Konusunu Oylayın.: Kapanmak istiyorum ama annem izin vermiyor

5 üzerinden 5.00 | Toplam: 3 kişi oyladı.

Kapanmak istiyorum ama annem izin vermiyor
  1. 17.Nisan.2014, 15:36
    13
    Duha
    Edep ya hu!

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Nisan.2014
    Üye No: 103467
    Mesaj Sayısı: 43
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 23
    Bulunduğu yer: Charleroi

    Cevap: Kapanmak istiyorum ama annem izin vermiyor

    reklam


    Cevap: Kapanmak istiyorum ama annem izin vermiyor isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Kapanmak istiyorum ama annem izin vermiyor
    esselamu aleykum bacim,

    benimde kapandigimda babam ve erkek kardesim istemedi, henuz erken okula gidiyorsun vs seyler soyledi ama ben kapanmamin dogru olcagini dusundugum icin kapandim, Hamd olsun iyiki kapanmisim, biz kendimize dikkat etmezsek, vesveselere uyarsak nerde kaldi bizim muslumanligimiz o zaman.
    hayatta her zaman ailenin dediklerine uyman gerektiigini dusunmuyorum, yeterince yetiskin bir yastaysan kendi kararlarini da saglikli bir sekilde alacagini dusunuyorum ve tekrar acilmana bir hayli uzuldum... keske acmasaydin. Kapanmak cunku cocuk oyuuncagi degil, bunun bilincinde olmaniz lazim bence once. ve annene gelince annen zaten kapali ve neden kapanmadini istemiyor bunu istersen acikla sana yardimci olalim...

    selam ve dua ile
    Allah yardimcin olsun.



  2. 17.Nisan.2014, 15:36
    13
    Edep ya hu!
    reklam


    esselamu aleykum bacim,

    benimde kapandigimda babam ve erkek kardesim istemedi, henuz erken okula gidiyorsun vs seyler soyledi ama ben kapanmamin dogru olcagini dusundugum icin kapandim, Hamd olsun iyiki kapanmisim, biz kendimize dikkat etmezsek, vesveselere uyarsak nerde kaldi bizim muslumanligimiz o zaman.
    hayatta her zaman ailenin dediklerine uyman gerektiigini dusunmuyorum, yeterince yetiskin bir yastaysan kendi kararlarini da saglikli bir sekilde alacagini dusunuyorum ve tekrar acilmana bir hayli uzuldum... keske acmasaydin. Kapanmak cunku cocuk oyuuncagi degil, bunun bilincinde olmaniz lazim bence once. ve annene gelince annen zaten kapali ve neden kapanmadini istemiyor bunu istersen acikla sana yardimci olalim...

    selam ve dua ile
    Allah yardimcin olsun.



  3. 23.Ekim.2014, 22:14
    14
    Misafir

    Cevap: Kapanmak istiyorum ama ablam izin vermiyor

    reklam


    Ben de kapanmak istiyorum 13 yaşınayım bir kaç gün kapalı durdum fakat ablam açık olduğundan rahatsız oluyorum hani o benim büyüğüm ya daha zaman var diyor ben bir dediğimde de küsüyor fakat ben onunla barış kalmak istiyorum ne yapmalıyım


  4. 23.Ekim.2014, 22:14
    14
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Ben de kapanmak istiyorum 13 yaşınayım bir kaç gün kapalı durdum fakat ablam açık olduğundan rahatsız oluyorum hani o benim büyüğüm ya daha zaman var diyor ben bir dediğimde de küsüyor fakat ben onunla barış kalmak istiyorum ne yapmalıyım


  5. 05.Kasım.2014, 21:27
    15
    Misafir

    Cevap: Kapanmak istiyorum ama babam izin vermiyor

    Ben kapanmak istiyorum fakat babam bu dusunceme cok karsi ve hemen hemen hergun kavga ediyoruz 3 senedir onun fikrine saygi duymaya calsiiyorum ama artik cidden kapanmak itiyorum dayanamiyorum artik zaten imam hatip lisesine gidiyorum namazimi kiliyorum Kuranimi okuyorum bunlarin bilince de olab bir kizim ama lutfen ne yapmam gerektigi hakkinda bana bir fikir verin Allah rizasi icin


