Konusunu Oylayın.: Sevgilim beni terk etti

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Sevgilim beni terk etti
  1. 12.Haziran.2017, 07:35
    1
    Misafir

    Sevgilim beni terk etti






    Sevgilim beni terk etti Mumsema Nerden başlasam bilmiyorum yardım edin bana bunları gözümyaşlı yazıyorum 17 yaşında bir gencim bir kızla tanıştık çok hoşlandım ümit verip 3.gün eski sevgilisi için terketti 1 hafta geçti pişman olmuş tekrardan barıştık 100 gün sonra gene eskisini unutamadığı için terketti abi neden ya ben onu aileme bahsettim o da evlencem diyordu canım çok yanıyor namazda aklıma geliyor gözümden yaş geliyor Rabbim onu mutlu edmez dimi o gözyaşlarımın bedelini öder dimi abi canım çok yanıyor ne zor İmtihanmış be abi kalbim dayanmıyor artık nefes alamıyorum bir an önce onu unutmak istiyorum


  2. 12.Haziran.2017, 07:35
    1
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



    Nerden başlasam bilmiyorum yardım edin bana bunları gözümyaşlı yazıyorum 17 yaşında bir gencim bir kızla tanıştık çok hoşlandım ümit verip 3.gün eski sevgilisi için terketti 1 hafta geçti pişman olmuş tekrardan barıştık 100 gün sonra gene eskisini unutamadığı için terketti abi neden ya ben onu aileme bahsettim o da evlencem diyordu canım çok yanıyor namazda aklıma geliyor gözümden yaş geliyor Rabbim onu mutlu edmez dimi o gözyaşlarımın bedelini öder dimi abi canım çok yanıyor ne zor İmtihanmış be abi kalbim dayanmıyor artık nefes alamıyorum bir an önce onu unutmak istiyorum


    Benzer Konular

    - Sevgilim beni aldatıyor ne yapmalıyım

    - Karım evi terk etti

    - Dini nikahlı nişanlım beni terk etti

    - Eşim beni terk etti tekrar kavuşabilirmiyiz

    - Eşim evi terk etti döndürme duasını istiyorum

  3. 13.Haziran.2017, 16:36
    2
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,499
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Sevgilim beni terk etti




    Allah'ın izniyle unutursun elbette. Helal olmayan görüşmeler ve sevgililik halleri de caiz değildir. Evlilik zamanın geldiğinde hayırlı, iffetli ve takva sahibi birini ihsan etmesi için dua et. Elbette sende buna layık olmak için gayret etmelisin.


  4. 13.Haziran.2017, 16:36
    2
    Yönetici



    Allah'ın izniyle unutursun elbette. Helal olmayan görüşmeler ve sevgililik halleri de caiz değildir. Evlilik zamanın geldiğinde hayırlı, iffetli ve takva sahibi birini ihsan etmesi için dua et. Elbette sende buna layık olmak için gayret etmelisin.


  5. 01.Eylül.2017, 01:09
    3
    Cc35
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Eylül.2017
    Üye No: 114448
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Kul hakkı

    Arkadaşlar merhaba
    Ben erkek arkadasim tarafından kandirildim.zorla bana sahip oldu çok uğraştım.ustelik bu kişi ozur diledi sana geri döndüm dedi yakında nisanlanacakmis.annem vefat etti bi tek babam var babama diyemem.ilerde diktiricem ama çok utanıyorum kandırmış olacam.cok kötüyüm yardım istyrm.

    Eski sevgilim beni kandırdı zorla bana sahip oldu.bana karşı vebalı nedir?kimseye diyemiyorum polise gidemiyorum ailesi ogrenirse benle evlendirir ama evine bakmaz yada bana zulüm eder.herkes bu konuyu hayatım boyunca öğrenirseler basima kakarlar


  6. 01.Eylül.2017, 01:09
    3
    Cc35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Arkadaşlar merhaba
    Ben erkek arkadasim tarafından kandirildim.zorla bana sahip oldu çok uğraştım.ustelik bu kişi ozur diledi sana geri döndüm dedi yakında nisanlanacakmis.annem vefat etti bi tek babam var babama diyemem.ilerde diktiricem ama çok utanıyorum kandırmış olacam.cok kötüyüm yardım istyrm.

