Konusunu Oylayın.: Sıcaktan meni gelebilir mi

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Sıcaktan meni gelebilir mi
  1. 12.Haziran.2015, 18:35
    1
    sakaryalı12
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 27.Mayıs.2015
    Üye No: 106177
    Mesaj Sayısı: 31
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Sıcaktan meni gelebilir mi






    Sıcaktan meni gelebilir mi Mumsema Selamun Aleyküm değerli forum sakinleri , öncelikle cuma gününüz hayırlı olsun inşallah.İlk olarak bir şey var aklımı çok kurcaladı bugün ben şimdi yıkanıyordum ve bir an su çok sıcak olmuş fark etmemişim bende suyu malum bölgeme doğru tuttum o anda çok acıdı sonra böyle bir kaç dakika sonra orada beyaz bir şey gördüm ama elimde sabun vardı ben sabundur diye süşünüyorum beyaz br şeydi ve çıkarken kesinlikle şevhet gelmedi zaten öyle bir şey yapmıyordum . İnternette şevhetsiz meni gusül almayı gerektirmez diye okudum bu gerçekten böyle midir ve meni sıcak gibi bir etmenden dolayı akabilir mi veya bu beyaz şey meni midir bana sabun gibi geldi çünkü daha snra eimi sürdükçe bazı yerlerde daha oldu ama içime vesvese geliyor dedim gusül abdesti almadım zaten okuduğuma göre şevhetsiz meni gelrise bir eşy olmazmış ama size sormak istedim lütfen yardım edin bu vesvesemidir meni o şekilde gelir mi ve de bu vesveseler he rgün geliyor artık nasıl önlerim


  2. 12.Haziran.2015, 18:35
    1



    Selamun Aleyküm değerli forum sakinleri , öncelikle cuma gününüz hayırlı olsun inşallah.İlk olarak bir şey var aklımı çok kurcaladı bugün ben şimdi yıkanıyordum ve bir an su çok sıcak olmuş fark etmemişim bende suyu malum bölgeme doğru tuttum o anda çok acıdı sonra böyle bir kaç dakika sonra orada beyaz bir şey gördüm ama elimde sabun vardı ben sabundur diye süşünüyorum beyaz br şeydi ve çıkarken kesinlikle şevhet gelmedi zaten öyle bir şey yapmıyordum . İnternette şevhetsiz meni gusül almayı gerektirmez diye okudum bu gerçekten böyle midir ve meni sıcak gibi bir etmenden dolayı akabilir mi veya bu beyaz şey meni midir bana sabun gibi geldi çünkü daha snra eimi sürdükçe bazı yerlerde daha oldu ama içime vesvese geliyor dedim gusül abdesti almadım zaten okuduğuma göre şevhetsiz meni gelrise bir eşy olmazmış ama size sormak istedim lütfen yardım edin bu vesvesemidir meni o şekilde gelir mi ve de bu vesveseler he rgün geliyor artık nasıl önlerim


    Benzer Konular

    - Meni gelecek gibi olduktan sonra meni gelmiyor , ne tuvalette ne de iç çamaşırıma meni gelmemekte?

    - Boşaldıktan sonra idrarla birlikte meni gelebilir mi? gelirse gusülü geciktirerek mi yapmalıyız?

    - Hiç bir şey yapmadan durduk yere meni gelebilir mi karşı cinse bakarken sıvı gelirse gusul gerekir

    - Ölüm her an gelebilir

    - Ölüler Rüyalarına Gelebilir mi ?