  6. 05.Kasım.2014, 21:27
    15
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben kapanmak istiyorum fakat babam bu dusunceme cok karsi ve hemen hemen hergun kavga ediyoruz 3 senedir onun fikrine saygi duymaya calsiiyorum ama artik cidden kapanmak itiyorum dayanamiyorum artik zaten imam hatip lisesine gidiyorum namazimi kiliyorum Kuranimi okuyorum bunlarin bilince de olab bir kizim ama lutfen ne yapmam gerektigi hakkinda bana bir fikir verin Allah rizasi icin


  7. 11.Kasım.2014, 12:49
    16
    musanınkardeş
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Ekim.2014
    Üye No: 104825
    Mesaj Sayısı: 13
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Kapanmak istiyorum ama annem izin vermiyor

    İmanını koru mümkün mertebe imkan ve şeraitleri zorla olabildiğince mücadele et. Rabbim yar ve yardımcın olsun .ben gene de seni takdir ve tebrik ediyorum.Rabbim seni korusun yardımcın olsun.. sen bu halinle dahi EDEP sahibisin bu çok bariz belli


  8. 11.Kasım.2014, 12:49
    16
    İmanını koru mümkün mertebe imkan ve şeraitleri zorla olabildiğince mücadele et. Rabbim yar ve yardımcın olsun .ben gene de seni takdir ve tebrik ediyorum.Rabbim seni korusun yardımcın olsun.. sen bu halinle dahi EDEP sahibisin bu çok bariz belli


  9. 04.Haziran.2015, 15:13
    17
    Misafir

    Cevap: Kapanmak istiyorum ama annem izin vermiyor

    Bende kapanmak istiyorum kendimi bildim bileli ben kapanıcam diyorum 7.sınfta kapanmak istediğimde annem izin vememişti sonra ben 8.sınıfıda bitiricem inşallah ve şimdi diyorum artık anne kapanıcam baktı artık ben pes etmiycem kabul etti ama sonra birden kararı değişti yemek yerken bak sen kapanma şimdi lise 1 stres falan olcak yok şalım uymadı falan diyceksin dedi bende ya sabır dedim kalktım sofradan artk gerçekten bıktım ama bu sefer annemi dinlemeyip kapanıcam inşallah aslında annemde kapalı tabi niye böyle yapıyor aklım almıyor sadece annem karşı yoksa babam falan diyor ne güzel kapansın annem hemen yok olmaz kapanmasın daha küçük gerçekten Allah bize sabır versin ya gerçekten.


  10. 04.Haziran.2015, 15:13
    17
    Kayıtsız üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız üye
    Misafir
    Bende kapanmak istiyorum kendimi bildim bileli ben kapanıcam diyorum 7.sınfta kapanmak istediğimde annem izin vememişti sonra ben 8.sınıfıda bitiricem inşallah ve şimdi diyorum artık anne kapanıcam baktı artık ben pes etmiycem kabul etti ama sonra birden kararı değişti yemek yerken bak sen kapanma şimdi lise 1 stres falan olcak yok şalım uymadı falan diyceksin dedi bende ya sabır dedim kalktım sofradan artk gerçekten bıktım ama bu sefer annemi dinlemeyip kapanıcam inşallah aslında annemde kapalı tabi niye böyle yapıyor aklım almıyor sadece annem karşı yoksa babam falan diyor ne güzel kapansın annem hemen yok olmaz kapanmasın daha küçük gerçekten Allah bize sabır versin ya gerçekten.


  11. 10.Eylül.2015, 22:42
    18
    asosyal
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Eylül.2015
    Üye No: 106888
    Mesaj Sayısı: 9
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Kapanmak istiyorum ama annem izin vermiyor

    Kapan kardeşim ne ceza verirse versin Allah sabredenlerle beraberdir unutma.Sen orda annenden eziyet görerek kapan, başkası rahat rahat namazını kılsın.senin kıldıgın 2 rekat namaz onun kıldıgı 100 rekat namazdan daha aftaldir diye düşünüyorum.Aslında bu senin için bi avantaj olabilir kardeşim


  12. 10.Eylül.2015, 22:42
    18
    asosyal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Kapan kardeşim ne ceza verirse versin Allah sabredenlerle beraberdir unutma.Sen orda annenden eziyet görerek kapan, başkası rahat rahat namazını kılsın.senin kıldıgın 2 rekat namaz onun kıldıgı 100 rekat namazdan daha aftaldir diye düşünüyorum.Aslında bu senin için bi avantaj olabilir kardeşim


  13. 15.Ocak.2016, 12:37
    19
    gmz15
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 15.Ocak.2016
    Üye No: 107573
    Mesaj Sayısı: 2
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Kapanmak istiyorum ama annem izin vermiyor

