Konusunu Oylayın.: İçten Rabbimize büyüklenme ve küfür

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
İçten Rabbimize büyüklenme ve küfür
  1. 01.Nisan.2015, 22:06
    1
    murat3939
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Nisan.2015
    Üye No: 105839
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    İçten Rabbimize büyüklenme ve küfür






    İçten Rabbimize büyüklenme ve küfür Mumsema Esselamu aleyküm ve rahmetullahi ve berekátühü;
    Sorum içten Rabbimize büyüklenme ve küfür.
    Namaz kılmaya başlayalı 4 ay oldu.4 ay önce namaz kılmayı bile bilmiyordum.Şuan 5 vakit namazımı kılıyorum.Evvabin mteheccüd namazılarını dahi elimden geldiğince kılarım.Kuran okumayı da öğrendim ve perşembe günleri oruç tutmaya çalışırım.Namaz kılmamın 2. haftasında içten Allah'a karşı küfür ettim.Yıkıldım resmen aklımdan geçenleri tahmin edemezsiniz.Sonrasında bu durum bende tekrarladı.Sürekli bi hale geldi.Bazen Peygamber Efendimiz, Ashabı ve Kuran Kerim ilede oluyor.İnternetten ve çeşitli yerlerden yaptığım araştırmalarda bunun vesvese olduğunu öğrendim.Fazla kurcalanmaması gerektiğini öğrendim.Sonuçta yarayı deşerseniz büyür.Ama uygulamada sıkıntı oldu.Çünkü böyle bişeyi nasıl takmazki insan.Belli vesvese ve tövbe duaları okudum.Zamanla geçmesini bekledim.Aklımdan geçen küfürlerden bir mühlet sonra etkilenmemeye başladım.Yani kalbim eskisi gibi çok çok rahatsız olmuyor.Anlık oluyor.Sadece içimden geçtikten sonra dişlerimi sıkıyorum.Yapma sus diyebiliyorum kendime.Artık bunu kendime maal ediyorum sanki.Çünkü öyle bi hale geldim ki.Kendimi küfre zorluyo gibi hissediyorum.Aklıma ben getirip kendimi kasıyorum söylemiyim diye ve aklımdan geçirince pişmanlık.Bazen çok az bi pişmanlık oluyo sanki.Yalnız kaldığım dönemlerde ise hıçkıra hıçkıra ağladığımı biliyorum tövbe istiğfar ederken.Rabbimin beni affetmiceğini hissediyorum sanki yada içimden bir his öyle diyo.Yanıcaksın Allah'ın karşısına mahşerde çıkınca nasıl hesap vericeksin diyorum.Biliyorum Allah'ın merhameti sonsuz ama kötü bi durum.Boş zamanlarımda hep bişiler öğrenmeye çalışıyorum bu durumdan kurtulmak için.Sanki kısır döngü halini aldı bir türlü geçmiyor.İhlas, felak nas sureleri Ayetel kürsi ve vesvese için dualar okuyorum ama bilemiyorum.Kendimi kötü hissediyorum.Durum böyle olunca ibadetlerimdende tat alamıyorum.Bu durumdan nasıl kurtulurum.Vesveseyle ilgili çok şey öğrendim ama nafile oldu.Artık öyle bi hal aldıki sanki bilerek aklıma getirip söylüyormuşum gibi bişey oldu.Bu durumdan nasıl kurtulurum.
    Bilgisi olanlar paylaşırmı lütfen !!!


  2. 01.Nisan.2015, 22:06
    1
    murat3939 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    Esselamu aleyküm ve rahmetullahi ve berekátühü;
    Sorum içten Rabbimize büyüklenme ve küfür.
    Namaz kılmaya başlayalı 4 ay oldu.4 ay önce namaz kılmayı bile bilmiyordum.Şuan 5 vakit namazımı kılıyorum.Evvabin mteheccüd namazılarını dahi elimden geldiğince kılarım.Kuran okumayı da öğrendim ve perşembe günleri oruç tutmaya çalışırım.Namaz kılmamın 2. haftasında içten Allah'a karşı küfür ettim.Yıkıldım resmen aklımdan geçenleri tahmin edemezsiniz.Sonrasında bu durum bende tekrarladı.Sürekli bi hale geldi.Bazen Peygamber Efendimiz, Ashabı ve Kuran Kerim ilede oluyor.İnternetten ve çeşitli yerlerden yaptığım araştırmalarda bunun vesvese olduğunu öğrendim.Fazla kurcalanmaması gerektiğini öğrendim.Sonuçta yarayı deşerseniz büyür.Ama uygulamada sıkıntı oldu.Çünkü böyle bişeyi nasıl takmazki insan.Belli vesvese ve tövbe duaları okudum.Zamanla geçmesini bekledim.Aklımdan geçen küfürlerden bir mühlet sonra etkilenmemeye başladım.Yani kalbim eskisi gibi çok çok rahatsız olmuyor.Anlık oluyor.Sadece içimden geçtikten sonra dişlerimi sıkıyorum.Yapma sus diyebiliyorum kendime.Artık bunu kendime maal ediyorum sanki.Çünkü öyle bi hale geldim ki.Kendimi küfre zorluyo gibi hissediyorum.Aklıma ben getirip kendimi kasıyorum söylemiyim diye ve aklımdan geçirince pişmanlık.Bazen çok az bi pişmanlık oluyo sanki.Yalnız kaldığım dönemlerde ise hıçkıra hıçkıra ağladığımı biliyorum tövbe istiğfar ederken.Rabbimin beni affetmiceğini hissediyorum sanki yada içimden bir his öyle diyo.Yanıcaksın Allah'ın karşısına mahşerde çıkınca nasıl hesap vericeksin diyorum.Biliyorum Allah'ın merhameti sonsuz ama kötü bi durum.Boş zamanlarımda hep bişiler öğrenmeye çalışıyorum bu durumdan kurtulmak için.Sanki kısır döngü halini aldı bir türlü geçmiyor.İhlas, felak nas sureleri Ayetel kürsi ve vesvese için dualar okuyorum ama bilemiyorum.Kendimi kötü hissediyorum.Durum böyle olunca ibadetlerimdende tat alamıyorum.Bu durumdan nasıl kurtulurum.Vesveseyle ilgili çok şey öğrendim ama nafile oldu.Artık öyle bi hal aldıki sanki bilerek aklıma getirip söylüyormuşum gibi bişey oldu.Bu durumdan nasıl kurtulurum.
    Bilgisi olanlar paylaşırmı lütfen !!!


