Konusunu Oylayın.: Rüyada ihtilam olduktan sonra meni gelmiyor zevk suyu geliyor gusül gerekir mi?

5 üzerinden 4.27 | Toplam : 15 kişi
Rüyada ihtilam olduktan sonra meni gelmiyor zevk suyu geliyor gusül gerekir mi?
  1. 17.Mart.2009, 14:37
    1
    Hoca
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Şubat.2007
    Üye No: 11
    Mesaj Sayısı: 29,584
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 335
    Bulunduğu yer: çalışma odam:)

    Rüyada ihtilam olduktan sonra meni gelmiyor zevk suyu geliyor gusül gerekir mi?






    Rüyada ihtilam olduktan sonra meni gelmiyor zevk suyu geliyor gusül gerekir mi? Mumsema Mail sorusu
    --------------------------------
    rüyada ihtilam olduktan sonra meni gelmiyor zevk suyu denen sıvı geliyor gusül gerekirmi?
    --------------------------------
    Cevap:

    zevk suyu denen şey mezi ise gusul gerekmez ama meni ise güsül gerekir kardeş.

    mezi ve meni ne demektir. buya bakabilirsin: https://www.mumsema.org/diger-soru-v...ktirir-mi.html

    ayrıca bu iki kavramı okumanı tavsiye ederim.

    Cenâbet

    İhtilam


  2. 17.Mart.2009, 14:37
    1
    Moderatör



    Mail sorusu
    --------------------------------
    rüyada ihtilam olduktan sonra meni gelmiyor zevk suyu denen sıvı geliyor gusül gerekirmi?
    --------------------------------
    Cevap:

    zevk suyu denen şey mezi ise gusul gerekmez ama meni ise güsül gerekir kardeş.

    mezi ve meni ne demektir. buya bakabilirsin: https://www.mumsema.org/diger-soru-v...ktirir-mi.html

    ayrıca bu iki kavramı okumanı tavsiye ederim.

    Cenâbet

    İhtilam


    Benzer Konular

    - Meni gelecek gibi olduktan sonra meni gelmiyor , ne tuvalette ne de iç çamaşırıma meni gelmemekte?

    - Sevgilimin elini tutunca zevk suyu geliyor gusül gerekirmi

    - Nette Bayan Resmlerine Bakıyorum Ve Zevk Suyu Geliyor. güsül gerekir mi?

    - Zevk suyu gelince gusül gerekir mi

    - Hanım, benim penisimi ellediği zaman benden zevk suyu geliyor benim gusül abdesti almam gerekir mi?

  3. 30.Nisan.2010, 11:12
    2
    gugu
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Nisan.2010
    Üye No: 75681
    Mesaj Sayısı: 70
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 35



    Allah razi olsun, o linki defalarca okudum zaten, bu tür ruyalari son 2 iki aydir asagi yukari goruyorum ve çok rahatsiz oluyorum cunup oldummu diye, genelde islaklik olmuyor ve gusul almiyorum ama bir iki kere çok hafif bir islaklik oldu benim uzerimde ve meni olup olmadigindan emin olamadim : bosaldigimi hissetmedim, ve koyu degildi, dokunmakla hissettim yani su gibi renksizdi, bir aralar tesbih çekerek uyuyordum , korkuyordum o ruyalardan gormekten , simdiyse geceleri hep uyaniyorum ve çok zor uyuyorum, o kadarda dua okudugum halde yatmadan

    bu sabah yine bu tür ruya gördüm, ruyamda adetliyim ve esim benden sürtünerek faydalaniyor yani iliski olmuyor, ve benden meni akdigini goruyorum ama hiç zevk hissetmiyorum ve uyandigimda meni yokdu uzerimde. Bende gusul almadim yine çok hafif islakti ama meni olmadigini dusunuyorum, bu ruyayi gordukden sonra uykum kaçdi ve yorgun olmama ragmen uyuyamadim . Cok yoruldum, artik kafam kaldirmiyor, saçma sapan seylere kafayi takiyorum, ilaç bile kullandim ve biraz rahatladim.
    Ihtilam oldugunda gelen o çok hafif yasligin meni olmadigini dusunuyorum, su gibi, sizce haklimiyim gusUl almamakla? Lütfen benim için dua edin. Böyle sik sik ruya görüp kurtulan varmi? Ne yapmaliyim?

