Karım beni aldattı ne yapmalıyım 5 üzerinden 4.06 | Toplam : 17 kişi
  1. 1
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Karım beni aldattı ne yapmalıyım


    selamun aleykum arkadaşlar ben eşim tarafından aldatıldım boşandım ama içim içimi yiyor benim dini bir sorum var biliyorsunuz cennette hiç bir müslüman arasında dargınlık ve kin olmayacak benim eşim müslümandı aldattığı adamda müslüman yani camide falan görüyordum bu durum nasıl olacak ben bu insanlara nasıl kin beslemeyeyim nasıl hiç bir şey olmamış gibi düşüneyim

    İlgili Yazılar

  2. 2
    arifselim Yönetici
    arifselim
    Yönetici

    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 29,935
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Karım beni aldattı ne yapmalıyım


    Aleykum selam kardeşim. Allah seni en ağır imtihanlardan birisi ile imtihan etmektedir. Elbette bu kimselerden nefret etmek senin bir hakkındır. O kimseleri bu şekilde artık Allah'a havale edersin.


  3. 3
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Karım beni aldatıyor


    Merhabalar 12 yıllık evliyim eşimle severek evlendik daha 17 yaşındaydı 3 sene sonra evlendik çoçuk istedik olmadı daha sonra 1 düşük sonrası tüp bebek yaptık ikizlerimiz oldu 1 tanesi 75 gün sonra vefat etti, aynı evde başka dairelerde oturmamıza rağmen klasik gelin kaynana arasında kaldım eşim riskli hamilelikte bile gizlice sigara içtiğini öğrendim ciddi kavgalarımız oldu 2 defa baba evine gitti tekrar barıştık son 4 yıl her şey oturdu çocuk istedi ben yine aynı şeyleri yaşamamak adına istemedim yarım kalan eğitimini bitirmesi için yardım ettim altına arabasını çektim gelin kaynana olayları tekrardan başlamasın diye işe girdi bende rahattım ona her türlü desteği verdim ama onun akrabalarını suçladım kendim gitmesemde onu gönderdim vs...

    Bundan 4 yıl önce ben işte iken İnternette oyun oynarken bir erkekle tanışmış öncesi onu defalarça girmemesi için uyardım takip ettim hatta kavga etmiştik bu erkekle 4 yıl boyunça telefonla görüşmüş daha sonra bu kişi face adresinde çalıştığı iş yerini öğrenmiş ve buluşmak istemiş gelmesse işyerine geleçeğini söylemiş bizimki yanına samimi ailecekte görüştüğümüz bayan arkadaşını alarak gitmiş yarım saat görüşmüşler sonra bu kişi tekrar görüşmek için ısrarcı olmuş bizimki dışarda asla görüşemeyeçeğini söylemiş o da tehtit etmiş koçana söylerim işyerini vs ararım seviyorum vs neyse bir dairede sadece yarım saat görüşmek için gitmiş ama adam kapıdan salmamış cinsel ilişkiye girmişler ben böyle biliyorum (korktum bağıramadım yuvamı yıkmamak adına dedi) sonrası 4 gün sonra eşim bu kişye bankadan para çekip vermiş neden dedim haline acıdım çekip gitmesini istedim dedi sonraki 8 ayda 3 kez daha buluşulmuş telefonda sex yapmış cıplka resimler vs göndermiş neden dedim bana tehtit altındaydım eve gelmekle tehdit edildim yuvamı yıkmazdım sana anlatamazdım diyor ve ekliyor sözlerine kandım güvendim diyor

