Konusunu Oylayın.: Kayıp eşya şeytandan mı?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Kayıp eşya şeytandan mı?
  1. 05.Haziran.2016, 00:24
    1
    deryacik93
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Ocak.2011
    Üye No: 83511
    Mesaj Sayısı: 49
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Kayıp eşya şeytandan mı?






    Kayıp eşya şeytandan mı? Mumsema Iyi geceler,

    Ben cok vesveseli biriyim, bundan bir sene once annem koyde bir hocaya muska yaptirmis ve demis ki bunu taksin kimse yaklasamaz diye, ve bir tane de kizima yaptirtmis 3 yasinda o da cok korkuyor herseyden... Neyse ben bunu kizima takmadim kendim taktim bir senedir, ve bir gun banyo yapcamda bi yere koydum ama bi turlu hatirlamiyorum nereye ve yani o gun bugun dur bulamiyorum, aslinda onu takmiyali daha da iyi hissesiyorum kendimi.... Bundan bir hafta once kizim cok asiri korkuyordu annem onu tak dedi ben de taktim gonulsuz cunki fazla haci hoca ya inanmiyorum Allah in duasini okuduktan sonra bence baska bir sey korumaz kimseyi... Neyse taktim babanesine gitti orda yatmisti, ve dikkat etmedim uzerinde varmiydi yokmuydu eve geldiginde, cimdi uzerini degistirdim muska yok, dusurdumu? Kayip mi oldu onunki de anlam veremiyorum, cinler mi aldi diye de cok korkuyom endise ediyorum ve kafam cok kotu kafamdan busuru kurgular endise vesvese ediyorum bana yardimci olun lutfen


  2. 05.Haziran.2016, 00:24
    1



    Iyi geceler,

    Ben cok vesveseli biriyim, bundan bir sene once annem koyde bir hocaya muska yaptirmis ve demis ki bunu taksin kimse yaklasamaz diye, ve bir tane de kizima yaptirtmis 3 yasinda o da cok korkuyor herseyden... Neyse ben bunu kizima takmadim kendim taktim bir senedir, ve bir gun banyo yapcamda bi yere koydum ama bi turlu hatirlamiyorum nereye ve yani o gun bugun dur bulamiyorum, aslinda onu takmiyali daha da iyi hissesiyorum kendimi.... Bundan bir hafta once kizim cok asiri korkuyordu annem onu tak dedi ben de taktim gonulsuz cunki fazla haci hoca ya inanmiyorum Allah in duasini okuduktan sonra bence baska bir sey korumaz kimseyi... Neyse taktim babanesine gitti orda yatmisti, ve dikkat etmedim uzerinde varmiydi yokmuydu eve geldiginde, cimdi uzerini degistirdim muska yok, dusurdumu? Kayip mi oldu onunki de anlam veremiyorum, cinler mi aldi diye de cok korkuyom endise ediyorum ve kafam cok kotu kafamdan busuru kurgular endise vesvese ediyorum bana yardimci olun lutfen


    Benzer Konular

    - Dinimize Göre Kayıp Eşya Bulununca Ne Yapılır?

    - Kayıp eşya nasıl bulunur?

    - Mescidde kayıp eşya aramakla ilgili hadis

    - Yusuf suresi 75. ayet: «Onun cezası, kayıp eşya, kimin yükünde bulunursa işte o (şahsa el koymak) o

    - Kayıp eşya için ve bol rızık,mal mülk sahibi olmak için Allahın hangi isimlerini (ema-ül hüsna) kaç

  3. 05.Haziran.2016, 02:26
    2
    Wakabayashi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Mayıs.2016
    Üye No: 108570
    Mesaj Sayısı: 132
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Cevap: Kayıp eşya şeytandan mı?




