Konusunu Oylayın.: Vesvese ve Haşa Allaha küfür

5 üzerinden 4.13 | Toplam: 16 kişi oyladı.

Vesvese ve Haşa Allaha küfür
  1. 23.Aralık.2015, 04:19
    25
    Misafir

    Cevap: Vesvese ve Haşa Allaha küfür

    reklam


    Cevap: Vesvese ve Haşa Allaha küfür isimli konu Mumsema.com Cevap: Vesvese ve Haşa Allaha küfür
    Kurban doğrudur şeytan yıldan çıkarmak için allaha and vermistir vesvese ondan dir ama manevi koruma altına girmem gerek yani bildiride baglanman gerek sonra allahin izniyle kurtulursun mursidinide hacet namazı kılarak rüyamda allah sana gösterir ve tovbe alırsın herşey in kurali var


  2. 23.Aralık.2015, 04:19
    25
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Kurban doğrudur şeytan yıldan çıkarmak için allaha and vermistir vesvese ondan dir ama manevi koruma altına girmem gerek yani bildiride baglanman gerek sonra allahin izniyle kurtulursun mursidinide hacet namazı kılarak rüyamda allah sana gösterir ve tovbe alırsın herşey in kurali var


  3. 23.Aralık.2015, 04:28
    26
    Misafir

    Cevap: Vesvese ve Haşa Allaha küfür

    reklam


    Kurbanlar vesves seytandandir imani kuvvetli olan insana gelirki nyoldan cikarsin allahu teala ayette sadık larla beraber olun ki felah eresiniz der ilk zaman peygamber efendimizde günümüzde onun ver isleri evliyatullahlardir yani menzildeki mubarek peygamber efendimizin torunu gibi allahu teala bağlansın diyor yani tovbe alın manevi koruma altına girin diyo bizde öyleydi çok şükür bu zat lar allahin yeryüzünde askerleri yani mursidi kamilleryani gavsi sani hz leri gibi internetten araştırın tovbe alın ve rahat dinimizi yaşayın unutmayın siz bir yere baglanman kadar şeytan yolunuzu kesecektir onun gorevi de budur selametle


  4. 23.Aralık.2015, 04:28
    26
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Kurbanlar vesves seytandandir imani kuvvetli olan insana gelirki nyoldan cikarsin allahu teala ayette sadık larla beraber olun ki felah eresiniz der ilk zaman peygamber efendimizde günümüzde onun ver isleri evliyatullahlardir yani menzildeki mubarek peygamber efendimizin torunu gibi allahu teala bağlansın diyor yani tovbe alın manevi koruma altına girin diyo bizde öyleydi çok şükür bu zat lar allahin yeryüzünde askerleri yani mursidi kamilleryani gavsi sani hz leri gibi internetten araştırın tovbe alın ve rahat dinimizi yaşayın unutmayın siz bir yere baglanman kadar şeytan yolunuzu kesecektir onun gorevi de budur selametle


  5. 28.Aralık.2015, 21:52
    27
    Misafir

    Cevap: Vesvese ve Haşa Allaha küfür

    Allaha karşi kotu duşunceleerden nasl kurtulabilirim


  6. 28.Aralık.2015, 21:52
    27
    Ahmet yilmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ahmet yilmaz
    Misafir
    Allaha karşi kotu duşunceleerden nasl kurtulabilirim


  7. 12.Şubat.2016, 19:55
    28
    Misafir

    Cevap: Vesvese ve Haşa Allaha küfür

    Arkadaslar ayni sey bende uzun suredir var dinden cikacak gibi oluyorum ama genelde vesveseler abdest ve namazlarda oluyor dayanamayacak hale geliyorum namazlari kac defa bozuyorum Allah affetsin yardimcimiz olsun insAllah


