Gusül alırken bir yeri kuru unutmak - 2 Sayfa 2

Konusunu Oylayın.: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak

5 üzerinden 4.00 | Toplam : 34 kişi
Gusül alırken bir yeri kuru unutmak
  1. Güncelleme: , 18.Şubat.2018, 00:02
    15
    Misafir

    Yorum: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak

    reklam


    Selamun Aleyküm bir sorum olacaktı.Gusülden sonra kuru kalan yeri hatırladık ama 10dk sonra yıkadık gusül geçerli olurmu.


  2. 18.Şubat.2018, 00:02
    15
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamun Aleyküm bir sorum olacaktı.Gusülden sonra kuru kalan yeri hatırladık ama 10dk sonra yıkadık gusül geçerli olurmu.

  3. 18.Şubat.2018, 00:55
    16
    ACİLSERVİS
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Ocak.2007
    Üye No: 1
    Mesaj Sayısı: 3,135
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak

    ve aleykümüsselam evet sonradan yıkanabilir. geçerli olur.


  4. 18.Şubat.2018, 00:55
    16
    Administrator
    ve aleykümüsselam evet sonradan yıkanabilir. geçerli olur.

  5. 21.Nisan.2018, 20:00
    17
    Misafir

    Yorum: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak

    Gusül abdestimi aldim ara ara teknede su birikintisi oluyor ben suyu akıtmak an bazen çıkmak zorunda kaliyrm. Ayağı çıkarken yıkamayi bugün okudum. Bugün de gusul aldim su birikip birikmediginden emin değilim biriksede zaten yükseklik az oluyor. Daha sonra namaz için abdest aliyor ve ayagimi yikamis oluyorum. Gusül um gecerli olurmu bu farz midir?


  6. 21.Nisan.2018, 20:00
    17
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Gusül abdestimi aldim ara ara teknede su birikintisi oluyor ben suyu akıtmak an bazen çıkmak zorunda kaliyrm. Ayağı çıkarken yıkamayi bugün okudum. Bugün de gusul aldim su birikip birikmediginden emin değilim biriksede zaten yükseklik az oluyor. Daha sonra namaz için abdest aliyor ve ayagimi yikamis oluyorum. Gusül um gecerli olurmu bu farz midir?

  7. 21.Nisan.2018, 22:08
    18
    ACİLSERVİS
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Ocak.2007
    Üye No: 1
    Mesaj Sayısı: 3,135
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak

    Bunun farz olup olmadığını bilmiyorsan guslün farzlarını da bilmediğin anlamına gelir. Guslün farzlarını ve guslün sünnetlerini bilmek zorundasın. Gusülden sonra ayakları yıkamak sünnettir. Ve namaz abdestini de gusülden önce almak ta sünnettir. Bunları mutlaka öğren.


  8. 21.Nisan.2018, 22:08
    18
    Administrator
    Bunun farz olup olmadığını bilmiyorsan guslün farzlarını da bilmediğin anlamına gelir. Guslün farzlarını ve guslün sünnetlerini bilmek zorundasın. Gusülden sonra ayakları yıkamak sünnettir. Ve namaz abdestini de gusülden önce almak ta sünnettir. Bunları mutlaka öğren.

  9. 05.Mayıs.2018, 00:12
    19
    Misafir

    Yorum: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak

    Hocam gusulde aldıktan bi gün sonra vücudunun bir yeri kuru kalmışsa sadece orayı yıkamak kabul olurmu aradan bi gün geçti diye birşey olurmu o gün alırsak o gun mu kuru yeri yıkanmalıdır yardım lütfen


  10. 05.Mayıs.2018, 00:12
    19
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Hocam gusulde aldıktan bi gün sonra vücudunun bir yeri kuru kalmışsa sadece orayı yıkamak kabul olurmu aradan bi gün geçti diye birşey olurmu o gün alırsak o gun mu kuru yeri yıkanmalıdır yardım lütfen

  11. 05.Mayıs.2018, 02:50
    20
    ACİLSERVİS
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Ocak.2007
    Üye No: 1
    Mesaj Sayısı: 3,135
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak

    Kuru kalan yer sonradan yıkanabilir bu geçerlidir. Ancak bir gün sonra bir gün önce alınan guslü düşünüp kuru bir yer tesbit etmek saçmalıktır.


  12. 05.Mayıs.2018, 02:50
    20
    Administrator
    Kuru kalan yer sonradan yıkanabilir bu geçerlidir. Ancak bir gün sonra bir gün önce alınan guslü düşünüp kuru bir yer tesbit etmek saçmalıktır.

  13. 05.Mayıs.2018, 09:47
    21
    crewd0x
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 08.Ocak.2017
    Üye No: 110795
    Mesaj Sayısı: 15
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Yorum: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak

    Ayak sol baş parmağımın köşesindeki ölü deriyi tırnak makasıyla almıştım. Banyo'dan çıktıktan sonra o deriyi aldığım için gün yüzüne çıkan et'in üstünde kuru kan lekesi gibi bir şey gördüm. Bende tırnak makasıyla o bölgeyi iyice açıp sonra yıkadım. Fakat kuru kan lekesi hala gitmedi. Acaba kan lekesi değil de gün yüzüne çıkan et ile ilgili bir şey mi karar veremedim. Bu konularda biraz vesveseliyim. Gusül abdestim geçerli olmuş mudur?


  14. 05.Mayıs.2018, 09:47
    21
    crewd0x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Ayak sol baş parmağımın köşesindeki ölü deriyi tırnak makasıyla almıştım. Banyo'dan çıktıktan sonra o deriyi aldığım için gün yüzüne çıkan et'in üstünde kuru kan lekesi gibi bir şey gördüm. Bende tırnak makasıyla o bölgeyi iyice açıp sonra yıkadım. Fakat kuru kan lekesi hala gitmedi. Acaba kan lekesi değil de gün yüzüne çıkan et ile ilgili bir şey mi karar veremedim. Bu konularda biraz vesveseliyim. Gusül abdestim geçerli olmuş mudur?