    Kardeşim bu işlerle uğraşma uğraşırsan onlarda seninle uğraşır.Cinlerle bizim aramızda boyut farkı vardır öyle canları istedikçe gelip gidemezler ve herkes ile uğraşamazlar bunu yapabilmeleri için o kişinin korkak,zayıf,pis,inancında zaafiyet,karaktersiz vs. yani her cihetten istilaya açık olması lazım ki boyut farkını o derecede delebilsinler bu öyle kolay değil ve ne kadar boyut farkını delselerde inançlı,imanlı,temiz,ahlaklı,Allah'ı seven kişilere ve eşyalarına dokunamazlar çünkü bu kimselere nüfuz edemezler açıklarını yakalamaları lazım vs.Bu yüzden bu işlerle uğraşma ki inançlı,temiz,cesur vs. kimselere birşey edemeyince haliyle senle uğraşacaklardır.Bu sefer eşyanıda_yiyeceğini de götürürler...Allah'a sığındın mı hiçbirşey olmaz Allah onlarla senin ve eşyaların arasına perde çeker birşey yapamazlar.Bu durumda şayet yine eşyan kayboluyor vs. ise bunu normal bir insan yapıyordur cinlerden şüphe etmene gerek yok..!ya da koyduğun yeri unutuyorsundur ya da bir yerde düşürmüşsündür...

    Kısaca dua ediyorsan,Allah'a sığınıyorsan,temizsen cinden şüphe etme bunu çevrenden biri yapıyordur ya da yukarıda dediğim gibi koyduğun yeri unutuyorsundur ya da bir yerde düşürmüşsündür...kızında almış olabilir zira korktuğunu söylüyorsun alıp atmış-saklamış vs. Olabilir.Annende almış olabilir cinden şüphe etmene gerek yok çünkü bir kere inançlı ve hem temizsin nasıl sana ve eşyana dokunsunlar.

    Peygamberimize en azılısı gelmiş birşey yapamamış ne yapabilir ki temiz,takvalı,Allah'ı seven,zikir eden birine vs.

    Bir de yazmayı unutmuşum peygamberimiz Ayetel Kürsiyi okumamızı söylemiş


  4. 05.Haziran.2016, 02:26
    2
    Devamlı Üye



    Kardeşim bu işlerle uğraşma uğraşırsan onlarda seninle uğraşır.Cinlerle bizim aramızda boyut farkı vardır öyle canları istedikçe gelip gidemezler ve herkes ile uğraşamazlar bunu yapabilmeleri için o kişinin korkak,zayıf,pis,inancında zaafiyet,karaktersiz vs. yani her cihetten istilaya açık olması lazım ki boyut farkını o derecede delebilsinler bu öyle kolay değil ve ne kadar boyut farkını delselerde inançlı,imanlı,temiz,ahlaklı,Allah'ı seven kişilere ve eşyalarına dokunamazlar çünkü bu kimselere nüfuz edemezler açıklarını yakalamaları lazım vs.Bu yüzden bu işlerle uğraşma ki inançlı,temiz,cesur vs. kimselere birşey edemeyince haliyle senle uğraşacaklardır.Bu sefer eşyanıda_yiyeceğini de götürürler...Allah'a sığındın mı hiçbirşey olmaz Allah onlarla senin ve eşyaların arasına perde çeker birşey yapamazlar.Bu durumda şayet yine eşyan kayboluyor vs. ise bunu normal bir insan yapıyordur cinlerden şüphe etmene gerek yok..!ya da koyduğun yeri unutuyorsundur ya da bir yerde düşürmüşsündür...

    Kısaca dua ediyorsan,Allah'a sığınıyorsan,temizsen cinden şüphe etme bunu çevrenden biri yapıyordur ya da yukarıda dediğim gibi koyduğun yeri unutuyorsundur ya da bir yerde düşürmüşsündür...kızında almış olabilir zira korktuğunu söylüyorsun alıp atmış-saklamış vs. Olabilir.Annende almış olabilir cinden şüphe etmene gerek yok çünkü bir kere inançlı ve hem temizsin nasıl sana ve eşyana dokunsunlar.