  3. 12.Haziran.2015, 19:37
    2
    doganozguc
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Haziran.2015
    Üye No: 106197
    Mesaj Sayısı: 50
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: Mersin

    Cevap: Sıcaktan meni gelebilir mi




    şehvetsiz gelen meni guslü gerektirmez ancak bu gelme mesela şehvetli boşalmadan bir saat sonra olmalıdır ki, şehvetli boşalmanın uzantısı olmasın. İçinin rahatsa meni akmadığına eminsen sorun teşkil etmez ama içinin rahat olmasını istiyorsan bi gusül alabilirsin


  4. 12.Haziran.2015, 19:37
    2



    şehvetsiz gelen meni guslü gerektirmez ancak bu gelme mesela şehvetli boşalmadan bir saat sonra olmalıdır ki, şehvetli boşalmanın uzantısı olmasın. İçinin rahatsa meni akmadığına eminsen sorun teşkil etmez ama içinin rahat olmasını istiyorsan bi gusül alabilirsin


  5. 12.Haziran.2015, 19:48
    3
    sakaryalı12
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 27.Mayıs.2015
    Üye No: 106177
    Mesaj Sayısı: 31
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Sıcaktan meni gelebilir mi

    Açıkçası şimdi ben cünüp olduğumdan emin olmadıüım için gusül alıyordum bu olayda da gusül abdestimi almış malum bölgeyi traş ediyordum işte ama gusül abdesti almadan önce idrarımı yaptım bu önceki meni değildir o zaman değil mi ve bu durumda da gusül abdesti almam gerekmez i yani anlattıklarıma göre


  6. 12.Haziran.2015, 19:48
    3
    Açıkçası şimdi ben cünüp olduğumdan emin olmadıüım için gusül alıyordum bu olayda da gusül abdestimi almış malum bölgeyi traş ediyordum işte ama gusül abdesti almadan önce idrarımı yaptım bu önceki meni değildir o zaman değil mi ve bu durumda da gusül abdesti almam gerekmez i yani anlattıklarıma göre


  7. 12.Haziran.2015, 19:55
    4
    doganozguc
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Haziran.2015
    Üye No: 106197
    Mesaj Sayısı: 50
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: Mersin

    Cevap: Sıcaktan meni gelebilir mi

    malum bölgeyi traş edip öyle gusul abdesti alsan daha iyi olurdu genede için rahat olsun vücudun temizlendiğine eminsen sorun yok


  8. 12.Haziran.2015, 19:55
    4
    malum bölgeyi traş edip öyle gusul abdesti alsan daha iyi olurdu genede için rahat olsun vücudun temizlendiğine eminsen sorun yok


  9. 12.Haziran.2015, 20:07
    5
    sakaryalı12
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 27.Mayıs.2015
    Üye No: 106177
    Mesaj Sayısı: 31
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Sıcaktan meni gelebilir mi

    Çok saolun aydınlattığınız için teşekkür ederim çok yorgundum bugün ve gusül abdesti almam 1 saati buluyor . Peki eğer şu an almam gerekmiyor diye öğrendim ama gerkeiyorsa bunu bilmediğim için bir günahı var mı


  10. 12.Haziran.2015, 20:07
    5
    Çok saolun aydınlattığınız için teşekkür ederim çok yorgundum bugün ve gusül abdesti almam 1 saati buluyor . Peki eğer şu an almam gerekmiyor diye öğrendim ama gerkeiyorsa bunu bilmediğim için bir günahı var mı


  11. 12.Haziran.2015, 21:36
    6
    doganozguc
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Haziran.2015
    Üye No: 106197
    Mesaj Sayısı: 50
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: Mersin

    Cevap: Sıcaktan meni gelebilir mi

    yok kardeşim öğrenmiş oldun artık


  12. 12.Haziran.2015, 21:36
    6
    yok kardeşim öğrenmiş oldun artık


  13. 12.Haziran.2015, 23:13
    7
    İbnî_Roza
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Mayıs.2015
    Üye No: 106115
    Mesaj Sayısı: 28
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Sıcaktan meni gelebilir mi

    Arkadaşlar fark ettim de sayfada hep Gusül gerektiren haller ile ilgili sorular geliyor eğer sayfada gusül gerektiren haller diye bir konu açılırsa iyi olacağını düşünüyorum
    (Yasemin, musab ve imam kardeşlerim size sesleniyorum)