    bir haftadir boyle ruya gormuyordum ve çok seviniyordum ama bugun sabah namazindan sonra çok zor uyudum, keske uyumasaydim yine kötü ruya gördüm, biraz zevk aldigimi hissettim ama fazla degil, uyandigimda çok az bir islaklik vardi üzerimde, ancak dokunmakla hissetim çünkü renksizdi, sanirim meni degildi, bosaldigimi da hissetmedim.
    ruya oldugunu sanki hissediyordum çünkü soyle dusundugumu hatirliyorum hayal meyal : olsun sabah esimle iliskiye girer bir temelli abdest alirim.
    sonucda bir daha uyuyamadim ve yine bilgisayarin basa oturdum , gusul almadim , ne yapmaliyim? sanki hiç kimse sesimi duymuyor, kendimi çaresiz hissediyorum


  4. 30.Nisan.2010, 11:12
    2
    Devamlı Üye



    Allah razi olsun, o linki defalarca okudum zaten, bu tür ruyalari son 2 iki aydir asagi yukari goruyorum ve çok rahatsiz oluyorum cunup oldummu diye, genelde islaklik olmuyor ve gusul almiyorum ama bir iki kere çok hafif bir islaklik oldu benim uzerimde ve meni olup olmadigindan emin olamadim : bosaldigimi hissetmedim, ve koyu degildi, dokunmakla hissettim yani su gibi renksizdi, bir aralar tesbih çekerek uyuyordum , korkuyordum o ruyalardan gormekten , simdiyse geceleri hep uyaniyorum ve çok zor uyuyorum, o kadarda dua okudugum halde yatmadan

    bu sabah yine bu tür ruya gördüm, ruyamda adetliyim ve esim benden sürtünerek faydalaniyor yani iliski olmuyor, ve benden meni akdigini goruyorum ama hiç zevk hissetmiyorum ve uyandigimda meni yokdu uzerimde. Bende gusul almadim yine çok hafif islakti ama meni olmadigini dusunuyorum, bu ruyayi gordukden sonra uykum kaçdi ve yorgun olmama ragmen uyuyamadim . Cok yoruldum, artik kafam kaldirmiyor, saçma sapan seylere kafayi takiyorum, ilaç bile kullandim ve biraz rahatladim.
    Ihtilam oldugunda gelen o çok hafif yasligin meni olmadigini dusunuyorum, su gibi, sizce haklimiyim gusUl almamakla? Lütfen benim için dua edin. Böyle sik sik ruya görüp kurtulan varmi? Ne yapmaliyim?

    bir haftadir boyle ruya gormuyordum ve çok seviniyordum ama bugun sabah namazindan sonra çok zor uyudum, keske uyumasaydim yine kötü ruya gördüm, biraz zevk aldigimi hissettim ama fazla degil, uyandigimda çok az bir islaklik vardi üzerimde, ancak dokunmakla hissetim çünkü renksizdi, sanirim meni degildi, bosaldigimi da hissetmedim.
    ruya oldugunu sanki hissediyordum çünkü soyle dusundugumu hatirliyorum hayal meyal : olsun sabah esimle iliskiye girer bir temelli abdest alirim.
    sonucda bir daha uyuyamadim ve yine bilgisayarin basa oturdum , gusul almadim , ne yapmaliyim? sanki hiç kimse sesimi duymuyor, kendimi çaresiz hissediyorum


  5. 30.Mayıs.2010, 10:53
    3
    Hoca
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Şubat.2007
    Üye No: 11
    Mesaj Sayısı: 29,584
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 335
    Bulunduğu yer: çalışma odam:)

    --->: rüyada ihtilam olduktan sonra meni gelmiyor zevk suyu geliyor gusül gerekir mi?

    Gugu kardeş,
    Islaklığın meni mi? mezi mi? kendin bilmelisin.
    Meni ise mutlaka yıkanman gerekir, mezi ise sadece ıslanan yeri yıkaman yeterlidir.