    sonra tehtitle 3 defa daha ilişkiye girmiş eşim son zamanlarda kusmalar baş dönmeleri gece uyanmaları vs yaşadı yaklaşıl 2 ay sürdü vücudu bu yaşadığı strese reaksiypn veriyormuş meğer bunu öğrendik sonrası ben bunu telefon dökümünden öğrendim meğer daha 8 ay öncede şüphelediğim hatta aradığım sonrası bana yanlışlık whatsapp tan yanlışlıkla karınıza yazdım diyen eşimede defalarça sormama rağmen bana anlatmadığı kişi olduğunu öğrendim şimdi eşim ile aile terapistine gidyoruz çoçuğum çok hassan ayrılmayı kaldıramaz eşim intihar etmeyi düşündü ben zaten ölmeden mezara girdim namaza başladı mahkeme kapılarından döndük adliyede ağladı sızladı perişan oldu ne senden ne çoçuktan vazgeçemem diyor ailesinden bir kişi bu olayı biliyor o da yardımcı olmaya çalışıyor ailesinden bir kişi bu olayı biliyor o da yardımcı olmaya çalışıyor bana gelirsek onu çok seviyorum ama yaşadığı cinsellik aldatılmak kandırılmak zoruma gidiyor hiç bir şey eskisi gibi deyim ben eşimi hep sevdim kimse ile aldatmadım gözüm ondan başkasını görmez içkisi kumarı kahvesi olmayan kendini ailesine adayan biriyim şimdi ben ne yapmalıyım unuturum belki ama affedemiyor insan, evli bir kadın gerçekten korkarak bu işi yapmak zorunda kalmış olabilirmi bana görev gibi yapmak zorunda kaldığıno söylüyor pisliğe bulaştığını çıkmaza girdiğini yuvasının yıkılmaması için yaptığını diyor kurtulamadım diyor arkadaşla bana yardım edin lütfen özellikle hanım arkadaşlar samimi yorumlarını bakliyorum sizce devammı etmeliyim nasıl yaşamalıyım bilemiyorum


  4. Reklam

  5. 4
    Tevbe Elhamdülillah
    Tevbe
    Elhamdülillah

    Üye No: 113048
    Mesaj Sayısı: 477
    Tecrübe Puanı: 5
    Yaş: 29

    Yorum: Karım beni aldattı ne yapmalıyım


    Öncelikle Allah-ü Teala sana sabır versin değerli kardeşim, çok üzülerek içim burkularak ve utanarak okudum yazılarınızı Mevlam kullarına acısın onlara kaldıramayacağı yükler vermesin. Sorunuza gelecek olursak bu dedikleriniz Allah'ın affına sığınarak söylüyorum evli bir bayana zorla veya tehdit ile yaptırılabilecek şeyler değiller. Çok üzülerek söylüyorum ki ailenizin temeli sarsılmış tövbe kapısı her zaman açıktır eşiniz her daim tövbesine devam etsin, Allah'a yalvarsın, siz de onu sevmeye devam edin ve ona dua edin ancak bu şekilde bir evlilik sürdürmek size ve eşinize zulüm olacaktır, sürekli hatrınızda kalacak kötü şeyler yaşamışsınız, Yüce Allah en iyisini bilir ama bu fakir ve aciz kulun tavsiyesini isterseniz sizin için hayırlı olanı boşanmaktır benim canım kardeşim Allah sana sonraki hayatında nice güzellikler nasip etsin inşAllah.


  6. 5
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    kardeşim Rabbim yar ve yardımcın olsun (Amin) yazdıklarını bir eş ve bir baba olarak içim burkularak kahrolarak okudum. sen İmanından inancından vaz geçme İnşallah Rabbim bu sınavının mükafatını Ahirette cennetiyle ödüllendirir. Tekrardan Rabbim yardım eylesin


  7. 6
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Eşin seni iyice salak yerine koymuş hikaye yazmis bosanmalisin gün doğmadan neler doğar bilinmez Allah hayırlı bir insan çıkarır karşına iyiki bosanmisim dersin inşallah


  8. 7
    kastamonu37 Üye
    kastamonu37
    Üye

    Üye No: 118070
    Mesaj Sayısı: 322
    Tecrübe Puanı: 4

    Misafir seninle evliyken ne sana ne çocuğuna sevgisi saygısı olmayan ve yolda yabancı erkek soru dahi sorsa yanına gitmemesi gereken bir kadın planlı olarak buluşmaya gidiyor sonucunda da olanlar oluyor bunları sakın sineye çekme seni sevmeyen ve aldatan bir kadın ile işin olmamalı boşan ve namuslu düzgün birini bul Allah yardımcın olsun kafana da takma sağlık ve sıhhat dışında hiçbir şeyin önemi yok Allah cezasını verir onların


