Konusunu Oylayın.: Sınavda kopya çektim ne yapmalıyım?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 4 kişi
Sınavda kopya çektim ne yapmalıyım?
  1. 25.Aralık.2015, 18:57
    1
    mfykrl
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Aralık.2015
    Üye No: 107424
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Sınavda kopya çektim ne yapmalıyım?






    Sınavda kopya çektim ne yapmalıyım? Mumsema arkadaşlar iyi akşamlar aklıma takılan bir şeyi sizinle paylaşmak istiyorum 2010 kpss sınavına girdik ben önümdeki kişiden haberi olmadan biraz matematik sorusu geçirdim ne kadar doğru çıktı bilmiyorum ama sadece matematik ve sonuçta 78 puan aldım bu puan atanmama yeter mi yetmezmi o zaman bilmiyodum ama içim rahat değildi kpss tercihlerde atanma şansım olsada atanmayacaktım tercih yapmayacaktım yapmadımda ancak bunu kadir gecesinde camiye gittigimde imama sordum ve bu puanla polisliğe başvursam olurmu dedim bu puan ordada kullanılacak hani yüzdesi falan alınıyo ya neyse hoca bana başvur dedi bende polis oldum belki 78 degilde 60 alsam yine olacaktım polis giriş puanı 60 dı polisliğe sporu falan harika yaptım sonuçta polis oldum ve 5 senedir polisim ama bazen aklıma çok takılıyor tövbe istiğfar çok ediyorum ama yanlış olduğunu düşünüyorum sizce benim durumum ne olacak kul hakkına girdimmi belki o zamanlar dinime bu kadar da düşkün değildim aklım kesmiyodu ama şimdi hani derler ya içim huzursuz oluyo benim yerime belkide polisliğe başka bi arkadaş girecekti o kişiyi bulma imkanım da yok inanın çok üzgünüm napmam lazım acaba... meslegi bıraksam birine faydası olurmuki...


  2. 25.Aralık.2015, 18:57
    1
    mfykrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    arkadaşlar iyi akşamlar aklıma takılan bir şeyi sizinle paylaşmak istiyorum 2010 kpss sınavına girdik ben önümdeki kişiden haberi olmadan biraz matematik sorusu geçirdim ne kadar doğru çıktı bilmiyorum ama sadece matematik ve sonuçta 78 puan aldım bu puan atanmama yeter mi yetmezmi o zaman bilmiyodum ama içim rahat değildi kpss tercihlerde atanma şansım olsada atanmayacaktım tercih yapmayacaktım yapmadımda ancak bunu kadir gecesinde camiye gittigimde imama sordum ve bu puanla polisliğe başvursam olurmu dedim bu puan ordada kullanılacak hani yüzdesi falan alınıyo ya neyse hoca bana başvur dedi bende polis oldum belki 78 degilde 60 alsam yine olacaktım polis giriş puanı 60 dı polisliğe sporu falan harika yaptım sonuçta polis oldum ve 5 senedir polisim ama bazen aklıma çok takılıyor tövbe istiğfar çok ediyorum ama yanlış olduğunu düşünüyorum sizce benim durumum ne olacak kul hakkına girdimmi belki o zamanlar dinime bu kadar da düşkün değildim aklım kesmiyodu ama şimdi hani derler ya içim huzursuz oluyo benim yerime belkide polisliğe başka bi arkadaş girecekti o kişiyi bulma imkanım da yok inanın çok üzgünüm napmam lazım acaba... meslegi bıraksam birine faydası olurmuki...


    Benzer Konular

    - Kopya çektim ne yapmalıyım sizce?

    - Sınavda kopya vermek günah mı

    - Sınavda kopya çekmek kul hakkına girer mi?

    - Dershane indirim sınavında kopya çektim ne yapmalıyım

    - Sınavda kopya çekmek kul hakkı mı?

  3. 25.Aralık.2015, 21:03
    2
    Venüs
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Aralık.2015
    Üye No: 107406
    Mesaj Sayısı: 90
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Bilemiyorum napsam




    Günahkarasın ve dahi kul hakkı içinde

    Doğrusu sen kendine zulm edenlerden olmuşsun
    Kim bilir belki de Allah'ın seni rızıksız bırakacağından korkmuşsun
    Hata yapmam diyemez en nihayetinde Ademoğlusun
    Öyle ise artık sen bu meslekten kazandığını kendin için ve dahi yoksul kardeşlerin için,ailen için hayırlarda harca da
    O gün geldiğinde
    Hem Allah,hem kul hakkına girdiğin kardeşlerin razı olsun
    Acı çeken şu vicdanın rahat uyusun
    Yapamaz mısın sen bunu?
    Öyle ise bırak sen bu mesleği elbet rızıkını başka yerde de bulursun
    Belli olmaz nefsine ağır gelir bilinmez ey can,nefsin ile imtihan olursun
    O zaman tövbe et,aç elini aff dile O Rahmandan kal mesleğinde
    Kazandığını hayırda kullan
    Elinden geldiğince kendini ve aileni ihmal etmeden
    Allah'ı Rahman ve Rahim buulursun
    Allah seni affetsin,elbet doğru bir hareket değil,kul hakkı neticede bu,o gün yanlış olanı seçtin ama bugün doğru olanı yapmakla yükümlüsün artık Allah ayaklarını kaydırıp sıratımüstakimden ayırmasın
    inşaAllahuRahman(c.c)
    amin...


