Niyetsiz oruç - 2 Sayfa 2

Konusunu Oylayın.: Niyetsiz oruç

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 4 kişi
Niyetsiz oruç
  1. Güncelleme: , 30.Haziran.2016, 18:11
    15
    Güzelsorular
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 27.Haziran.2016
    Üye No: 109010
    Mesaj Sayısı: 22
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Niyetsiz oruç

    reklam


    bilerek etmedim işte içimedn geçti etsem şöyle diyom niyet ettim allah rızası için bugun ramazan orucunu tutmaya orda şey oldu nası desem oruç tutcan tuhaf bişe işte ama tutmucaktım yani öyle dedim bugun tutmucam o yani ama içten geçti diğer soruyu cevaplarmısın yani kefaret falan yok dimi vesvesemi hepsini cevaplarsan


  2. 30.Haziran.2016, 18:11
    15
    Güzelsorular - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    bilerek etmedim işte içimedn geçti etsem şöyle diyom niyet ettim allah rızası için bugun ramazan orucunu tutmaya orda şey oldu nası desem oruç tutcan tuhaf bişe işte ama tutmucaktım yani öyle dedim bugun tutmucam o yani ama içten geçti diğer soruyu cevaplarmısın yani kefaret falan yok dimi vesvesemi hepsini cevaplarsan

  3. 30.Haziran.2016, 18:17
    16
    Cömert Oğuz
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Mart.2016
    Üye No: 108083
    Mesaj Sayısı: 267
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Yaş: 19
    Bulunduğu yer: Ev :-)

    Cevap: Niyetsiz oruç

    bilerek içten niyet etmediysen oruçsuzsun demektir. Kefaret de gerekmez. sadece tutmadığın oruç sayısı kadar oruç kazası tutacaksın. Ve tövbe edeceksin.


  4. 30.Haziran.2016, 18:17
    16
    Devamlı Üye
    bilerek içten niyet etmediysen oruçsuzsun demektir. Kefaret de gerekmez. sadece tutmadığın oruç sayısı kadar oruç kazası tutacaksın. Ve tövbe edeceksin.

  5. 30.Haziran.2016, 18:40
    17
    Güzelsorular
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 27.Haziran.2016
    Üye No: 109010
    Mesaj Sayısı: 22
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Niyetsiz oruç

    öncelikle sağol çünkü niyet etmemiştim her neyse şimdi namaz kılmaya başlıcam sabah öğle ikindi kılmadım ne yapmam lazım bide duaların sırası karışırsa bişe olurmu kardeş


  6. 30.Haziran.2016, 18:40
    17
    Güzelsorular - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    öncelikle sağol çünkü niyet etmemiştim her neyse şimdi namaz kılmaya başlıcam sabah öğle ikindi kılmadım ne yapmam lazım bide duaların sırası karışırsa bişe olurmu kardeş

  7. 30.Haziran.2016, 19:16
    18
    Cömert Oğuz
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Mart.2016
    Üye No: 108083
    Mesaj Sayısı: 267
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Yaş: 19
    Bulunduğu yer: Ev :-)

    Cevap: Niyetsiz oruç

    1 vakit namazı özürsüz terk etmek büyük günahlardandır. fatihadan sonra okuna duaları sıralı olacak şekilde okumalısın.
    dualar atlanmamalı. Mesela felak ve nas sıralı ve atlanmadan yan yana böle olur.

    4 rekatlık sünnet namazlarında da atlanmadan sıralıdır.
    Tebbet , İhlas , Felak , Nas. sıralı ve atlanmadan.


  8. 30.Haziran.2016, 19:16
    18
    Devamlı Üye
    1 vakit namazı özürsüz terk etmek büyük günahlardandır. fatihadan sonra okuna duaları sıralı olacak şekilde okumalısın.
    dualar atlanmamalı. Mesela felak ve nas sıralı ve atlanmadan yan yana böle olur.

    4 rekatlık sünnet namazlarında da atlanmadan sıralıdır.
    Tebbet , İhlas , Felak , Nas. sıralı ve atlanmadan.

  9. 26.Mayıs.2018, 14:12
    19
    Misafir

    Niyetsiz oruc

    Selam'un Aleykum değerli kardeşler, bir kaç sorum olacakti lütfen beni yönlendirirmisiniz

    - sahura kalkip niyet etmeden oruc tutulur mu?
    - Orucu bozsam bişey olurmu? Sakıncasi olursa cezasi nedir bunun?


  10. 26.Mayıs.2018, 14:12
    19
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selam'un Aleykum değerli kardeşler, bir kaç sorum olacakti lütfen beni yönlendirirmisiniz

    - sahura kalkip niyet etmeden oruc tutulur mu?
    - Orucu bozsam bişey olurmu? Sakıncasi olursa cezasi nedir bunun?

  11. 27.Mayıs.2018, 14:00
    20
    mum
    Kişisel Rütbe

    Profili:
    mum
    Üyelik Tarihi: 20.Ocak.2007
    Üye No: 2
    Mesaj Sayısı: 10,336
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 106

    Yorum: Niyetsiz oruç

    - Akşamdan niyet etmek yeterlidir, sahur vakti kalkmak ve niyet etmek şart değildir sünnettir.
    -- Orucu bilerek bozan günahkar olur ve kaza gerekir.


  12. 27.Mayıs.2018, 14:00
    20
    mum
    Kişisel Rütbe
    - Akşamdan niyet etmek yeterlidir, sahur vakti kalkmak ve niyet etmek şart değildir sünnettir.
    -- Orucu bilerek bozan günahkar olur ve kaza gerekir.




+ Yorum Gönder
Git İlk 12