Evlilik dışı çocuk konusunda ne yapmalıyım sizce? 5 üzerinden 4.50 | Toplam : 2 kişi
  1. 57
    Desert Rose Kıdemli Üye
    Desert Rose
    Kıdemli Üye
    Desert Rose - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 21.Ocak.2007
    Üye No: 5
    Mesaj Sayısı: 13,671
    Tecrübe Puanı: 187
    Yer: the silent deserts in my soul

    --->: evlilik dışı çocuk konusunda ne yapmalıyım sizce?


    Kardeşin bu adamın peşini bırak,böyle bir insandan hala ne bekliyorsun ki?
    Bence kurtulduğuna sevin.Hele bir bebeğini dünyaya getir Allah c.c sana ve masum bebeğine bir kapı açar,zaten felaketini hazırlamışsın daha beter batma böyle haram işlerleri yapmayı tasarlıyacağına Allah c.c ya yana yakıla dua et senin şimdi duaların red olunmaz İnşaAllah.
    Allah c.c bol,bol af dile ve bebeğini sağsalim doğurmaya bak
    çünkü onun hayatından sen mesulsun o karaktersiz adam değil...


  2. 58
    inadına759 Üye
    inadına759
    Üye
    inadına759 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 02.Ağustos.2010
    Üye No: 77672
    Mesaj Sayısı: 42
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: evlilik dışı çocuk konusunda ne yapmalıyım sizce?


    kendı cocugu oldugunu ıspat ettıgımde bakar bakmak zorunda kardesım.suan gene hattını degıstırmıs dunyanın hakaretını soleyıp kapattı beklemek suc oldu.ben hayatımda cocugumun babasından baska brıısnı ıstemıyorum.uvey baba elınde buyutmek ıstemıyorum


  3. 59
    Şems-i Tebriz Genç Sufi
    Şems-i Tebriz
    Genç Sufi

    Profili:
    Üyelik: 05.Eylül.2010
    Üye No: 78750
    Mesaj Sayısı: 171
    Tecrübe Puanı: 2
    Yer: Mevlanadan....

    --->: evlilik dışı çocuk konusunda ne yapmalıyım sizce?


    desert.rose kardeşime katılıyorum.Çocuğunun öyle bir babası olacağına hiç olmasın.Sen hala o adama nasıl baba sıfatını koyuyorsun güzel kardeşim.O baba olsaydı çocuğuna iftira atıp başkasından demezdi.Büyü yaparsan etkisi ne zamana kadar sürecekki bide düşün büyü yaptırdığını öğrense bak bakalım o zaman neler oluyor.Sen şu an üzgün olduğun için sağlıklı düşünemiyorsun.Bu adamdan vazgeç.Hayatını mahfeder yoksa.


  4. Reklam

  5. 60
    Desert Rose Kıdemli Üye
    Desert Rose
    Kıdemli Üye
    Desert Rose - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 21.Ocak.2007
    Üye No: 5
    Mesaj Sayısı: 13,671
    Tecrübe Puanı: 187
    Yer: the silent deserts in my soul

    --->: evlilik dışı çocuk konusunda ne yapmalıyım sizce?


    Alıntı
    ben hayatımda cocugumun babasından baska brıısnı ıstemıyorum.uvey baba elınde buyutmek ıstemıyorum
    Ozaman sen bilirsin kardeş böylece ömür boyu üzülmeye kendini
    mahkum et ama BARİ Allah c.c nun Haram kıldığıyla değil kendi yöntemlerinle yap.


  6. 61
    inadına759 Üye
    inadına759
    Üye
    inadına759 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 02.Ağustos.2010
    Üye No: 77672
    Mesaj Sayısı: 42
    Tecrübe Puanı: 1

    buyunun etkısını bılemıcem o anlık ıcın nıkahı tamam dıyecek sonrasıda basımın caresıne bakcam bosansakta olur cunku en azından bosanmıs olurum sımdı hıc bır sıfatta degılım ben haklısınızz sıze bısey demıyorum ama bende cok caresızım denıze dustum yılana sarılıyorum..


