Konusunu Oylayın.: İstiharede kavga edip ağlamak

5 üzerinden 3.75 | Toplam : 8 kişi
İstiharede kavga edip ağlamak
  1. 13.Ağustos.2017, 15:38
    37
    Misafir

    Yorum: İstiharede kavga edip ağlamak

    reklam


    Yorum: İstiharede kavga edip ağlamak ile ilgili yazı Mumsema.org
    Ben hoslandigim kisi icin istihareye yattim bir gun ruyamda sadece beyaz isik gordum bembeyazdi her tarafi ikinci defa yattigimda ruyam cok karisikti eski flort etmis oldugum kisiyi gordum onun arkadasi bana hem kirmizi hm de beyaz renkte bir telefon verdi daha sonra oturunca kulagima seni seviyorum diye tanadiktan bi ses geldi ve banyoya gidip dis fircami aldim dis fircam yesil ve beyaz renkte idi baska bir gun de eczaneye gidip calisan beyaz bir uniforma giymisti ciktigimda bir adamda yesil renkte bir sise gordum baska bir ruyamda babamla kavga ediyordum cok ciddiydim baska bir ruyada ise abimle idim ve yere kar yagmisti havafa oldukca bulutluydu fakat yere baktigimda kar erimeye baslamasti ve bembeyaz degildi bu hayir mi ser mi


  2. 13.Ağustos.2017, 15:38
    37
    eda gunes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    eda gunes
    Misafir
    reklam


    Ben hoslandigim kisi icin istihareye yattim bir gun ruyamda sadece beyaz isik gordum bembeyazdi her tarafi ikinci defa yattigimda ruyam cok karisikti eski flort etmis oldugum kisiyi gordum onun arkadasi bana hem kirmizi hm de beyaz renkte bir telefon verdi daha sonra oturunca kulagima seni seviyorum diye tanadiktan bi ses geldi ve banyoya gidip dis fircami aldim dis fircam yesil ve beyaz renkte idi baska bir gun de eczaneye gidip calisan beyaz bir uniforma giymisti ciktigimda bir adamda yesil renkte bir sise gordum baska bir ruyamda babamla kavga ediyordum cok ciddiydim baska bir ruyada ise abimle idim ve yere kar yagmisti havafa oldukca bulutluydu fakat yere baktigimda kar erimeye baslamasti ve bembeyaz degildi bu hayir mi ser mi


  3. 13.Ağustos.2017, 23:24
    38
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,361
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: İstiharede kavga edip ağlamak

    reklam


    İstihare ancak evlilik için yapılabilir. Yani çok ciddi adımlar atılır, araştırmalar yapılır ama buna rağmen kararsız kalınırsa o zaman istihare yapılabilir. Eğer bu durum yoksa istiharenin anlamı olmaz. Ayrıca istiharede ilk alınan işarete itibar edilir ve artık devam edilmez. Gördüğün rüyalar olumludur ama asıl önemli olan kalbinin neye meylettiğidir. Kalbinin hissettiği sana en açık işaret olur.


  4. 13.Ağustos.2017, 23:24
    38
    Yönetici
    reklam


    İstihare ancak evlilik için yapılabilir. Yani çok ciddi adımlar atılır, araştırmalar yapılır ama buna rağmen kararsız kalınırsa o zaman istihare yapılabilir. Eğer bu durum yoksa istiharenin anlamı olmaz. Ayrıca istiharede ilk alınan işarete itibar edilir ve artık devam edilmez. Gördüğün rüyalar olumludur ama asıl önemli olan kalbinin neye meylettiğidir. Kalbinin hissettiği sana en açık işaret olur.


  5. 04.Eylül.2017, 11:09
    39
    Misafir

    Yorum: İstiharede kavga edip ağlamak

    Selamün aleykğm hocam sevdigim kız hayırlı mı degil mi yattım ilk gün yeşil bişey gördüm ikinci görmrdim hiç bişey bu gün rüyamda ise halam rüyasında beni aglarken görmüş yorumlarmısınız


  6. 04.Eylül.2017, 11:09
    39
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamün aleykğm hocam sevdigim kız hayırlı mı degil mi yattım ilk gün yeşil bişey gördüm ikinci görmrdim hiç bişey bu gün rüyamda ise halam rüyasında beni aglarken görmüş yorumlarmısınız


  7. 04.Eylül.2017, 23:17
    40
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,361
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: İstiharede kavga edip ağlamak

    Aleykum selam. Sevgili için istihare olmaz. Mutlaka evlenmek için bir adım atılmalıdır. Eğer bu dönemde kararsız kalınırsa o zaman istihare zamanı gelmiş olur. Bu süreçte değilsen rüyalarının da bir yorumu ve işareti olmaz.


