Konusunu Oylayın.: Hocam bi ara aşırı uyuşturucu aldım ağzımdan kuran-ı kerimden sözler çıktı.

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Hocam bi ara aşırı uyuşturucu aldım ağzımdan kuran-ı kerimden sözler çıktı.
  1. 12.Şubat.2015, 05:42
    1
    Samed.
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Şubat.2015
    Üye No: 105530
    Mesaj Sayısı: 8
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Hocam bi ara aşırı uyuşturucu aldım ağzımdan kuran-ı kerimden sözler çıktı.






    Hocam bi ara aşırı uyuşturucu aldım ağzımdan kuran-ı kerimden sözler çıktı. Mumsema Hocam bi ara aşırı uyuşturucu aldım ağzımdan kuran-ı kerimden sözler çıktı.sizce ne olabılır.çok şükür bıraktım .ŞAŞIRDIM NEZAMAN AYNI NOKTADAN GEÇSEM TAM AYNI YERDE BİŞİLER OLUYOR BANA..


  2. 12.Şubat.2015, 05:42
    1
    Samed. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    Hocam bi ara aşırı uyuşturucu aldım ağzımdan kuran-ı kerimden sözler çıktı.sizce ne olabılır.çok şükür bıraktım .ŞAŞIRDIM NEZAMAN AYNI NOKTADAN GEÇSEM TAM AYNI YERDE BİŞİLER OLUYOR BANA..


    Benzer Konular

    - İçinde sure yazan kağıdı alırken ağzımdan küfür çıktı

    - Ağzımdan kötü söz çıktı af diledim

    - Ağzımdan sinirliyken küfür sözü çıktı dinen benim durumum nedir?

    - Sinirlendim ve ağzımdan küfür çıktı

    - Kızgınlık halinde kendi kendime ağzımdan boş ol kelimesi çıktı

  3. 12.Şubat.2015, 07:46
    2
    gizolata
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 11.Şubat.2015
    Üye No: 105521
    Mesaj Sayısı: 31
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Hocam bi ara aşırı uyuşturucu aldım ağzımdan kuran-ı kerimden sözler çıktı.




    Uyuşturucu dışarıdan bir şey vermez. Bilinçaltındaki şeyleri açığa çıkarır. Bilinçaltında Kuran da olduğu için onu söylemişsiniz, korkmayın inşaAllah

    Uyuşturucu ya da uyarici maddeler beyne zarar verirler. Beyin duyguları, korkuları da yönettiği için aynı noktada aynı garip etkiyi verebilir. Siz bu tür maddelerden uzak durmaya çalışın, zamanla beyin kendine gelecektir. Uzun süre devam ederse ve çok kötü hissederseniz bir doktora gitmek en iyisi.


  4. 12.Şubat.2015, 07:46
    2
    Üye



    Uyuşturucu dışarıdan bir şey vermez. Bilinçaltındaki şeyleri açığa çıkarır. Bilinçaltında Kuran da olduğu için onu söylemişsiniz, korkmayın inşaAllah

    Uyuşturucu ya da uyarici maddeler beyne zarar verirler. Beyin duyguları, korkuları da yönettiği için aynı noktada aynı garip etkiyi verebilir. Siz bu tür maddelerden uzak durmaya çalışın, zamanla beyin kendine gelecektir. Uzun süre devam ederse ve çok kötü hissederseniz bir doktora gitmek en iyisi.


  5. 12.Şubat.2015, 10:39
    3
    yasemin
    Mum Ve Merhem Olabilmek..

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Eylül.2014
    Üye No: 104691
    Mesaj Sayısı: 1,411
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 15
    Bulunduğu yer: Allah'ıma Seferdeyim..

    Cevap: Hocam bi ara aşırı uyuşturucu aldım ağzımdan kuran-ı kerimden sözler çıktı.

    Aynı noktaya ve aynı yere ehemmiyet verme , kafanı neresi kurcalıyorsa şimdilik düşünme , düşünürsen sonunu getiremezsin.


  6. 12.Şubat.2015, 10:39
    3
    Mum Ve Merhem Olabilmek..
    Aynı noktaya ve aynı yere ehemmiyet verme , kafanı neresi kurcalıyorsa şimdilik düşünme , düşünürsen sonunu getiremezsin.





+ Yorum Gönder