  6. 30.Mayıs.2010, 10:53
    3
    Moderatör
    Gugu kardeş,
    Islaklığın meni mi? mezi mi? kendin bilmelisin.
    Meni ise mutlaka yıkanman gerekir, mezi ise sadece ıslanan yeri yıkaman yeterlidir.


  7. 30.Mayıs.2010, 11:11
    4
    gugu
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Nisan.2010
    Üye No: 75681
    Mesaj Sayısı: 70
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 35

    --->: rüyada ihtilam olduktan sonra meni gelmiyor zevk suyu geliyor gusül gerekir mi?

    Allah razi olsun, bu kadar hizli bir cevap beklemiyordum, yazdigim gibi islaklik çok hafifdi, su gibi, yani meni olsa belli olur hem akdigini hissederdim. aslinda iliskiye girdigimi net olarak hatirlamiyorum, sadece zevk duymaya basliyordum
    Boy abdesti almayi vesvese haline geldi gunluk hayatta bile. Sabahdan beri bilgisayarin basinda oturmasaydim simdiye kaç kere gusul alirdim ama elimde degil , bos yere kafama takiyorum ve bu ruyalari bu kadar sik gormek beni rahatsiz ediyor. Bu seytanin hilesimidir?


  8. 30.Mayıs.2010, 11:11
    4
    Devamlı Üye
    Allah razi olsun, bu kadar hizli bir cevap beklemiyordum, yazdigim gibi islaklik çok hafifdi, su gibi, yani meni olsa belli olur hem akdigini hissederdim. aslinda iliskiye girdigimi net olarak hatirlamiyorum, sadece zevk duymaya basliyordum
    Boy abdesti almayi vesvese haline geldi gunluk hayatta bile. Sabahdan beri bilgisayarin basinda oturmasaydim simdiye kaç kere gusul alirdim ama elimde degil , bos yere kafama takiyorum ve bu ruyalari bu kadar sik gormek beni rahatsiz ediyor. Bu seytanin hilesimidir?


  9. 30.Mayıs.2010, 11:23
    5
    mumsema
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Ocak.2007
    Üye No: 1
    Mesaj Sayısı: 10,075
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: Türkiye

    --->: rüyada ihtilam olduktan sonra meni gelmiyor zevk suyu geliyor gusül gerekir mi?

    Alıntı
    Bu seytanin hilesimidir?
    şüphen olmasın.
    Alıntı
    aslinda iliskiye girdigimi net olarak hatirlamiyorum, sadece zevk duymaya basliyordum
    rüyada ilişkiye girmekten dolayı, meni çıkmadıkça gusül gerekmez.


  10. 30.Mayıs.2010, 11:23
    5
    Administrator
    Alıntı
    Bu seytanin hilesimidir?
    şüphen olmasın.
    Alıntı
    aslinda iliskiye girdigimi net olarak hatirlamiyorum, sadece zevk duymaya basliyordum
    rüyada ilişkiye girmekten dolayı, meni çıkmadıkça gusül gerekmez.


  11. 14.Aralık.2010, 00:46
    6
    konya442
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Ekim.2010
    Üye No: 80028
    Mesaj Sayısı: 646
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Yanıt: rüyada ihtilam olduktan sonra meni gelmiyor zevk suyu geliyor gusül gerekir mi?

    Camasirim hep terliyor ama bi islaklik göremiyom ne yapsam bu durumda. Hem sabah kalktimda ve normal vakitlerdede terli oluyor.


  12. 14.Aralık.2010, 00:46
    6
    Emekli
    Camasirim hep terliyor ama bi islaklik göremiyom ne yapsam bu durumda. Hem sabah kalktimda ve normal vakitlerdede terli oluyor.


  13. 14.Aralık.2010, 01:12
    7
    VanLi*
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Nisan.2010
    Üye No: 74830
    Mesaj Sayısı: 1,056
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 12
    Bulunduğu yer: Van Erciş

    Yanıt: rüyada ihtilam olduktan sonra meni gelmiyor zevk suyu geliyor gusül gerekir mi?

    normal terleme olamazmıı sııcaktan falan akşam terlemişsinizdir belki eğer ııslaklıık görmüyorsanıız gusul gerekmez.


