Konusunu Oylayın.: Kumar illetinden kurtulmak için dua

5 üzerinden 4.50 | Toplam : 6 kişi
Kumar illetinden kurtulmak için dua
  1. 19.Haziran.2015, 08:10
    1
    isimsizz
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Haziran.2015
    Üye No: 106300
    Mesaj Sayısı: 2
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Kumar illetinden kurtulmak için dua






    Kumar illetinden kurtulmak için dua Mumsema Kumardan kurtulmak için dua

    Arkadaşlar ben eskiden namazında niyazında çok efendi dürüst bi kişiliğe sahiptim nasıl oldu bilmiyorum kumar denilen illete bulaştım 1 kaybettim onu kazanayım derken aldı sürükledi beni (bu arada normalde haramdan gelecek parayıda yıyecek bi insan değilim) şu anda 26 yaşındayım ve 3 yıldır kumarda toplamda 200 bin liranın üstünde para kaybettim bu paranın hepsi borç herkes beni dürüstlüğümle tanıdığı için ki zamanında öyleydim kimden istediysem verdi ve böyle bi batağa battım şimdi kimseye borcumu ödeyemiyorum arkadaşlarımın hepsi zor durumda ben ise bunalım içindeyim bütün hayatım altüst oldu ne gecem belli ne gündüzüm işimi bıraktım bilmiyorum ne yapacagımı ne olur bana bi tavsiyede bulunun kafayı yıyecem artık yine bi yerlerden para bulunca borca vermek yerine oyun oynuyorum butun bankalar haciz işlem başlattı ne yapacağımı bilmiyorum tövbe ediyom olmuyo 2 gün sürüyo sonra yine aynı intihar etmek bile geldi aklıma ama inancım buna izin vermiyo artı bu kadar insanı yüz üstü bırakamam. Mesela şu anda saat sabahın 8i ve ben hiç uyumadım deli olacam bütün sevdiklerim terk ediyo beni onları yanılttığım için ne olur empati yaparak bana yardımcı olun bi akıl verin ben bu borcu nasıl öderim bu pislikten nasıl kurtulurum hayatımı yenıden nasıl kazanırım?


  2. 19.Haziran.2015, 08:10
    1
    isimsizz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    Kumardan kurtulmak için dua

    Arkadaşlar ben eskiden namazında niyazında çok efendi dürüst bi kişiliğe sahiptim nasıl oldu bilmiyorum kumar denilen illete bulaştım 1 kaybettim onu kazanayım derken aldı sürükledi beni (bu arada normalde haramdan gelecek parayıda yıyecek bi insan değilim) şu anda 26 yaşındayım ve 3 yıldır kumarda toplamda 200 bin liranın üstünde para kaybettim bu paranın hepsi borç herkes beni dürüstlüğümle tanıdığı için ki zamanında öyleydim kimden istediysem verdi ve böyle bi batağa battım şimdi kimseye borcumu ödeyemiyorum arkadaşlarımın hepsi zor durumda ben ise bunalım içindeyim bütün hayatım altüst oldu ne gecem belli ne gündüzüm işimi bıraktım bilmiyorum ne yapacagımı ne olur bana bi tavsiyede bulunun kafayı yıyecem artık yine bi yerlerden para bulunca borca vermek yerine oyun oynuyorum butun bankalar haciz işlem başlattı ne yapacağımı bilmiyorum tövbe ediyom olmuyo 2 gün sürüyo sonra yine aynı intihar etmek bile geldi aklıma ama inancım buna izin vermiyo artı bu kadar insanı yüz üstü bırakamam. Mesela şu anda saat sabahın 8i ve ben hiç uyumadım deli olacam bütün sevdiklerim terk ediyo beni onları yanılttığım için ne olur empati yaparak bana yardımcı olun bi akıl verin ben bu borcu nasıl öderim bu pislikten nasıl kurtulurum hayatımı yenıden nasıl kazanırım?

  3. 19.Haziran.2015, 10:07
    2
    yasemin
    Mum Ve Merhem Olabilmek..

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Eylül.2014
    Üye No: 104691
    Mesaj Sayısı: 1,409
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 15
    Bulunduğu yer: Allah'ıma Seferdeyim..

