Konusunu Oylayın.: Bedbaht Ne demek? Bedbaht Kime denir?

5 üzerinden 4.00 | Toplam : 2 kişi
Bedbaht Ne demek? Bedbaht Kime denir?
  1. 19.Kasım.2015, 03:06
    1
    yalnız997
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Kasım.2015
    Üye No: 107233
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Bedbaht Ne demek? Bedbaht Kime denir?






    Bedbaht Ne demek? Bedbaht Kime denir? Mumsema Bedbaht Nedir? kısaca

    selamun aleykum nasıl başlıcam bilemiyorum bende sosyal fobi depresyon agorofobi rahatsızlıklarım var şimdi biz ne yapalım
    psikoloğa git dicikseniz psikolog ilaç yazıp yolluyor nasıl desem ben dış görünüş olarak kötü biriyim okulda avm de otobüste falan insanlar benden uzak duruyor genelde benimle pek iletişim kurmak istemiyorlar haklılar ailem bile sıkıldı artık yakında askerlik falan çıkıcak ne yapıcam bilmiyorum aklımda sürekli allaha karşı isyan küfür var şeytan ve nefsim beni çok zorluyor bazen ezan okunurken tövbe haşa
    gülme geliyor allah herkezi eşit yaratmadı bide cehennemde yakıcak diyorum sonra sakinleşiyorum yaptığımdan pşmanlık duyuyorum yalnızlık çok ağır geliyor ömrün böyle geçip giderse ahirette benim halim ne olur lütfen iyi kötü yorumlarınızı esirgemeyin


  2. 19.Kasım.2015, 03:06
    1
    yalnız997 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    Bedbaht Nedir? kısaca

    selamun aleykum nasıl başlıcam bilemiyorum bende sosyal fobi depresyon agorofobi rahatsızlıklarım var şimdi biz ne yapalım
    psikoloğa git dicikseniz psikolog ilaç yazıp yolluyor nasıl desem ben dış görünüş olarak kötü biriyim okulda avm de otobüste falan insanlar benden uzak duruyor genelde benimle pek iletişim kurmak istemiyorlar haklılar ailem bile sıkıldı artık yakında askerlik falan çıkıcak ne yapıcam bilmiyorum aklımda sürekli allaha karşı isyan küfür var şeytan ve nefsim beni çok zorluyor bazen ezan okunurken tövbe haşa
    gülme geliyor allah herkezi eşit yaratmadı bide cehennemde yakıcak diyorum sonra sakinleşiyorum yaptığımdan pşmanlık duyuyorum yalnızlık çok ağır geliyor ömrün böyle geçip giderse ahirette benim halim ne olur lütfen iyi kötü yorumlarınızı esirgemeyin


    Benzer Konular

    - Uhud Harbi'nde Peygamber Efendimiz (sav)'in yüzünü yaralayan ve iki tane dişini kıran bedbaht müşrik

    - Müslüman kime denir mümin kime denir

    - Yetim kime denir ? Öksüz kime denir?

    - Alim kime denir?

    - Bedbaht kimsenin özellikleri nelerdir?

  3. 19.Kasım.2015, 08:15
    2
    #UguR
    Özel Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Eylül.2015
    Üye No: 106942
    Mesaj Sayısı: 1,078
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 11

    Cevap: Bedbaht mıyım




    Size şeytan vesvese veriyor. Şeytana sakın uymayın! Şeytandan Allah'a sığınınız. "Allah'ın rahmetinden kovulmuş olan şeytandan Allah'a sığınırım.


  4. 19.Kasım.2015, 08:15
    2
    Özel Üye



    Size şeytan vesvese veriyor. Şeytana sakın uymayın! Şeytandan Allah'a sığınınız. "Allah'ın rahmetinden kovulmuş olan şeytandan Allah'a sığınırım.


  5. 19.Kasım.2015, 09:42
    3
    haci
    Özel Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Ocak.2011
    Üye No: 83513
    Mesaj Sayısı: 320
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4

    Cevap: Bedbaht mıyım

    ve aleyküm selam ahiret endişesini yazmışsınız o zaman yapaçağınız şey sizinde biraz gayret sarfedip emin kişilerle iletişime geçmeniz.
    kalbinizi boş şeylerle meşgul etmeyin imtihanı geçmek tabiki kolay değil çok çalışmak lazım çok.


  6. 19.Kasım.2015, 09:42
    3
    Özel Üye
    ve aleyküm selam ahiret endişesini yazmışsınız o zaman yapaçağınız şey sizinde biraz gayret sarfedip emin kişilerle iletişime geçmeniz.
    kalbinizi boş şeylerle meşgul etmeyin imtihanı geçmek tabiki kolay değil çok çalışmak lazım çok.





+ Yorum Gönder