Konusunu Oylayın.: Oruçlu değildim kendimi bastırmak için 2. kere mastürbasyon yaptım

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 3 kişi
Oruçlu değildim kendimi bastırmak için 2. kere mastürbasyon yaptım
  1. 12.Temmuz.2015, 09:31
    1
    Kötü Çucuk
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Temmuz.2015
    Üye No: 106524
    Mesaj Sayısı: 14
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: Eskişehir

    Oruçlu değildim kendimi bastırmak için 2. kere mastürbasyon yaptım






    Oruçlu değildim kendimi bastırmak için 2. kere mastürbasyon yaptım Mumsema Merhaba arkadaşlar bu gün sahura kalkamadım oruçlu değildim 2. kez mastürbasyon yaptım kendimi bastırmak için .Bazı gruplarda malum işi yaptırmaya sürükleyecek fotoğrafla grdüm ve dayanamıyordum.(nefsime hakim olamayıp baktım :'( ) Önceden yine kendimi bastırmak için iftardan sonra yapıp hemen gusletmiştim.Ve biyerde ramazanda 2 kere mastürbasyon kefaret gerektirir diye bir yazı görmüştüm ben birini iftardan sonra birine oruçlu değilken yaptım kefaret gerekirmi.Yada sadece bu gün oruç tutmadığım için kaza mı tutmam gerekir.Cevap Verirseniz Sevinirim <3 <3 <3


  2. 12.Temmuz.2015, 09:31
    1



    Merhaba arkadaşlar bu gün sahura kalkamadım oruçlu değildim 2. kez mastürbasyon yaptım kendimi bastırmak için .Bazı gruplarda malum işi yaptırmaya sürükleyecek fotoğrafla grdüm ve dayanamıyordum.(nefsime hakim olamayıp baktım :'( ) Önceden yine kendimi bastırmak için iftardan sonra yapıp hemen gusletmiştim.Ve biyerde ramazanda 2 kere mastürbasyon kefaret gerektirir diye bir yazı görmüştüm ben birini iftardan sonra birine oruçlu değilken yaptım kefaret gerekirmi.Yada sadece bu gün oruç tutmadığım için kaza mı tutmam gerekir.Cevap Verirseniz Sevinirim <3 <3 <3


    Benzer Konular

    - Namazlarda dahi aklına kötü kötü şeyler geliyor kendimi çok zor firenliyorum Mastürbasyon yapmamak i

    - Ramazan Ayında Mastırbasyon Yaptım. :(

    - Oruclu iken mastürbasyon yaptım ama bıraktım sonradan sehvetsiz bosaldım kazamı kefaretmi?

    - 15 yaşındayım kendimi rahatlatmak için mastürbasyon yapiyorum. önerileriniz nelerdir?

    - 3 kere gusül tekrarı yaptım, Allah rızası için bakın yardımcı olun sorularıma...

  3. 12.Temmuz.2015, 09:32
    2
    Kötü Çucuk
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Temmuz.2015
    Üye No: 106524
    Mesaj Sayısı: 14
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: Eskişehir

    Cevap: Oruşlu değildim kendimi bastırmak için 2. kere mastürbasyon yaptım




    Oruşlu değil Oruçlu :/


  4. 12.Temmuz.2015, 09:32
    2



    Oruşlu değil Oruçlu :/


  5. 12.Temmuz.2015, 09:46
    3
    Kötü Çucuk
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Temmuz.2015
    Üye No: 106524
    Mesaj Sayısı: 14
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: Eskişehir

    Cevap: Oruşlu değildim kendimi bastırmak için 2. kere mastürbasyon yaptım

    Şunuda eklemeliyim ben araştırıyordum bunu ve o sırada direk isteyerek yapmadım isteyerek olmadan birden boşaldım ben bilindik istimna hareketini yapmıyordum.sadece hareket ettiriyordum (bunu yazdığım için çok utandım ama belirtmem gerekti.


  6. 12.Temmuz.2015, 09:46
    3
    Şunuda eklemeliyim ben araştırıyordum bunu ve o sırada direk isteyerek yapmadım isteyerek olmadan birden boşaldım ben bilindik istimna hareketini yapmıyordum.sadece hareket ettiriyordum (bunu yazdığım için çok utandım ama belirtmem gerekti.


  7. 12.Temmuz.2015, 12:34
    4
    Aşk-ı Vuslat
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Temmuz.2015
    Üye No: 106523
    Mesaj Sayısı: 88
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Oruşlu değildim kendimi bastırmak için 2. kere mastürbasyon yaptım