    Havle (r.a.) Peygamber (a.s.) Efendimiz'den kadının rüyada erkeğin gördüğünü görmesi hakkında sordu. Peygamber (a.s.) Efendimiz ona şöyle buyurdu:


    "İnzal vaki olmadıkça (meni akmadıkça) kendisine gusül gerekmez. Nasıl ki erkekten meni gelmedikçe kendisine gusül gerekmiyorsa..."


    Ahmed b. Hanbel aynı hadîsi şu lafızla tesbit ve rivayet etmiştir: Havle (r.a.), Hz. Peygamber'den (a.s.) rüyasında ihtilâm olan kadından sordu. Peygamberimiz (a.s.) şu cevabı verdi:

    "Islaklık gördüğü zaman gusletsin!"



    Hz. Aişe (r.a.)'dan yapılan rivayette, demiştir ki:

    "Resûlüllah (a.s.) Efendimiz'den, ıslaklık görüp ihtilâm olduğunu hatırlamayan adamdan sordu. Şöyle buyurdu:

    "Gusleder..."

    Ayrıca ihtilâm ol-uğunu hatırlayıp kendinde ıslaklık görmeyen adamdan soruldu. Buyurdu ki:

    "Ona gusül gerekmez..."

    Bunun üzerine Ümmu Süleym (r.a.), "Kadın onu (ıslaklığı) görür de kendisine gusül gerekir?" diyerek hayretini belirtti. Resûlullah (a.s.) ona:

    "Evet kadınlar ancak erkeklerin bir parçasıdır."



  14. 14.Aralık.2010, 01:12
    7
    Devamlı Üye
    normal terleme olamazmıı sııcaktan falan akşam terlemişsinizdir belki eğer ııslaklıık görmüyorsanıız gusul gerekmez.


    Havle (r.a.) Peygamber (a.s.) Efendimiz'den kadının rüyada erkeğin gördüğünü görmesi hakkında sordu. Peygamber (a.s.) Efendimiz ona şöyle buyurdu:


    "İnzal vaki olmadıkça (meni akmadıkça) kendisine gusül gerekmez. Nasıl ki erkekten meni gelmedikçe kendisine gusül gerekmiyorsa..."


    Ahmed b. Hanbel aynı hadîsi şu lafızla tesbit ve rivayet etmiştir: Havle (r.a.), Hz. Peygamber'den (a.s.) rüyasında ihtilâm olan kadından sordu. Peygamberimiz (a.s.) şu cevabı verdi:

    "Islaklık gördüğü zaman gusletsin!"



    Hz. Aişe (r.a.)'dan yapılan rivayette, demiştir ki:

    "Resûlüllah (a.s.) Efendimiz'den, ıslaklık görüp ihtilâm olduğunu hatırlamayan adamdan sordu. Şöyle buyurdu:

    "Gusleder..."

    Ayrıca ihtilâm ol-uğunu hatırlayıp kendinde ıslaklık görmeyen adamdan soruldu. Buyurdu ki:

    "Ona gusül gerekmez..."

    Bunun üzerine Ümmu Süleym (r.a.), "Kadın onu (ıslaklığı) görür de kendisine gusül gerekir?" diyerek hayretini belirtti. Resûlullah (a.s.) ona:

    "Evet kadınlar ancak erkeklerin bir parçasıdır."



  15. 26.Şubat.2011, 17:06
    8
    Selam12
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Şubat.2011
    Üye No: 85052
    Mesaj Sayısı: 13
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: rüyada ihtilam olduktan sonra meni gelmiyor zevk suyu geliyor gusül gerekir mi?

    hocam allah rizasi icin bana yardim edermisiniz : meni diyelimki sehvetsiz ama hizli disari cikiyor guslu gerektirmi cünki bugün ihtilam oldum galiba yani yas gördum camasirimda sonradanda idrarimi yapip gusul ettim . sehvetlen idrar cikabilirmi hemde sehvet tam anlamiylan nasil oluyor. hizli edermisiniz nolur isim cok acele


    yav hic kimse yokmu yav ne olur yav allah rizasi icin


  16. 26.Şubat.2011, 17:06
    8
    Selam12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    hocam allah rizasi icin bana yardim edermisiniz : meni diyelimki sehvetsiz ama hizli disari cikiyor guslu gerektirmi cünki bugün ihtilam oldum galiba yani yas gördum camasirimda sonradanda idrarimi yapip gusul ettim . sehvetlen idrar cikabilirmi hemde sehvet tam anlamiylan nasil oluyor. hizli edermisiniz nolur isim cok acele


    yav hic kimse yokmu yav ne olur yav allah rizasi icin


  17. 26.Şubat.2011, 18:14
    9
    Yetim
    Hadimul Müslimin

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 31.Ocak.2007
    Üye No: 9
    Mesaj Sayısı: 1,994
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 22
    Bulunduğu yer: Hadimul Müslimin

