Konusunu Oylayın.: Müzik indirmek kul hakkımı ?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 3 kişi
Müzik indirmek kul hakkımı ?
  1. 09.Ekim.2014, 22:45
    1
    adamkng46
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Eylül.2014
    Üye No: 104684
    Mesaj Sayısı: 73
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Müzik indirmek kul hakkımı ?






    Müzik indirmek kul hakkımı ? Mumsema Selamın Aleyküm

    Arkadaşlar ben ölmüş birilerin müziklerni indiriyorum ve dinliyorum bunları hiçbir şekilde para kazancı elde etmeden dinliyorum günahmıdır ku hakkımıdır.

    bir sorum daha olucak :

    Ölen kişilerin hakkına girilirmi ?


  2. 09.Ekim.2014, 22:45
    1



    Selamın Aleyküm

    Arkadaşlar ben ölmüş birilerin müziklerni indiriyorum ve dinliyorum bunları hiçbir şekilde para kazancı elde etmeden dinliyorum günahmıdır ku hakkımıdır.

    bir sorum daha olucak :

    Ölen kişilerin hakkına girilirmi ?


    Benzer Konular

    - İnternetten müzik indirmek kul hakkı mı ?

    - Müzik indirmek ve telif hakları

    - Müzik indirmek ve telif hakkı ?

    - İnternetten müzik indirmek caizmidir ? Müzik dinlemek caizmidir ?

    - Müzik (sanatçıların albümü) indirmek .....

  3. 09.Ekim.2014, 22:49
    2
    @hmet
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Mayıs.2007
    Üye No: 771
    Mesaj Sayısı: 7,758
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: gölbaşı

    Cevap: Müzik indirmek kul hakkımı ?




    Müslümanlar müzik caiz mi değil mi tartışıyor sen indirmeden söz ediyorsun


  4. 09.Ekim.2014, 22:49
    2
    Üye



    Müslümanlar müzik caiz mi değil mi tartışıyor sen indirmeden söz ediyorsun


  5. 09.Ekim.2014, 22:58
    3
    adamkng46
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Eylül.2014
    Üye No: 104684
    Mesaj Sayısı: 73
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Müzik indirmek kul hakkımı ?

    peki ya ölmüş birisine kul hakkı olurmu mesela zamanında birşey yapmış bunu internette birileri kopyalamış bu adamda ölünce eline bi kazanç gelmiyor bunu indirmek günahmı


  6. 09.Ekim.2014, 22:58
    3
    peki ya ölmüş birisine kul hakkı olurmu mesela zamanında birşey yapmış bunu internette birileri kopyalamış bu adamda ölünce eline bi kazanç gelmiyor bunu indirmek günahmı


  7. 09.Ekim.2014, 23:01
    4
    @hmet
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Mayıs.2007
    Üye No: 771
    Mesaj Sayısı: 7,758
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: gölbaşı

    Cevap: Müzik indirmek kul hakkımı ?

    Müzik helal ise sorun yok ama haram ise zaten dinlemen bile günah
    Alimlerin çoğunluğu kaval ve def hariç, gerisi şeytan zevklendirme aletleri demişler ve sakındırmışlar.


  8. 09.Ekim.2014, 23:01
    4
    Üye
    Müzik helal ise sorun yok ama haram ise zaten dinlemen bile günah
    Alimlerin çoğunluğu kaval ve def hariç, gerisi şeytan zevklendirme aletleri demişler ve sakındırmışlar.


  9. 09.Ekim.2014, 23:03
    5
    adamkng46
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Eylül.2014
    Üye No: 104684
    Mesaj Sayısı: 73
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Müzik indirmek kul hakkımı ?

    müzik helal ise derken demek istediğin kaval ve def hariç olmasımı yoksa kopyalanmış olmasımı ?

    Ölmüş birilerinin artık kazanç yapmadığı klipleri dinliyorum.


  10. 09.Ekim.2014, 23:03
    5
    müzik helal ise derken demek istediğin kaval ve def hariç olmasımı yoksa kopyalanmış olmasımı ?

    Ölmüş birilerinin artık kazanç yapmadığı klipleri dinliyorum.


  11. 10.Ekim.2014, 23:17
    6
    MertErtuğrul
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Temmuz.2014
    Üye No: 104287
    Mesaj Sayısı: 18
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Müzik indirmek kul hakkımı ?

    Kardeşim bu bataklıktan geçen ve hala uğraşan biri olarak söylüyorum,müzikten uzak dur. Korsan müzik,oyun indirmek kul hakkına giriyor. Ama içeriği hakkında konuşulmuyor. Adı ustunde zaten muzik. Ya ask olacak ya da eglence turu olacak. Buda cok rahat harama girer. Kisacasi uzak dur. Tembellige surukluyor insani. Kul hakkindan ziyade ilk once fetva verenler bu konu hakkinda su sartida soylemelidirler. Insanlar yanlis anliyorlar. Ornegin korsan oyun da girer demi kul hakka. Oyunun iceriginde ahlaksiz goruntu ya da vurmaca kırmaca isler varsa o zaman nolcak?
    Anlamisindir umarim.

    Suanki ilahilerde bile sozlerden cok melodiler aletler on planda artik. Bana ilahiyi pek fazla andirmiyor.