  8. 12.Şubat.2016, 19:55
    28
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Arkadaslar ayni sey bende uzun suredir var dinden cikacak gibi oluyorum ama genelde vesveseler abdest ve namazlarda oluyor dayanamayacak hale geliyorum namazlari kac defa bozuyorum Allah affetsin yardimcimiz olsun insAllah


  9. 13.Şubat.2016, 17:53
    29
    TisselTassal
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Temmuz.2012
    Üye No: 96830
    Mesaj Sayısı: 133
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Cevap: Vesvese ve Haşa Allaha küfür

    yaşadıklarının aynısı bende namaza başladığım zaman oldu 5 senedir bunu çekiyorum yazdıklarını sankı yenıden yasıyor gibidim bu sorunum hala devam ediyor takıntı gibi bişi çok acayip bişi benıde hayattan soğutmustu yuruyen ölü gibi


  10. 13.Şubat.2016, 17:53
    29
    yaşadıklarının aynısı bende namaza başladığım zaman oldu 5 senedir bunu çekiyorum yazdıklarını sankı yenıden yasıyor gibidim bu sorunum hala devam ediyor takıntı gibi bişi çok acayip bişi benıde hayattan soğutmustu yuruyen ölü gibi


  11. 18.Şubat.2016, 22:29
    30
    Misafir

    Cevap: Vesvese ve Haşa Allaha küfür

    Boyle birseyi bizlerle baylastigin icin cok guzel birsey yapmisin allah seni bir daha herkes dahilboyle bir duruma koymasin amin


  12. 18.Şubat.2016, 22:29
    30
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Boyle birseyi bizlerle baylastigin icin cok guzel birsey yapmisin allah seni bir daha herkes dahilboyle bir duruma koymasin amin


  13. 23.Şubat.2016, 23:00
    31
    Misafir

    Cevap: Vesvese ve Haşa Allaha küfür

    Aynı şey bendede var bugün de var içimden Allaha karşı küfürler geçiyor ve bu kalbimi çok fena şekilde acıtıyor insan düşünmeden edemiyor doktorun bana verdiği ilaç var ama o ilacı içince dahada fazla kalbim çarpıyor uyuyamıyorum, yemek yiyemiyorum, halsizim, yorgunluk ne ararsan o var yani bazen geçiyor bu tür düşünceler ama sonra tekrar geri geliyor bu düşüncelerin günahı yok ama dışarı vurursan günahı var tabi inşallah bu boş kuruntulardan kurtuluruz bu imanın olduğu anlamına geliyor


  14. 23.Şubat.2016, 23:00
    31
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Aynı şey bendede var bugün de var içimden Allaha karşı küfürler geçiyor ve bu kalbimi çok fena şekilde acıtıyor insan düşünmeden edemiyor doktorun bana verdiği ilaç var ama o ilacı içince dahada fazla kalbim çarpıyor uyuyamıyorum, yemek yiyemiyorum, halsizim, yorgunluk ne ararsan o var yani bazen geçiyor bu tür düşünceler ama sonra tekrar geri geliyor bu düşüncelerin günahı yok ama dışarı vurursan günahı var tabi inşallah bu boş kuruntulardan kurtuluruz bu imanın olduğu anlamına geliyor


  15. 25.Şubat.2016, 17:37
    32
    Misafir

    Cevap: Vesvese ve Haşa Allaha küfür

    arkadaslar bu bendede var ben suan yurtdisinda yasiyorum bu durum cok kotu Allaha karsi icimden kufurler geliyor akabinde uyku uyuyamaz yemek yiyemez bisey yapmak istemez oluyorum her ne kadar dusunmemeye calisamda ama olmuyor. Ilk once geldiginde kafayi siyiracaktim neredeyse doktora gittim derdimi anlattim bana bi ilac verdi ilacin adi atarax kesinlikle tavsiye etmiyorum icince daha berbtat oluyor insan. doktordan geldikten sonra annem uzerime tuz filan vurdu eski bir yöntemdir bu ve komsum uzerime kuran filan okudu bi kac gunde gecti simdi tekrar geri geldi yarin doktora gidecem insallah duzelirim Allah kimseye bu derdi vermesin ama bunu tek vesvese olarak anlamayin depresyondaki ve stresteki insanlardada olur bu konular