    Cevap: rüyada ihtilam olduktan sonra meni gelmiyor zevk suyu geliyor gusül gerekir mi?

    Alıntı
    hocam allah rizasi icin bana yardim edermisiniz : meni diyelimki sehvetsiz ama hizli disari cikiyor guslu gerektirmi cünki bugün ihtilam oldum galiba yani yas gördum camasirimda sonradanda idrarimi yapip gusul ettim . sehvetlen idrar cikabilirmi hemde sehvet tam anlamiylan nasil oluyor. hizli edermisiniz nolur isim cok acele
    kardeş form kurallarını aşıyorsun. Flod yapmak, Allah kelimesinin ilk harfini küçük yazmak yasaktır. Ayrıca mesaj yazdıysan beklemen gerekir. Ayrıca görevliler sitede konunun cevaplanması için beklemen lazım.Az sabredersen cevap gelecektir.


  18. 26.Şubat.2011, 18:14
    9
    Hadimul Müslimin
    Alıntı
    hocam allah rizasi icin bana yardim edermisiniz : meni diyelimki sehvetsiz ama hizli disari cikiyor guslu gerektirmi cünki bugün ihtilam oldum galiba yani yas gördum camasirimda sonradanda idrarimi yapip gusul ettim . sehvetlen idrar cikabilirmi hemde sehvet tam anlamiylan nasil oluyor. hizli edermisiniz nolur isim cok acele
    kardeş form kurallarını aşıyorsun. Flod yapmak, Allah kelimesinin ilk harfini küçük yazmak yasaktır. Ayrıca mesaj yazdıysan beklemen gerekir. Ayrıca görevliler sitede konunun cevaplanması için beklemen lazım.Az sabredersen cevap gelecektir.


  19. 26.Şubat.2011, 18:42
    10
    imamhatipli42
    Özel Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Ocak.2007
    Üye No: 7
    Mesaj Sayısı: 3,569
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 51

    Cevap: rüyada ihtilam olduktan sonra meni gelmiyor zevk suyu geliyor gusül gerekir mi?

    Alıntı
    hocam allah rizasi icin bana yardim edermisiniz : meni diyelimki sehvetsiz ama hizli disari cikiyor guslu gerektirmi cünki bugün ihtilam oldum galiba yani yas gördum camasirimda sonradanda idrarimi yapip gusul ettim . sehvetlen idrar cikabilirmi hemde sehvet tam anlamiylan nasil oluyor. hizli edermisiniz nolur isim cok acele
    Kardeşim sorunu bir anlayabilsem cevap vereceğim de. Benim anladığım kadarıyla ihtilam olmuşsun sabah uyanıp idrarını yapmışsın ve ardından gusletmişsin. Bu gusletmeden sonra tekrar idrar yapmanın gusül abdestine zararı yoktur kardeş.
    İdrar şehvetle çıkmaz kardeş meni şehvetle çıkar haz duyarak yerinden çıkmasıdır demektir.


  20. 26.Şubat.2011, 18:42
    10
    Özel Üye
    Alıntı
    hocam allah rizasi icin bana yardim edermisiniz : meni diyelimki sehvetsiz ama hizli disari cikiyor guslu gerektirmi cünki bugün ihtilam oldum galiba yani yas gördum camasirimda sonradanda idrarimi yapip gusul ettim . sehvetlen idrar cikabilirmi hemde sehvet tam anlamiylan nasil oluyor. hizli edermisiniz nolur isim cok acele
    Kardeşim sorunu bir anlayabilsem cevap vereceğim de. Benim anladığım kadarıyla ihtilam olmuşsun sabah uyanıp idrarını yapmışsın ve ardından gusletmişsin. Bu gusletmeden sonra tekrar idrar yapmanın gusül abdestine zararı yoktur kardeş.
    İdrar şehvetle çıkmaz kardeş meni şehvetle çıkar haz duyarak yerinden çıkmasıdır demektir.


