Konusunu Oylayın.: Küfre düşüren sözler söylemek

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 3 kişi
Küfre düşüren sözler söylemek
  1. 16.Haziran.2016, 17:26
    1
    islam934
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Haziran.2016
    Üye No: 108855
    Mesaj Sayısı: 34
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Küfre düşüren sözler söylemek






    Küfre düşüren sözler söylemek Mumsema Arkadaşlar ben ağzımdan sık sık boşta bulunup unutup küfüre düşürecek sözler kaçırıyorum . Tövbe ediyorum ama gene oluyor.
    Ve sık sık mürted olanında affı yokmuş. Allah (c.c)' a karşı hiçbir inkarım yok fakat durum böyle ne yapacağım .


  2. 16.Haziran.2016, 17:26
    1
    islam934 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    Arkadaşlar ben ağzımdan sık sık boşta bulunup unutup küfüre düşürecek sözler kaçırıyorum . Tövbe ediyorum ama gene oluyor.
    Ve sık sık mürted olanında affı yokmuş. Allah (c.c)' a karşı hiçbir inkarım yok fakat durum böyle ne yapacağım .


    Benzer Konular

    - İnsanı Küfre Düşüren (Kâfir Eden) Sözler ve İşler...!!!

    - Küfre Düşüren Sözler (Cuma Hutbesi)

    - İçimden sanki ben söylüyormuşum gibi imanımdan şüpheye düşüren sözler

    - İmam nikahını düşüren sözler ve işler nelerdir?

    - Küfre düşüren durum hakkında soru

  3. 16.Haziran.2016, 18:31
    2
    cevap
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Haziran.2016
    Üye No: 108812
    Mesaj Sayısı: 13
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Lütfen yardım edin




    kardeş her küfürden sonra tövbe et küfür etmemeye çalış tam sövecekken aklına şu gelsin ben küfür ediyom ama bunun öteki dünyasıda var orda yanarsam cehenneme gidersen onun için söverken hemen tövbe tövbe de bence merak etme allah affeder sen yeterki geröekten tövbe et kal sağlıcakla


  4. 16.Haziran.2016, 18:31
    2
    cevap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli



    kardeş her küfürden sonra tövbe et küfür etmemeye çalış tam sövecekken aklına şu gelsin ben küfür ediyom ama bunun öteki dünyasıda var orda yanarsam cehenneme gidersen onun için söverken hemen tövbe tövbe de bence merak etme allah affeder sen yeterki geröekten tövbe et kal sağlıcakla


  5. 16.Haziran.2016, 18:36
    3
    islam934
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Haziran.2016
    Üye No: 108855
    Mesaj Sayısı: 34
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Küfre düşüren sözler söylemek

    Kardeşim öncelikle selamun aleyküm bu küfür öyle değil yani imanı getirecek bir küfür. Birine sövme anlamında değil. Bu bazen boşta bulununca oluyordu.Ergenlik döneminde ateisttim sonrasında tövbe ettim şu an orucumu falan tutuyorum lakin bir şekilde ne kadar tövbe edeersem edeyim imanım gidiyor bir sözümden dolayı ve Nisa suresinde bir ayette Allah azze ve celle mürtedliği tekrarlayanları bağışlamam diyor. İçim çok rahatsız neredeyse ağlayacağım. Yaşama isteği bile yok içimde bilenler aydınlatırsa sevinirim.


  6. 16.Haziran.2016, 18:36
    3
    islam934 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Kardeşim öncelikle selamun aleyküm bu küfür öyle değil yani imanı getirecek bir küfür. Birine sövme anlamında değil. Bu bazen boşta bulununca oluyordu.Ergenlik döneminde ateisttim sonrasında tövbe ettim şu an orucumu falan tutuyorum lakin bir şekilde ne kadar tövbe edeersem edeyim imanım gidiyor bir sözümden dolayı ve Nisa suresinde bir ayette Allah azze ve celle mürtedliği tekrarlayanları bağışlamam diyor. İçim çok rahatsız neredeyse ağlayacağım. Yaşama isteği bile yok içimde bilenler aydınlatırsa sevinirim.


  7. 16.Haziran.2016, 18:56
    4
    islam934
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Haziran.2016
    Üye No: 108855
    Mesaj Sayısı: 34
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Küfre düşüren sözler söylemek

    Teşekkürler, fakat nisa suresinde geçen bu ayeti açıklayabilecek yok mu?
    Yani defalarca dinden çıkmış kişinin affı yok mudur?


  8. 16.Haziran.2016, 18:56
    4
    islam934 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Teşekkürler, fakat nisa suresinde geçen bu ayeti açıklayabilecek yok mu?
    Yani defalarca dinden çıkmış kişinin affı yok mudur?


  9. 18.Haziran.2016, 23:56
    5
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,465
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Küfre düşüren sözler söylemek

    Bu hüküm münafık olanlarla iman etmeyenler içindir. Eğer sen bunları hata ile işliyor ve sonra tövbe ediyorsan elbette Allah'ın izniyle tövben kabul olur. Ama asla bu konu hafife alınacak bir şey değildir. Nefsinle mücadele et ve bu tür kelimeleri terket. Eğer samimi olmaya devam edersen mutlaka Allah sana yardım edecektir.