    Kınamak istemiyorum lakin sahura kalkılmadı diye oruç tutulmamasını normal birşeymiş gibi karşılayan insanlara hayret ediyorum. Yahu sahura kalkmadın diye oruç tutmasan da olur diye bir hadis mi var ayet mi var da ben bilmiyorum. Ne kadar oyuncak haline gelmiş bu ramazan. Allah islah etsin. Çevremde çok insan var böyle sırf sahura kalkmadı diye günü oruçsuz geçiren neyse kardeşim birincisi orucu oyuncak haline getirme, ikincisi bu mubarek ayda bir rahat durun yahu, oruçlu iken iki gün istimna yapan keffaret yapar orucu bozulur. Bugün ki orucu sadece kaza yapacaksın. Nefsini uyandıracak ne varsa bari bu ayda uzak durun, bakmayın gerekirse internet paketini yapmayın. Genciz tamam nefsi durdurmak çok zor ama çaba göstermeyip salıverirsen nefsine köle olmaktan başka hiç birşey yapamazsın. Şu zamanın özellikle erkeklerin en büyük sıkıntısı istimnadır. O illet ki başladın mı bi daha yakanı bırakmaz, bırakırsın evet ama ya evleniceksin yada Allaha sağlam bi sekilde yemin edip tevbe edeceksin. Nefsi doyur doyur nereye kadar. Bu mübarek ayda helal olan eşine bile Allah fazla yaklaşma diyor sen harama koşuyosun. Neden oruç tutuyoruz nefsi terbiye için sadece mideni değil şehvetini de aç bırakacaksın oruç budur. Neyse artık otur bi düşün kendi kendine şimdi, Allah hidayet versin.


  8. 12.Temmuz.2015, 12:34
    4
    Kınamak istemiyorum lakin sahura kalkılmadı diye oruç tutulmamasını normal birşeymiş gibi karşılayan insanlara hayret ediyorum. Yahu sahura kalkmadın diye oruç tutmasan da olur diye bir hadis mi var ayet mi var da ben bilmiyorum. Ne kadar oyuncak haline gelmiş bu ramazan. Allah islah etsin. Çevremde çok insan var böyle sırf sahura kalkmadı diye günü oruçsuz geçiren neyse kardeşim birincisi orucu oyuncak haline getirme, ikincisi bu mubarek ayda bir rahat durun yahu, oruçlu iken iki gün istimna yapan keffaret yapar orucu bozulur. Bugün ki orucu sadece kaza yapacaksın. Nefsini uyandıracak ne varsa bari bu ayda uzak durun, bakmayın gerekirse internet paketini yapmayın. Genciz tamam nefsi durdurmak çok zor ama çaba göstermeyip salıverirsen nefsine köle olmaktan başka hiç birşey yapamazsın. Şu zamanın özellikle erkeklerin en büyük sıkıntısı istimnadır. O illet ki başladın mı bi daha yakanı bırakmaz, bırakırsın evet ama ya evleniceksin yada Allaha sağlam bi sekilde yemin edip tevbe edeceksin. Nefsi doyur doyur nereye kadar. Bu mübarek ayda helal olan eşine bile Allah fazla yaklaşma diyor sen harama koşuyosun. Neden oruç tutuyoruz nefsi terbiye için sadece mideni değil şehvetini de aç bırakacaksın oruç budur. Neyse artık otur bi düşün kendi kendine şimdi, Allah hidayet versin.


  9. 12.Temmuz.2015, 12:45
    5
    Kötü Çucuk
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Temmuz.2015
    Üye No: 106524
    Mesaj Sayısı: 14
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: Eskişehir

    Cevap: Oruşlu değildim kendimi bastırmak için 2. kere mastürbasyon yaptım

    Teşekkürler hocam yardımın için. İçimi rahatlattın ve kendimden utanıp düşünmemi sağladın çok teşekkürler.


  10. 12.Temmuz.2015, 12:45
    5
    Teşekkürler hocam yardımın için. İçimi rahatlattın ve kendimden utanıp düşünmemi sağladın çok teşekkürler.


  11. 12.Temmuz.2015, 12:58
    6
    Aşk-ı Vuslat
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Temmuz.2015
    Üye No: 106523
    Mesaj Sayısı: 88
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Oruşlu değildim kendimi bastırmak için 2. kere mastürbasyon yaptım

    Rica ederim, hoca değilim sadece öğrendiğim ilmi yayıyorum. Konuşmaların yaşının küçük olduğunu gösteriyor, yol yakınken o illetten uzaklaşmaya bak zaman geçtikçe zinaya kadar götürür seni.


  12. 12.Temmuz.2015, 12:58
    6
    Rica ederim, hoca değilim sadece öğrendiğim ilmi yayıyorum. Konuşmaların yaşının küçük olduğunu gösteriyor, yol yakınken o illetten uzaklaşmaya bak zaman geçtikçe zinaya kadar götürür seni.


  13. 12.Temmuz.2015, 15:42
    7
    Kötü Çucuk
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Temmuz.2015
    Üye No: 106524
    Mesaj Sayısı: 14
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: Eskişehir

    Cevap: Oruşlu değildim kendimi bastırmak için 2. kere mastürbasyon yaptım

    Yok abi ben insanlara hocam falan diye hitap ediyorum.İnşallah uzaklaşırım.


  14. 12.Temmuz.2015, 15:42
    7
    Yok abi ben insanlara hocam falan diye hitap ediyorum.İnşallah uzaklaşırım.





+ Yorum Gönder