    Peygamberimize en azılısı gelmiş birşey yapamamış ne yapabilir ki temiz,takvalı,Allah'ı seven,zikir eden birine vs.

    Bir de yazmayı unutmuşum peygamberimiz Ayetel Kürsiyi okumamızı söylemiş


  5. 05.Haziran.2016, 02:45
    3
    deryacik93
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Ocak.2011
    Üye No: 83511
    Mesaj Sayısı: 49
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Kayıp eşya şeytandan mı?

    Allah razi olsun kardesim, aslinda ne bilim benimki kayip olunca bi de onun ki aklima onlar geldi zaten cok vesvese ehvam eden biriyim hemen suhpeye kapildim ve korktum... Belki ben unuttum koydugum yeri dedigin gibi kizim dun disardaydi belki dusurmuste olabilir, onlarin almasi mumkun degil demi? Baska esyam kayip degil aslinda ve surekli nasil diye dusunup duruyorum uykuda girmedi gozume


  6. 05.Haziran.2016, 02:45
    3
    Allah razi olsun kardesim, aslinda ne bilim benimki kayip olunca bi de onun ki aklima onlar geldi zaten cok vesvese ehvam eden biriyim hemen suhpeye kapildim ve korktum... Belki ben unuttum koydugum yeri dedigin gibi kizim dun disardaydi belki dusurmuste olabilir, onlarin almasi mumkun degil demi? Baska esyam kayip degil aslinda ve surekli nasil diye dusunup duruyorum uykuda girmedi gozume


  7. 05.Haziran.2016, 03:11
    4
    Wakabayashi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Mayıs.2016
    Üye No: 108570
    Mesaj Sayısı: 132
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Cevap: Kayıp eşya şeytandan mı?

    Yok kardeşim onlar inançlı,temiz,takvalı kullara birşey yapamaz ne korkuyorsun.Allah'ı seviyorsun sana bişe yapamazlar ama yukarda yazdığım durum içine girersen o zaman kapıyı açık bırakmış olursun.gelen gelene olur.ışığı gören gelir...


  8. 05.Haziran.2016, 03:11
    4
    Devamlı Üye
    Yok kardeşim onlar inançlı,temiz,takvalı kullara birşey yapamaz ne korkuyorsun.Allah'ı seviyorsun sana bişe yapamazlar ama yukarda yazdığım durum içine girersen o zaman kapıyı açık bırakmış olursun.gelen gelene olur.ışığı gören gelir...


  9. 05.Haziran.2016, 03:17
    5
    deryacik93
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Ocak.2011
    Üye No: 83511
    Mesaj Sayısı: 49
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Kayıp eşya şeytandan mı?

    Evet ama ben vesveseli biri oldugum icin cok hasassim ve etkileniyorum elimde degil dedigin gibi kapiyi acik burakiyorum ve benim acigimi biliyolar tabikide sonra ordan vurular ama elimde degil iste, neyse belki de o tur seyleri takmam dogru degildir kayip etiysem belki o da allah tandir


  10. 05.Haziran.2016, 03:17
    5
    Evet ama ben vesveseli biri oldugum icin cok hasassim ve etkileniyorum elimde degil dedigin gibi kapiyi acik burakiyorum ve benim acigimi biliyolar tabikide sonra ordan vurular ama elimde degil iste, neyse belki de o tur seyleri takmam dogru degildir kayip etiysem belki o da allah tandir


  11. 05.Haziran.2016, 03:24
    6
    Wakabayashi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Mayıs.2016
    Üye No: 108570
    Mesaj Sayısı: 132
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Cevap: Kayıp eşya şeytandan mı?

    Evet kaybetmiş olabilirsin ya da biri almıştır ya da düşürmüşsündür...cin işi değil çünkü senin gibi inançlı birine ve eşyana dokunamazlar zarar veremezler...

