Kadınlara oranla erkekler daha çok günah işliyor doğrumu? 5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
  1. 1
    ordeall Emekli
    ordeall
    Emekli
    ordeall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 24.Kasım.2009
    Üye No: 66427
    Mesaj Sayısı: 440
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 27
       

    Kadınlara oranla erkekler daha çok günah işliyor doğrumu?


    Merak ettigim konu şudur ki neden erkekler cinsel konulara daha yatkın oluyorlarda kadınlar bu kadar olmuyor yani şimdi yolda geçen bir kıza bir erkek dönüp arkasına bakıpta kötü şeyler düşünüyorsa neden bunu bir kadın yapmıyor yani erkekler neden böyle anlamış değilim burda erkekler günaha daha çok sürükleniyor kadınlardan çok böyle kadınlarda olur illaki ama erkekler kadar değildir bu konuyu ben anlamış değilim aydınlatırsanız sevinirim:(

    İlgili Yazılar

  2. 2
    emniciba Hep Üye
    emniciba
    Hep Üye
    emniciba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 08.Ağustos.2011
    Üye No: 89415
    Mesaj Sayısı: 606
    Tecrübe Puanı: 7
    Yer: Himalaya Dağları

    Cevap: Affınıza sıgınarak bir soru sormak istiyorum


    Konun böyle kardes erkek ler kadının parmağını gorse nefıs durtuler getırır ?allah nefsimize terbiye versin .amin


  3. 3
    kral2a_1988 Devamlı Üye
    kral2a_1988
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik: 17.Mayıs.2011
    Üye No: 87393
    Mesaj Sayısı: 227
    Tecrübe Puanı: 3
    Yaş: 31

    Cevap: Affınıza sıgınarak bir soru sormak istiyorum


    bende sizin affınıza sığınarak söylüyorum ki dışarı çıktığımızda ortalık açık seçik giyinmiş bayan kaynıyor bakmak için mazeret değil tabiki öncelikle nefis ve ahlak meselesi daha ben hiçbir bayana dönüp bakmadım ama karşılıklı gelirken bakmışımdır azaltmak ve hatta bitirmek lazım Allah affetsin.


  4. Reklam

  5. 4
    Hoca Moderatör
    Hoca
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik: 06.Şubat.2007
    Üye No: 11
    Mesaj Sayısı: 37
    Tecrübe Puanı: 40
    Yer: çalışma odam:)

    Cevap: Kadınlara oranla erkekler daha çok günah işliyor doğrumu?


    Alıntı
    Merak ettigim konu şudur ki neden erkekler cinsel konulara daha yatkın oluyorlarda kadınlar bu kadar olmuyor yani şimdi yolda geçen bir kıza bir erkek dönüp arkasına bakıpta kötü şeyler düşünüyorsa neden bunu bir kadın yapmıyor yani erkekler neden böyle anlamış değilim burda erkekler günaha daha çok sürükleniyor kadınlardan çok böyle kadınlarda olur illaki ama erkekler kadar değildir bu konuyu ben anlamış değilim aydınlatırsanız sevinirim
    Bu söylediğin eskidendi.
    Kadınlardan (iyileri tenzih ederim) nerdeyse haya sahibi olanı kalmadı.
    Erkek gibi laf atmaması bu fıtrattendir, açık giyinmesi dönüp laf atmasından/bakmasından zaten daha beterdir.


  6. 5
    ordeall Emekli
    ordeall
    Emekli
    ordeall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 24.Kasım.2009
    Üye No: 66427
    Mesaj Sayısı: 440
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 27

    Bİ genç olarak böyle şeylerde bizdede şahvet duygusu oluyor birşey yaptıgımızdada günaha giriyoruz mum hocam mesela benim kız kardeşim var oda evde açık giyindiginde kızıyorum ona ama ben sana namahrem değilim diyor bende dogru ama diyorum şimdi namahrem değil diyede yanımda böyle durman gerekmez bazen mesela havalar sıcak oldugunda çok açık yatıyor oluyor ya üzerindekide açılıyor bende sabah odadan birşey almaya geldigimde onu o halde görünce sinirleniyorum kaç kez uyardım bu konuda en son dövücem o olucak bazen o durumda bile içime kötülük geliyor ama sirkeleniyorum ve kardeşındaki kardeşim böyle birşey düşünmen bile yanlış diyorum buda içimden gelen bir sapıklık duygusumu yoksa şeytanın vesveselerinden mi eger öyleyse bu şeytan nasıl bir varlık ki insanın kardeşine bile kötü düşünmesini saglıyor?