  7. 62
    Desert Rose Kıdemli Üye
    Desert Rose
    Kıdemli Üye
    Desert Rose - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 21.Ocak.2007
    Üye No: 5
    Mesaj Sayısı: 13,671
    Tecrübe Puanı: 187
    Yer: the silent deserts in my soul

    Alıntı
    denıze dustum yılana sarılıyorum..
    Yılan yerine Allah c.c ya sarıl akılsız kardeşim


  8. 63
    rana Aciz Kul
    rana
    Aciz Kul
    rana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 07.Temmuz.2007
    Üye No: 5879
    Mesaj Sayısı: 4,197
    Tecrübe Puanı: 55
    Yer: Almanya

    Alıntı
    arkadaslar kendısının benle dalga gectıgını tekrar amacının umıt verıp ayrılmak oldugunu soledı ve bunuda yaptı.ben artık dayanamıyorum bu kadar acıya.onun yuzunden bebegımı kaybedıyordum az kalsın..ben zorlada olsa büyü yaptırıp evlenmeyı dusunuyorum cok gunah bılıyorum mevlam affetsın caresızım cok.cocugumla kaldım bır basıma destek cıkan yok.hayatımda ılk defa yaptırcam hıc yaptırmadım tutarsa tutar mevlam affetsın neolur arkadaslar on yargılı davranmayın bana benım durumumu dusunun
    Alıntı
    evet bılıyorum ama burda ben cok acı cekıyorum kac aydır hıc bır gelısme yok hep aynı babasız bır cocuk buyutmek ıstemıyorum..
    Affersin ama söylemeden edemicem onu yapmadan düsüncektin, simdi bunu söyleme hakkina sahip olmadigini düsünüyorum.
    Zaten büyük günahlardan biri zinayi islemissin Allahdan tövbe dile ve güclü ol. Madem sanini serefini bu kadar düsünüyordun o zaman daha öncede korumaliydin.

    Büyü yapip tekrar Allaha karsi gelmeyin. Allaha siginin ve hayatinizi düzene sokmaya calis.


    vesSelam



  9. 64
    Şems-i Tebriz Genç Sufi
    Şems-i Tebriz
    Genç Sufi

    Profili:
    Üyelik: 05.Eylül.2010
    Üye No: 78750
    Mesaj Sayısı: 171
    Tecrübe Puanı: 2
    Yer: Mevlanadan....

    Arkadaşlar bu kadar sert olmayalım.:)Şu an aklı karışık.Düşünemiyor.Yapmış bir hata.Ona yardım edelim ki ALLAH(C.C)'da bize yardım etsin.desert.rose ve rana kardeşim de sana yardım etmeye çalışıyor ama onları bir türlü dinlemiyorsun.99 adamı öldüren adamı ALLAH affetmiş bu sahih hadiste mevcut.1 zina işleyipte pişman olanı neden affetmesin.O yüzden üzülme kardeşim.Büyü yapacaksan da yap ALLAH izin vermedikçe bi işe yaramaz.Ama dikkat et büyü çocuğuna dönüpte bir zarar vermesin.Büyü her zaman tutmaz.Sana Esma verdim okumamışsın anlaşılan.Bak orda neler var bir oku.Büyüyede girmiyor.Bari onu dene de büyü yapma.


  10. 65
    rana Aciz Kul
    rana
    Aciz Kul
    rana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 07.Temmuz.2007
    Üye No: 5879
    Mesaj Sayısı: 4,197
    Tecrübe Puanı: 55
    Yer: Almanya

    Alıntı
    Arkadaşlar bu kadar sert olmayalım.:)Şu an aklı karışık.Düşünemiyor.Yapmış bir hata.Ona yardım edelim ki ALLAH(C.C)'da bize yardım etsin.desert.rose ve rana kardeşim de sana yardım etmeye çalışıyor ama onları bir türlü dinlemiyorsun.99 adamı öldüren adamı ALLAH affetmiş bu sahih hadiste mevcut.1 zina işleyipte pişman olanı neden affetmesin.O yüzden üzülme kardeşim.Büyü yapacaksan da yap ALLAH izin vermedikçe bi işe yaramaz.Ama dikkat et büyü çocuğuna dönüpte bir zarar vermesin.Büyü her zaman tutmaz.Sana Esma verdim okumamışsın anlaşılan.Bak orda neler var bir oku.Büyüyede girmiyor.Bari onu dene de büyü yapma.