  16. 25.Şubat.2016, 17:37
    32
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    arkadaslar bu bendede var ben suan yurtdisinda yasiyorum bu durum cok kotu Allaha karsi icimden kufurler geliyor akabinde uyku uyuyamaz yemek yiyemez bisey yapmak istemez oluyorum her ne kadar dusunmemeye calisamda ama olmuyor. Ilk once geldiginde kafayi siyiracaktim neredeyse doktora gittim derdimi anlattim bana bi ilac verdi ilacin adi atarax kesinlikle tavsiye etmiyorum icince daha berbtat oluyor insan. doktordan geldikten sonra annem uzerime tuz filan vurdu eski bir yöntemdir bu ve komsum uzerime kuran filan okudu bi kac gunde gecti simdi tekrar geri geldi yarin doktora gidecem insallah duzelirim Allah kimseye bu derdi vermesin ama bunu tek vesvese olarak anlamayin depresyondaki ve stresteki insanlardada olur bu konular


  17. 01.Mart.2016, 23:44
    33
    Misafir

    Cevap: Vesvese ve Haşa Allaha küfür

    Ferec duasini okuyun seytani uzak tutar


  18. 01.Mart.2016, 23:44
    33
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ferec duasini okuyun seytani uzak tutar


  19. 28.Mart.2016, 21:08
    34
    Misafir

    Cevap: Vesvese ve Haşa Allaha küfür

    Arkadaşlar bendede bu durum söz konusu bendede şöyle bir durum var ben uyumadığım zaman yorgun olduğum zaman benim aklıma bu tür düşünceler geliyor ama yorgunluk halsizlik geçtiğinde bitiyor çok şükür ama bende hiç anlam veremedim bu konuya herhalde stres depresyonada olabilir Allah acil şifalar versin çok zor bir durum


  20. 28.Mart.2016, 21:08
    34
    Bi dost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bi dost
    Misafir
    Arkadaşlar bendede bu durum söz konusu bendede şöyle bir durum var ben uyumadığım zaman yorgun olduğum zaman benim aklıma bu tür düşünceler geliyor ama yorgunluk halsizlik geçtiğinde bitiyor çok şükür ama bende hiç anlam veremedim bu konuya herhalde stres depresyonada olabilir Allah acil şifalar versin çok zor bir durum


  21. 26.Nisan.2016, 19:49
    35
    Misafir

    Cevap: Vesvese ve Haşa Allaha küfür

    Aynısıda bendende var namazda dua okuyorum töbe haşa Allaha küfür geliyo içimden gerçekten kötü bi durum allahım bizi kurtar sın bu durumdan amin


  22. 26.Nisan.2016, 19:49
    35
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Aynısıda bendende var namazda dua okuyorum töbe haşa Allaha küfür geliyo içimden gerçekten kötü bi durum allahım bizi kurtar sın bu durumdan amin


