Kızım olsun istiyorum hangi duayı etmeliyim 5 üzerinden 4.01 | Toplam : 139 kişi
  1. 29
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Yorum: Kızım olsun istiyorum hangi dua yı etmeliyim


    S.a hanimlar biseyi cok isteyince onunla imtihan oluyoruz benim de 3.um erkek oldu
    4.ye gebeyim.oda erkekmis
    MasAllah saltanat kurucaz hürrem sultan yolunda ilerliyorum ;)
    İnsan tabiki olmayandan olsun istiyor onunda sevgisine tatmak icin ama olmuyosa vardir bi sebebi :)
    Yani demem.oki kucaginiza alinca ne.kizi.ne erkegi kalmiyor
    Rabbim.herseyin.hayirlisiniz versin


  2. 30
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Yorum: Kızım olsun istiyorum hangi dua yı etmeliyim


    Benim durumunda aynı iki oğlum var kızım olsun istiyorum Allahım bütün Herkese kalbindeki ni versin bana da hayırlısı bir kız versin lütfen benim içinde dua edin 3 .çeye hamileyim doktor oğlan dedi yine de Rabbim den başka kimse bilemez onun için bana da dua edermisiniz uzun oldu hakkınızı helal edin .


  3. 31
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Yorum: Kızım olsun istiyorum hangi dua yı etmeliyim


    Meryem surasinde bi ayet var onu okuyun ben okudum 2 oğlum var


  4. Reklam

  5. 32
    Şermin Misafir
    Misafir

    Yorum: Kızım olsun istiyorum hangi dua yı etmeliyim


    Kız çocuk için Meryem suresini ve Al-i İmran suresi 36.ayeti bol bol okuyun.Ben okuyorum. 2 oğlum var. 3.yüde Rabbim nasip ederse kız istiyoruz. Yalnız Meryem suresinde secde ayeti var.Okuyunca tilavet secdesi yapmayı unutmayın. Rabbim herkese gönülden geçeni hayırlı eylesin ve nasip etsin


  6. 33
    Tevbe Elhamdülillah
    Tevbe
    Elhamdülillah

    Üye No: 113048
    Mesaj Sayısı: 477
    Tecrübe Puanı: 5
    Yaş: 29

    Allah-ü Teala herkese anne ve babasına hayırlı, sağlıklı ve İslam'a hizmet edecek evlatlar nasip etsin. Bol bol dua edin ve dualarınızda kız, erkek çocuk diye değil de en çok sizin için ve kendi için hayırlı olacak olanı dileyin. Rabbim dualarımızı geri çevirmesin.


  7. 34
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Kız cocugunz oldumu bu dua yı okuyunca merak ettim benim 2oglm var 3hamileyim rabbim hayırlısını versin inşallah gönlümüzden geçen kiz inşallah


  8. 35
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Benim iki tane oğlum var ve kucuk oğlum 1 yasinda hic hesapda yokken hamile kalmisim iki aylik hamileyim dua ediyorum Allahim ben istemeden sen ikram ettin nolur saglikli sıhhatli bir kiz evlat ver diye AMINN gönül kiz evlat istiyor ama hayırlısı


  9. 36
    Misafir Misafir
    Misafir

    Merhaba arkadaslar benim de iki oğlum var küçüğüm 1 yaşında büyük 4 yaşında aklımızda hiç yokken Rabbim bize de 3.cüyü nasip etti 9 haftalık gebeyim tam da tekrar calısmaya başlamıştım başta cok üzüldüm tabi ufak oğlum cok yaramaz nasıl yapıcam edicem diye düşündüm ama Rabbim ne eylerse güzel eyler .. hep bi kız cocuk gördügümde içimde kelebekler ucar sanki o kadar cok seviyorum ki kızlarıda,oğlanlarımda başka tabi ama Rabbim inşallah bir tanede kız tattırır kimseye söylemedim henüz gebe oldugumu cunku bnm kayınvalidem eltimin benim görümcemin gebeligimizde hep erkek olsun diye dua etti eltiminde görümceminde benimde oğlumuz var cok kızdım ona o yüzden yaptıgına ozaman o yüzden söylemek istemedim cinsiyet öğrenince söyleyecegim göbegim cıkmadı daha cok zaten inşallah Rabbim herkese istedigini nasip eder en basta sağlıklı olsunlar inşallah ama bi kız hiç fena olmaz dı bana da dua edin arkadaslar kimin duasının kabul olacagı hiç belli olmaz..kayınvalidem ne duası ediosa artık :) öğrenemiyorum da ..esimde ilk zaman üzüldüm diye bana kız cocuklarını özeniyordun hep Rabbim belki de duydu seni nasip etti diyor..nasip erkekte olsa başımın üstünde kız da olsa başımın üstünde yeri var..


  10. 37
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    4 tane erkek evladım var iki tanede düşük yaptım onlarda erkekdi şimdi hamileyim ve kız istiyorum rabbim en güzelini en hayırlısını versin şuan çok korkuyorum erkek olur diye rabbimin hoşuna gitsin ama bir tanede kızım olursa yeter inşallah


  11. 38
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Benimde üç oğlum var ne oldu bebeğiniz.inşallah hayırlı sekılde kızınız olmuştur


  12. 39
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Allah im bana da nasip etsin allahtan istiyorum hayirli olanı versin ama kiz bebek kiz cocuk görünce için gidiyo cok istiyorum günah mi bilmiyorum allahım neyi layık görür onu versin hayirli evlat olsun


  13. 40
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Selamün aleyküm hanımlar Allah rızası için banada dua edin hamileyim 1 oğlum var kızım olmasını çok istiyorum sizde benim için dua edin Allah razı olsun


  14. 41
    vel Fecr Devamlı Üye
    vel Fecr
    Devamlı Üye

    Üye No: 116932
    Mesaj Sayısı: 1,267
    Tecrübe Puanı: 13
    Yer: Ahir Zaman

    Kayıtsız Üye Nickli Üyeden Alıntı
    Selamün aleyküm hanımlar Allah rızası için banada dua edin hamileyim 1 oğlum var kızım olmasını çok istiyorum sizde benim için dua edin Allah razı olsun
    kızınızın sizin için hayırlı olup olmadığını biliyormusunuz ? belki erkek sizin için daha hayırlı.

    lütfen dua ederken hep hayırlısını isteyelim inş. dünyalık düşüncelere göre dua etmeyelim.

    Allah Teala el evvelin ve ahiridir. geçmiş ve geleceği en iyi o bilir.

    Allah Teala hakkımızda hayırlısını vere inş.

    Allaha emanet.


  15. 42
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    3 oglum var yaşım 32 çocuklarım 10, 5, 3 yaşındalar az büyüsünler bu dua ile bebek istiyorum kiz evlâdın tadına varmak istiyorum çocuklarıma hamile kaldığımda yuzum yoktu şu cinsiyet olsun diyemedim hep saglik sihhat hayırlı evlat istedim ama 4. De saglik sihhat hayırlı bir kız evlat istemeyi düşünüyorum rabbim benimle birlikte bütün isteyen cemilcumle muhammet ümmetine nasip etsin inşallah


+ Yorum Gönder
Git İlk 234 Son