Konusunu Oylayın.: Kuranı Kerim deki bazı sureler istekler gerçekleşsin diye okunur mu ?

5 üzerinden 2.67 | Toplam : 12 kişi
Kuranı Kerim deki bazı sureler istekler gerçekleşsin diye okunur mu ?
  1. 03.Haziran.2015, 11:18
    1
    yasemin
    Mum Ve Merhem Olabilmek..

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Eylül.2014
    Üye No: 104691
    Mesaj Sayısı: 1,411
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 15
    Bulunduğu yer: Allah'ıma Seferdeyim..

    Kuranı Kerim deki bazı sureler istekler gerçekleşsin diye okunur mu ?






    Kuranı Kerim deki bazı sureler istekler gerçekleşsin diye okunur mu ? Mumsema Kuranı Kerim muhakkak ki şifadır , her harfi insanı aydınlatır , buna iman ediyorum . Yanlız dikkatimi çeken bir şey oldu . Yıllar öncesi Kuranı Kerim öğreten hocam ,bazı surelere bize not aldırmıştı , işte şu süre buna iyi gelir şu sure isteklerin gerçekleşmesi içindir , karı- koca ayeti , iştahsız çocuklar için ayet falan v.s. Duhan suresinde mesela 3 defa okuyanın dilekleri kabul olur , notum gözüme ilişti , mealen baktığım zaman ise pek dilek istek anlatan bir sure değil ( yada öyle , bana anlamak nasip olmadı )

    Mesela bildiğimiz ; Muavvizeteyn Sureleri; Allah’a sığınmayı gösteren iki sure demektir( NAS VE FELAK) . Bu iki surede Allah, görünen ve görünmeyen, bilinen ve bilinmeyen bütün korkunç ve zararlı şeylerden kendisine sığınmamızı emretmiştir. Ve surede geçen ayetlerde aynen sığınmayı anlatır . Mana ve ayet aynı .

    Bu durumda diğer kaynaklarda da geçen surelerdeki şu kadar okursan şu olur , şuna iyi gelir gibi sözler , gerçek midir ?
    yoksa insanları teşvik amaçlımı söylenmiştir ? Sayılarla sureleri sınırlndırmak , işimize yarayan sureleri öğrenip , sadece o sureye odaklanıp defalarca okumak makbul bir davranış mı ?




  2. 03.Haziran.2015, 11:18
    1
    Mum Ve Merhem Olabilmek..



    Kuranı Kerim muhakkak ki şifadır , her harfi insanı aydınlatır , buna iman ediyorum . Yanlız dikkatimi çeken bir şey oldu . Yıllar öncesi Kuranı Kerim öğreten hocam ,bazı surelere bize not aldırmıştı , işte şu süre buna iyi gelir şu sure isteklerin gerçekleşmesi içindir , karı- koca ayeti , iştahsız çocuklar için ayet falan v.s. Duhan suresinde mesela 3 defa okuyanın dilekleri kabul olur , notum gözüme ilişti , mealen baktığım zaman ise pek dilek istek anlatan bir sure değil ( yada öyle , bana anlamak nasip olmadı )

    Mesela bildiğimiz ; Muavvizeteyn Sureleri; Allah’a sığınmayı gösteren iki sure demektir( NAS VE FELAK) . Bu iki surede Allah, görünen ve görünmeyen, bilinen ve bilinmeyen bütün korkunç ve zararlı şeylerden kendisine sığınmamızı emretmiştir. Ve surede geçen ayetlerde aynen sığınmayı anlatır . Mana ve ayet aynı .

    Bu durumda diğer kaynaklarda da geçen surelerdeki şu kadar okursan şu olur , şuna iyi gelir gibi sözler , gerçek midir ?
    yoksa insanları teşvik amaçlımı söylenmiştir ? Sayılarla sureleri sınırlndırmak , işimize yarayan sureleri öğrenip , sadece o sureye odaklanıp defalarca okumak makbul bir davranış mı ?




    Benzer Konular

    - Adetli iken kuranı kerim okunur mu?

    - Kuranı Kerim okurken bazı ayetler neden yineliyor ?

    - Bazı hocalarımız ölünün arkasından yasin kuranı kerim okumanın veya hayır yapmanın meftaya hiç bir f

    - Hz. Ademden Hz. Muhammede kadar olan bazı peygamberlere sayfalık kitaplar indi. Bunlara inen kuranı

    - Kuranı Kerim Meali Abdestsiz Okunur Mu?

