikintisi ise
    Mevlana'nın gönlü okyanus gibidir. Bu yüzden, bir
    damlayla bizim gönlümüz kirlenebilir ama onun engin
    gönlü kirlenmez. Bu sebepten dolayı o senin
    hediyeni kabul etmiştir."



  7. 6
    ravza 2 ALLAH C.C garip bir kulu
    ravza 2
    ALLAH C.C garip bir kulu

    Profili:
    Üye No: 72957
    Mesaj Sayısı: 1,207
    Tecrübe Puanı: 22

    Anlatımlardaki inceliğe bakınız insan onların zamanına gidip tanımak ister bu zamanımızdada kutubun kim olduğu akıllara gelir ama bunu nereden bilebilirizkiii


  8. 7
    TarikateSon! Kıdemli Üye
    TarikateSon!
    Kıdemli Üye

    Profili:
    Üye No: 97209
    Mesaj Sayısı: 210
    Tecrübe Puanı: 3

    zamanın kutbu (yani kainatın yönetiminden sorumlu kişisi) sizin dediğiniz gibi Menzil Şeyhi ise,kendisine gidin ve deyin ki:''Ey kutbum,ey gavsım,şimdi sen kutupsun gavssın,yani kainatın yönetimi idaresi (hâşâ),senin elinde,insanların hidayet vesilesi sensin(bu ifadeler kutupların özellikleri olarak yapılan İmam Rabbani'nin anlatımlarıdır)E o zaman sayın kutbum,sayın gavsım,30 senedir bu milletin başında bir terör musibeti vardır.Her gün görüyoruz analar ağlıyor,kahroluyor.Ya siz aynı zamanda Nazlı insanlarsınız,Cenabı Allah'ın naz makamındasınız,şu Apo pi.i için Rabbim'e bir el açıp dua etseniz,bu şerefsizin hidayetine vesile olsanız,yok eğer o zor geliyorsa size dua etsenizde hapishanesinde geberip gitse,dağdaki o.çocukları içinde bir dua etsenizde kahruperişan olsalar sayın gavsım,insan 30 senedir hiç bu konuda Rabbine dua etmez mi yahu,ayıp sizin yaptığınızda,burda oturduğunuz yerden bir eliniz yağda bir eliniz balda,lüksler içinde 4-5 katlı binalarda elinizi hiç bir işe sürmeden mersedelerde gezerek nereye kadar,e hadi gösterin şu gavslığınızı da millete rezil olmayak,deseniz ne güzel olurdu.Bunu sorduğunuzda orada olmak ve gavsın yüzündeki ifadeyi görmek isterdim.


  9. 8
    İnanc Devamlı Üye
    İnanc
    Devamlı Üye
    İnanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üye No: 93990
    Mesaj Sayısı: 1,431
    Tecrübe Puanı: 15
    Yer: Yalan Dünyada Bir Yer.

    Bence bu konuları bu kadar uzatmayın ...

    Tarikat ehline saygılı olalım..

    İsteyen tarikat yolunu seçer isteyen Kuran sünnet yolunu seçer ..

    Artık hergün bu konulardan sıkılmaya başladım


  10. 9
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Dediğiniz doğruysa, sakalı yanmaması gerekir bir deneyin.


  11. 10
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Herşeyin bi vakti olduğu gibi saydıklarının da zamanı gelince ne gerekiyorsa kader de ne varsa o olur . Herşeyi Gavs yapar eder demedik Rabbimizin izniyle şimdi irşadını sürdürüyor Elhamdülillah ... Bugun Allah dostlarını niye dua etmiyor bu terör örgütleri neden bitmiyor diye sorgulamaya düşenler . yarın da Allahın gücü yetmiyor mu die sapıklığa düşer ! Herşeyin Allahın elindedir o ne isterse o olur... Bu arada terör vs bunlar hepsi kıyamet alametleri ...


  12. 11
    Mamo zino Misafir
    Misafir

    Ahir zaman girmiş çatmış sizler neyin kavgasını yapıyonuz tarikatmı kalmış dava iman davası olmuş gardaşlar iş mehdiye kalmış artık bunu ben demiyom rahmetli ğavsı kasrevi söyledi bizde duydk.Adıyamanlı altıncı memet.


+ Yorum Gönder