    Sert olan yok gercekleri görmenin vakti geldi kendine gelme vakti geldi, kafasi karisik olabilir ama kurtulusun sadece Allaha teslim olmak oldugunun bilincinde olmali artik. Tekrar Tekrar hata yapmakla olmaz. Bir günahi islerken Allah zaten affeder veya affetsin diye islenmez! Bu kadarmi aciz kaldik bu kadar basitmi? :(
    Kimse Allahin merhametinden süphe etmiyor önceki yorumlari okumussundur tam 10 sayfa olmus ve herkes desdek cikmis, fakat cözüm olarak büyü yapmayi görmüs yani Allahin verdigi akli kullanmayana ne yapmali.

    Bu kadar cabukmu yenilcez seytana karsi bu kadar cabukmu yikilcaz madem yaptik bir günah arkasinda durup tövbe edip hayata yeni bir sayfa acmali diyoruz. Ne o kisiden es olur nede cocuguna baba. Bence o cocugunu düsünüyorsan ona sahih bir mümine olup hayirli bir anne olmaya calis.

    vesSelam





  11. 66
    Şems-i Tebriz Genç Sufi
    Şems-i Tebriz
    Genç Sufi

    Profili:
    Üyelik: 05.Eylül.2010
    Üye No: 78750
    Mesaj Sayısı: 171
    Tecrübe Puanı: 2
    Yer: Mevlanadan....

    Alıntı
    Sert olan yok gercekleri görmenin vakti geldi kendine gelme vakti geldi, kafasi karisik olabilir ama kurtulusun sadece Allaha teslim olmak oldugunun bilincinde olmali artik. Tekrar Tekrar hata yapmakla olmaz. Bir günahi islerken Allah zaten affeder veya affetsin diye islenmez! Bu kadarmi aciz kaldik bu kadar basitmi? :(
    Kimse Allahin merhametinden süphe etmiyor önceki yorumlari okumussundur tam 10 sayfa olmus ve herkes desdek cikmis, fakat cözüm olarak büyü yapmayi görmüs yani Allahin verdigi akli kullanmayana ne yapmali.

    Bu kadar cabukmu yenilcez seytana karsi bu kadar cabukmu yikilcaz madem yaptik bir günah arkasinda durup tövbe edip hayata yeni bir sayfa acmali diyoruz. Ne o kisiden es olur nede cocuguna baba. Bence o cocugunu düsünüyorsan ona sahih bir mümine olup hayirli bir anne olmaya calis
    .


    Haklısın
    bende onu anlatmaya çalışıyorum gözü birşeyi görmüyor,anlamıyor.O yüzden sert olmayalım dedim çünkü bunada alınıp kalbi kırılıcak.Ben yukardada söyledim anlasaydı çoktan anlamıştı birşeyleri.Şu an çok hassas bir durumda ne yapacağını bilmiyor.İstesede doğru düzgün büyü yapamaz zaten.Kimden yapıcak büyüyü.İnternetten araştırıp dandik büyülerle uğraşıcak.Başına bir iş getiricek ALLAH(c.c.) korusun.:)