    Kendi boyutlarından bizim boyuta geçmeleri öyle kolay olsa ohohoho heryerde cirit atarlar :D


  12. 05.Haziran.2016, 03:24
    6
    Devamlı Üye
    Evet kaybetmiş olabilirsin ya da biri almıştır ya da düşürmüşsündür...cin işi değil çünkü senin gibi inançlı birine ve eşyana dokunamazlar zarar veremezler...

    Kendi boyutlarından bizim boyuta geçmeleri öyle kolay olsa ohohoho heryerde cirit atarlar :D


  13. 05.Haziran.2016, 11:31
    7
    deryacik93
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Ocak.2011
    Üye No: 83511
    Mesaj Sayısı: 49
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Kayıp eşya şeytandan mı?

    Kardesim duayi buldum atletle beraber yikanmis ama sanki dun baktim da yoktu? Cimdide dun baktim da yoktu cimdi gerimi geldi demeye basladim heralde bu sefer vesvese yapiyorum, baktim o da islanmis zatzn takmicam koydum kenara


  14. 05.Haziran.2016, 11:31
    7
    Kardesim duayi buldum atletle beraber yikanmis ama sanki dun baktim da yoktu? Cimdide dun baktim da yoktu cimdi gerimi geldi demeye basladim heralde bu sefer vesvese yapiyorum, baktim o da islanmis zatzn takmicam koydum kenara


  15. 05.Haziran.2016, 12:19
    8
    Wakabayashi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Mayıs.2016
    Üye No: 108570
    Mesaj Sayısı: 132
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Cevap: Kayıp eşya şeytandan mı?

    Bundan böyle cinden şeyden korkma kardeşim.Allah'tan kork.Sana canı veren cin değil ve hesaba da onlar çekmeyecek.Allah'ın emir ve yasaklarına uymamaktan kork.Ne cin ve ne de insan ya da başka birşey sana Allah'ın dilediğinden daha fazla zarar veremez.Ki sana zarar veren kim olursa ahirette karşına çıkacaktır hesap vermek için.Gideceğin yer nere hepimiz Allah'ın huzuruna çıkacağız.Kormak morkmak bunlar boş iş kardeşim bu mülk Allah'ın ve hepimiz O'nun bu mülkünde dolanıp duruyoruz.Kimsenin babasının yeri değil bu kainat.Allah'a sığın ve O'nun mülkünde dilediğin gibi gez(Tabi belirlediği sınırlar dahilinde).Allah'ın seni sevmediğini de düşünme çünkü sevmese yaratmazdı,O yarattıklarını sever ama yarattıkları emirlerine uymaz ve O'nu inkar ederlerse işte o zaman bu kainat onlara dar olur,zindan olur,işleri yaş olur.İster cin olsun ister ne olursa olsun işi yaş.Bilmem anlatabildim mi.Eyvallah :-) ))


  16. 05.Haziran.2016, 12:19
    8
    Devamlı Üye
    Bundan böyle cinden şeyden korkma kardeşim.Allah'tan kork.Sana canı veren cin değil ve hesaba da onlar çekmeyecek.Allah'ın emir ve yasaklarına uymamaktan kork.Ne cin ve ne de insan ya da başka birşey sana Allah'ın dilediğinden daha fazla zarar veremez.Ki sana zarar veren kim olursa ahirette karşına çıkacaktır hesap vermek için.Gideceğin yer nere hepimiz Allah'ın huzuruna çıkacağız.Kormak morkmak bunlar boş iş kardeşim bu mülk Allah'ın ve hepimiz O'nun bu mülkünde dolanıp duruyoruz.Kimsenin babasının yeri değil bu kainat.Allah'a sığın ve O'nun mülkünde dilediğin gibi gez(Tabi belirlediği sınırlar dahilinde).Allah'ın seni sevmediğini de düşünme çünkü sevmese yaratmazdı,O yarattıklarını sever ama yarattıkları emirlerine uymaz ve O'nu inkar ederlerse işte o zaman bu kainat onlara dar olur,zindan olur,işleri yaş olur.İster cin olsun ister ne olursa olsun işi yaş.Bilmem anlatabildim mi.Eyvallah :-) ))


  17. 05.Haziran.2016, 12:25
    9
    deryacik93
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Ocak.2011
    Üye No: 83511
    Mesaj Sayısı: 49
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Kayıp eşya şeytandan mı?

