Yasin Süresini Ezberleme Taktikleri nelerdir? 5 üzerinden 4.42 | Toplam : 212 kişi
  1. 29
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Cevap: Yasin Süresini Ezberleme Taktikleri nelerdir?


    Ben hergün sabah 06.00 kalkıyorm ezberlersem playstation 4 gelicek


  2. 30
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Cevap: Yasin Süresini Ezberleme Taktikleri nelerdir?


    Aleyküm selam kardesim bak ayet ayet ezberle ben lise 2 ogrencisiyim imam hatipte ayet ezberle 1 tane sonra bi tane daha ezberle sonra 2 sini birlestirip ezberle ben 1 gunde yarm sayfa ezberledim oyle inslalah ezberlersin


  3. 31
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Cevap: Yasin Süresini Ezberleme Taktikleri nelerdir?


    allah zihin açıklığı vermiş kardeşim :D


  4. Reklam

  5. 32
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Cevap: Yasin Süresini Ezberleme Taktikleri nelerdir?


    Kardeşim benim ben 10 sınıfa gidiyorum ve ikinci dönem başladı biliyosun ama 15 tatilde ve okullar ara tatile girerken o hafta ve 15 tatilde 4 sayfa ezberledim 4 ünüc sayfadan 5 ayetim kaldı sana zor gelebilr ama aslında cok basit ezberlemek istiyorsan ALLAHa sıgın tevekkül et ondan medet um şübhesiz ki ALLAH inanların yanındadır kardeşim sen yeterki iste sonrası KÜN FE YEKUN yasin 82 kardeşim 25 günde ezberlersin hepsini ama 1 sayfasını 5 yadaa 4 günde ezberlersin biriinci sayfa yarım sadece


  6. 33
    cuvan demir Misafir
    Misafir

    Ben yasini ezberlemeye basladim oncelikle 50 defa okuyun sonra ayet ayet ezberlemeye calisin sonra ayetleri birlestirin sonra ise 2 veya 3 defa yuzunden okuma yapin ezberlemis olursunuz


  7. 34
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Yasini ezberlemek icin kac saatte bir calismaliyim


  8. 35
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Kardeşim bende suan ezber yapiyorum ama 6 sayfasini ezberliyecegim yaptigim teknik yuzune baya bi okuyorum sonra ezbere okuyorum takilirsam tekrar okuyup takildigim yerlere bakiyorum en son sesimi kaydedip nerelerde hatalarim var nerelere daha cok bakmam gerektigini bulmus oluyorum ve sabah namazindan sonra calismayi denicem insallah allah c.c yar ve yardimcimiz olsun .


  9. 36
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Selamun aleykum bana yardimci olabilirmisini 2 haftadir yasinin 1 sayfasini ezberlemeye çalişiyorum ama olmuyor başini dahi duzgun getiremiyorum simdiden allah razi olsun


  10. 37
    melikesdn Üye
    melikesdn
    Üye

    Üye No: 108401
    Mesaj Sayısı: 16
    Tecrübe Puanı: 1

    tekrar et ve her boş anında dinle


  11. 38
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    imam abi ben 25. ayetine kadar ezberlicem çok kolay metotlar sunarsanız Allah'ın İzniyle...


  12. 39
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    yasin suresi'nin birinci sayfasını nasil ezberleyebilirim


  13. 40
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    ben iki günde ezberledim ayet ayet ezberle


  14. 41
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    bence ayet ayet ezberlemelsin çünkü daha çok aklında kalır ben öyle yapıyorum...


  15. 42
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Ben lise 2 ogrencisiyim yasinim 6 sayfasini ezberlemek zorundayiz nasil ezberleyebilirim anlamiyla beraber


+ Yorum Gönder
Git İlk 234 Son