  8. 04.Eylül.2017, 23:17
    40
    Yönetici
    Aleykum selam. Sevgili için istihare olmaz. Mutlaka evlenmek için bir adım atılmalıdır. Eğer bu dönemde kararsız kalınırsa o zaman istihare zamanı gelmiş olur. Bu süreçte değilsen rüyalarının da bir yorumu ve işareti olmaz.


  9. 25.Eylül.2017, 11:57
    41
    Misafir

    Yorum: İstiharede kavga edip ağlamak

    Hayırlı günler dün gece sevdigim kisi icin istihare yaptım.Ama suanda ayrıyız.İstiharede mahalledeki cocukların kavga edercesine kocaman taşları birilerine attığını gördüm sonra bana da atmaya calisiyolardi ben kosarak kacıyodum bi kac kisi beni yakalıyodu.Sonra bende polis cagırın durumu anlatcam ben suclu degilim siz suclusunuz tas atıyosunuz diyodum.sonra beni rahat bırakıyolardı.Bide bi ara sanki cok ufak kan gibi birsey de gordum ama hic hatrlamiyorum.Sabaha karsida ara ara uyandim tekrar yatincada bi avize almisiz halamlara onu taktirmis cok begenmis.Birde halamin uzerinde gelinlik vardı.Halamda evli kac yillik normalde.Sonra birde mangal goruyodum annemle bi kuyumcuya girmisiz orda yerde mangal vardı mangal satn alcakmısız.Birde bir tabak dolusuda kurabiyeler goruyodum baska bir yerdede nedir anlamı acaba cok karisik ruyalar gordum isin icinden cikamadm.Sevdigim kisi hayrlimi degilmi anlamadm bu ruyadan birsey


  10. 25.Eylül.2017, 11:57
    41
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Hayırlı günler dün gece sevdigim kisi icin istihare yaptım.Ama suanda ayrıyız.İstiharede mahalledeki cocukların kavga edercesine kocaman taşları birilerine attığını gördüm sonra bana da atmaya calisiyolardi ben kosarak kacıyodum bi kac kisi beni yakalıyodu.Sonra bende polis cagırın durumu anlatcam ben suclu degilim siz suclusunuz tas atıyosunuz diyodum.sonra beni rahat bırakıyolardı.Bide bi ara sanki cok ufak kan gibi birsey de gordum ama hic hatrlamiyorum.Sabaha karsida ara ara uyandim tekrar yatincada bi avize almisiz halamlara onu taktirmis cok begenmis.Birde halamin uzerinde gelinlik vardı.Halamda evli kac yillik normalde.Sonra birde mangal goruyodum annemle bi kuyumcuya girmisiz orda yerde mangal vardı mangal satn alcakmısız.Birde bir tabak dolusuda kurabiyeler goruyodum baska bir yerdede nedir anlamı acaba cok karisik ruyalar gordum isin icinden cikamadm.Sevdigim kisi hayrlimi degilmi anlamadm bu ruyadan birsey


  11. 26.Eylül.2017, 23:23
    42
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,361
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: İstiharede kavga edip ağlamak

    Hayırlı günler. İstiharede en çok yapılan hatalardan birisi de budur. Yani istiharenin ne için yapıldığını bilmeden yapmaktır. Şu an ayrıyım diyorsun, yani evlenmeniz hayırlı mı değil mi diye atılmış hiç bir adım yok ama sen yinede istihare yapıyorsun. Öyle durumlar için istihare olmaz. Ancak evlenmek istenir, her iki taraf bir adım atar ama yinede sende bir kararsızlık olursa işte o an istihare yapmak uygun olur.


  12. 26.Eylül.2017, 23:23
    42
    Yönetici
    Hayırlı günler. İstiharede en çok yapılan hatalardan birisi de budur. Yani istiharenin ne için yapıldığını bilmeden yapmaktır. Şu an ayrıyım diyorsun, yani evlenmeniz hayırlı mı değil mi diye atılmış hiç bir adım yok ama sen yinede istihare yapıyorsun. Öyle durumlar için istihare olmaz. Ancak evlenmek istenir, her iki taraf bir adım atar ama yinede sende bir kararsızlık olursa işte o an istihare yapmak uygun olur.