    Benzer Konular

    - İnat ve istikbâr (hakka karşı büyüklenme) küfrü ne demektir?

    - İçten geçen küfür günah mı?

    - İçten Küfür etmek orucu bozar mi?

    - Kibir büyüklenme

    - Küfür ve şirkin küçüğü büyüğü olur mu? Büyük küfür, şirk veya inkardır; küçük küfür ise günahlardır

  3. 02.Nisan.2015, 09:18
    2
    yasemin
    Mum Ve Merhem Olabilmek..

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Eylül.2014
    Üye No: 104691
    Mesaj Sayısı: 1,411
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 15
    Bulunduğu yer: Allah'ıma Seferdeyim..

    Cevap: içten Rabbimize büyüklenme ve küfür




    Kardeşim ; şeytanın hoşuna gitmeyen bir işle meşgulsun çünkü ibadetlerini arttırmışsın . EEE NAPCAK ŞEYTAN BU DURUMDA SENİ YOLDAN ÇEVİRMEK İÇİN TAT ALAMAMAN İÇİN ELİNDEN GELENİ YAPACAK TAKİİ SEN - DÖNENE , BIKANA - KADAR . Uğraşacak yani seninle , bu sözler düşünceler sana ait değil , sen yöneldikçe yoluna taş koymaya çalışıyor , ama bilki bu bir sınav , emin ol ki bunu aşabilirsin Allah sana güveniyor , çünkü herkese yükleneceği kadar yük verir . O düşünceler gelince aklınla düşünme kalbini yokla , tefekkür etmeye çalış , mümkünse dışarıya çık camdan bak , hemen başka şeylerle meşgul ol , seni yıkmayacağını anlayınca çekip gidecektir , ama üzüntüye düşme ve kafana takma. Takarsan o düşüncelerin sonu gelmez , şeytanı kendini güldürme , besmele çekmen bile ben ALLAHLAYIM demek , ne güzel ki nasip olmuş sanada söylemek ,Allahın huzurunda namazını eda edebilmek. Kalbini de güzel düşüncelerle doldur , ne olursa olsun benim yolum belli sahibim belli bende Onun yolundayım de , çek besmeleni yoluna devam et , Şeytanın vesvesesi varsa bizimde BESMELEMİZ var !! =)) Dua ile


  4. 02.Nisan.2015, 09:18
    2
    Mum Ve Merhem Olabilmek..



    Kardeşim ; şeytanın hoşuna gitmeyen bir işle meşgulsun çünkü ibadetlerini arttırmışsın . EEE NAPCAK ŞEYTAN BU DURUMDA SENİ YOLDAN ÇEVİRMEK İÇİN TAT ALAMAMAN İÇİN ELİNDEN GELENİ YAPACAK TAKİİ SEN - DÖNENE , BIKANA - KADAR . Uğraşacak yani seninle , bu sözler düşünceler sana ait değil , sen yöneldikçe yoluna taş koymaya çalışıyor , ama bilki bu bir sınav , emin ol ki bunu aşabilirsin Allah sana güveniyor , çünkü herkese yükleneceği kadar yük verir . O düşünceler gelince aklınla düşünme kalbini yokla , tefekkür etmeye çalış , mümkünse dışarıya çık camdan bak , hemen başka şeylerle meşgul ol , seni yıkmayacağını anlayınca çekip gidecektir , ama üzüntüye düşme ve kafana takma. Takarsan o düşüncelerin sonu gelmez , şeytanı kendini güldürme , besmele çekmen bile ben ALLAHLAYIM demek , ne güzel ki nasip olmuş sanada söylemek ,Allahın huzurunda namazını eda edebilmek. Kalbini de güzel düşüncelerle doldur , ne olursa olsun benim yolum belli sahibim belli bende Onun yolundayım de , çek besmeleni yoluna devam et , Şeytanın vesvesesi varsa bizimde BESMELEMİZ var !! =)) Dua ile