  3. 03.Haziran.2015, 18:05
    2
    @hmet
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Mayıs.2007
    Üye No: 771
    Mesaj Sayısı: 7,758
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: gölbaşı

    Cevap: Kuranı Kerim deki bazı sureler istekler gerçekleşsin diye okunur mu ?




    Süreleri dilekleri gerçekleşsin diye okuyanlar hiç bir dini kaynağa dayanmıyorlar.
    Dinde bir yeri yoktur. belki Allahın kitabına, ayetlere sığındıkları için kabul olabilir ama bu konuda ayet ve hadis yoktur.


  4. 03.Haziran.2015, 18:05
    2
    Üye



    Süreleri dilekleri gerçekleşsin diye okuyanlar hiç bir dini kaynağa dayanmıyorlar.
    Dinde bir yeri yoktur. belki Allahın kitabına, ayetlere sığındıkları için kabul olabilir ama bu konuda ayet ve hadis yoktur.


  5. 03.Haziran.2015, 20:01
    3
    doganozguc
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Haziran.2015
    Üye No: 106197
    Mesaj Sayısı: 50
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: Mersin

    Cevap: Kuranı Kerim deki bazı sureler istekler gerçekleşsin diye okunur mu ?

    Sual: Kur'an-ı kerimde, (Dua edin, duanızı kabul ederim), hadis-i şerifte ise, (Rabbiniz kerimdir, kendine açılan eli boş çevirmekten hayâ eder) buyurulduğu halde, bazı dualar niçin kabul olmuyor?
    CEVAP
    Duanın kabul edilmesi için bazı şartlar vardır. Duanın kabul edileceğinden şüphe etmemeli, şartlarına riayet edilip edilmediğinden şüphe etmelidir. Gereken şartlara riayet etmeden duanın kabul edilmesini beklemek uygun olmaz.
    Önce çalışmak, sonra dua dinin esası!
    Kabul edilir ancak, çalışanın duası!

    Duanın kabul edilmesi için gereken şartlardan bir kısmı şöyle:
    1- Haram lokmadan sakınmalıdır!
    Hadis-i şeriflerde buyuruldu ki:
    (Haramdan sakının! Midesine haram lokma girenin kırk gün duası kabul olmaz.) [Taberani]

    Sad bin Ebi Vakkas hazretleri dedi ki: Ya Resulallah, dua buyur da, Allahü teâlâ, benim her duamı kabul etsin! Cevabında buyurdu ki:
    (Duanızın kabul olması için helal lokma yiyiniz! Çok kimse vardır ki, yedikleri ve giydikleri haramdır. Sonra ellerini kaldırıp dua ederler. Böyle dua nasıl kabul olunur?) [Şir’a]

    Yine buyurdu ki:
    (Duanın kabul olması için iki şey gerekir. Duayı ihlas ile yapmalıdır. Yediği ve giydiği helalden olmalıdır. Müminin odasında, haramdan bir iplik varsa, bu odada yaptığı dua kabul olmaz.) [Tergibüs-salât]

    2- İtikadı düzgün olmalıdır.
    Bid’at ehlinin duaları kabul olmaz. Hadis-i şerifte, (Bid’at ehlinin duası ve ibadetleri kabul olmaz) buyuruldu. (İbni Mace)
    Âyet-i kerimenin, duanın tesir edebilmesi için, okuyan ve okunan kimsenin buna inanması ve okuyanın itikadının düzgün olması, Allah rızası için okuması, kul hakkından sakınması, haram yememesi ve karşılığında ücret istememesi şarttır.

    3- Uyanık kalble ve kabul edileceğine inanarak dua etmelidir.
    Hadis-i şerifte buyuruldu ki:
    (Allahü teâlâya, kabul edileceğine tam inanarak dua ediniz! Biliniz ki, Allahü teâlâ gafil bir kalb ile yapılan duayı kabul etmez.) [Şir’a]

    4- Dualarım niçin kabul olmuyor dememelidir.
    Hadis-i şerifte buyuruldu ki:
    (Allahü teâlâ, duanızı kabul eder. Dua ettim, hâlâ duam kabul olmadı diye acele etmeyiniz! Allah’tan çok isteyiniz! Çünkü kerem sahibinden istiyorsunuz.) [Buhari]

    İstenilen şeyin olmaması, duanın kabul olmadığını göstermez. Onun için duaya devam etmelidir! Duanın kabulünün gecikmesinin başka sebepleri de vardır. Hadis-i şerifte buyuruldu ki:
    (Mümin dua edince, Allahü teâlâ, Cebraile, "Ben onu seviyorum, isteğini hemen yerine getirme!" Facir, [günahkâr] dua edince de "Ben onun sesini sevmiyorum. İsteğini hemen yerine getir" buyurur.) [İbni Neccar]
    Şu halde, duanın kabulünün gecikmesi zararlı değildir.