    Evet ole kardesim Allah razi olsun yazilarin icin, cok guzel demissin evet biz rabbimden geldik ona donecegiz verdigi de aldigida imtihandir.... Ama cimdi sence vesvesemi yapiyorum dun baktim niye goremedim cimdi cikti diye dusunuyorum ole


  18. 05.Haziran.2016, 12:25
    9
    Evet ole kardesim Allah razi olsun yazilarin icin, cok guzel demissin evet biz rabbimden geldik ona donecegiz verdigi de aldigida imtihandir.... Ama cimdi sence vesvesemi yapiyorum dun baktim niye goremedim cimdi cikti diye dusunuyorum ole


  19. 05.Haziran.2016, 12:32
    10
    Bekirhan
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Haziran.2016
    Üye No: 108666
    Mesaj Sayısı: 32
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Kayıp eşya şeytandan mı?

    Arkadaşlar bir sorum var nolur yardım edin rüyamda menim aktımı emin deilim terde olabilirdi ama emin deyilim cünüp olurmuyum bana yardımcı olun allah razı olsun şimdeden


  20. 05.Haziran.2016, 12:32
    10
    Emekli
    Arkadaşlar bir sorum var nolur yardım edin rüyamda menim aktımı emin deilim terde olabilirdi ama emin deyilim cünüp olurmuyum bana yardımcı olun allah razı olsun şimdeden


  21. 05.Haziran.2016, 12:47
    11
    Wakabayashi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Mayıs.2016
    Üye No: 108570
    Mesaj Sayısı: 132
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Cevap: Kayıp eşya şeytandan mı?

    @@@Vesvese yapıyorsun deryacik93 kardeşim bunlar normal şeyler.Her insanın başına gelebilir abartmaya gerek yok ki


    ###Bekirhan;Emin değilsen ıslak yere bak eğer yapışkanlık varsa ya da kuruduğun da iz kalmışsa ya da koku felan varsa guslet kardeşim.

    Ama ıslaklık az,koku yok meni mi değil mi emin olamıyorsan da su serp üsteleme vesvese yapma


  22. 05.Haziran.2016, 12:47
    11
    Devamlı Üye
    @@@Vesvese yapıyorsun deryacik93 kardeşim bunlar normal şeyler.Her insanın başına gelebilir abartmaya gerek yok ki


    ###Bekirhan;Emin değilsen ıslak yere bak eğer yapışkanlık varsa ya da kuruduğun da iz kalmışsa ya da koku felan varsa guslet kardeşim.

    Ama ıslaklık az,koku yok meni mi değil mi emin olamıyorsan da su serp üsteleme vesvese yapma


  23. 05.Haziran.2016, 13:06
    12
    Bekirhan
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Haziran.2016
    Üye No: 108666
    Mesaj Sayısı: 32
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Kayıp eşya şeytandan mı?

    #Wakabayashi kardeşim emin deyilim menimiydi termiydi emin deyilim ıslaklıkta ortaydı cünüp olurmuyum yarın oruç tutmam lazım kardeşim yardım et bana


  24. 05.Haziran.2016, 13:06
    12
    Emekli
    #Wakabayashi kardeşim emin deyilim menimiydi termiydi emin deyilim ıslaklıkta ortaydı cünüp olurmuyum yarın oruç tutmam lazım kardeşim yardım et bana





+ Yorum Gönder
Git 12 Son