+ Yorum Gönder
9. Sayfa BirinciBirinci ... 6891012 ... SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Sizden gelen sorular Kategorisinden Mustafa Özbağ'ı tanıyan varmı? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir
    Reklam

    Cevap: Mustafa Özbağ'ı tanıyan varmı?

    Reklam



    Cevap: Mustafa Özbağ'ı tanıyan varmı? dokuzuncu sayfa yazısı mumsema.com Cevap: Mustafa Özbağ'ı tanıyan varmı?
    Bayan kardeşlerin üstadım dedikleri bu kişinin resimlerine yorum yaparken lütfen unutmayalımki namahrem sayılan birine iltifat etmek caiz değildir evliya dahi olsa neticede aciz bir kuldur daha dikkatli olalım lütfen

  2. Misafir

    Cevap: Mustafa Özbağ'ı tanıyan varmı?


    Reklam


    s.a kardeşim mevlevi yolu mürşidimiz karamandadır isterseniz size yardımcı olabiliriz inşallah facebook serkan kum mesaj atarsanız

  3. Misafir
    Doğru yada yanlış diyemem bilemem de fakat MÜRŞİDİM MAHMUT EFENDİ HZ İLE kimseyi kıyaslıyamam . İlim amel ihlas takva tarikat hepsini hakiki yaşayan ve yaşatan tek mürşit. ONA CAN KURBAN .

  4. Misafir
    Merhaba,
    Ben bi arkadaşım vasıtasıyla bi kaç kez Karabaşı veli tekkesine gittim.Sema gösterilerina katıldım.Mevneviye ve Mevlanaya olan ilgim çok büyük.Ama Mesnevi gibi derin bir ilmi Mustafa Özbağ gibi birinden dinlemek açıkcası beni hiç tatmin etmedi.Kutlu doğum ve Şeb-i aruz programlarında bulundum ağlayarak anlattı insan hiç mi etkilenmez inanın etkilenmedim.Çinkü her lafı ben ve bendi.Gerçekten ilim irfan medrese gömüş biri olsa benlikten çıkardı.İslam da benlik diye bişey yoktur.Ayrıca etrafındaki müridlerine islamı tesettürü anlatan bu şahsın kendi eşi bile tesettürlü değildir.Önce kendin islamiyeti yaşayacaksın söylediklerinle yaptıkların örtüşecek ki kişilerin kafasında kuşku oluşmasın.ayrıca ne cübbeli ahmet hoca'da ne de başka ilim irfan yolunda olan hocalarda islam'da kadınların gözünün içine baka baka sohbet veilmez.Heleki kadınlarla toka yapılıp yanak yanağa toka yapılmaz.Hangi peygamber de duyduk bunu.Hz.Muhammed S.A.V. bile yapmamış bunu.Amacı ve nıyetı cok belli biri olarak size tavsiyem arastırmadan bı yola girmeyın.İçime sinmeyınce arkadasımın bı çok kez cagırmasına ragmen gıtmedım gidemedim ayağım dönmedi.Kurban bayramında bı ablamında sebep olmasıyla hıc aklımda yokken Osman Nuri Topbaş hocaefendinin bursaya geldiğini duydum ve vesile oldular sağolsunlar gittik.Böyle bi ilim yok yani o kadar etkilendim ki ne siyasetle ne günce haberlerle ilgisi asla yok tamamen hadis ve ayetlerle sohbet veriyor.Öyle bir ışığı varki etrafına yaydığı.Özbağın katıldıgım her programında siyaset sohbeti dinledim F.Güleni yaftalamasını dinledim.Din adamı bunu yapmaz.Sana göre yalnıs olabilir ama zamanında senınde canak tuttugun bi adamı bu denle sohbetlerıne alet etmek çok da yakısmaz bir din adamına.Yorumlarını okudum tek tek nacizane yasadıklarımı anlatmak ıstedım.ama bu yoldakı arkadaslara haddım olmayarak belirtmek isterim arastırmadan bu yola gormeyın.

  5. Misafir
    mustafa özbağın dervişiyim kardeş. bu güne kadar hiç bir ücret istenmedi dergahta. bende vermedim. sadece farzları yerine getirin, nafile ibadet edin, allahı zikir eden diyen bir mürşidi kamildir.

