Hakkını haram etmek 5 üzerinden 4.70 | Toplam : 10 kişi
  1. 1
    isil Üye
    isil
    Üye

    Profili:
    Üye No: 78777
    Mesaj Sayısı: 12
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 29
    Yer: istanbul ümraniye

    Hakkını haram etmek


    merhaba arkdaşlar ben 2 yıllık evliyim ve kaynanmla oturuyorum devamlı bna fiziksel dgl ama sözle laf söylüyo elinden geleni yapıyo bni üzmek için durmadan ben ona bişey yapmadıgım halde ardımdan konuşuyo bana iftira atıyo bela okuyo beddu ediyo tek sucum onun ogluyla evlenmek eşimde yeni askerden geldi ben hiç bir şekilde kaynanama hakkımı helal etmiyorum vede öbür dünyada iki elim yakasında olucak....vede bu kadın hem namaz kılıyo hem kuran okuyo , onun yüzünden saglıgım bozuldu piskolojim bozuldu hakkımı helal etmemekle günahamı giriyorum acaba yardım ederseniz sevinirim arkadaşlar teşekkürler......:agla:

    İlgili Yazılar

  2. 2
    YaZaROW Emekli
    YaZaROW
    Emekli

    Profili:
    Üye No: 77650
    Mesaj Sayısı: 943
    Tecrübe Puanı: 0

    --->: hakkını haram etmek


    Bence dünyada hakkınızı helal edin. Ahirette o işlerin zor olacağı hakkında sözler duymuştum. Namazı boşuna kılıyor herhalde! Namaz kılan insanın Allah'tan korkusu olur. Onun kullarına böyle davranmaz! Hem beddua ediyorsa bir gün gelip kendisini bulursa görür gününü. Bana oldu bunlar mesela. Bir kötülük yaptığımda fiziksel olarak hemen cezasını veriyor Rabbim. Çok şükür ki dünyada bir iki fiziksel yarayla yırtıyorum. Tabii cehenemde cezamı çekeceğim günahlarımda vardır belki fakat siz de dünyada bitirin. Ahirete bırakmayın. Aksi halde size söylediği laflar yüzünden yanmasına sebep olursunuz. Tabii bildiğim kadarıyla hakkını helal etmemenin günahı yok. Sadece etmenin üstünlüğü var.


  3. 3
    isil Üye
    isil
    Üye

    Profili:
    Üye No: 78777
    Mesaj Sayısı: 12
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 29
    Yer: istanbul ümraniye

    --->: hakkını haram etmek


    zaten ben bu dnyayla ilişkimi ketim sadece esas hayatla yaşama arzusu var içimde gecenlerde allah verdi azaten cezasını düştü belini sakatladı ama herkez anlayamaz işte onda o kapasite yok allaha havale ediyorum rabbim bilir yapıcagını ........


  4. Reklam

  5. 4
    Rayyan Emir Devamlı Üye
    Rayyan Emir
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üye No: 75986
    Mesaj Sayısı: 633
    Tecrübe Puanı: 10
    Yaş: 38

    --->: hakkını haram etmek


    isil kardesim oncelikle Allah(c.c) sabir versin.. esinizle bu konuyu konustunuz mu fakat inatlastirmadan senin annen soyle boyle demeden? ayri eve cikma gibi bir durumunuz varsa esinizle bunu konusun biraz agirliginizi koyun fakat tatli dille!

    hak helal etmemekle gunaha girmezsiniz fakat helal etmek daha hayirlidir. Zaten Rabbimin adaleti oyle keskin ki siz hak helal etmeden O hukmunu veriyor.

    ama ruh sagliginiz icin ayri eve cikmaniz sart bu durumda ,en azindan esiniz annesiyle konusmali.. cok zor bir durum Rabbim size dayanma gucu,kaynananiza aklini basina toplamak nasip etsin..

    eger hicbirsey gelmiyorsa elinizden sakin isyan etmeyin,bu da bir imtihandir imtihanlar hukum verilene kadar devam eder..sanmayin ki Allah (c.c) gormuyor. inanin cok ornek gordum sizin gibi cefa cektirilenler acisindan cok degil bir muddet sonra Rabbim cezasini oyle cetin veriyor ki akliniz hayaliniz almaz..


