İddaa'dan kazanılan para 5 üzerinden 5.00 | Toplam : 4 kişi
  1. 1
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    İddiadan kazanılan para


    s.a bi bilgisayar oyununda gercek para olarak 10 kuruş eden eşyalarıla (gercek para ile almadıgım ) onlarlar iddaya benzer bir şey oynayınca (zaten bu eşyalar işime yaramyan cop niteligindeki eşyalar ) ve kazansam kazandıgım eşyalarla satmayıp gercek paraya donüştürmesem haram olur mu ?

    İlgili Yazılar

  2. 2
    Şema Moderatör
    Şema
    Moderatör
    Şema - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 20.Mart.2007
    Üye No: 123
    Mesaj Sayısı: 7,435
    Tecrübe Puanı: 84

    Cevap: İddiadan kazanılan para


    Kumardan kazanılan ve Gerçek paraya dönüştürülmeyen eşyalarda haramdır.


  3. 3
    alperensa Üye
    alperensa
    Üye

    Profili:
    Üyelik: 15.Mayıs.2016
    Üye No: 108500
    Mesaj Sayısı: 3
    Tecrübe Puanı: 1

    İddaa'dan kazanılan para


    iddaa oynarsak diyelim 3tl veriyoruz. 10tl kazandık sadeece 3tl yi alıp geri kalanını verebilirmiyiz birine yani keyfine böyle haram olurmu


  4. Reklam

  5. 4
    alperensa Üye
    alperensa
    Üye

    Profili:
    Üyelik: 15.Mayıs.2016
    Üye No: 108500
    Mesaj Sayısı: 3
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Iddaa ile ilgili


    yani iddaa oynuyoruz ve kazanılan parayı harcamıyoruz bu caizmidir


  6. 5
    Şem'a YÖNETİCİ
    Şem'a
    YÖNETİCİ
    Şem'a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 10.Mayıs.2007
    Üye No: 677
    Mesaj Sayısı: 3,268
    Tecrübe Puanı: 34

    Keyfine kumar oynamak da haramdır.
    Kazandığınızı harcamasınız yine aynı günahtır


  7. 6
    TheBlack789 Üye
    TheBlack789
    Üye

    Profili:
    Üyelik: 04.Haziran.2017
    Üye No: 112593
    Mesaj Sayısı: 1
    Tecrübe Puanı: 1

    merhaba arkadaşlar ben bir iddia oynadım ve kazandım ve parayı harcadım yani haram yemiş oldum bu haram yedigimi nasıl sevaba dönüştürürüm ?


  8. 7
    arifselim Yönetici
    arifselim
    Yönetici
    arifselim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 29,934
    Tecrübe Puanı: 10

    Merhaba. Artık geçmişte kalan bu günah için yapman gereken şey tövbe istiğfar etmek ve bir daha kesinlikle bu harama düşmemektir. Bir miktar sadaka verebilirsin.


  9. 8
    Firatyldrm Üye
    Firatyldrm
    Üye

    Profili:
    Üyelik: 04.Ekim.2017
    Üye No: 115053
    Mesaj Sayısı: 1
    Tecrübe Puanı: 1

    Selamin aleyküm benim adım Fırat. Size sormak istediğim bir konu var müsaadenizle, şimdi ben iddia oynayan biri İdim son oynadığım şans oyunundan belli bir miktar para kazandim. Ama tövbe ettim namaza başladım o kandigim para ile kendime namazlık kıyafet aldım bunu giyiyorum sizce giymemde bir masur varmıdır...


  10. 9
    ACİLSERVİS Administrator
    ACİLSERVİS
    Administrator
    ACİLSERVİS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 19.Ocak.2007
    Üye No: 1
    Mesaj Sayısı: 3,394
    Tecrübe Puanı: 10

    Aleykümüsselam Haram olan sadece şans oyunlarından çıkan para ve alınan eşya değil ki. Bu oyunu oynamanın kendisi de haramdır. İster bir şey çıksın ister çıkmasın fark etmez. Eşyaları bir fakire ver ve tövbe edip Allah'tan af dilemelisin.


  11. 10
    Acizanekul Devamlı Üye
    Acizanekul
    Devamlı Üye
    Acizanekul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 02.Ocak.2015
    Üye No: 105259
    Mesaj Sayısı: 287
    Tecrübe Puanı: 3

    Haram işten kazandığınız para ile alınan elbise ile namaza durmamanızı tavsiye ederim ayrıca o kazandığınız parayı da elden cikarmalisiniz Tevbe etmelisiniz


+ Yorum Gönder