  13. 10.Ekim.2017, 11:32
    43
    Misafir

    Yorum: İstiharede kavga edip ağlamak

    Merhabalar iyi günler hocam bı sitede görmüştüm yatmadan önce abdest alıp 3 kere Kevser suresini okuyup bı de içten dua edersen işte bilmek istediğin şeyi gôrebilirmişsin bende yaptım isteğimde atanacak mıyım dı ( ben hemşireyim) bı de evleneceğim insanı rüyamda görmekti 1.gun rüyamda ise hemşireler ve acil tıp teknisyenleriyle dolu bı otobuse biniyodum orda 3 tane çocuk beni sözle taciz ediyodu ben ağlıyodum otobüstekilerde ağladı polise haber verdik tam polis beni taciz eden çocukları alırken bı tanesini görüyorum diyorum keşke bu çocuğu şikayet etmeseydim 2 .günse atanacak mıyım diye yaptım Allah'ım bana bi isaret gönder diye içten dua ettim rüyamda sessizce ağlıyodum atanamiyorm diye herhalde rüyada sessizce ağlamak sevinçmis ben içinden çıkamadım hocam yardımcı olur musunuz?


  14. 10.Ekim.2017, 11:32
    43
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhabalar iyi günler hocam bı sitede görmüştüm yatmadan önce abdest alıp 3 kere Kevser suresini okuyup bı de içten dua edersen işte bilmek istediğin şeyi gôrebilirmişsin bende yaptım isteğimde atanacak mıyım dı ( ben hemşireyim) bı de evleneceğim insanı rüyamda görmekti 1.gun rüyamda ise hemşireler ve acil tıp teknisyenleriyle dolu bı otobuse biniyodum orda 3 tane çocuk beni sözle taciz ediyodu ben ağlıyodum otobüstekilerde ağladı polise haber verdik tam polis beni taciz eden çocukları alırken bı tanesini görüyorum diyorum keşke bu çocuğu şikayet etmeseydim 2 .günse atanacak mıyım diye yaptım Allah'ım bana bi isaret gönder diye içten dua ettim rüyamda sessizce ağlıyodum atanamiyorm diye herhalde rüyada sessizce ağlamak sevinçmis ben içinden çıkamadım hocam yardımcı olur musunuz?


  15. 11.Ekim.2017, 22:43
    44
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,361
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: İstiharede kavga edip ağlamak

    Merhaba. Allah hakkında hayırlı olanlarını nasip eylesin. İslamda rüya görmek ile ilgili sadece istihare namazı vardır. Bunda da rüya görme şartı yoktur. Böyle bir bir dua etme ve namaz kılma şekli yoktur. Bu gördüklerin sana bir işaret olur yada olmaz bunu bilemeyiz ve bundan da bir işaret çıkaramayız. Eğer dilersen bir şeyin hakkında hayırlı olup olmadığını anlamak için ancak istihare namazı kılabilirsin.


  16. 11.Ekim.2017, 22:43
    44
    Yönetici
    Merhaba. Allah hakkında hayırlı olanlarını nasip eylesin. İslamda rüya görmek ile ilgili sadece istihare namazı vardır. Bunda da rüya görme şartı yoktur. Böyle bir bir dua etme ve namaz kılma şekli yoktur. Bu gördüklerin sana bir işaret olur yada olmaz bunu bilemeyiz ve bundan da bir işaret çıkaramayız. Eğer dilersen bir şeyin hakkında hayırlı olup olmadığını anlamak için ancak istihare namazı kılabilirsin.


  17. 16.Kasım.2017, 07:19
    45
    Misafir

    Yorum: İstiharede kavga edip ağlamak

    Benim için erkek arkadaşımın hayırlı olup olmadığını görmek için istihareye yattim ilk gün sevgilimin annesiyle telefonda konuştuğumuzu sonra annesinin bana biseyler söylediğini ardından benim ağlamamı gördüm sizcebunun anlamı nedir


  18. 16.Kasım.2017, 07:19
    45
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Benim için erkek arkadaşımın hayırlı olup olmadığını görmek için istihareye yattim ilk gün sevgilimin annesiyle telefonda konuştuğumuzu sonra annesinin bana biseyler söylediğini ardından benim ağlamamı gördüm sizcebunun anlamı nedir


  19. 16.Kasım.2017, 21:41
    46
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,361
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: İstiharede kavga edip ağlamak

    Arkadaş olan birisi için istihare olmaz. Ancak evlenmek istediği halde ve o kimse hakkında gerekli araştırmalar ve istişareler etmesine rağmen yinede kararsız kalındığı zaman istihare yapılır. Yoksa ortada atılmış öyle bir adım olmadan şu veya bu arkadaş için hayırlı mıdır diye istihare olmaz.


  20. 16.Kasım.2017, 21:41
    46
    Yönetici
    Arkadaş olan birisi için istihare olmaz. Ancak evlenmek istediği halde ve o kimse hakkında gerekli araştırmalar ve istişareler etmesine rağmen yinede kararsız kalındığı zaman istihare yapılır. Yoksa ortada atılmış öyle bir adım olmadan şu veya bu arkadaş için hayırlı mıdır diye istihare olmaz.





+ Yorum Gönder
Git İlk 34