Şeytan Kime Vesvese Verir 5 üzerinden 3.73 | Toplam : 15 kişi
  1. 15
    Mürid74 Devamlı Üye
    Mürid74
    Devamlı Üye
    Mürid74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 28.Ocak.2011
    Üye No: 83646
    Mesaj Sayısı: 173
    Tecrübe Puanı: 2

    Cevap: Şeytan Kime Vesvese Verir


    Şeytan´dan ölene kadar kurtulma şansımızı yok, vesvese ile insanı yoldan çıkarmak için uğraşır durur. Hicr Süresinin 40.ayetindede okuyabildiğimiz gibi, sadece Allah´ın (c.c.) ihlaslı olan kullarına karşı yaptığı vesveseden bir netice alamaz.


  2. 16
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Cevap: Şeytan Kime Vesvese Verir


    İnsan neden bir isi yapıp bitirdikten sonra acaba bunu yaptimmi bu ölçümü diye vesvesye kapılır


  3. 17
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Yorum: Şeytan Kime Vesvese Verir


    Bende imanımızda bir eksiklik mi var acaba diye vesvese geliyor. Diye düşünürken çok şükür peygamberimizin hadisi görünce şükrettim Halime


  4. Reklam

  5. 18
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Yorum: Şeytan Kime Vesvese Verir


    İçimdeki ses hiç susmuyor. Evlenince napıcaksın.gez hayatını yaşa...Hiç bir şey yaşamadan evlenilir mi? Salakmısın evlenip çocuk mu bakacaksın hemen hiç gezip tozmadan,bak herkes hayatını yaşıyor.sen evde oturuyorsun diyor. Sonra kısmetlerim çıkıyor hepsine hayır hayır direniyorum... Yaşım 29 oldu mahalle aile evlen baskısı bıktım.benim beğendikerimde beni beğenmiyor.sonra umutsuzluğa düşüyorum.asla evlenemezsin.bu evde çürüyeceksin diyor. Kimse almaz ki seni bi sevgili bile bulamadın.koca napsın seni.hem kaynanan nasıl çıkıcak kocan dövecek mi içecek mi. Aldatacak mı? diye diyee.sonra da kimse almayacak seni senin gibi salağı napsınlar be.. Hiç susmuyor bu vesvese mi ne yardım edin nolur.hatta yazdığına cevap bile vermeyecekler kimse seni insan yerine koymaz diye söyleniyor hiç susmuyor. Yardım edin nedir bu olanlar. Basiretim mi bağlı neyim kimim ölmek istiyorum. Bıktım kefen giyicem... Belki evlenmek hayırlı mı değil ne o kadar çok ses var ki içimde ne düşündüğümü hangi ses benim hangisi şeytan? Çok kötü bi haldeyim.stres ten hiçbir yerim tutmuyor.çok neşeliydim resmen kendimi kaybettim. Bi umutsuzluk gözyaşı tükenmişlik sendromu var.. On yıl yaşlandım


  6. 19
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Kardeşim yorumun çok yanlış. Şeytan dünyalık adama niye vesvese versin. Onun derdi zaten İçinde Allah 'ın sevgisi olan ve peygamberin yolundan gitmek isteyenleri şaşırtmak. Dünyalık adam zaten şeytanın dostudur. Lütfen yorumlarımızı bilinçli yapalım. Allah razı olsun


  7. 20
    seyyidhasbi Üye
    seyyidhasbi
    Üye

    Profili:
    Üyelik: 18.Mayıs.2019
    Üye No: 121592
    Mesaj Sayısı: 1
    Tecrübe Puanı: 1

    Vesvese her insana gelebilir,eğer vesvese geliyorsa onun imanının doğru olduğunu gösterir bol bol felak nas okunmalı ayrıca oturarak 2

    Vesvese geliyorsa imanının doğru olduğunu gösterir.vesveseden kurtulmak için felak nas okunmalı ve 2 rekat oturarak namaz kılınmalı namazdan sonra 2 defa fatiha okunursa vesveseyi alır


  8. 21
    namazzzzz Üye
    namazzzzz
    Üye

    Profili:
    Üyelik: 29.Aralık.2018
    Üye No: 120318
    Mesaj Sayısı: 4
    Tecrübe Puanı: 1

    “Ya Rasulallah, vesveseye müptelayım.” diye soran bir sahabemize Efendimiz’in (sav) cevabı;

    “Endişe edilecek bir şey yok; o mahz-ı imandır, imanın ta kendisidir.” (Müslim)


  9. 22
    Nurbeyza Üye
    Nurbeyza
    Üye
    Nurbeyza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Profili:
    Üyelik: 05.Mayıs.2019
    Üye No: 121431
    Mesaj Sayısı: 9
    Tecrübe Puanı: 1

    İnsana tabiki sürekli vesvese gelir
    Daha doğrusu fısıltı
    İnsanda bir şeytan iki nefs vardır
    İkisi iki yandan sürekli insana fısıltı vesvese verirler
    Örneğin namaza kalkacak biraz daha otur vakit var daha
    Kuran okuyacaksa sonra okursun felan
    O zaman neyapmak lazım ilk önce onun tersini yapmak lazım yani hemen kalkmak lazım
    Ona laf düşürmemek lazım
    Bol bol felak nas okuyalım
    Birde salevat sonra sübhaneke duasını okuyalım
    Ayetelkürsi okuyalım bol bol
    Evlenmek kolay bir şey değil
    Evlenileceği zaman evlenilecek kişinin doğru temiz bir insan olması lazım
    Kendini Allahın yoluna ada yani dini ilimleri öğren dini ilimlerle Allahın yolundan gitmeye çalış
    Sonra Allahım senden istiyorum
    Bana karşıma senin yolunda giden birini çıkar de
    Yani ALLAHA bırak gerisini


+ Yorum Gönder
Git İlk 12