    5- Bela gelmeden önce çok dua etmelidir.
    Hadis-i şerifte buyuruldu ki:
    (Sıkıntılı iken duasının kabul edilmesini isteyen, refah zamanında çok dua etsin!) [Tirmizi]
    Ebu İshak hazretlerinden dua istediler. Dua etti. Duasının kabul edildiğini gören bir talebesi, (Efendim, bu duayı bana da öğretin, ihtiyaç halinde ben de edeyim) dedi. Buyurdu ki: (Duamın kabul edilmesinin sebebi, otuz yıldır kıldığım namazlar, ettiğim dualar ve haram lokmadan sakınmamdır.)

    6- Duaya hamd ve salevatla başlamalıdır.
    Hadis-i şerifte buyuruldu ki:
    (Ey namaz kılan, acele ettin. Namaz kıldıktan sonra dua ederken önce Allahü teâlâya layık olduğu şekilde hamd et, sonra bana salevat getir, sonra dua et!) [Tirmizi]

    7- Yalvararak dua etmelidir.
    Hadis-i şerifte buyuruldu ki: (Gafil olan kalb ile yapılan dua makbul değildir.) [Tirmizi]

    Hazret-i Davud zamanında kuraklık oldu. Halk dua etmek için aralarından üç âlimi seçtiler.
    Âlimlerden biri şöyle dua etti:
    (Ya Rabbi, Kitabında kendimize zulmedenleri affetmemizi bildirdin. İşte biz, nefslerimize zulmettik. Senden af diliyoruz. Bizi affet!)

    İkinci âlimin duası da şöyle:
    (Ya Rabbi, Kitabında köleleri, azat etmemizi bildirdin. İşte biz kul olarak huzurundayız. Bizleri azat eyle!)

    Üçüncü âlim de şöyle dua etti:
    (Ya Rabbi, Kitabında, kapımıza gelen saili kovmamamızı, yüz çevirmememizi bildirdin. İşte biz de sail olarak huzurundayız. Senden rahmet istiyoruz. Bizi boş çevirme!)

    Duaları kabul olarak rahmet yağdı.

    8- Sebeplere yapışmadan istemek kuru bir temennidir.
    Hadis-i şerifte buyuruldu ki:
    (Çalışmadan dua eden, silahsız harbe giden gibidir.) [Deylemi]

    9- Günah işlemeyen dil ile dua etmelidir.
    Peygamber efendimiz, (Allahü teâlâya günah işlemeyen dil ile dua edin) buyurdu. Böyle bir dilin nasıl bulunacağı sual edilince, (Birbirinize dua edin! Çünkü ne sen onun, ne de o senin dilinle günah işlemiştir) buyurdu. [Tergibüs-salât]

    10- İsm-i a’zam ve esma-i hüsna ile dua etmelidir.

    Sual: Gafletle dua etmektense hiç dua etmemek daha iyi değil mi?
    CEVAP
    Gaflet içinde olduğunu söyleyerek, duayı bırakmak doğru değildir. Kalbine geldiği gibi dua etmek, ezberlediği duayı okumaktan daha iyidir. (Bezzâziyye)

    Dua dinin direğidir. (Allahü teâlâ indinde duadan daha şerefli bir şey yoktur), (Düşmandan kurtulmak, bol rızka kavuşmak için dua edin! Çünkü dua, müminin silahıdır) hadis-i şerifleri duanın önemini açıkça bildirmektedir. Allahü teâlâdan bir şey istememek ise çok kötüdür. Hadis-i şerifte buyuruldu ki:
    (Allahü teâlâ, kendisinden bir şey istemeyene, dua etmeyene gadap eder.) [Tirmizi]

    Başka bir hadis-i şerifte, (Dua ibadettir) buyuruldu. İbadeti terk etmek ise hiç uygun değildir. Kur'an-ı kerimde mealen buyuruluyor ki:
    (Bana dua edin kabul edeyim. [Bana halis kalb ile dua ederseniz kabul ederim.] Bana ibadet etmek istemeyenleri, zelil ve hakir eder, Cehenneme atarım.) [Mümin 60]