    Selamün Aleyküm dostlar,
    Konuya nerden başlayacağımı bilmiyorum. 23 yaşındayım kapanma isteğim 2 sene öncesine kadar dayanır. açıktım aşırı değil ama açıktım işte. neyin ne olduğunu bilmeden giyiniyordum. sorgulamıyordum günah mı sevap mı diye ! konusu olursa da geçiyordum . Rabbim afeder inş. konuya geliyim. çok istiyordum kapanmayı ama nefsime yenik düştüğüm için cesaret edemiyordum aileme danıştım babam hoş karşıladı . yalnız annem istemedi evlendikten sonra kapanmamı söyledi. yinede onların rızalarını alarak kapanmak istedim mutlu olsunlar diye ama annem diretti . Rabbimin rızası benim için daha önemli diyerek huzurla kapandım . annem hakkını helal etmeyeceğini, sözünü çiğnediğimi, nikahıma, çocuğumun doğumuna vs. gelmeyeceğini söyledi. Allah izin verirse hayırlısıysa inş mayısta nikahım var ama annemin hali benim moralimi bozuyor. Bir kızın mutlu gününde ailesi, hele hele annesinin olmaması , yetim gibi hissetiriyor sanki. şart koştu gelinliğin açık olursa gelirim diye . Tabiki annem mi RABBİM Mİ diye karşılaştırma yapamam haşa. Estağfurullah. sen bilirsin dedim anne ama. tatlı dille de olsa yumuşatamıyorm onu bıraktım kendi haline. üzülüyorm sadce ..

    uzun oldu biraz ama Hakkınızı helal edin kardeşlerim.


  14. 15.Ocak.2016, 12:37
    19
    gmz15 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Selamün Aleyküm dostlar,
    Konuya nerden başlayacağımı bilmiyorum. 23 yaşındayım kapanma isteğim 2 sene öncesine kadar dayanır. açıktım aşırı değil ama açıktım işte. neyin ne olduğunu bilmeden giyiniyordum. sorgulamıyordum günah mı sevap mı diye ! konusu olursa da geçiyordum . Rabbim afeder inş. konuya geliyim. çok istiyordum kapanmayı ama nefsime yenik düştüğüm için cesaret edemiyordum aileme danıştım babam hoş karşıladı . yalnız annem istemedi evlendikten sonra kapanmamı söyledi. yinede onların rızalarını alarak kapanmak istedim mutlu olsunlar diye ama annem diretti . Rabbimin rızası benim için daha önemli diyerek huzurla kapandım . annem hakkını helal etmeyeceğini, sözünü çiğnediğimi, nikahıma, çocuğumun doğumuna vs. gelmeyeceğini söyledi. Allah izin verirse hayırlısıysa inş mayısta nikahım var ama annemin hali benim moralimi bozuyor. Bir kızın mutlu gününde ailesi, hele hele annesinin olmaması , yetim gibi hissetiriyor sanki. şart koştu gelinliğin açık olursa gelirim diye . Tabiki annem mi RABBİM Mİ diye karşılaştırma yapamam haşa. Estağfurullah. sen bilirsin dedim anne ama. tatlı dille de olsa yumuşatamıyorm onu bıraktım kendi haline. üzülüyorm sadce ..

    uzun oldu biraz ama Hakkınızı helal edin kardeşlerim.


  15. 21.Mayıs.2016, 17:25
    20
    Misafir

    Cevap: Kapanmak istiyorum ama annem izin vermiyor

    bence anneni dinleme kapan cok istiyosa kendisi acik giyinsin

    bence annemi babani dinleme kapan sen cehenneme gitcen annen mi gircek allah anneni babani ıslah etsin


  16. 21.Mayıs.2016, 17:25
    20
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    bence anneni dinleme kapan cok istiyosa kendisi acik giyinsin

    bence annemi babani dinleme kapan sen cehenneme gitcen annen mi gircek allah anneni babani ıslah etsin


  17. 09.Ağustos.2016, 01:00
    21
    Misafir

    Yorum: Kapanmak istiyorum ama annem izin vermiyor

    Slm. Biliyorum bunu yillar once yazdin ama belki baska birisine yardim edebilirim ... Kapanman cok iyi ama yine acilman cook gunah ve "simdi" kapanirsan annen seni yine ikna edebilir ve boylece daha cok gunah toplarsin... Annenle konus ve beraber bi cözum bulun . iyi geceler