    Eski sevgilim beni kandırdı zorla bana sahip oldu.bana karşı vebalı nedir?kimseye diyemiyorum polise gidemiyorum ailesi ogrenirse benle evlendirir ama evine bakmaz yada bana zulüm eder.herkes bu konuyu hayatım boyunca öğrenirseler basima kakarlar


  7. 01.Eylül.2017, 11:53
    4
    bbgbbg
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Haziran.2017
    Üye No: 113174
    Mesaj Sayısı: 340
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4

    Yorum: Sevgilim beni terk etti

    Kardeşim öncelikledininizde sevgili işleri haram.Bir daha sevgili mevgili işlerine girişmeyin.
    İkinci olarak haramı haramla kapatmak çok yanlıştır.Hata etmişsiniz şimdi tövbe edip iffetli olmanız gerekirken diktirmeyi düşünüyorsunuz.Evleneceğiniz zaman kocanız sorarsa anlatın sormazsa günahlarınızı açığa dökmeyin.Eğer sizi severse ve tövbenizde samimiyseniz sizi bu haldede kabul edecek erkek bulabilirsiniz.Daha şimdiden diktirmeyi düşünmeyin.Oturup tövbe edinde Allahu Teala günahınızı affetsin inşaAllah.


  8. 01.Eylül.2017, 11:53
    4
    bbgbbg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Kardeşim öncelikledininizde sevgili işleri haram.Bir daha sevgili mevgili işlerine girişmeyin.
    İkinci olarak haramı haramla kapatmak çok yanlıştır.Hata etmişsiniz şimdi tövbe edip iffetli olmanız gerekirken diktirmeyi düşünüyorsunuz.Evleneceğiniz zaman kocanız sorarsa anlatın sormazsa günahlarınızı açığa dökmeyin.Eğer sizi severse ve tövbenizde samimiyseniz sizi bu haldede kabul edecek erkek bulabilirsiniz.Daha şimdiden diktirmeyi düşünmeyin.Oturup tövbe edinde Allahu Teala günahınızı affetsin inşaAllah.


  9. 01.Eylül.2017, 16:42
    5
    Misafir

    Yorum: Sevgilim beni terk etti

    sende terket cokmu zor baskasımı yok kendini kandırma yalancı insanlar icin sen zaten basta yanlıs yapmıssın aynı hatayı baban bile yapsa affetme sen insansın unutma


  10. 01.Eylül.2017, 16:42
    5
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    sende terket cokmu zor baskasımı yok kendini kandırma yalancı insanlar icin sen zaten basta yanlıs yapmıssın aynı hatayı baban bile yapsa affetme sen insansın unutma


  11. 01.Eylül.2017, 19:37
    6
    Misafir

    Yardım çığlıkları

    Selamün Aleyküm müslüman kardeşlerim yıllardır harama bakmayan ben 17 yıldır bir kız geldi herşeyi mahvetti ayrıldık ve hemen başkasını bulmuş helallik istedim ve helal etti beni o kadar çok ağlattıki bende helal ettim kalbim sıkışıyor secdede yardım çığlıkları atıyorum çok ağlıyorum be abi hatta rabbim beni yanına al diyorum kendimi öldürüyorum böyle ağlayarak üzerek ne kadar öğüt versenizde bu yara çok zor kapanır ailem bile dağıldı evde huzur yok ama o çok mutlu dua edip sabrediyorum ama çok ağlıyorum be abi bu acı nasıl geçer sizde genç oldunuz halimden anlarsınız lütfen söyleyin


  12. 01.Eylül.2017, 19:37
    6
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamün Aleyküm müslüman kardeşlerim yıllardır harama bakmayan ben 17 yıldır bir kız geldi herşeyi mahvetti ayrıldık ve hemen başkasını bulmuş helallik istedim ve helal etti beni o kadar çok ağlattıki bende helal ettim kalbim sıkışıyor secdede yardım çığlıkları atıyorum çok ağlıyorum be abi hatta rabbim beni yanına al diyorum kendimi öldürüyorum böyle ağlayarak üzerek ne kadar öğüt versenizde bu yara çok zor kapanır ailem bile dağıldı evde huzur yok ama o çok mutlu dua edip sabrediyorum ama çok ağlıyorum be abi bu acı nasıl geçer sizde genç oldunuz halimden anlarsınız lütfen söyleyin