  5. 02.Nisan.2015, 12:28
    3
    Misafir

    Cevap: içten Rabbimize büyüklenme ve küfür

    Allah kimseye kaldıramadığından fazlasını vermez doğru söyledin kardeşim.Bu bir sınav.Dediğin gibi ben ibadetlerimi arttırdıkça böyle şeyler olmaya başladı.
    Allah bize güveniyor.Eskiden böyle bişey yoktu.Buradan hiç bakmadım
    Durum tekrarladıkça düşüncelere daldım.Değişen şey sadece kalbim eskisi gibi tepki vermiyordu.Sessizden içimden kendimi kemiriyodum bu benden diye.Sabır demekki.Çok saolasın.Allah razı olsun kardeşim.Gönlündekileri hakkında hayırlı eylesin Rabbim İNŞALLAH


  6. 02.Nisan.2015, 12:28
    3
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Allah kimseye kaldıramadığından fazlasını vermez doğru söyledin kardeşim.Bu bir sınav.Dediğin gibi ben ibadetlerimi arttırdıkça böyle şeyler olmaya başladı.
    Allah bize güveniyor.Eskiden böyle bişey yoktu.Buradan hiç bakmadım
    Durum tekrarladıkça düşüncelere daldım.Değişen şey sadece kalbim eskisi gibi tepki vermiyordu.Sessizden içimden kendimi kemiriyodum bu benden diye.Sabır demekki.Çok saolasın.Allah razı olsun kardeşim.Gönlündekileri hakkında hayırlı eylesin Rabbim İNŞALLAH


  7. 02.Nisan.2015, 12:43
    4
    murat3939
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Nisan.2015
    Üye No: 105839
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: içten Rabbimize büyüklenme ve küfür

    Allah bize güveniyor, kimseye kaldıramıcağından fazlasını vermez.Ben burdan hiç bakamadım.Haklısın kardeşim ben ibadetlerimi arttırdıkça böyle şeylerle boğuşmaya başladım.Önceden böyle şeyler gelmezdi aklıma.Haklısın.
    En büyük sorunum bunları kendime maal etmek.Eskiden kalbim çok titrerken korkudan sadece bastırmayı öğrendim.Bunun bana ait olmadığını öğretemedim demekki.ama içten içe kendime maal ettim bunu aşamadım.Benden gibi hissediyorum.İçin için kendimi yedim.Dediklerini denicem kardeşim.
    Rabbim bizlere güveniyor ve şeytan yolumuza taş koyuyor.
    Allah razı olsun senden.
    Gönlündekileri hakkında hayırlı eylesin Rabbim İNŞALLAH


  8. 02.Nisan.2015, 12:43
    4
    murat3939 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Allah bize güveniyor, kimseye kaldıramıcağından fazlasını vermez.Ben burdan hiç bakamadım.Haklısın kardeşim ben ibadetlerimi arttırdıkça böyle şeylerle boğuşmaya başladım.Önceden böyle şeyler gelmezdi aklıma.Haklısın.
    En büyük sorunum bunları kendime maal etmek.Eskiden kalbim çok titrerken korkudan sadece bastırmayı öğrendim.Bunun bana ait olmadığını öğretemedim demekki.ama içten içe kendime maal ettim bunu aşamadım.Benden gibi hissediyorum.İçin için kendimi yedim.Dediklerini denicem kardeşim.
    Rabbim bizlere güveniyor ve şeytan yolumuza taş koyuyor.
    Allah razı olsun senden.
    Gönlündekileri hakkında hayırlı eylesin Rabbim İNŞALLAH


  9. 02.Nisan.2015, 15:22
    5
    yasemin
    Mum Ve Merhem Olabilmek..

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Eylül.2014
    Üye No: 104691
    Mesaj Sayısı: 1,411
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 15
    Bulunduğu yer: Allah'ıma Seferdeyim..

    Cevap: içten Rabbimize büyüklenme ve küfür

    Rabbim hepimizden razı olsun güzel dileklerin için teşekkür ediyorum. Sen doğru yoldasın düşmanın kıskanç. En büyük kozunu oynuyor ;adaptasyonu. Yani zihnine sana ait olmayan fikirler atıp bunuda sanki sen söylemişsin gibi seni adapte etmeye çalışıyor. Uyanık ol ve yolundan dönme . Sana ait değil onlar. Dua ile.


  10. 02.Nisan.2015, 15:22
    5
    Mum Ve Merhem Olabilmek..
    Rabbim hepimizden razı olsun güzel dileklerin için teşekkür ediyorum. Sen doğru yoldasın düşmanın kıskanç. En büyük kozunu oynuyor ;adaptasyonu. Yani zihnine sana ait olmayan fikirler atıp bunuda sanki sen söylemişsin gibi seni adapte etmeye çalışıyor. Uyanık ol ve yolundan dönme . Sana ait değil onlar. Dua ile.





+ Yorum Gönder