  12. 67
    inadına759 Üye
    inadına759
    Üye
    inadına759 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 02.Ağustos.2010
    Üye No: 77672
    Mesaj Sayısı: 42
    Tecrübe Puanı: 1

    ben bugune kadar hep dua ettım hep sabrettım bekledım belkı olur bıseyler dedım..ama son olanlar benı cok uzdu gene duygularımla oynadı bugun cok uzgunum seytana uycak bır ınsan degılım.bı anda ofkelendım gozum dondu buyuye zaten ınanmıyorum ama okadar cok ağlayarak dua edıyorum ama bır karsılık goremıyorum:S en cokta buna uzuluyorum bır ınsanın tekrardan umıtlenıp tekrardan umıtlerı kırılması ne demek bılıyormusunuz?ben herseyı cocugum ıcın yapıyorum


  13. 68
    inadına759 Üye
    inadına759
    Üye
    inadına759 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 02.Ağustos.2010
    Üye No: 77672
    Mesaj Sayısı: 42
    Tecrübe Puanı: 1

    şuan kendısıne ulasamıyorum telı kapalı.goreve dunden ıcın goreve gıdecegını soylemıstı belkı sarjı bıtmıstır belkı cekmıyordur bılemıcem saat 6dan berı arıyorum ama hala kapalı.gene numarasınımı degıstırdı yoksa kapatmak zorundamı kaldı sarjı mı bıttı bılemıcem bakalım zamanla cıkar ney oldugu...bana umıt verdı aralıkta baslayabılırz yenıden duruma gorede evlılık olur dedı ben nekadarda heveslenmıstım ona belkı ınadından vazgecer bıseyler olur dıye dusunmustum...


  14. 69
    Desert Rose Kıdemli Üye
    Desert Rose
    Kıdemli Üye
    Desert Rose - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 21.Ocak.2007
    Üye No: 5
    Mesaj Sayısı: 13,671
    Tecrübe Puanı: 187
    Yer: the silent deserts in my soul

    Kardeşim gerekenleri bizler sana naçizane bildirdik ama
    göründüğü gibi hiç bir şekilde mutmain olmuyorsun ve bu
    acabalar senin ruh sağlığının giderek bozulmaya başladığının
    göstergesi.Bak kardeşim kendini böyle yiyip bitireceğine en iyisi oluruna bırak.
    Allah c.c dan hayırlısını dile senin şer gibi gördüklerinde hayırlar gizlidir
    bunuda ancak Allah c.c bilir.Bırak şimdilik düşünme bunları,tutkun seni kör etmiş
    hala gerçekleri algılıyamıyorsun sana şerri dokunan hayatını alt üst eden senin şerefini
    namusunu iki paralık eden insanın peşinden gitmeye değmez
    onu sevmeye bile değmez
    sen böyle davrandıkça inan o senden hep kaçacaktır.
    Yazık sana yaaa doğmamış bebeğinede yazık bırak ne hali varsa görsün.
    Senin bu saatten sonra düşüneceğin tek şey bebeğinin sağlıklı düzgün bir
    ortamda yetişmesi ama bu gidişte kendini de bebeğinide mahvedeceksin.
    Biraz sukun bul kafanı toprla unutma Allah c.c dilemedikten sonra
    yaprak bile kıpırdamaz,sen herşeyi O'na havale et...
    Yazmıyım diyorum böyle görünce üzülüyorum....
    Sabrını ve metanetini korumaya çalış...

    Yalnız böyle üst üste mesaj yazarak
    Form kurallarını ihlal ediyorsun bunu yapmamaya dikkat et
    Allah c.c yardımcın olsun.


  15. 70
    inadına759 Üye
    inadına759
    Üye
    inadına759 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 02.Ağustos.2010
    Üye No: 77672
    Mesaj Sayısı: 42
    Tecrübe Puanı: 1

    evet bende oyle yapıyorum o kadar cok sey oldukı pıskolojım bozuldu nerdeyse..ama herseyı allahtan dılıyorum buyu yapsam ne olcakk hem gunaha gırcem hemde bebegımın rızkını dolandırıcılara vermıs olacaggım..rabbım hayırlısını versın benım yapabılcegım sey dua etmek bakalım zaman neler gostercek


+ Yorum Gönder
Git İlk 2456 Son