  10. 18.Haziran.2016, 23:56
    5
    Yönetici
    Bu hüküm münafık olanlarla iman etmeyenler içindir. Eğer sen bunları hata ile işliyor ve sonra tövbe ediyorsan elbette Allah'ın izniyle tövben kabul olur. Ama asla bu konu hafife alınacak bir şey değildir. Nefsinle mücadele et ve bu tür kelimeleri terket. Eğer samimi olmaya devam edersen mutlaka Allah sana yardım edecektir.


  11. 19.Haziran.2016, 00:04
    6
    KULL
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Haziran.2016
    Üye No: 108792
    Mesaj Sayısı: 67
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Bulunduğu yer: .

    Cevap: Küfre düşüren sözler söylemek

    kardeşim Namaz kılmıyorsan namaz kılmaya başla süre dua ezberle dini kitaplar oku inşAllah nefsinle baş edenlerden olursunbu kitabı okumanı tavsiye derim(Ene Sus Ey Nefsim!Fatih Duman


  12. 19.Haziran.2016, 00:04
    6
    KULL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    kardeşim Namaz kılmıyorsan namaz kılmaya başla süre dua ezberle dini kitaplar oku inşAllah nefsinle baş edenlerden olursunbu kitabı okumanı tavsiye derim(Ene Sus Ey Nefsim!Fatih Duman


  13. 19.Haziran.2016, 15:28
    7
    islam934
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Haziran.2016
    Üye No: 108855
    Mesaj Sayısı: 34
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Küfre düşüren sözler söylemek

    Çok soru soruyorum fakat mazur görün lütfen kendimi sürekli münafık gibi görüyorum namazı kılmaya çalışıyorum o an bile aklıma boşuna kılıyorsun Allah sana kapıyı kapattı gibi düşünceler geliyor. Ve tevbe suresi 80. ayette münafıklara af yok diyor Allahu Teala. Ne yapmam lazım lütfen yardım edin
    Yani şöyle ki ben zamanında çok hata ettim defalarca kez tövbemi bozup bilerek dinden çıktım defalarca tövbe ettim ama yine dinden çıktım.
    Bu münafıklık mıdır . Bu saatten sonra da nasuh tövbe etsem de affım yok mudur. Tövbe suresi 80. ayette öyle diyor. Cevaplar için sağolun


  14. 19.Haziran.2016, 15:28
    7
    islam934 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Çok soru soruyorum fakat mazur görün lütfen kendimi sürekli münafık gibi görüyorum namazı kılmaya çalışıyorum o an bile aklıma boşuna kılıyorsun Allah sana kapıyı kapattı gibi düşünceler geliyor. Ve tevbe suresi 80. ayette münafıklara af yok diyor Allahu Teala. Ne yapmam lazım lütfen yardım edin
    Yani şöyle ki ben zamanında çok hata ettim defalarca kez tövbemi bozup bilerek dinden çıktım defalarca tövbe ettim ama yine dinden çıktım.
    Bu münafıklık mıdır . Bu saatten sonra da nasuh tövbe etsem de affım yok mudur. Tövbe suresi 80. ayette öyle diyor. Cevaplar için sağolun


  15. 19.Haziran.2016, 18:09
    8
    KULL
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Haziran.2016
    Üye No: 108792
    Mesaj Sayısı: 67
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Bulunduğu yer: .

    Cevap: Küfre düşüren sözler söylemek

    Kardeşim vesvese bak şeytan senle uğraşmak istiyor namazı bırak söyle yap diye vesvese veriyor biliyor ki imanlı oldugunu o yüzden saldırıyor merak etme sen şeytan boş kalbe uğramaz aklında olsun öyle durumlarda vesvese

    "Ey Allah'ın Resûlü dedim, şeytan benimle namazımın ve kıraatimin arasına girip kıraatimi iltibas etmeme sebep oluyor, (ne yapayım?)"

    Aleyhissalâtu vesselâm bana şu cevabı verdi:

    "Bu Hınzeb denen bir şeytandır. Bunun geldiğini hissettin mi ondan Allah'a sığın. Sol tarafına üç kere tükür!"

    (Osman İbnu Ebî'l-As) der ki: "Ben bunu yaptım, Allah Teâla Hazretleri onu benden giderdi."(Müslim, Selâm: 68)
    sen takma iblisi Rabbimin izniyle hiç birşey olmaz o senin imanını çalmaya çalışıyor bak git yarın islami kitaplar al oku Allah'A EMANET OL


  16. 19.Haziran.2016, 18:09
    8
    KULL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Kardeşim vesvese bak şeytan senle uğraşmak istiyor namazı bırak söyle yap diye vesvese veriyor biliyor ki imanlı oldugunu o yüzden saldırıyor merak etme sen şeytan boş kalbe uğramaz aklında olsun öyle durumlarda vesvese

    "Ey Allah'ın Resûlü dedim, şeytan benimle namazımın ve kıraatimin arasına girip kıraatimi iltibas etmeme sebep oluyor, (ne yapayım?)"

