Konusunu Oylayın.: 4444 salatı tefriciye okuma zamanı varmıdır?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
4444 salatı tefriciye okuma zamanı varmıdır?
  1. 03.Mayıs.2012, 16:46
    1
    Misafir

    4444 salatı tefriciye okuma zamanı varmıdır?






    4444 salatı tefriciye okuma zamanı varmıdır? Mumsema SELAMUN ALEYKÜM 4444 SALATI TEFRİCİYE DUASININ OKUNMA ZAMANI VAR MIDIR?Yani hemen bitirmek şart mıdır?BUNU ÖĞRENMEK İSTİYORUM HOCAM.HAYIRLI GÜNLER. CEVABINIZI EN KISA SÜREDE BEKLİYORUM İNŞALLAH.


  2. 03.Mayıs.2012, 16:46
    1
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



    SELAMUN ALEYKÜM 4444 SALATI TEFRİCİYE DUASININ OKUNMA ZAMANI VAR MIDIR?Yani hemen bitirmek şart mıdır?BUNU ÖĞRENMEK İSTİYORUM HOCAM.HAYIRLI GÜNLER. CEVABINIZI EN KISA SÜREDE BEKLİYORUM İNŞALLAH.

  3. 03.Mayıs.2012, 22:29
    2
    Muhasibi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Ağustos.2007
    Üye No: 12
    Mesaj Sayısı: 15,768
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 159
    Bulunduğu yer: Gönlümün Mürekkep Lekeleri'de Fikir İşçisi

    Cevap: 4444 salatı tefriciye okuma zamanı varmıdır?




    4444 Tefrîciyye veya 41 Yâsîn gibi belli sayılarda okunan dualar, zikirler, salavât, âyetler ve sureler hakkında (namazlardan sonra 33 adet olarak söylenen tesbîh, tahmîd ve tekbîr gibi pek az müstesna tutulursa) emreden, tavsiye eden bir nas yoktur. Müslüman istediği kadar Tefrîciyye diye anılan salavât veya Yâsîn suresi okuyabilir. "Bunu şu kadar okumak sünnettir, farzdır, dinin emridir..." derse veya böyle inanırsa bid'at gerçekleşir. Böyle bir inanç olmaksızın, şahsî veya başkasının tecrübesine dayanarak "Bu kadar okumanın şuna faydası oluyor, oldu" der, okur ve tavsiye ederse bu bid'at olmaz ve sakıncası da bulunmaz. (Prof. Dr. Hayrettin Karaman)
    Sakarya il müftülüğü



  4. 03.Mayıs.2012, 22:29
    2
    Devamlı Üye



    4444 Tefrîciyye veya 41 Yâsîn gibi belli sayılarda okunan dualar, zikirler, salavât, âyetler ve sureler hakkında (namazlardan sonra 33 adet olarak söylenen tesbîh, tahmîd ve tekbîr gibi pek az müstesna tutulursa) emreden, tavsiye eden bir nas yoktur. Müslüman istediği kadar Tefrîciyye diye anılan salavât veya Yâsîn suresi okuyabilir. "Bunu şu kadar okumak sünnettir, farzdır, dinin emridir..." derse veya böyle inanırsa bid'at gerçekleşir. Böyle bir inanç olmaksızın, şahsî veya başkasının tecrübesine dayanarak "Bu kadar okumanın şuna faydası oluyor, oldu" der, okur ve tavsiye ederse bu bid'at olmaz ve sakıncası da bulunmaz. (Prof. Dr. Hayrettin Karaman)
    Sakarya il müftülüğü





+ Yorum Gönder