Konusunu Oylayın.: Sahur yapmadım niyet etmeyi unuttum

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Sahur yapmadım niyet etmeyi unuttum
  1. 17.Haziran.2017, 06:16
    1
    Misafir

    Sahur yapmadım niyet etmeyi unuttum






    Sahur yapmadım niyet etmeyi unuttum Mumsema Öncelikle şunu söyleyeyim ben bazen isteyerek sahur yapmıyorum. Ama su veya herhangi içecek içiyorum sahur vaktinde. Bazen sahur yapmadığım zamanlarda niyet etmeyi unutuyorum ama aklımda hep oruç tutmak var. Yani dayanamazsam tutmam gibi bir şey yok. Niyetim de bu yönde olur mu yani orucum kabul olur mu?

    İkinci sorum da su içmek sahur yerine sayılır mı. Yani sahurda yemek yemeyip sırf su içmek sahur niyetine geçer mi?


  2. 17.Haziran.2017, 06:16
    1
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



    Öncelikle şunu söyleyeyim ben bazen isteyerek sahur yapmıyorum. Ama su veya herhangi içecek içiyorum sahur vaktinde. Bazen sahur yapmadığım zamanlarda niyet etmeyi unutuyorum ama aklımda hep oruç tutmak var. Yani dayanamazsam tutmam gibi bir şey yok. Niyetim de bu yönde olur mu yani orucum kabul olur mu?

    İkinci sorum da su içmek sahur yerine sayılır mı. Yani sahurda yemek yemeyip sırf su içmek sahur niyetine geçer mi?


    Benzer Konular

    - Niyet etmeyi unuttum , Orucum geçerlimidir ?

    - Sahura kalkmayı ve niyet etmeyi de unuttum

    - Oruçta niyet şarttır, bazen niyet etmeyi unutuyoruz. Niyet ne zamana kadar geçerlidir?

    - Sahurdan sonra sözlü olarak niyet etmeyi unuttum ama içimden oruç tutacağım dair bir

    - Sahura Kalktım Ama Niyet Etmeyi Unuttum Getirmiş De Olabilirim Kabul Olur Mu

  3. 17.Haziran.2017, 06:56
    2
    ACiLSERViS
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Şubat.2007
    Üye No: 10
    Mesaj Sayısı: 1,839
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Sahur yapmadım niyet etmeyi unuttum




    Dayanamazsan hastanede sana bir serum takarlar su da içirirler orada orucunu bozmuş olursun. Dayanamam deme gibi bir seçeneğin yok. Oruç İslamın beş şartından bir tanesi ve Allah'ın kesin bir emridir.


  4. 17.Haziran.2017, 06:56
    2
    Administrator



    Dayanamazsan hastanede sana bir serum takarlar su da içirirler orada orucunu bozmuş olursun. Dayanamam deme gibi bir seçeneğin yok. Oruç İslamın beş şartından bir tanesi ve Allah'ın kesin bir emridir.


  5. 17.Haziran.2017, 07:30
    3
    Misafir

    Yorum: Sahur yapmadım niyet etmeyi unuttum

    Ben anlatamadım galiba. Çok yediğimden, veya geç saate kadar yediğimden (12 ye kadar falan) sahur da yemek yemek içimden gelmiyor. Üstelik bunu yaptım çok da zorlanmadım çok şükür. Tabii ki Allah'ın emri, ben sadece niyetimi belli etmek için söyledim, yani ben zaten tutmam dayanmazsam diye bişey asla demedim çok şükür.


  6. 17.Haziran.2017, 07:30
    3
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben anlatamadım galiba. Çok yediğimden, veya geç saate kadar yediğimden (12 ye kadar falan) sahur da yemek yemek içimden gelmiyor. Üstelik bunu yaptım çok da zorlanmadım çok şükür. Tabii ki Allah'ın emri, ben sadece niyetimi belli etmek için söyledim, yani ben zaten tutmam dayanmazsam diye bişey asla demedim çok şükür.


  7. 17.Haziran.2017, 07:33
    4
    Misafir

    Yorum: Sahur yapmadım niyet etmeyi unuttum

    bir evi şunu sormak istedim yani; hani sahura kalktığımızda niyetlenmiş oluyoruz ya, bunu sadece su içerek yapsak da niyetlenmiş sayılıyor muyuz?


  8. 17.Haziran.2017, 07:33
    4
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    bir evi şunu sormak istedim yani; hani sahura kalktığımızda niyetlenmiş oluyoruz ya, bunu sadece su içerek yapsak da niyetlenmiş sayılıyor muyuz?


  9. 18.Haziran.2017, 01:42
    5
    mumsema
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Ocak.2007
    Üye No: 1
    Mesaj Sayısı: 10,063
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: Türkiye

    Yorum: Sahur yapmadım niyet etmeyi unuttum

    Alıntı
    sadece su içerek yapsak da niyetlenmiş sayılıyor muyuz?
    Sahura kalkmak niyet için yeterlidir hiç bir şey yenmese ve içilmese dahil
    Ama en azından su içmek gerekir sünnet sevabını almak için


  10. 18.Haziran.2017, 01:42
    5
    Administrator
    Alıntı
    sadece su içerek yapsak da niyetlenmiş sayılıyor muyuz?
    Sahura kalkmak niyet için yeterlidir hiç bir şey yenmese ve içilmese dahil
    Ama en azından su içmek gerekir sünnet sevabını almak için





+ Yorum Gönder