    Cevap: çok zor durumdayım ne olur yardım edin




    Bak şimdi kardeşim , öncelikle bu illeti beyninde bitiriyorsun , hem günah hm seni sonu gelmez yollara sürükleyen birşey .Herkes hata yapar , ve son nefese kadar tevbe kapısı açıktır . Ama tevbe ettiğin şeye geri dönmeyeceksen , tevbe ettiğinden tiksinircesine uzaklaşarak Allaha samimi ve ihlasla yöneleceksen . Güzel bir tevbe , içten bir yalvarış ilk adımın olsun . Allahın yardım edeceğini unutma Allaha sığın . Eline geçen paranın 10 kuruşunu dahi kumara verme . Yaşın çok genç ; işe gir ve borçluların kimlerse sırayla ödemelerini yap . İntihar ciddi çözüm değil , bu dünyanın diğer tarafı var ki zaten asıl dünyamız , bunca kul hakkıyla ; hadi burdan kaçtın orada ne yapacaksın ? O yüzden akıllı ol ; azar azar olsada ödeme niyetinde kararlı ol ;Allah yardım eder sen Allaha güven ama yaptıklarından uzklaş , günahında ısrar edersen , Allah korumayı kaldırır üzerinden maneviyattan da uzaklaşırsın.

    Allah yardımcın olsn , dua ile


  4. 19.Haziran.2015, 10:07
    2
    Mum Ve Merhem Olabilmek..



    Bak şimdi kardeşim , öncelikle bu illeti beyninde bitiriyorsun , hem günah hm seni sonu gelmez yollara sürükleyen birşey .Herkes hata yapar , ve son nefese kadar tevbe kapısı açıktır . Ama tevbe ettiğin şeye geri dönmeyeceksen , tevbe ettiğinden tiksinircesine uzaklaşarak Allaha samimi ve ihlasla yöneleceksen . Güzel bir tevbe , içten bir yalvarış ilk adımın olsun . Allahın yardım edeceğini unutma Allaha sığın . Eline geçen paranın 10 kuruşunu dahi kumara verme . Yaşın çok genç ; işe gir ve borçluların kimlerse sırayla ödemelerini yap . İntihar ciddi çözüm değil , bu dünyanın diğer tarafı var ki zaten asıl dünyamız , bunca kul hakkıyla ; hadi burdan kaçtın orada ne yapacaksın ? O yüzden akıllı ol ; azar azar olsada ödeme niyetinde kararlı ol ;Allah yardım eder sen Allaha güven ama yaptıklarından uzklaş , günahında ısrar edersen , Allah korumayı kaldırır üzerinden maneviyattan da uzaklaşırsın.

    Allah yardımcın olsn , dua ile

  5. 19.Haziran.2015, 17:08
    3
    isimsizz
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Haziran.2015
    Üye No: 106300
    Mesaj Sayısı: 2
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: çok zor durumdayım ne olur yardım edin

    Allah razı olsun ilgin için sağol özellikle söylediğin ''Allah korumayı kaldırır üzerinden maneviyattan da uzaklaşırsın.''bu söze kesinlikle katılıyorum maneviyat diye bişey kalmadı herşeyi deniyorum ama bırakamıyorum bu kadar borcu normal bi işte çalışarak ödemem imkansız ben 2.500 lira maaşla çalısıyodum zaten simdi nereye gitsem asgari ücret o parada bu borcun faizini bile ödemez neyse yıne basladım ben işi yokuşa sürmeye herşey için çok sağol aklına yınede bişey gelirse paylaşırsın bi hikaye yada buna benzer bişey


  6. 19.Haziran.2015, 17:08
    3
    isimsizz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Allah razı olsun ilgin için sağol özellikle söylediğin ''Allah korumayı kaldırır üzerinden maneviyattan da uzaklaşırsın.''bu söze kesinlikle katılıyorum maneviyat diye bişey kalmadı herşeyi deniyorum ama bırakamıyorum bu kadar borcu normal bi işte çalışarak ödemem imkansız ben 2.500 lira maaşla çalısıyodum zaten simdi nereye gitsem asgari ücret o parada bu borcun faizini bile ödemez neyse yıne basladım ben işi yokuşa sürmeye herşey için çok sağol aklına yınede bişey gelirse paylaşırsın bi hikaye yada buna benzer bişey

