Geceleri Yatarken Korkuyorum 5 üzerinden 4.27 | Toplam : 48 kişi
  1. 29
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Cevap: Geceleri Yatarken Korkuyorum (Mum Hocam Bilgi verir misin)


    Hocam neden yalnız yatma dediniz daha çok korktum


  2. 30
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Cevap: Geceleri Yatarken Korkuyorum (Mum Hocam Bilgi verir misin)


    En küçük sesten Korkuyorum irkiliyorum rahat uyuyamıyorum


  3. 31
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Cevap: Geceleri Yatarken Korkuyorum (Mum Hocam Bilgi verir misin)


    Aynen ama yatmoyolar basinda mi beklicez buyudun diyolar beyler ayni sorun bendede var korkuyom


  4. Reklam

  5. 32
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Cevap: Geceleri Yatarken Korkuyorum (Mum Hocam Bilgi verir misin)


    Arkadaşlar ben de korkuyorum afedersiniz ama 3 harflilerden ben genellikle yanlız kalmaktan ve yatmaktan korkmam ama birkaç gündür böyle oluyo annem de beni okuyo ama olmıyo saat 2 ye felan unutamıyorum.


  6. 33
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Bende ruhi cenetin videyolarini bakiyorum uyurken hep beni birinin izledigi falan saniyorum cok zor uyuyorum


  7. 34
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Allah razı olsun çok güzel açıklamışsın hocam


  8. 35
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    bende çok korkuyorum tek yatamıyorum koridor ışığı açık oluyor bana dahada korkunç geliyor sanki ordan birisi geçicekmiş gibi gölge oluyor yardım edin


  9. 36
    Caner Misafir
    Misafir

    Geceleri yatarken ayetel kürsı ve diğer bildiğim tüm dua ve sureleri okuyorum üstelik elimi ağzıma sokup ıslattıktan sonra alnıma Hz.Ali yazıyorum ama halen çok korkuyorum.


  10. 37
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    bn cinleri çok araştırıyodm filmlerini izliyodum gece yatarken aklıma geliyor gözüm açık yatıyorm bunları aklımdan çıkarmam için ne yapmalıyım


  11. 38
    klav Devamlı Üye
    klav
    Devamlı Üye
    klav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 18.Ağustos.2008
    Üye No: 28817
    Mesaj Sayısı: 573
    Tecrübe Puanı: 7

    Araştırma ve izleme. İlgilenmeyi bıraktıktan bir süre sonra kendiğininden geçer.


  12. 39
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Ben geceleri yatarken çok korkuyoru ve hiç kipirdamiyorum ve babamı başka bişeylere benzetiyorum köpek felan ve dabbe diye korku dilimi izledim hep aklıma geliyor çok korkuyom

    Ben geceleri yatarken çok korkuyoru ve hap aklıma dabbe geliyor ve hiç kıpırdamıyorum babamızın köpeğe felan benzetiyorum ve yapmıyorum.


  13. 40
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Gece yatarken biri gelecekmiş gibi korkuyorum yalnız yatmıyorum ama korkuyorum dua ediyorum sure okuyorum izlediğim filmlerdeki karakterleri görüyorum ....


  14. 41
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Allâhümme inneke sellatte aleynâ adüvven basıyran bi uyûbinâ ve kabiylühû min haysü lâ nerâhüm.
    Allâhümme fâyishü minnâ ke mâ âyestehû min rahmetike ve kannıthü minnâ kemâ kannattahû min afvike ve bâıd beynenâ kemâ bâadte beynehû ve beyne rahmetik, inneke alâ külli şey'in kadiyr.


  15. 42
    Aykocc Üye
    Aykocc
    Üye

    Profili:
    Üyelik: 12.Ağustos.2016
    Üye No: 109428
    Mesaj Sayısı: 7
    Tecrübe Puanı: 1

    Selamın aleyküm hocam benim yakışık 3 4 ay önce babannem vefaat etti ondan önce yatalaktı ve sırtımda indirip çıkartırdım ve ölüm anını gördüm o andan itibaren geceleri uyuyamaz oldum korku oldu sürekli beni birisi izliyor gibi bir odaya giderken o odada babannem olacak gibi hissediyorum evde 3 kişiyiz annem babam ben abim okul nedeni ile şehir dışında yanımda birisi varken sorun olmuyor ama yokken tedirgin oluyorum odadan odaya geçerken karanlıkta kaldım mı korkudan delircek gibi oluyorum lütfen bi yardım edin.


+ Yorum Gönder
Git İlk 234 Son