  6. 5
    isil Üye
    isil
    Üye

    Profili:
    Üye No: 78777
    Mesaj Sayısı: 12
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 29
    Yer: istanbul ümraniye

    eşimde biliyo annesinin babasını bana yaptıklarını eşimede yapıyolar zaten ayrı eve cıkıcaz ama eşim yeni askerliği bitirdiği için maddi anlamda gücümüz yok kimsede yardım etmiyo ailelerden yapıcak bişeyimiz yok rabbim istediği zaman çıkıcaz evimize biliyorum cok byk bi sınavdan geciyorum ama hergn boş yere beddua yemekten yorumdum açıkcası namazımı kılıp dualarınmı ediyorum rabbim hayırlısını vesin inşallah....


    rabbi yesir vela tuasır rabbi temmim bil hayır ... amin...


  7. 6
    YaZaROW Emekli
    YaZaROW
    Emekli

    Profili:
    Üye No: 77650
    Mesaj Sayısı: 943
    Tecrübe Puanı: 0

    Peygamberimiz bile hayatında çok az beddua etmiştir. Beddua edenin işi kötüdür. Hem de sizin gibi yani kötülüğe maruz kalıp sabreden birine etmek bence daha da kötüdür. İnşaAllah ayrı eve çıkarsınız.


  8. 7
    isil Üye
    isil
    Üye

    Profili:
    Üye No: 78777
    Mesaj Sayısı: 12
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 29
    Yer: istanbul ümraniye

    amin arkadaşlar cok sagolun allahım sizden razı olsun içi rahatlattınız hepinize cok teşekkür ederim rabbim herkeze hakkettigini verir biliyorum bunu.....


  9. 8
    YaZaROW Emekli
    YaZaROW
    Emekli

    Profili:
    Üye No: 77650
    Mesaj Sayısı: 943
    Tecrübe Puanı: 0

    Kesinlikle zerre kadar şüpheniz olmasın. Allah sizdende razı olsun.


  10. 9
    Rayyan Emir Devamlı Üye
    Rayyan Emir
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üye No: 75986
    Mesaj Sayısı: 633
    Tecrübe Puanı: 10
    Yaş: 38

    hic uzulme kardesim Allah (c.c) zalimin zulmunu karsiliksiz birakmaz.. maddi anlamda Rabbim yardimciniz olsun..istikbal hic belli olmaz buna inanin.. bir anda hersey degisir.. esinizin meslegi nedir?


  11. 10
    isil Üye
    isil
    Üye

    Profili:
    Üye No: 78777
    Mesaj Sayısı: 12
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 29
    Yer: istanbul ümraniye

    teşekkürler kardeşim allah hepinizden bir bir razı olsun....kartuş toner elemanı eşimin meslegi allaha şükür eşim çalışıyo......


  12. 11
    Rayyan Emir Devamlı Üye
    Rayyan Emir
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üye No: 75986
    Mesaj Sayısı: 633
    Tecrübe Puanı: 10
    Yaş: 38

    cok sukur.. eger santiyeyle alakali bir meslegi varsa yurtdisinda (arap ulkelerinde)bircok is imkani mevcut diyecektim..

    kalacak yer vs ayarlaniyor firma tarafindan.cogu kimse bilmiyor bunu.bir nebze olsun kari koca tek basiniza kalirdiniz uzaklasirdiniz diye dusundum


  13. 12
    isil Üye
    isil
    Üye

    Profili:
    Üye No: 78777
    Mesaj Sayısı: 12
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 29
    Yer: istanbul ümraniye

    sagol kaerdeşim ilgin için rabbim nasip kısmet ederse inş...en geç mays gbi cıkarım kendi evime ....


