+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Soru ve Cevaplar ve Sizden gelen sorular Kategorisinden Allah'tan hayırlısıyla sevdiği kişiyi istemek Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. 13
    Misafir
    Reklam

    Yorum: Allah'tan hayırlısıyla sevdiği kişiyi istemek

    Reklam



    Yorum: Allah'tan hayırlısıyla sevdiği kişiyi istemek isimli yazı www.Mumsema.comYorum: Allah'tan hayırlısıyla sevdiği kişiyi istemek
    ben sevdiğimi çok seviyorum geri dönmesini bana istiyorum ama ne yapıcağımı bilmiyorum bana biri yardım edebilirim mi nasıl bir dua yapmalıyım sizce arkadaşlar bir bilginiz varmı bana yardım edermisiniz yaram çok taze daha ya onu çok seviyorum canımı eline hiç düşünmeden verecek kadar bir bilginiz varsa yardım edin arkadaşlar ya zahmet olmazsa

  2. 14
    Misafir

    Yorum: Allah'tan hayırlısıyla sevdiği kişiyi istemek


    Reklam


    Selemun aleykum hocam bn kara sevdaya tutuldum Allah rızası için bnada dua edin sevdiğime kavusayim

  3. 15
    Misafir
    Cevabınız çok güzel bende bir kızı seviyorum.careler arıyorum ve namaz ile Allaha dua ediyorum inşallah bu vesile ile kaderime yazılmıştır dediğimiz gibi iyi günler mutlu bi gelecek dileğiyle hepimize

  4. 16
    Misafir
    Birini seviyorum ama o beni sevmiyor.onun beni sevmesini istiyorum.ama onunla ayni yerde degiliz .birbirimizi hic gormuyoruz.dua etsem o beni sever mi

    Birini seviyorum ama o beni sevmiyor.onunla hayirlisiyla evlenmek istiyorum. onun beni sevmesini istiyorum.ama onunla ayni yerde degiliz .birbirimizi hic gormuyoruz.dua etsem o beni sever mi .cevap verirseniz gercekten sevinirim

  5. 17
    emre
    Devamlı Üye
    Senin bir psikoloji doktoruna görünmeni tavsiye ederim. Sağlığın bozulmuş.

  6. 18
    Misafir
    Sevgilisi olan biri icin dua etmemiz .onun bizim icin hayirli olamasini istememiz .dogru mu.gunah mi islemis olurum

  7. 19
    Selam2
    Devamlı Üye
    Sevgili neden hayırlı olsun kardeşim her yanı haramdır. Evliliği için hayırlı dileyebilirsin.

  8. 20
    Misafir
    Sevdigimiz kisinin baska bi sevgilisi varsa eger onunla evlenmek icin dua edebilirmiyiz bu gunah olmaz mi yani

  9. 21
    Misafir
    Allah insana çekemeyeceği yük vermez şüphesiz ama nedense bazen dayanılmaz bir hal alıyor insanın kalbi peki sevdiğim kız başka birini seviyorsa diye endişelendiriyorsun yapacağımız şey nedir lütfen yardımcı olun.

  10. 22
    afsarbeyi
    Üye
    Allah zaten sana sevgiliyi haram etti. Nasıl oluyor da O bu yükü veriyor. Yapacağın şey bu yoldan uzaklaşmak. Veya aileni gönderip istemek. Bu şekilde tüm sorunlar hallolmuş olur.

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12

allahtan sevdiğini istemek

sevdiğini allahtan istemek

allahtan sevdiğini istemek için dua

allahtan sevdiği kızı istemek

sevdiğin kişiyi allahtan istemek

allahtan sevdiğini dilemek

birini allahtan istemek