  7. 6
    Hoca Moderatör
    Hoca
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik: 06.Şubat.2007
    Üye No: 11
    Mesaj Sayısı: 37
    Tecrübe Puanı: 40
    Yer: çalışma odam:)

    Alıntı
    Bİ genç olarak böyle şeylerde bizdede şahvet duygusu oluyor birşey yaptıgımızdada günaha giriyoruz mum hocam mesela benim kız kardeşim var oda evde açık giyindiginde kızıyorum ona ama ben sana namahrem değilim diyor bende dogru ama diyorum şimdi namahrem değil diyede yanımda böyle durman gerekmez bazen mesela havalar sıcak oldugunda çok açık yatıyor oluyor ya üzerindekide açılıyor bende sabah odadan birşey almaya geldigimde onu o halde görünce sinirleniyorum kaç kez uyardım bu konuda en son dövücem o olucak bazen o durumda bile içime kötülük geliyor ama sirkeleniyorum ve kardeşındaki kardeşim böyle birşey düşünmen bile yanlış diyorum buda içimden gelen bir sapıklık duygusumu yoksa şeytanın vesveselerinden mi eger öyleyse bu şeytan nasıl bir varlık ki insanın kardeşine bile kötü düşünmesini saglıyor?
    Kız kardeşin bize karşı avretin sınırı; Diz ile göbek arasını örtmesidir.
    Ama edepli olan bununla yetinmez güzelce bol elbise giyer çünkü bu en alt sınırdır.


  8. 7
    ordeall Emekli
    ordeall
    Emekli
    ordeall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 24.Kasım.2009
    Üye No: 66427
    Mesaj Sayısı: 440
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 27

    ALLAH razı olsun mum hocam peki kardeşime bazen kötü ve şahvet düşüncelerine dalmamda şeytan vesveselerimidir yani ne lanet birşeydir ki bu şeytan kardeşimize karşı bile kötü düşünüyoruz herşeyi şeytana atmamak lazım içimizdeki nefiste öyle ama bu durumda beni çok rahatsız ediyor bazen kendimden nefret ediyorum


  9. 8
    HAMMADUN Emekli
    HAMMADUN
    Emekli

    Profili:
    Üyelik: 03.Aralık.2010
    Üye No: 81065
    Mesaj Sayısı: 1,009
    Tecrübe Puanı: 0

    Eğer erkekten kasıt, hayvan mertebesinde bir varlıksa, biz EŞŞEK'ten büyük erkek tanımıyoruz.

    Yok islam şeriatı ve sünnet-i seniyye dahilinde bir erkekse, Allah-u Taala'nın rızasına talip bir insan demektir ki; İslamla şereflenen şerefli bir insan.

    Rab'bim cümlemizi şerefimizi verdiği ve şerefine uyan kullarından eylesin. Amin.

    Rab'bim Cümlemizden Razı Olsun. Amin.


  10. 9
    Hoca Moderatör
    Hoca
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik: 06.Şubat.2007
    Üye No: 11
    Mesaj Sayısı: 37
    Tecrübe Puanı: 40
    Yer: çalışma odam:)

    Alıntı
    ALLAH razı olsun mum hocam peki kardeşime bazen kötü ve şahvet düşüncelerine dalmamda şeytan vesveselerimidir yani ne lanet birşeydir ki bu şeytan kardeşimize karşı bile kötü düşünüyoruz herşeyi şeytana atmamak lazım içimizdeki nefiste öyle ama bu durumda beni çok rahatsız ediyor bazen kendimden nefret ediyorum
    Bu gibi düşünceler kardeşler arasında oluşmasın diye islam dini yedi yaşında yatak ayırma gerekirse oda ayırma gibi bazı prensipler getrirmiştir.
    Bu sözü edilen olay kardeşe duyulan şehvet değilde şehveti hatırlattığı içindir.


  11. 10
    ordeall Emekli
    ordeall
    Emekli
    ordeall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 24.Kasım.2009
    Üye No: 66427
    Mesaj Sayısı: 440
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 27

    evet mum hocam dediginiz çok dogru işte öyle durumlarda bana şahvet geliyor ve yanlış şeyler yapıp günaha giriyorum sonrada pişman oluyorum askerligim var zaten sonra ayrı evde yaşıcam tek başıma en azından daha huzurlu olurum ALLAH razı olsun mum hocam


  12. 11
    emniciba Hep Üye
    emniciba
    Hep Üye
    emniciba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 08.Ağustos.2011
    Üye No: 89415
    Mesaj Sayısı: 606
    Tecrübe Puanı: 7
    Yer: Himalaya Dağları

    Ordeall yan lıs anlama kardes ama bı ara flash tv ye cıkmısıtı bı kız öz abisi tecavüz etmiş bu gıbı durumlar bıle oluyor . . .


+ Yorum Gönder