    Hamd ve salevat
    Sual: Dua ederken, hamd ve salevat gerekir mi?
    CEVAP
    Peygamber efendimize salevat getirmek duanın kabulüne vesiledir. Hamd duanın başı, salevat getirmek ise, kanatları gibidir. Duaya hamd ve Resulullah efendimize ve Onun âline ve eshabına salevat ile başlamalı, yani (Elhamdülillahi rabbil âlemîn, essalâtü vesselâmü alâ resûlinâ Muhammedin ve âlihî ve sahbihî ecmaîn) demeli, sonunda da yine salevat okumalı, (Allahümme salli alâ seyyidinâ ve nebiyyinâ Muhammed) demelidir. Resulullah efendimize okunan dua, yani salevat kabul olacağı için, kabul olmuş iki dua arasında edilen dualar da, kabul olur.


    https://www.mumsema.org/sizden-gelen...ml#post1006527 BU KONUMUZUDA OKUYABİLİRSİN.



  6. 03.Haziran.2015, 20:01
    3
    Sual: Kur'an-ı kerimde, (Dua edin, duanızı kabul ederim), hadis-i şerifte ise, (Rabbiniz kerimdir, kendine açılan eli boş çevirmekten hayâ eder) buyurulduğu halde, bazı dualar niçin kabul olmuyor?
    CEVAP
    Duanın kabul edilmesi için bazı şartlar vardır. Duanın kabul edileceğinden şüphe etmemeli, şartlarına riayet edilip edilmediğinden şüphe etmelidir. Gereken şartlara riayet etmeden duanın kabul edilmesini beklemek uygun olmaz.
    Önce çalışmak, sonra dua dinin esası!
    Kabul edilir ancak, çalışanın duası!

    Duanın kabul edilmesi için gereken şartlardan bir kısmı şöyle:
    1- Haram lokmadan sakınmalıdır!
    Hadis-i şeriflerde buyuruldu ki:
    (Haramdan sakının! Midesine haram lokma girenin kırk gün duası kabul olmaz.) [Taberani]

    Sad bin Ebi Vakkas hazretleri dedi ki: Ya Resulallah, dua buyur da, Allahü teâlâ, benim her duamı kabul etsin! Cevabında buyurdu ki:
    (Duanızın kabul olması için helal lokma yiyiniz! Çok kimse vardır ki, yedikleri ve giydikleri haramdır. Sonra ellerini kaldırıp dua ederler. Böyle dua nasıl kabul olunur?) [Şir’a]

    Yine buyurdu ki:
    (Duanın kabul olması için iki şey gerekir. Duayı ihlas ile yapmalıdır. Yediği ve giydiği helalden olmalıdır. Müminin odasında, haramdan bir iplik varsa, bu odada yaptığı dua kabul olmaz.) [Tergibüs-salât]

    2- İtikadı düzgün olmalıdır.
    Bid’at ehlinin duaları kabul olmaz. Hadis-i şerifte, (Bid’at ehlinin duası ve ibadetleri kabul olmaz) buyuruldu. (İbni Mace)
    Âyet-i kerimenin, duanın tesir edebilmesi için, okuyan ve okunan kimsenin buna inanması ve okuyanın itikadının düzgün olması, Allah rızası için okuması, kul hakkından sakınması, haram yememesi ve karşılığında ücret istememesi şarttır.

    3- Uyanık kalble ve kabul edileceğine inanarak dua etmelidir.
    Hadis-i şerifte buyuruldu ki:
    (Allahü teâlâya, kabul edileceğine tam inanarak dua ediniz! Biliniz ki, Allahü teâlâ gafil bir kalb ile yapılan duayı kabul etmez.) [Şir’a]

    4- Dualarım niçin kabul olmuyor dememelidir.
    Hadis-i şerifte buyuruldu ki:
    (Allahü teâlâ, duanızı kabul eder. Dua ettim, hâlâ duam kabul olmadı diye acele etmeyiniz! Allah’tan çok isteyiniz! Çünkü kerem sahibinden istiyorsunuz.) [Buhari]

    İstenilen şeyin olmaması, duanın kabul olmadığını göstermez. Onun için duaya devam etmelidir! Duanın kabulünün gecikmesinin başka sebepleri de vardır. Hadis-i şerifte buyuruldu ki:
    (Mümin dua edince, Allahü teâlâ, Cebraile, "Ben onu seviyorum, isteğini hemen yerine getirme!" Facir, [günahkâr] dua edince de "Ben onun sesini sevmiyorum. İsteğini hemen yerine getir" buyurur.) [İbni Neccar]
    Şu halde, duanın kabulünün gecikmesi zararlı değildir.