  12. 10.Ekim.2014, 23:17
    6
    Kardeşim bu bataklıktan geçen ve hala uğraşan biri olarak söylüyorum,müzikten uzak dur. Korsan müzik,oyun indirmek kul hakkına giriyor. Ama içeriği hakkında konuşulmuyor. Adı ustunde zaten muzik. Ya ask olacak ya da eglence turu olacak. Buda cok rahat harama girer. Kisacasi uzak dur. Tembellige surukluyor insani. Kul hakkindan ziyade ilk once fetva verenler bu konu hakkinda su sartida soylemelidirler. Insanlar yanlis anliyorlar. Ornegin korsan oyun da girer demi kul hakka. Oyunun iceriginde ahlaksiz goruntu ya da vurmaca kırmaca isler varsa o zaman nolcak?
    Anlamisindir umarim.

    Suanki ilahilerde bile sozlerden cok melodiler aletler on planda artik. Bana ilahiyi pek fazla andirmiyor.


  13. 11.Ekim.2014, 13:34
    7
    adamkng46
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Eylül.2014
    Üye No: 104684
    Mesaj Sayısı: 73
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Müzik indirmek kul hakkımı ?

    Doğru söyleMişsin teşekkür ederim

    peki ben kul hakkınamı girdim acaba?

    Ölmüş kişilerin şarkılarını indirip dinledim onlar öldükten sonra bi kazanç geçmiyo ellerine ve bu müzikleride dedemin telefonuna yüklemiştim istemiş hepside ölmüş kişilier


  14. 11.Ekim.2014, 13:34
    7
    Doğru söyleMişsin teşekkür ederim

    peki ben kul hakkınamı girdim acaba?

    Ölmüş kişilerin şarkılarını indirip dinledim onlar öldükten sonra bi kazanç geçmiyo ellerine ve bu müzikleride dedemin telefonuna yüklemiştim istemiş hepside ölmüş kişilier


  15. 11.Ekim.2014, 13:45
    8
    MertErtuğrul
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Temmuz.2014
    Üye No: 104287
    Mesaj Sayısı: 18
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Müzik indirmek kul hakkımı ?

    Kardeşim kul hakkından önce ALLAH'a tevbe et. İceriğini bilmiyorum müziğin. Belki ailesi para kazaniyor olabilir ama ben ihtimal vermiyorum. Sarkida zaten haramlik bir olay varsa kul hakkina neden giresin? zannetmiyorum. Önce ALLAH borcu!
    ALLAH en
    Emin ol o kisilerin bir fatihaya ihtiyaci vardir.


  16. 11.Ekim.2014, 13:45
    8
    Kardeşim kul hakkından önce ALLAH'a tevbe et. İceriğini bilmiyorum müziğin. Belki ailesi para kazaniyor olabilir ama ben ihtimal vermiyorum. Sarkida zaten haramlik bir olay varsa kul hakkina neden giresin? zannetmiyorum. Önce ALLAH borcu!
    ALLAH en
    Emin ol o kisilerin bir fatihaya ihtiyaci vardir.


  17. 11.Ekim.2014, 20:09
    9
    @hmet
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Mayıs.2007
    Üye No: 771
    Mesaj Sayısı: 7,758
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: gölbaşı

    Cevap: Müzik indirmek kul hakkımı ?

    Müzikten ve müzik indirmekten sakınmak en doğru yoldur.


  18. 11.Ekim.2014, 20:09
    9
    Üye
    Müzikten ve müzik indirmekten sakınmak en doğru yoldur.


  19. 25.Haziran.2017, 01:44
    10
    BirIsim
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Haziran.2017
    Üye No: 113202
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Müzik indirmek veya ilahi indirmek kul hakkına girer mi

    Benim Babam dedi ki Müzik indermek Kul hakkına girer ve ben eskiden indirmiştim Araba dinlemek için .

    Babam onu bana dedikten sonra hiç bir zaman daha indirmedim , yani bıraktım indirmeyi .

    Kul hakkına girdim mi şimde ben ? Kendimi kötü hissediyorum . Lütfen cevap


  20. 25.Haziran.2017, 01:44
    10
    BirIsim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Benim Babam dedi ki Müzik indermek Kul hakkına girer ve ben eskiden indirmiştim Araba dinlemek için .

    Babam onu bana dedikten sonra hiç bir zaman daha indirmedim , yani bıraktım indirmeyi .

    Kul hakkına girdim mi şimde ben ? Kendimi kötü hissediyorum . Lütfen cevap


  21. 25.Haziran.2017, 23:51
    11
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,264
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Müzik indirmek kul hakkımı ?

    Telif hakkı olan ve izin verilmeyen hiç bir şeyi izinsiz kullanmamak gerekir. Artık geçmişte olanlar için bir şey yapman gerekmez. Müzik ise ayrıca her çeşidi caiz değildir haramdır.


  22. 25.Haziran.2017, 23:51
    11
    Yönetici
    Telif hakkı olan ve izin verilmeyen hiç bir şeyi izinsiz kullanmamak gerekir. Artık geçmişte olanlar için bir şey yapman gerekmez. Müzik ise ayrıca her çeşidi caiz değildir haramdır.





+ Yorum Gönder