Önemsiz bir nedenle arkadaşım bana küstü ne yapmam gerekir? 5 üzerinden 4.14 | Toplam : 78 kişi
  1. 43
    pakizesahin Misafir
    Misafir

    canım arkadasin


    bemce onun gülmelerine bakma boşver yine iyi gününde olacaksa sen iyi sarılmaya devam et bence


  2. 44
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Cevap: Önemsiz bir nedenle arkadaşım bana küstü ne yapmam gerekir?


    Bizim siniftada var o da oyle ve herkes ondan sikayetçi


  3. 45
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Cevap: Önemsiz bir nedenle arkadaşım bana küstü ne yapmam gerekir?


    Benimde dostum vardı dost olduğumuz için bazı çocuklara kankacım felan diyor bende kıskanıyordum sonra geldi dedi sen zamanında yaptın dedi ve artıkın umrumda değilsin dedi nasıl barışabilirim 100lerce kez özür diledim ve 2 gün oldu küsüz 3 günden fazla olmasın diyorum ama anlamıyo


  4. Reklam

  5. 46
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Cevap: Önemsiz bir nedenle arkadaşım bana küstü ne yapmam gerekir?


    Bende hep ben özür diliyorum sıkıldım artık sabah küsüyoruz akşam mesaj atıyorum arkadaşımla daha hiç iki gün küs kalmadık kendime söz verdim bu sefer özür dilenecek diye ama içim rahat etmiyor napsam bilmiyorum


  6. 47
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Belki bilirsiniz stardoll diye bir oyun en son bana şifreyi vermişti sonra ben girdiğimde açılmadı bende değiştirmiştir diye düşündüm sonraki gün okulda gelip kavga çıkardı sen niye benim hesabımı çalıyosun diye ve tabi onun diğer arkadaşları üstüme gelmeye başladı hoca gördü çok kızdı nerdeyse 2-3 aydır böyleyiz hoca kızdı ama o aradan laf sokmaya devam ediyo bence suç onda değil onun yanında bi kız var knkmn bebeklik arkadaşının arasını bile bozdu şimdi sıra benimle knkmn arasını bozmaya geldi ne yapmalıyım ben SÜMEYRA yı çok seviyorum amaaa


  7. 48
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Bende daha bu yılın başında tanıştığım çok yakın bir arkimle küstüm.haklı kim haksız kim bilmiyorum ama barışmak istiyorum.başlarda çok ii anlaşıyoduk.aynı servisteydik.kendimi ona çok yakın görüyodum.bi kız vardı. bu kız benim arkimin sinirine gidiyodu.hatta bu kızı dövmeye bile gittik.sonra benim arkim o dövmeye gittiğimiz kızla da ark. oldu.bunlar çok iyi anlaşmaya başladılar felan.bu arada benim arkim de benden yawaş yawaş uzakşlaşmaya başladı.hissediyodum.bi gün okul çıkışı bi öğretmenim yüzünden sinirliydim.ağlıyodum fela.sonra benim arkim bizim sınıfran bi kızla tartışmaya başladı bnde bizm sınıftaki kızdan yana çıkınca arkim benle küstü.çok çocukca biliyorum ama haftasonu ona bi kağıt yazdım.bu kağıtta işte bizden neden uzklaştın yazıyodu.p.tesi bu kağıdı başka bi arkadaşım kendisi yazmış gibi ona verdi okul çıkşı o da tekrar bi kağıt yazmış:yanlış insanlarla arkadaş olmuşum diye.ertesi gün bende kağıt yazdım kağıtta onu sevdiğim yazıyodu.şu an hala küsüz.57 gün oldu napcaamı bilmiyorum.bu arada benim arkim kız..9.sınıfa gidiyorum.


  8. 49
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Durumumuz aynı hemde tamamen ne zaman kavga etsek hep yalnız kalıyorum herkes o haksız olsa bile yani ben haklı olsam bile onun yanına gidiyor ve yine kavga ettik baya büyük bir kavga kuzeniyle de aynı sınıftayız çok üstüme geliyor artık hep yalnız kalacaksın yalnızlığında boğulacaksın alış diyor ve çok üzgünüm


  9. 50
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Arkadaşlar arkadaşım benimle küstü neden küstugunu de bilmiyorum. KARNE günüydü arkadaşımın yanına gittim nasılsın dedim ve o bana sanane benim durumundan dedi . Sonra ise beni kıskandırmak için bir arkadaş aldı ve onunla bana bakıp kulak kulağa guluyorlardi kalbim çok kırıldı lütfen yardım edin o benim en iyi arkadasimdiiiiii