  18. 09.Ağustos.2016, 01:00
    21
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Slm. Biliyorum bunu yillar once yazdin ama belki baska birisine yardim edebilirim ... Kapanman cok iyi ama yine acilman cook gunah ve "simdi" kapanirsan annen seni yine ikna edebilir ve boylece daha cok gunah toplarsin... Annenle konus ve beraber bi cözum bulun . iyi geceler


  19. 23.Ağustos.2016, 14:14
    22
    anıl duck
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Ağustos.2016
    Üye No: 109472
    Mesaj Sayısı: 11
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Yorum: Kapanmak istiyorum ama annem izin vermiyor

    güzel düşünceli kardeşim şu dünya çapında tesettürlü acık insan ve tesettürlü kapalı insanlar var.dinin emrettiği gibi kapalı bir bayansan ne mutlu sana.lakin moda diyip kabarık tesettür kol ve el parmakların gözüküyor. vucuttu kaplayan renkli ve dar vucut hatları meydana gelmiş.altında tayt ve tayta benzeyen ince kumaş veya bol kumaş varsa ayakkabı apartman topuk tabiri ile ve ayak tırnakların gözüküyorsa sıkıntı ve azap dolu düşünceler içinde kalırsın.dışın çok güzel olur lakin için çürür hastalık ve yaşlanma olur.
    peygamber efendimiz kapalı açıklardan olmayın onlardan uza durun der..


  20. 23.Ağustos.2016, 14:14
    22
    güzel düşünceli kardeşim şu dünya çapında tesettürlü acık insan ve tesettürlü kapalı insanlar var.dinin emrettiği gibi kapalı bir bayansan ne mutlu sana.lakin moda diyip kabarık tesettür kol ve el parmakların gözüküyor. vucuttu kaplayan renkli ve dar vucut hatları meydana gelmiş.altında tayt ve tayta benzeyen ince kumaş veya bol kumaş varsa ayakkabı apartman topuk tabiri ile ve ayak tırnakların gözüküyorsa sıkıntı ve azap dolu düşünceler içinde kalırsın.dışın çok güzel olur lakin için çürür hastalık ve yaşlanma olur.
    peygamber efendimiz kapalı açıklardan olmayın onlardan uza durun der..


  21. 17.Eylül.2016, 02:50
    23
    Misafir

    Yorum: Kapanmak istiyorum ama annem izin vermiyor

    Ben 15 yaşındayım lise 2 ye geçtim. Kapanmak istiyorum ama annem bunu istemiyor. Kendisi kapalı ve namazlarını kılıyor. Fakat benim küçük olduğumu düşünüyor. Hemen açılacağımı düşünüyor. Bana yardımcı olur musunuz ne yapmalıyım. Okulun ilk günü kapanmak istiyorum yarın anneme dile getircem. Umarım kabul eder. Çok istiyorum bana dua eder misiniz?


  22. 17.Eylül.2016, 02:50
    23
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben 15 yaşındayım lise 2 ye geçtim. Kapanmak istiyorum ama annem bunu istemiyor. Kendisi kapalı ve namazlarını kılıyor. Fakat benim küçük olduğumu düşünüyor. Hemen açılacağımı düşünüyor. Bana yardımcı olur musunuz ne yapmalıyım. Okulun ilk günü kapanmak istiyorum yarın anneme dile getircem. Umarım kabul eder. Çok istiyorum bana dua eder misiniz?


  23. 17.Eylül.2016, 20:36
    24
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 21,279
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Kapanmak istiyorum ama annem izin vermiyor

    En güzel dualar seninle olsun Allah yardımcın olsun ve Allah seni her hayırlı işte muvaffak eylesin kardeşim. Yaş olarak asla küçük değilsin ve dinen örtünmekle sorumlusun. Bu yaştan sonra işlediğin günahlarının hesabını annen değil sen Allah'a vereceksin. Annene güzellikle anlatabilirsin.


  24. 17.Eylül.2016, 20:36
    24
    Yönetici
    En güzel dualar seninle olsun Allah yardımcın olsun ve Allah seni her hayırlı işte muvaffak eylesin kardeşim. Yaş olarak asla küçük değilsin ve dinen örtünmekle sorumlusun. Bu yaştan sonra işlediğin günahlarının hesabını annen değil sen Allah'a vereceksin. Annene güzellikle anlatabilirsin.





+ Yorum Gönder
Git İlk 123 Son