    Aleyhissalâtu vesselâm bana şu cevabı verdi:

    "Bu Hınzeb denen bir şeytandır. Bunun geldiğini hissettin mi ondan Allah'a sığın. Sol tarafına üç kere tükür!"

    (Osman İbnu Ebî'l-As) der ki: "Ben bunu yaptım, Allah Teâla Hazretleri onu benden giderdi."(Müslim, Selâm: 68)
    sen takma iblisi Rabbimin izniyle hiç birşey olmaz o senin imanını çalmaya çalışıyor bak git yarın islami kitaplar al oku Allah'A EMANET OL


  17. 19.Haziran.2016, 18:57
    9
    islam934
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Haziran.2016
    Üye No: 108855
    Mesaj Sayısı: 34
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Küfre düşüren sözler söylemek

    KULL kardeşim alemlerin rabbi Allahu Teala senden razı olsun inşallah. Teşekkür ederim cevap için Allah iman üzere sabit kılsın herkesi...


  18. 19.Haziran.2016, 18:57
    9
    islam934 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    KULL kardeşim alemlerin rabbi Allahu Teala senden razı olsun inşallah. Teşekkür ederim cevap için Allah iman üzere sabit kılsın herkesi...


  19. 19.Haziran.2016, 19:31
    10
    KULL
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Haziran.2016
    Üye No: 108792
    Mesaj Sayısı: 67
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Bulunduğu yer: .

    Cevap: Küfre düşüren sözler söylemek

    Allah Razı Olsun kardeşim sana önereceğim kitap http://www.kitapyurdu.com/kitap/ene-...im/343150.html okumanı tavsiye ederim


  20. 19.Haziran.2016, 19:31
    10
    KULL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Allah Razı Olsun kardeşim sana önereceğim kitap http://www.kitapyurdu.com/kitap/ene-...im/343150.html okumanı tavsiye ederim


  21. 19.Haziran.2016, 20:29
    11
    islam934
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Haziran.2016
    Üye No: 108855
    Mesaj Sayısı: 34
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Küfre düşüren sözler söylemek

    Allah razı olsun ağabey birde ben dinden çok çıktımgirdim bu birkaç defa oldu. yani sürekli ergenlik dönemi vs. ben çok pişmanım şu anda gerçekten ama ailem müslüman biliyordu beni . ben bu yüzden münafık hissediyorum böyle münafık mı olunur affı vardır inşaallah. çünkü tevbe suresi 80. ayette bağışlanma yok diyor birkaç ayet sonra tevbe edenler hariç diyor kafam çok karışık.


  22. 19.Haziran.2016, 20:29
    11
    islam934 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Allah razı olsun ağabey birde ben dinden çok çıktımgirdim bu birkaç defa oldu. yani sürekli ergenlik dönemi vs. ben çok pişmanım şu anda gerçekten ama ailem müslüman biliyordu beni . ben bu yüzden münafık hissediyorum böyle münafık mı olunur affı vardır inşaallah. çünkü tevbe suresi 80. ayette bağışlanma yok diyor birkaç ayet sonra tevbe edenler hariç diyor kafam çok karışık.


  23. 19.Haziran.2016, 20:39
    12
    KULL
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Haziran.2016
    Üye No: 108792
    Mesaj Sayısı: 67
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Bulunduğu yer: .

    Cevap: Küfre düşüren sözler söylemek

    Dinden çıkan kimsenin tekrar Müslüman olması durumunda, daha önce yaptığı ibadetleri tekrar yapması gerekmez. Ancak zengin ise hac ibadetini yeniden yapması gerekir. Yine dinden çıkmadan önceki sevapları, dinden çıktıktan sonra tekrar Müslüman olması durumunda, alimlerin çoğuna göre bu sevaplar boşa gitmez ve tekrar döner.DENİYOR TEVBE ET KARDEŞİM RABBİM İNŞALLAH BAGIŞLAR MERHAMETİNDEN UMUT KESİlMEZ NAMAZA HEMEN BAŞLA YARIN BİR KAÇ GÜN DEME HEMEN BAŞLA NAMAZ KÖTÜLÜKLERDEN ALIKOYAR inşAllah böyle yazılır küçük yazma


  24. 19.Haziran.2016, 20:39
    12
    KULL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Dinden çıkan kimsenin tekrar Müslüman olması durumunda, daha önce yaptığı ibadetleri tekrar yapması gerekmez. Ancak zengin ise hac ibadetini yeniden yapması gerekir. Yine dinden çıkmadan önceki sevapları, dinden çıktıktan sonra tekrar Müslüman olması durumunda, alimlerin çoğuna göre bu sevaplar boşa gitmez ve tekrar döner.DENİYOR TEVBE ET KARDEŞİM RABBİM İNŞALLAH BAGIŞLAR MERHAMETİNDEN UMUT KESİlMEZ NAMAZA HEMEN BAŞLA YARIN BİR KAÇ GÜN DEME HEMEN BAŞLA NAMAZ KÖTÜLÜKLERDEN ALIKOYAR inşAllah böyle yazılır küçük yazma





+ Yorum Gönder
Git 12 Son