  15. 05.Mayıs.2018, 11:02
    22
    imam
    Özel Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Ağustos.2007
    Üye No: 2034
    Mesaj Sayısı: 8,124
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 86
    Bulunduğu yer: minallah-ilelllah

    Yorum: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak

    Bu yaptığın sadece vesvese gusül geçerlidir desek de yine için rahat etmeyecek
    Sen önce bu şüpheli halini düzeltmen lazım kardeş


  16. 05.Mayıs.2018, 11:02
    22
    Özel Üye
    Bu yaptığın sadece vesvese gusül geçerlidir desek de yine için rahat etmeyecek
    Sen önce bu şüpheli halini düzeltmen lazım kardeş

  17. 03.Haziran.2018, 00:34
    23
    Misafir

    Yorum: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak

    Banyo yaptim gusul alirken tansiyonum düştü ramazan ayindayiz şuanda tamamladım guslumu sanıp çıktım sonradan hatırladım ayaklarimi ve omuzlarima şu çarpmayi unutmusum gusul abdestim gercersizmidir


  18. 03.Haziran.2018, 00:34
    23
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Banyo yaptim gusul alirken tansiyonum düştü ramazan ayindayiz şuanda tamamladım guslumu sanıp çıktım sonradan hatırladım ayaklarimi ve omuzlarima şu çarpmayi unutmusum gusul abdestim gercersizmidir

  19. 03.Haziran.2018, 01:06
    24
    Ebû Mansur
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Nisan.2018
    Üye No: 117640
    Mesaj Sayısı: 246
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Bulunduğu yer: İmtihan Dünyası

    Yorum: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak

    Ayaklarını omuzlarını yıka tamam olur.


  20. 03.Haziran.2018, 01:06
    24
    Devamlı Üye
    Ayaklarını omuzlarını yıka tamam olur.

  21. 01.Temmuz.2018, 14:44
    25
    Misafir

    Yorum: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak

    Yorum: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak isimli konu Mumsema.com Yorum: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak
    Hocam ben banyo yaptıktan sonra gusül alıyordum heryeri yıkadım kolu falan koltuk altım da kuru değildi yaş ve temizdi ama orayı gusül abdesti alırekn ovalamadım sanırım ovalamışta olabilirim sizin dediğinize göre de bir yer gusül de yıkanmamışsa orayı yıkamak yeteeliyimiş eğer kâbul olmamışsa niyet edip sadece oramızı mı yıkayacağiz Allah razı olsun şimdiden.


  22. 01.Temmuz.2018, 14:44
    25
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Hocam ben banyo yaptıktan sonra gusül alıyordum heryeri yıkadım kolu falan koltuk altım da kuru değildi yaş ve temizdi ama orayı gusül abdesti alırekn ovalamadım sanırım ovalamışta olabilirim sizin dediğinize göre de bir yer gusül de yıkanmamışsa orayı yıkamak yeteeliyimiş eğer kâbul olmamışsa niyet edip sadece oramızı mı yıkayacağiz Allah razı olsun şimdiden.

  23. 01.Temmuz.2018, 19:26
    26
    ACİLSERVİS
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Ocak.2007
    Üye No: 1
    Mesaj Sayısı: 3,135
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak

    Guslünde bir sorun yok. Kendine durduk yere sorun çıkarıyorsun. Bir şey yapman gerekmez.


  24. 01.Temmuz.2018, 19:26
    26
    Administrator
    reklam


    Guslünde bir sorun yok. Kendine durduk yere sorun çıkarıyorsun. Bir şey yapman gerekmez.

  25. 18.Temmuz.2018, 12:14
    27
    Misafir

    Yorum: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak

    Selamün aleyküm.
    Ben bugün gusül abdesti aldım ve vesveseye girdim burayı yıkadım mi diye,illa su o bölgeye gelmiştir diye düşünüyorum fakat tedirginim.Ne yapmam gerekir,eğer sadece o vesvese ettiğim bölgeyi yıkamam gerekirse nasıl yapmaliyim?Yani bir niyet etmeli miyim?

    Cevaplarsanız sevinirim guslü garantiye almak istiyorum?


  26. 18.Temmuz.2018, 12:14
    27
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamün aleyküm.
    Ben bugün gusül abdesti aldım ve vesveseye girdim burayı yıkadım mi diye,illa su o bölgeye gelmiştir diye düşünüyorum fakat tedirginim.Ne yapmam gerekir,eğer sadece o vesvese ettiğim bölgeyi yıkamam gerekirse nasıl yapmaliyim?Yani bir niyet etmeli miyim?

    Cevaplarsanız sevinirim guslü garantiye almak istiyorum?

  27. 18.Temmuz.2018, 13:32
    28
    ACİLSERVİS
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Ocak.2007
    Üye No: 1
    Mesaj Sayısı: 3,135
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Gusül alırken bir yeri kuru unutmak

    Ve aleykümüsselam. Ne tamamını ne de o bölgeyi yıkama. Bu düşüncelere aldırma. Tekrar yıkaman düşüncelerin açosından daha kötü olur.


  28. 18.Temmuz.2018, 13:32
    28
    Administrator
    Ve aleykümüsselam. Ne tamamını ne de o bölgeyi yıkama. Bu düşüncelere aldırma. Tekrar yıkaman düşüncelerin açosından daha kötü olur.




+ Yorum Gönder
Git İlk 123 Son