Konusunu Oylayın.: Reddiye yazmak doğru birşeymidir?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 3 kişi
Reddiye yazmak doğru birşeymidir?
  1. 04.Aralık.2014, 20:04
    13
    Misafir

    Cevap: Reddiye yazmak doğru birşeymidir?

    reklam


    Cevap: Reddiye yazmak doğru birşeymidir? isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Reddiye yazmak doğru birşeymidir?
    mustafa islam hacanın tefsirini sizler anlayamazsınız kuran tefsiri çok ağır.musap bir şeyi anlamadan yorum yapmayınız umutlucan sende.


  2. 04.Aralık.2014, 20:04
    13
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    mustafa islam hacanın tefsirini sizler anlayamazsınız kuran tefsiri çok ağır.musap bir şeyi anlamadan yorum yapmayınız umutlucan sende.


  3. 04.Aralık.2014, 20:55
    14
    musab
    Hadis Öğrencisi

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Mayıs.2011
    Üye No: 87643
    Mesaj Sayısı: 5,250
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 53
    Bulunduğu yer: "İslam Düşüncesinde Sünnet" okuyorum

    Cevap: Reddiye yazmak doğru birşeymidir?

    reklam


    Kayıtsız Üye Nickli Üyeden Alıntı
    mustafa islam hacanın tefsirini sizler anlayamazsınız kuran tefsiri çok ağır.musap bir şeyi anlamadan yorum yapmayınız umutlucan sende.
    Daha Hocanın ismini doğru yazamıyorsun.Ayrıca büyük sahabinin ismini Musab olarak değil musap olarak yazıyorsun

    Tamam kardeşim sen anladın o ağır tefsiri,biz anlamayız.Allah senin gibileri başımızdan eksik etmesin diyeyim o zaman

    Ayrıca Hoca'nın hangi kitabının,hangi konuşmasının dili ağır onu da anlamış değilim.Bence arkadaş başka hocayla karıştırıyor.

    Ayrıca cidden ne anladığını merak ediyorum?Sen bu konudan ne anladın?


  4. 04.Aralık.2014, 20:55
    14
    Hadis Öğrencisi
    reklam


    Kayıtsız Üye Nickli Üyeden Alıntı
    mustafa islam hacanın tefsirini sizler anlayamazsınız kuran tefsiri çok ağır.musap bir şeyi anlamadan yorum yapmayınız umutlucan sende.
    Daha Hocanın ismini doğru yazamıyorsun.Ayrıca büyük sahabinin ismini Musab olarak değil musap olarak yazıyorsun

    Tamam kardeşim sen anladın o ağır tefsiri,biz anlamayız.Allah senin gibileri başımızdan eksik etmesin diyeyim o zaman

    Ayrıca Hoca'nın hangi kitabının,hangi konuşmasının dili ağır onu da anlamış değilim.Bence arkadaş başka hocayla karıştırıyor.

    Ayrıca cidden ne anladığını merak ediyorum?Sen bu konudan ne anladın?


  5. 04.Aralık.2014, 21:02
    15
    umutlucan
    Sadece ALLAH'a kul olun

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Mayıs.2013
    Üye No: 101338
    Mesaj Sayısı: 1,441
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 15

    Cevap: Reddiye yazmak doğru birşeymidir?

    Alıntı
    "Kaderi inkar ediyor" yazıma alıntı yaparak cevap vermişsin.Yani benim onu dediğimi anlamışsın ve cevap vermişsin.Sonra ben senin ne demek istediğini anladım demişsin.Sonra da ben senin onu dediğini sandım demişsin Ne dediğinden hiçbir şey anlamadım
    tamam kusura bakma

    Alıntı
    mustafa islam hacanın tefsirini sizler anlayamazsınız kuran tefsiri çok ağır.musap bir şeyi anlamadan yorum yapmayınız umutlucan sende.
    mustafa islamoğlu hoca hakkında konuşmicam ama kendisi değerli bir alimdir.