    5- Bela gelmeden önce çok dua etmelidir.
    Hadis-i şerifte buyuruldu ki:
    (Sıkıntılı iken duasının kabul edilmesini isteyen, refah zamanında çok dua etsin!) [Tirmizi]
    Ebu İshak hazretlerinden dua istediler. Dua etti. Duasının kabul edildiğini gören bir talebesi, (Efendim, bu duayı bana da öğretin, ihtiyaç halinde ben de edeyim) dedi. Buyurdu ki: (Duamın kabul edilmesinin sebebi, otuz yıldır kıldığım namazlar, ettiğim dualar ve haram lokmadan sakınmamdır.)

    6- Duaya hamd ve salevatla başlamalıdır.
    Hadis-i şerifte buyuruldu ki:
    (Ey namaz kılan, acele ettin. Namaz kıldıktan sonra dua ederken önce Allahü teâlâya layık olduğu şekilde hamd et, sonra bana salevat getir, sonra dua et!) [Tirmizi]

    7- Yalvararak dua etmelidir.
    Hadis-i şerifte buyuruldu ki: (Gafil olan kalb ile yapılan dua makbul değildir.) [Tirmizi]

    Hazret-i Davud zamanında kuraklık oldu. Halk dua etmek için aralarından üç âlimi seçtiler.
    Âlimlerden biri şöyle dua etti:
    (Ya Rabbi, Kitabında kendimize zulmedenleri affetmemizi bildirdin. İşte biz, nefslerimize zulmettik. Senden af diliyoruz. Bizi affet!)

    İkinci âlimin duası da şöyle:
    (Ya Rabbi, Kitabında köleleri, azat etmemizi bildirdin. İşte biz kul olarak huzurundayız. Bizleri azat eyle!)

    Üçüncü âlim de şöyle dua etti:
    (Ya Rabbi, Kitabında, kapımıza gelen saili kovmamamızı, yüz çevirmememizi bildirdin. İşte biz de sail olarak huzurundayız. Senden rahmet istiyoruz. Bizi boş çevirme!)

    Duaları kabul olarak rahmet yağdı.

    8- Sebeplere yapışmadan istemek kuru bir temennidir.
    Hadis-i şerifte buyuruldu ki:
    (Çalışmadan dua eden, silahsız harbe giden gibidir.) [Deylemi]

    9- Günah işlemeyen dil ile dua etmelidir.
    Peygamber efendimiz, (Allahü teâlâya günah işlemeyen dil ile dua edin) buyurdu. Böyle bir dilin nasıl bulunacağı sual edilince, (Birbirinize dua edin! Çünkü ne sen onun, ne de o senin dilinle günah işlemiştir) buyurdu. [Tergibüs-salât]

    10- İsm-i a’zam ve esma-i hüsna ile dua etmelidir.

    Sual: Gafletle dua etmektense hiç dua etmemek daha iyi değil mi?
    CEVAP
    Gaflet içinde olduğunu söyleyerek, duayı bırakmak doğru değildir. Kalbine geldiği gibi dua etmek, ezberlediği duayı okumaktan daha iyidir. (Bezzâziyye)

    Dua dinin direğidir. (Allahü teâlâ indinde duadan daha şerefli bir şey yoktur), (Düşmandan kurtulmak, bol rızka kavuşmak için dua edin! Çünkü dua, müminin silahıdır) hadis-i şerifleri duanın önemini açıkça bildirmektedir. Allahü teâlâdan bir şey istememek ise çok kötüdür. Hadis-i şerifte buyuruldu ki:
    (Allahü teâlâ, kendisinden bir şey istemeyene, dua etmeyene gadap eder.) [Tirmizi]

    Başka bir hadis-i şerifte, (Dua ibadettir) buyuruldu. İbadeti terk etmek ise hiç uygun değildir. Kur'an-ı kerimde mealen buyuruluyor ki:
    (Bana dua edin kabul edeyim. [Bana halis kalb ile dua ederseniz kabul ederim.] Bana ibadet etmek istemeyenleri, zelil ve hakir eder, Cehenneme atarım.) [Mümin 60]