    Ahzap 5/. Ve hata ettiğiniz şeylerden dolayı sizin için günah yoktur. Fakat kalplerinizin taammüden (kasten) yaptırdığı şeylerden (günah vardır). Ve Allah Gafur’dur (günahları sevaba çeviren), Rahîm’dir (Rahîm esmasıyla tecelli eden).


    Kazandığını hayırda,kendin ve ailen için de kullan da
    Gafur olan Allah günahlarını sevaba çevirsin...


  4. 25.Aralık.2015, 21:03
    2
    Üye



    Günahkarasın ve dahi kul hakkı içinde

    Doğrusu sen kendine zulm edenlerden olmuşsun
    Kim bilir belki de Allah'ın seni rızıksız bırakacağından korkmuşsun
    Hata yapmam diyemez en nihayetinde Ademoğlusun
    Öyle ise artık sen bu meslekten kazandığını kendin için ve dahi yoksul kardeşlerin için,ailen için hayırlarda harca da
    O gün geldiğinde
    Hem Allah,hem kul hakkına girdiğin kardeşlerin razı olsun
    Acı çeken şu vicdanın rahat uyusun
    Yapamaz mısın sen bunu?
    Öyle ise bırak sen bu mesleği elbet rızıkını başka yerde de bulursun
    Belli olmaz nefsine ağır gelir bilinmez ey can,nefsin ile imtihan olursun
    O zaman tövbe et,aç elini aff dile O Rahmandan kal mesleğinde
    Kazandığını hayırda kullan
    Elinden geldiğince kendini ve aileni ihmal etmeden
    Allah'ı Rahman ve Rahim buulursun
    Allah seni affetsin,elbet doğru bir hareket değil,kul hakkı neticede bu,o gün yanlış olanı seçtin ama bugün doğru olanı yapmakla yükümlüsün artık Allah ayaklarını kaydırıp sıratımüstakimden ayırmasın
    inşaAllahuRahman(c.c)
    amin...


    Ahzap 5/. Ve hata ettiğiniz şeylerden dolayı sizin için günah yoktur. Fakat kalplerinizin taammüden (kasten) yaptırdığı şeylerden (günah vardır). Ve Allah Gafur’dur (günahları sevaba çeviren), Rahîm’dir (Rahîm esmasıyla tecelli eden).


    Kazandığını hayırda,kendin ve ailen için de kullan da
    Gafur olan Allah günahlarını sevaba çevirsin...


  5. 12.Ağustos.2017, 13:58
    3
    tarcin
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Ağustos.2017
    Üye No: 114086
    Mesaj Sayısı: 2
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Kul hakkı olduğu bilmeyerek kopya çektim

    Selamün Aleyküm Hocam ;

    Size bir soru soracağım ben şu anda 8. sınıfa geçtim 7. sınıfta ise sınavlarımda hepsinde olmasa da bazılarında arkadaşımdan cevabı istiyordum ama bütün sinavlarimada çalışarak gidiyordum fakat cevabimdan emin olmak için cekiyordum ama sonradan öğrendim ki bütün öğrencilerin kul hakkına giriyormuş ben sadece sınıf arkadaşlarımın kul hakkına girer sanıyordum ama değilmiş bir daha yapmayacağım diye Tevbe ettim hocam ne olur yardım edin sürekli ağlıyorum.


  6. 12.Ağustos.2017, 13:58
    3
    tarcin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Selamün Aleyküm Hocam ;

    Size bir soru soracağım ben şu anda 8. sınıfa geçtim 7. sınıfta ise sınavlarımda hepsinde olmasa da bazılarında arkadaşımdan cevabı istiyordum ama bütün sinavlarimada çalışarak gidiyordum fakat cevabimdan emin olmak için cekiyordum ama sonradan öğrendim ki bütün öğrencilerin kul hakkına giriyormuş ben sadece sınıf arkadaşlarımın kul hakkına girer sanıyordum ama değilmiş bir daha yapmayacağım diye Tevbe ettim hocam ne olur yardım edin sürekli ağlıyorum.


  7. 13.Ağustos.2017, 22:40
    4
    mumsema
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Ocak.2007
    Üye No: 1
    Mesaj Sayısı: 10,075
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: Türkiye

    Yorum: Sınavda kopya çektim ne yapmalıyım?

    Kopya çeken kul hakkı işler ama yapacak tek bir şey var oda Allaha karşı tövbe etmektir.


  8. 13.Ağustos.2017, 22:40
    4
    Administrator
    Kopya çeken kul hakkı işler ama yapacak tek bir şey var oda Allaha karşı tövbe etmektir.


  9. 13.Ağustos.2017, 22:57
    5
    tarcin
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Ağustos.2017
    Üye No: 114086
    Mesaj Sayısı: 2
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Yorum: Sınavda kopya çektim ne yapmalıyım?

    Ama hocam gerçekten bilmiyordum ya 😭


  10. 13.Ağustos.2017, 22:57
    5
    tarcin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Ama hocam gerçekten bilmiyordum ya 😭





+ Yorum Gönder