  6. 04.Aralık.2014, 21:02
    15
    Sadece ALLAH'a kul olun
    Alıntı
    "Kaderi inkar ediyor" yazıma alıntı yaparak cevap vermişsin.Yani benim onu dediğimi anlamışsın ve cevap vermişsin.Sonra ben senin ne demek istediğini anladım demişsin.Sonra da ben senin onu dediğini sandım demişsin Ne dediğinden hiçbir şey anlamadım
    tamam kusura bakma

    Alıntı
    mustafa islam hacanın tefsirini sizler anlayamazsınız kuran tefsiri çok ağır.musap bir şeyi anlamadan yorum yapmayınız umutlucan sende.
    mustafa islamoğlu hoca hakkında konuşmicam ama kendisi değerli bir alimdir.


  7. 04.Aralık.2014, 21:02
    16
    Misafir

    Cevap: Reddiye yazmak doğru birşeymidir?

    her şeye burnunu sokma yeter ben anladım veya anlamadım seni ilgilendirmez.

    Anlamadan,yorumda bulunmak çok tehlikelidir.Bunu unutma senin sözün.


  8. 04.Aralık.2014, 21:02
    16
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    her şeye burnunu sokma yeter ben anladım veya anlamadım seni ilgilendirmez.

    Anlamadan,yorumda bulunmak çok tehlikelidir.Bunu unutma senin sözün.


  9. 04.Aralık.2014, 21:12
    17
    musab
    Hadis Öğrencisi

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Mayıs.2011
    Üye No: 87643
    Mesaj Sayısı: 5,250
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 53
    Bulunduğu yer: "İslam Düşüncesinde Sünnet" okuyorum

    Cevap: Reddiye yazmak doğru birşeymidir?

    [QUOTE=umutlucan;986684]tamam kusura bakma


    Önemli değil.Ama bu bize ders olsun.Bir Müslüman bir İslam alimi hakkında olumsuz bir şey söylüyorsa,yazıyı bir kez daha okuyalım.Sonra yine aynı şeyi anladıysak bu sefer yazıyı yazana ben böyle anladım.Eğer böyle diyorsan sana şunu şunu söylerim demek daha doğru değil mi?


  10. 04.Aralık.2014, 21:12
    17
    Hadis Öğrencisi
    [QUOTE=umutlucan;986684]tamam kusura bakma


    Önemli değil.Ama bu bize ders olsun.Bir Müslüman bir İslam alimi hakkında olumsuz bir şey söylüyorsa,yazıyı bir kez daha okuyalım.Sonra yine aynı şeyi anladıysak bu sefer yazıyı yazana ben böyle anladım.Eğer böyle diyorsan sana şunu şunu söylerim demek daha doğru değil mi?


  11. 04.Aralık.2014, 21:14
    18
    umutlucan
    Sadece ALLAH'a kul olun

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Mayıs.2013
    Üye No: 101338
    Mesaj Sayısı: 1,441
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 15

    Cevap: Reddiye yazmak doğru birşeymidir?

    Alıntı
    Önemli değil.Ama bu bize ders olsun.Bir Müslüman bir İslam alimi hakkında olumsuz bir şey söylüyorsa,yazıyı bir kez daha okuyalım.Sonra yine aynı şeyi anladıysak bu sefer yazıyı yazana ben böyle anladım.Eğer böyle diyorsan sana şunu şunu söylerim demek daha doğru değil mi?
    tamam en iyisi konuyu kapatalım ben büyütmem


  12. 04.Aralık.2014, 21:14
    18
    Sadece ALLAH'a kul olun
    Alıntı
    Önemli değil.Ama bu bize ders olsun.Bir Müslüman bir İslam alimi hakkında olumsuz bir şey söylüyorsa,yazıyı bir kez daha okuyalım.Sonra yine aynı şeyi anladıysak bu sefer yazıyı yazana ben böyle anladım.Eğer böyle diyorsan sana şunu şunu söylerim demek daha doğru değil mi?
    tamam en iyisi konuyu kapatalım ben büyütmem





+ Yorum Gönder
Git İlk 12