  21. 28.Ağustos.2011, 14:04
    11
    dj_can67
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Ağustos.2011
    Üye No: 90043
    Mesaj Sayısı: 8
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 26

    Cevap: rüyada ihtilam olduktan sonra meni gelmiyor zevk suyu geliyor gusül gerekir mi?

    selamun aleyküm kardeşlerim...aynı soru benim içinde geçerli ama net cevap alınamamış.bende sahurdan sonra sabah namazını kılıp yattım.rüyada görmedim zevkde almadım ama uyandığımda çamaşırımda mezi vardı mezi diyorum çünkü %100 eminim mezi olduğuna meni geldiği zamn az gelmesi imkansız şehvetle akar gider benimki 1damladan bile küçük bi mezi akıntısı gusül abdesti gerekir mi ben gerekmez diye biliyorum ama net öğrenmek istiyorum...cevabınız için şimdiden teşekkürler...


  22. 28.Ağustos.2011, 14:04
    11
    dj_can67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    selamun aleyküm kardeşlerim...aynı soru benim içinde geçerli ama net cevap alınamamış.bende sahurdan sonra sabah namazını kılıp yattım.rüyada görmedim zevkde almadım ama uyandığımda çamaşırımda mezi vardı mezi diyorum çünkü %100 eminim mezi olduğuna meni geldiği zamn az gelmesi imkansız şehvetle akar gider benimki 1damladan bile küçük bi mezi akıntısı gusül abdesti gerekir mi ben gerekmez diye biliyorum ama net öğrenmek istiyorum...cevabınız için şimdiden teşekkürler...


  23. 28.Ağustos.2011, 15:20
    12
    muvahhidim
    herşey O'nun için..!

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Eylül.2010
    Üye No: 78968
    Mesaj Sayısı: 1,235
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 14
    Bulunduğu yer: جَنُوبُ تُرْكيا

    Cevap: rüyada ihtilam olduktan sonra meni gelmiyor zevk suyu geliyor gusül gerekir mi?

    Alıntı
    selamun aleyküm kardeşlerim...aynı soru benim içinde geçerli ama net cevap alınamamış.bende sahurdan sonra sabah namazını kılıp yattım.rüyada görmedim zevkde almadım ama uyandığımda çamaşırımda mezi vardı mezi diyorum çünkü %100 eminim mezi olduğuna meni geldiği zamn az gelmesi imkansız şehvetle akar gider benimki 1damladan bile küçük bi mezi akıntısı gusül abdesti gerekir mi ben gerekmez diye biliyorum ama net öğrenmek istiyorum...cevabınız için şimdiden teşekkürler...
    Kardeş;
    Mezi olduğundandan kesin bir şekilde emin isen, senin de dediğin gibi gusul gerekmez namaz için iç çamaşırımızı temizlemek kafidir..

    O'na emanet ol..
    celle celeluh..



  24. 28.Ağustos.2011, 15:20
    12
    herşey O'nun için..!
    Alıntı
    selamun aleyküm kardeşlerim...aynı soru benim içinde geçerli ama net cevap alınamamış.bende sahurdan sonra sabah namazını kılıp yattım.rüyada görmedim zevkde almadım ama uyandığımda çamaşırımda mezi vardı mezi diyorum çünkü %100 eminim mezi olduğuna meni geldiği zamn az gelmesi imkansız şehvetle akar gider benimki 1damladan bile küçük bi mezi akıntısı gusül abdesti gerekir mi ben gerekmez diye biliyorum ama net öğrenmek istiyorum...cevabınız için şimdiden teşekkürler...
    Kardeş;
    Mezi olduğundandan kesin bir şekilde emin isen, senin de dediğin gibi gusul gerekmez namaz için iç çamaşırımızı temizlemek kafidir..

    O'na emanet ol..
    celle celeluh..






+ Yorum Gönder
Git 12 Son