  10. 51
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Knk benim için önemsiz ama onun için önemli olup olmadığını bilmediğim bir neden ... Biz her zamanki gibi konuşuyorduk o arkadaşı bana sapık birşeyler söylemiş bende söyleme su konuyu bana bu konuyu kapatalim dedim kisacasi . Sonra knk im devam etti konuşmaya bnde küstüm dedim o da tmm tmm sustum dedi bnde bişiy yazmadım arkadaşının söylediği şeyle ilgili bisiyler yazdım oda eyvallah koçum BB yazdı bende yalnis anlamisim oda yanlış anladım diye bu yazıyı yazmış " Ya ben seni kandırmadım ben senin için her şeyi göze aldım ama belli ki neyse değerimi bildirdiğin için tesk sen benim kardeşim din nden kandırıyin ben seni yine korktuğum şeyleri yapıyosun ya en çok seni kaybetmek ten korktum ben ama bundan sonra sen beni kaybettin Ben benim değerimi bilmeyenin değerini bilmem. Hadi eyvallah sen yoluna ben yoluma gerçi seni nasıl unuturum ki ben çok zor çünkü kardeşim dediğim adamı unutmak ama bunda senin için çıkamayacağın ama şunu bil ben seni herzaman çok sevdim sen başkaydın benim için en ozelim neyse uzatmayayım kıracak çok kalbin vardır senin" iste olay bu bana lütfen yardim edin içim aciyo 😖😭😭😞


  11. 52
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    ya benim arkadaşım bana sebepsiz yere küsüp duruyo halbuki en iyi arkadaşıyım ama kaç kere özür diledim ama affetmiyo ya nolur yardım edin lütfen :(

    arkadaşımın küçük pilastik bişeyi vardı onu kardeşi aldı yere attı bende onu alıp çöpe attım bana küstü ne yapabilirim yardım edin

    4 yillik yakin bir arkadasim sebepsizce benle arkadaslgini bitirdi sebebi ise benden skilmasiymis arkadadimin cinsiyeti erkek ne yapmaliyim cok cok yakinimdi


  12. 53
    arifselim Yönetici
    arifselim
    Yönetici
    arifselim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 29,932
    Tecrübe Puanı: 10

    - Arkadaşına biraz zaman tanı belki hatasını anlayacaktır. Sende boş yere canını sıkmamış olursun.

    - Mümkünse o plastiği al ve ona göre ver. Eğer geri verme durumu yoksa özürde dilemişsen biraz zaman tanımalısın.

    - Sen cinsiyetini belirtmemişsin. Senden sıkılan kimsenin arkadaşlığının ne faydası olabilir ki. Gerçek arkadaşlık basit şeyler yüzünden bitirilmez.


  13. 54
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Sokaktaki tüm arkadaşlarım kıskançlığından benimle küstü.Ama umurumda değil.Çünkü bir kere daha bu oldu ve kendileri bana yalvardılar.herkes 1 kişinin lafını dinliyor.O kiminle küserse herkes o kişiyle küsüyor.13 yaşındaki bi kız bile kendi kararlarını veremiyor.Ama ben her zaman sözümün arkasındayım.Sen de benim gibi kafana takma,boşver,akışına bırak.Sonuçta suç ONDA (Burdan o gıcık arkadaşım Melike'ye selamlar)


  14. 55
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    6. sınıfım arkadaşlar dersler sordu sira arkadaşımla oturuyordum bu arada sıra sira arkadaşımla 3 snelk kan miyiz önündedir en yakın arkadaşlarımdan biri olan kız vardı sence önündeki diğer en yakın arkadaşım ne alir dedim sakasina 50 dedim .
    oda duymuş aarkamdan konuşma senle kusum dedi burda herhangi bir suçum yok gururum var özür dilemiyorum bunun sonu ne olur?
    2 s nedir arkadaşız


  15. 56
    Gökçe Misafir
    Misafir

    Arkadaşım benim Suriyeli bir kız bende kızım fakat o benden küçük ama ben onu kardeşim gibi görüyorum ve çok seviyorum.Onunla ben 1 sene önce arkadaştık çok güzel gülüp anlaşıp oynardık fakat sürekli küsüp barışırdık daha sonra bu bana bir gül verdi ben aldım sonra koparıp attım oda gördü dedim ben Suriyeli kıza adı iman,iman dedim artık yeter sürekli küsüp barışıyorsun dedim sonra 4 ay oldu hala konuşmuyorum ama onu çok fazla seviyorum ve oda beni çok seviyor ama bir türlü barisamiyoruz bizim için en hayırlısı ne ise o olsun lütfen sizde bişey soleyin ne yapmalıyım ?


+ Yorum Gönder
Git İlk 3457 Son