  13. 01.Eylül.2017, 22:04
    7
    bbgbbg
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Haziran.2017
    Üye No: 113174
    Mesaj Sayısı: 340
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4

    Yorum: Sevgilim beni terk etti

    Aleyküm Selam.Kardeşim belki beklediğin gibi bir cevap olmayacak ama ben kendi bildiğimce doğruları söylemeye çalışacağım inşaAllah.
    Şimdi namaz Allah(cc) için kılınır namazda sevgilini düşünüp çığlık atman falan çok çok yanlış bir hareket.Birini Allah'tan(azze ve celle) daha çok seversen Allah(cc) onu senden alır derler ki sen zaten haram bir sevdaya kapılmışsın kardeşim.Sevgililik dediğin şey islamda yoktur.Sadece evlilik öncesi tanışma vardır oda ailelerin izin vermesi dahilinde olur.Gel sen günahından tövbe et.Günahında ısrar etme kardeşim.Evlilik yaşına kadar harama bulaşma evleneceğin zamanda uygun birini bulursun inşaAllah.Bu sevdalar geçici hevestir kardeşim.2 aya kalmaz unutursun Allah'ın izniyle.Sen tövbeni et Allah'a(cc) yönel.Namazlarına da devam et ama artık sadece Allah'ı(azze ve celle) düşünerek kıl.


  14. 01.Eylül.2017, 22:04
    7
    bbgbbg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Aleyküm Selam.Kardeşim belki beklediğin gibi bir cevap olmayacak ama ben kendi bildiğimce doğruları söylemeye çalışacağım inşaAllah.
    Şimdi namaz Allah(cc) için kılınır namazda sevgilini düşünüp çığlık atman falan çok çok yanlış bir hareket.Birini Allah'tan(azze ve celle) daha çok seversen Allah(cc) onu senden alır derler ki sen zaten haram bir sevdaya kapılmışsın kardeşim.Sevgililik dediğin şey islamda yoktur.Sadece evlilik öncesi tanışma vardır oda ailelerin izin vermesi dahilinde olur.Gel sen günahından tövbe et.Günahında ısrar etme kardeşim.Evlilik yaşına kadar harama bulaşma evleneceğin zamanda uygun birini bulursun inşaAllah.Bu sevdalar geçici hevestir kardeşim.2 aya kalmaz unutursun Allah'ın izniyle.Sen tövbeni et Allah'a(cc) yönel.Namazlarına da devam et ama artık sadece Allah'ı(azze ve celle) düşünerek kıl.


  15. 01.Eylül.2017, 22:23
    8
    tekyolislam
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Eylül.2017
    Üye No: 114455
    Mesaj Sayısı: 11
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Yorum: Sevgilim beni terk etti

    Kalp kirmak cok buyuk bir gunah oldugunu herkes biliyordur umarim Sevgili isleri haramdir Ugrasma soyle islerle zatenzamani geldiginde Rabbim sana en iyisini en iyi bir sekilde verecektir uzulmenede gerek yok Bunlar senin kaderinde var yani Rabbim onceden gormus ve olacagini biliyormus onun icin Mutlu ol cunku.buda senin imtihanlarimdan bir tamesi sıkma canini ve yoluna bak Namazinda niyazinda ol Rabbim mutlak guc sahibidir kimsenin hakki kimsede kalmaz


  16. 01.Eylül.2017, 22:23
    8
    Kalp kirmak cok buyuk bir gunah oldugunu herkes biliyordur umarim Sevgili isleri haramdir Ugrasma soyle islerle zatenzamani geldiginde Rabbim sana en iyisini en iyi bir sekilde verecektir uzulmenede gerek yok Bunlar senin kaderinde var yani Rabbim onceden gormus ve olacagini biliyormus onun icin Mutlu ol cunku.buda senin imtihanlarimdan bir tamesi sıkma canini ve yoluna bak Namazinda niyazinda ol Rabbim mutlak guc sahibidir kimsenin hakki kimsede kalmaz





+ Yorum Gönder