  9. 8
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Kardeşim bu iş tehdit işi değil, ben daha önce yaşadım, sana açık soyliyim. Affedersen karın eskisinden daha fazla kulun kölen olur ama ilerleyen zamanda, seni içten içe korkak ve etkisiz görmeye başlar. Sonra bı bakmışsın yine aynı şeyleri yaşarsın, beynin her yatisinda sana komut verir onada böyle yaptın mı acaba sınıfa canın çekiyor mu diye pisikoloji vaka olur çıkarsın. Gene affedersen ama çocukları bahane edersin, ama aile yıkılmasına dersin affedersen en sonunda senin bu pasif kalırsın ve birakamayisin seni onun gözünde 3 sınıf adam yapar en sonunda gene yakalarsin ve bı bakmışsın o seni bırakır mal gibi kalırsın. Acil Bosan tatlı laflara yalvarmak ara yok namaza başladım sen ne dersen o yok asır ilgiler kanka sonu hüsran, uyan.


  10. 9
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Allah en dogrusunu bilir!

    bence de bosanmalisin ve bosanmazsan onun gozunde bile deger kaybedersin,bazi seylerin geri donusu yoktur bu da onlardan biri bence.

    Bir daha tekrarlanmayacagini nerden bilebilirsin,bundan sonra ona nasil guvenebilirsin?(bi sure sucluluk duygusu vs oyle gitse bile sucluluk psikolojisi gidince nerden bilelim ne olacagini?)

    Birde hz Omer e idi heralde zorlamayla olmus diye bi vaka soyluyolar o da birine kilic verip kendi de kilicin kinini eline aliyor ve kilici kinina sokmasini istiyor adamdan,adam tam kilici kinina sokacakken elini oynatiyor ve adam kilici kinina sokamiyor,anlamisindir mesaji!

    Allah hayirlisini versin!


  11. 10
    Misafir10 Üye
    Misafir10
    Üye

    Üye No: 119634
    Mesaj Sayısı: 1
    Tecrübe Puanı: 1

    Hocam be 10 yıldır evliyim 2 tane nurtopu gibi evladım var karım beni bir adamla aldattı geldi itiraf etti pişmanım dedi. Bende evlatlar için affettim 3 sene iyiydik tabiri beni psikolojik tedavi gördüm. Sonra yine aldattı aynı kişiyle beni yine yıkıldım ben çocuklarımı karımıda çok seviyorum ayrılmak istemiyorum ne yapmalıyım yuvamı dağıtmak istemiyorum.


  12. 11
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Misafir10 rumuzlu kardeş, daha kaç kez aldatılmayı bekliyorsun? Karımıda çok seviyorum demişsin bir de. Diyecek söz bulamıyorum.


  13. 12
    Alettin ve (Cezalı)
    Alettin ve
    (Cezalı)

    Üye No: 119592
    Mesaj Sayısı: 47
    Tecrübe Puanı: 0

    Tutuyorsunuz güzelliği, boyu, posu yerinde olan kızlarla evlenmek istiyorsunuz.
    Haberiniz yok ki aynı kızlarla bir çok erkek evlenmek istiyor. Bu daha iyi niyetlileri. Ya kötü niyetliler! O kızlarla aşk yaşamak isteyen erkekler, sadece seks yapmak isteyen erkekler...

    Hovarda bir akrabam var, kendileri teyzemin kocası olurlar. O zamanlar evlenmek için bir kız arıyorum, gördüklerimi beğenmiyorum falan. O arada geldi ve bana ömrümce unutamayacağım bir laf dedi.

    " Güzelin başı dalevereli olur oğlum, güzeli ne yapacaksın?"

    Sanırım bu laf hepimize yeter.


  14. 13
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Ben 18 yıllık evliyim severek evlendik 17 yaşında oğlum 13 yaşında kızın var karım beni evli ve 3 çocuklu biriyle aldattı için içine sığmıyor içim de anlayamadığım bir açı. O adamı dövdüm içim. Soğumadadı şimdi öldürmeyi planlıyorum çok kararlıyım yapacağım kadını da öldürsem. Diyorum ama kıyabilirmiyim bilmem.


  15. 14
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Kardeşim iyi misin boşanmışsın bırak gitsin. Hapiste çürümeyi mi istiyorsun evet zor bir durum ama pisliği yapan eski karın o utansın. Sen kendine ve en önemlisi de çocuklarını zorda koyacak bir şey yapma. Bırak pislikleri de boğulsunlar sen hayatına bak.


+ Yorum Gönder
Git 12 Son