  6. TAHARETTİN
    Üye
    Bayındırlı Mustafa Özbağ Hoca.... zikrullahları mükemmel

  7. Misafir
    Allah diledigi herkese ilim verir..Kendisi ledun ilmine sahip bir zat..bunun icin yola bakiniz peygamber efendimiz egitim gormus bir zat mi?medresedemi yetismis?? ozamn onuda inkar ediyorsunuz.bu yol herkese acik..ne demis efendimiz """tovbe eden hic gunah islememis gibidir.""".gecmis nasil gelecegin aynasi olabilir..ummi bir peygamberin ummetiyiz..dergah icindeki dervislern cogu meyhaneden kalkip gelenler bende dahil..biz toplama dergahiz der herzaman..bu yolun herkese acik oldugunu gosterir..paranin lafi dahi gecmez..bir ustadin kendi hayatindan gecmisinden bahsetmesi peygamberimizin sunneti..yeri mekani belli yuregin varsa gecersin karsisina oturursun..

  8. Misafir
    Gıybet, zinadan daha büyük günahı kebairdir. Adama desen zina yap haram der yapmaz. yapsada haram olduğunu bilir tövbe eder. Gıybet edene gıybet ettin deyince bu gıybet değil ki diyo şimdi Allah muhafaza haramı helal etmış oldu. . gerısını yazmıyorum bıle. Yazanlara yazılanlara bak ölü eti yemekten ağızları leş gibi kokmuş. iftiradan gıybetten geri durmamışlar. yok birde programa gittim de etkilenmedim. e be ahmak, hiç düşünmüyo ki benim nasibim yokmuş. Allah yolunuzu açık etsin.

  9. Misafir
    m.ö denen kişi yi çok yakinen tanıyorum ama gıybet etmeyelim

  10. Misafir
    Selamun aleykum.
    Ona din üzerinden para kazanıyor diyenler, ölmezden evvel gidip helalleşin, tövbe edin. Tasavvuf Allaha aşık olma, yakîn olma yoludur. Ben yol yürüyeceğim, nefsimi terbiye edeceğim, Cemalullah isterim diyen varsa buyursun gelsin. Cennet isterim diyenlerin mekânı burası değil. Efendi Hazretlerinin yolu delillidir. Bağlanmak istediğiniz ustadın rüyada kesin olarak görülmesini açıkça söyler. Ve bu fakir dahil bir çok kimse O'nun mürşidi kâmil olduğuna manevî olarak şahiddir. Bu işler hâl işidir kal işi değil. Nefsinden, dünyadan, ahiretten geçen gelsin. Vesselâm...

  11. Misafir
    kardeş bağlandığınız kişi size rüyanızda beni görürseniz bağlanın demesi sizin ister istemez rüyanıza gelmesini beyninize sokuyor bir şekilde hipnoz gücü kullanıyor ve siz onu bilinç altında rüyada görüyorsunuz

  12. Misafir

    Reklam


    Rüya ile amel olunmaz. Bu yol da sadece rüya yolu değildir zaten. Efendi Hazretleri kabirden haber alanlar yolun başındadır buyurur. Bilinç altı rüyaları kabul ederiz. Ama yolun delili ustadı sadece rüyada görmek değildir. Ustadı rüyada görmek yolun şartlarındandır. Hadi rüyayı reddettiniz hâlinde Peygamberimizi, kabir ehlini gorebilmeye ne diyeceksiniz? Bunların hepsi de bu dergahta yaşanan şeyler. Türkiyede mürşidi kamil sayısı tahmin edilenden çok az bunu da bilin. Seyr ü sülük ve bugünkü dergahları kiyas ederseniz bunu görürsünüz zaten. Kaç tane dergahta kabir ehlinden haber almaya ulaşan, kalbine ilham gelen zatlar var ki? Dergâhımıza gelmek zorunda degilsiniz ama kabir hali ve ilham bizim yolumuzun başıdır bunu biliniz ve tasavvufa girmek isterseniz boyle bir yol ve ustat arayınız. Selametle...

+ Yorum Gönder
9. Sayfa BirinciBirinci ... 6891012 ... SonuncuSonuncu
mustafa özbağ,  mustafa özbağ kimdir,  mustafa ozbag,  mustafaözbağ,  mustafa özbağ hakkında yorumlar,  mustafa özbağ hayatı,  mustafa ozbagi taniyan varmi