  14. 13
    madurgelin Üye
    madurgelin
    Üye

    Profili:
    Üye No: 87542
    Mesaj Sayısı: 2
    Tecrübe Puanı: 1

    ben kaynanama da kayınpederime de hakkımı helal etmiyorum düğünümüzde bana etmediklerini bırakmadılar. hiç istemediğim halde görümcemle düğünüm bir yapıldı, benim evimi yerleştirmeye gelmediler ben otobüsle çeyiz taşıdım kendi kızlarının çeyini kendi arabalarıyla götürdüler ve evini yerleştirdiler ben evimi eşimle birlikte yerleştirdim 4 yıldır evliyiz kaynanam bir kere bile evimi gelip görmedi kendi kızının evine ise sürekli gidiyor beni istemiyor desem görücü usulü evlendik eşimle kendileri bu evliliğin olması için çok uğraştılar dediğim gibi 4 yıllık evliyim fakat bu yapılanları hala unutamıyorum ve içim çok acıyor güzel bir düğün gördüğüm zaman ağlıyorum neden bana böyle düğün yapılmadı diye her hevesimi içimde bıraktılar bu yüzden onlara hakkımı asla helal etmiyorum böyle yaparak günaha mı giriyorum sizce


  15. 14
    HAMMADUN Emekli
    HAMMADUN
    Emekli

    Profili:
    Üye No: 81065
    Mesaj Sayısı: 1,000
    Tecrübe Puanı: 0

    İnşaallah, bir insan düşün, koyundan yün kırpmış eğirip iplik yapıyor.

    NAMAZ KILIYOR. Allah'ın ipine sarılmaya çalışıyor.

    Sonra Şeytan Aleyyullana bu eğirilen ipe öylesine hasetleniyor ki; o ipe makas vurup bölüm pörçük etmek istiyor. İstiyor ama o ipe kendi makas vuramaz zira yasaklı. Sadece iva verebilir.

    İva vermesi içinde, bir müsebbib bulması gerekir.

    İşte gelin ve işte kaynana, KAYIN ANA.

    Aldı ivayı ve size çattı. Zira Allah'ın ipine sarılmak için NAMAZ kılıyordu. KUR'AN-I KERİM okuyordu. O ipi kesmesi için bir makas gerekiyordu.

    Şimdi elimizdekilere bir bakalım istersen.

    1. Allah'ın rızasını talep eden ve o yönde ibadet ve taatini yapmaya çalışan bir kadın.
    2. İbadet ve taatlerden hoşlanmayan ve onu hakkınızda haseneye değil, günaha yönlendirecek bir vesile (Şeytan Aleyyullana)
    3. Şeytan Aleyyullanayı görmediği için, Karşısında nefsine uyup Şeytan Aleyyullana'nın vesvesesine kapılmış bir KAYIN ANA.
    4. Şeytan Aleyyullanayı görmediği için, Karşısında nefsine uyup Şeytan Aleyyullana'nın makas olarak kullanmak istediği bir gelin.
    5. Yanınızda sizden sabırla birlikte derece kazanmanızı ve nefsinizi değil AKLINIZI KULLANIP kendi rızasına talip olmanızı bekleyen bir dost, Bir RAB.

    Şimdi soru geliyor.....

    KAYIN ANA'nızı sizin üzerinize saldırması için iva veren ve Allah'ın ipine sarılmak için ibadet ve taatte bulunan KAYIN ANA'nızın İPİNE MAKAS olup onu uçuruma mı sürüklemek isterdiniz.

    Yoksa o melanetin, hangi melundan geldiğinin farkına varıp o ipi daha sağlamlaştırması için kaynananızın dizinin dibine oturup birlikte NAMAZ KILIP ve KUR'AN-I KERİM okuyarak o ipi hakkınızda daha da sağlamlaştırmak mı isterdiniz.

    Siz kararınızı verin. Verdiğiniz karar muvacehesinde Rab'biniz aranızda muhakkak hakem olacaktır. Zira O hakimlerin hakimidir. Belki vesile olarak da bu kulunu araya sokarak o ibadetlerin heba olmamasını ve sizin de o ibadetlerle birlikte kendilerine gitmenizi murat etmiş olabilir.

    Cüz-i irade elinizde. Hak ettiğinize müstehak olacaksınız ve ancak götürdüğünüz iki elinizin karşılığı olacak. Size asla gittiğiniz yerde, haksızlıkta bulunulmayacaktır. İnşaallah bu kardeşinizin tavsiyesi O'dur ki; ALLAH'IN İPİNE MAKAS OLMAYINIZ.

    Allah cümlemizden razı olsun. Amin.


+ Yorum Gönder
Git 12 Son