    Hamd ve salevat
    Sual: Dua ederken, hamd ve salevat gerekir mi?
    CEVAP
    Peygamber efendimize salevat getirmek duanın kabulüne vesiledir. Hamd duanın başı, salevat getirmek ise, kanatları gibidir. Duaya hamd ve Resulullah efendimize ve Onun âline ve eshabına salevat ile başlamalı, yani (Elhamdülillahi rabbil âlemîn, essalâtü vesselâmü alâ resûlinâ Muhammedin ve âlihî ve sahbihî ecmaîn) demeli, sonunda da yine salevat okumalı, (Allahümme salli alâ seyyidinâ ve nebiyyinâ Muhammed) demelidir. Resulullah efendimize okunan dua, yani salevat kabul olacağı için, kabul olmuş iki dua arasında edilen dualar da, kabul olur.


    https://www.mumsema.org/sizden-gelen...ml#post1006527 BU KONUMUZUDA OKUYABİLİRSİN.



  7. 03.Haziran.2015, 20:37
    4
    yasemin
    Mum Ve Merhem Olabilmek..

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Eylül.2014
    Üye No: 104691
    Mesaj Sayısı: 1,411
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 15
    Bulunduğu yer: Allah'ıma Seferdeyim..

    Cevap: Kuranı Kerim deki bazı sureler istekler gerçekleşsin diye okunur mu ?

    Doğan Kardeş teşekkür ederim ama anlamadiniz beni sanirim ya da sadece başlığı okuyup cevap verdiniz . Sorumun cevabı bu değil . Yinede sağolun , başka bi kardeşimiz okur belki , yardıma sebep olmuş oluruz


  8. 03.Haziran.2015, 20:37
    4
    Mum Ve Merhem Olabilmek..
    Doğan Kardeş teşekkür ederim ama anlamadiniz beni sanirim ya da sadece başlığı okuyup cevap verdiniz . Sorumun cevabı bu değil . Yinede sağolun , başka bi kardeşimiz okur belki , yardıma sebep olmuş oluruz


  9. 03.Haziran.2015, 22:14
    5
    @hmet
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Mayıs.2007
    Üye No: 771
    Mesaj Sayısı: 7,758
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: gölbaşı

    Cevap: Kuranı Kerim deki bazı sureler istekler gerçekleşsin diye okunur mu ?

    Süreleri iyi anlamak için tefsir gerekir. Hiç bir tefsirde bu sözü edilen sayı ve dilek şeyleri bulmazsınız.
    Tamamen teşvik amaçlı birilerinin görüşüdür.


  10. 03.Haziran.2015, 22:14
    5
    Üye
    Süreleri iyi anlamak için tefsir gerekir. Hiç bir tefsirde bu sözü edilen sayı ve dilek şeyleri bulmazsınız.
    Tamamen teşvik amaçlı birilerinin görüşüdür.


  11. 24.Ocak.2017, 15:22
    6
    Misafir

    Yorum: Kuranı Kerim deki bazı sureler istekler gerçekleşsin diye okunur mu ?

    Kuranı seri okumak isteyen birisi bir sayfayı ne kadar sürede okumsı gerek


  12. 24.Ocak.2017, 15:22
    6
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Kuranı seri okumak isteyen birisi bir sayfayı ne kadar sürede okumsı gerek


  13. 25.Ocak.2017, 01:27
    7
    abdullahbiri
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Ekim.2008
    Üye No: 35246
    Mesaj Sayısı: 137
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 30

    Yorum: Kuranı Kerim deki bazı sureler istekler gerçekleşsin diye okunur mu ?

    Önemli olan yanlış olmadan akıcı okumaktır. Bir dakika vermek yanlış olur.


  14. 25.Ocak.2017, 01:27
    7
    Önemli olan yanlış olmadan akıcı okumaktır. Bir dakika vermek yanlış olur.


  15. 25.Ocak.2017, 15:23
    8
    Misafir

    Yorum: Kuranı Kerim deki bazı sureler istekler gerçekleşsin diye okunur mu ?

    Sa. Sevgili dostum ayet ve sureleri okumak dilden Düşürmemek çok güzel ancak isteklerin kapısı allahu tealadır buda duadan geçer yüce yaradana dua et ancak hayırlısını iste unutmaki istediğin ser istemediğin hayırlısı olabilir


  16. 25.Ocak.2017, 15:23
    8
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Sa. Sevgili dostum ayet ve sureleri okumak dilden Düşürmemek çok güzel ancak isteklerin kapısı allahu tealadır buda duadan geçer yüce yaradana dua et ancak hayırlısını iste unutmaki istediğin ser istemediğin hayırlısı olabilir





+ Yorum Gönder