  7. 29.Kasım.2017, 02:44
    4
    Misafir

    Yorum: Kumar illetinden kurtulmak için dua

    kardeşim benim sana akıl vermek nekadar dogru bilemeiyorum ama şunu bil allah kuluna taşıyamıyacagı yükü yüklemez demekki sen bu yükü taşıyacak güce sahipsin o yüzden aklından kötü şeyleri kaldır tövbe et ve rabbine sıgın allah seninle dir unutma allah hiç bir kulunu caresiz bırakmaz ama kullda kullugunu bilecek şimdi bunları sana söylüyorum ya bende rabbimme karşı kullugumu yerine getiremiyorum allah bizi ıslah etsin inşallah rabibim yar ve yardımcın olsun yaşın çok genc daha neler kazanırsın bu yaşta bunu atlatırsın cesaretli ol korkma


  8. 29.Kasım.2017, 02:44
    4
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    kardeşim benim sana akıl vermek nekadar dogru bilemeiyorum ama şunu bil allah kuluna taşıyamıyacagı yükü yüklemez demekki sen bu yükü taşıyacak güce sahipsin o yüzden aklından kötü şeyleri kaldır tövbe et ve rabbine sıgın allah seninle dir unutma allah hiç bir kulunu caresiz bırakmaz ama kullda kullugunu bilecek şimdi bunları sana söylüyorum ya bende rabbimme karşı kullugumu yerine getiremiyorum allah bizi ıslah etsin inşallah rabibim yar ve yardımcın olsun yaşın çok genc daha neler kazanırsın bu yaşta bunu atlatırsın cesaretli ol korkma

  9. 24.Mart.2018, 14:16
    5
    Misafir

    Yorum: Kumar illetinden kurtulmak için dua

    bende bu işe bulaştım ve yakamı kurtaramıyorum milyarlar kaybettim halen batakllıktayım hergün daha kötüye gidiyorum ve ne yapacağımı bilmiyorum ALLAHA sığınmaktan baska çarem yok çünkü biliyorum ki ALLAH bize can damarımızdan daha yakındır arkadasında söylediği gibi ALLAH hiçbir zaman kuluna kaldıramayacağı yükü yüklemez demekki biz bu yükü kaldırabiliyoruz ki başımza böyle birşey geldi her zaman herşeyin ilacı duadır kötülüklerden uzak durmak biz kulların görevidir ALLAHIN merhameti ve şevkati bir annenin merhametinden binlerce kaç daha fazladır ALLAHA yönel kardeşim bende öyle yapıyorum çünkü baska caremz yok


  10. 24.Mart.2018, 14:16
    5
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    bende bu işe bulaştım ve yakamı kurtaramıyorum milyarlar kaybettim halen batakllıktayım hergün daha kötüye gidiyorum ve ne yapacağımı bilmiyorum ALLAHA sığınmaktan baska çarem yok çünkü biliyorum ki ALLAH bize can damarımızdan daha yakındır arkadasında söylediği gibi ALLAH hiçbir zaman kuluna kaldıramayacağı yükü yüklemez demekki biz bu yükü kaldırabiliyoruz ki başımza böyle birşey geldi her zaman herşeyin ilacı duadır kötülüklerden uzak durmak biz kulların görevidir ALLAHIN merhameti ve şevkati bir annenin merhametinden binlerce kaç daha fazladır ALLAHA yönel kardeşim bende öyle yapıyorum çünkü baska caremz yok

  11. 07.Nisan.2018, 21:36
    6
    Misafir

    Yorum: Kumar illetinden kurtulmak için dua

    Ayni sıkıntı bendede var ALLAH ın izniyle artik her gün tövbe ederek bitirem kafamda aklıma kumar geldikçe dua edicem ALLAH ı anicam inş ALLAH yardımcımız olsun


  12. 07.Nisan.2018, 21:36
    6
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ayni sıkıntı bendede var ALLAH ın izniyle artik her gün tövbe ederek bitirem kafamda aklıma kumar geldikçe dua edicem ALLAH ı anicam inş ALLAH yardımcımız olsun




+ Yorum Gönder