  14. 12.Haziran.2015, 23:13
    7
    Arkadaşlar fark ettim de sayfada hep Gusül gerektiren haller ile ilgili sorular geliyor eğer sayfada gusül gerektiren haller diye bir konu açılırsa iyi olacağını düşünüyorum
    (Yasemin, musab ve imam kardeşlerim size sesleniyorum)


  15. 12.Haziran.2015, 23:54
    8
    sakaryalı12
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 27.Mayıs.2015
    Üye No: 106177
    Mesaj Sayısı: 31
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Sıcaktan meni gelebilir mi

    Ya açıkçası bana bu türle ilgili çok vesvese geliyor ondan artık delirecem örneğin bugünkü olay ama konu açılsa yardımı dokunabilir haklısınız gerçekten bbu arada dogan ozguc abi çok saol seni de yorduysam kusuruma bakma hala içimde gusül al cünüpsün diyen bir ses var ve gerçekten o çıkan şey meni mi bilmiyorum ama vesvesedir diyorum ve geçiyorum peki ya vesvese değilse gerçekse günahı olur mu bunun bir de meni yi idrarla attıktan sonra çıktığı yeri tamizlemeye gerek yoktur değil mi


  16. 12.Haziran.2015, 23:54
    8
    Ya açıkçası bana bu türle ilgili çok vesvese geliyor ondan artık delirecem örneğin bugünkü olay ama konu açılsa yardımı dokunabilir haklısınız gerçekten bbu arada dogan ozguc abi çok saol seni de yorduysam kusuruma bakma hala içimde gusül al cünüpsün diyen bir ses var ve gerçekten o çıkan şey meni mi bilmiyorum ama vesvesedir diyorum ve geçiyorum peki ya vesvese değilse gerçekse günahı olur mu bunun bir de meni yi idrarla attıktan sonra çıktığı yeri tamizlemeye gerek yoktur değil mi


  17. 12.Haziran.2015, 23:59
    9
    islamustafa
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 11.Mart.2014
    Üye No: 103238
    Mesaj Sayısı: 88
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Sıcaktan meni gelebilir mi

    Vesveseye önem verirsen şişer büyür isyana götürür. Vermezsen söner kaybolur rahatlatır.


  18. 12.Haziran.2015, 23:59
    9
    Vesveseye önem verirsen şişer büyür isyana götürür. Vermezsen söner kaybolur rahatlatır.


  19. 13.Haziran.2015, 00:02
    10
    sakaryalı12
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 27.Mayıs.2015
    Üye No: 106177
    Mesaj Sayısı: 31
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Sıcaktan meni gelebilir mi

    Ama işte vessvese mi gerçek mi ayırt edemiyorum


  20. 13.Haziran.2015, 00:02
    10
    Ama işte vessvese mi gerçek mi ayırt edemiyorum


  21. 13.Haziran.2015, 14:01
    11
    doganozguc
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Haziran.2015
    Üye No: 106197
    Mesaj Sayısı: 50
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: Mersin

    Cevap: Sıcaktan meni gelebilir mi

    Alıntı
    Arkadaşlar fark ettim de sayfada hep Gusül gerektiren haller ile ilgili sorular geliyor eğer sayfada gusül gerektiren haller diye bir konu açılırsa iyi olacağını düşünüyorum
    (Yasemin, musab ve imam kardeşlerim size sesleniyorum)
    bu konuda forumda çok sayıda konu bulunmaktadır zaten


  22. 13.Haziran.2015, 14:01
    11
    Alıntı
    Arkadaşlar fark ettim de sayfada hep Gusül gerektiren haller ile ilgili sorular geliyor eğer sayfada gusül gerektiren haller diye bir konu açılırsa iyi olacağını düşünüyorum
    (Yasemin, musab ve imam kardeşlerim size sesleniyorum)
    bu konuda forumda çok sayıda konu bulunmaktadır zaten





+ Yorum Gönder