  23. 25.Mayıs.2016, 22:06
    36
    Misafir

    Cevap: Vesvese ve Haşa Allaha küfür

    Guzel kardesim.. senin takintin gunahsiz olmak istemek... zannedersem bu yuzden ilahi yonden sana buyuk bir sikintı baglanivermiş.... bizler gunah isleriz ..bizler gunah islemeseydik rabbimiz bizi imha ederdi..nicin..cunki rabbimizin bagislayan oldugunu ve onun bizi cok sevdigini farkina varmamizi istiyor ve ona bu sekilde baglanmamizi istiyor.. yok bocekmis yok otlarmis vs vs butur kucuk hesaplarla ugrastigin taktirde buyuk belalara davetiye olur.gozunu ac bir bak tarih boyunca ve simdiki zaman insanlar birbirlerini nasil kesiyor.. belkide rabbin gercegi gormeni istiyordur..sen gercegi gordukce kufurlerde kalkacaktir... ortalik zulumden gecilmiyor... sen cicek bocekle ince hesaplarla vakit gecirmissin senin rabbin boyle acimasiz degil..hem hasa sen peygamberlemi yarisiyorsun hasa Allahlami hasa ama eksen istem disi olarak oraya kayiyor...yani kontrol disi bir davranis sergiliyorsun... sen kaderinden razi olmazsan rabbinde senden razi olmaz..ama oncelikle rabbinin emrettigi buyuk gunahlari ogren ve bunlardan kaçin... kul hakkina gelince kucuk minik kul haklarini sevaplarin karsiligi ahirette odesiyorsunuz.. sen onemli olan buyuklerinden kork ve kacin... anladigim kadariyla rabbin yine seni seviyormuski sana boyle bir dert vermis...bilakis derdi olmayan insanin sonu iyi degil....bu dunyada dert sahibi olmak istemeyen budunyada cile cekmeden dert olmadan ahirette cennete gideyim hayalleri kuran Allahin sevdigi kullarina Allah oyle bir dert verirki halinden razi olmamayi birak surune surune yasarsin
    Unutma biir ayette soyle diyor..gecmisteki kullarimin basina gelen ağır yukun ve imtihanin sizin basiniza gelmeden cennete girebileceginizimi zannediyorsunuz...

    Ve son olarak Allaha sığınmaktan başka büyük bir yol ve bir ilim yoktur


  24. 25.Mayıs.2016, 22:06
    36
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Guzel kardesim.. senin takintin gunahsiz olmak istemek... zannedersem bu yuzden ilahi yonden sana buyuk bir sikintı baglanivermiş.... bizler gunah isleriz ..bizler gunah islemeseydik rabbimiz bizi imha ederdi..nicin..cunki rabbimizin bagislayan oldugunu ve onun bizi cok sevdigini farkina varmamizi istiyor ve ona bu sekilde baglanmamizi istiyor.. yok bocekmis yok otlarmis vs vs butur kucuk hesaplarla ugrastigin taktirde buyuk belalara davetiye olur.gozunu ac bir bak tarih boyunca ve simdiki zaman insanlar birbirlerini nasil kesiyor.. belkide rabbin gercegi gormeni istiyordur..sen gercegi gordukce kufurlerde kalkacaktir... ortalik zulumden gecilmiyor... sen cicek bocekle ince hesaplarla vakit gecirmissin senin rabbin boyle acimasiz degil..hem hasa sen peygamberlemi yarisiyorsun hasa Allahlami hasa ama eksen istem disi olarak oraya kayiyor...yani kontrol disi bir davranis sergiliyorsun... sen kaderinden razi olmazsan rabbinde senden razi olmaz..ama oncelikle rabbinin emrettigi buyuk gunahlari ogren ve bunlardan kaçin... kul hakkina gelince kucuk minik kul haklarini sevaplarin karsiligi ahirette odesiyorsunuz.. sen onemli olan buyuklerinden kork ve kacin... anladigim kadariyla rabbin yine seni seviyormuski sana boyle bir dert vermis...bilakis derdi olmayan insanin sonu iyi degil....bu dunyada dert sahibi olmak istemeyen budunyada cile cekmeden dert olmadan ahirette cennete gideyim hayalleri kuran Allahin sevdigi kullarina Allah oyle bir dert verirki halinden razi olmamayi birak surune surune yasarsin
    Unutma biir ayette soyle diyor..gecmisteki kullarimin basina gelen ağır yukun ve imtihanin sizin basiniza gelmeden cennete girebileceginizimi zannediyorsunuz...

    Ve son olarak Allaha sığınmaktan başka büyük bir yol ve bir ilim yoktur





+ Yorum Gönder
Git İlk 2346 Son