Konusunu Oylayın.: Küçük Boya Lekeleri Abdeste Engel Midir?

5 üzerinden 3.60 | Toplam : 10 kişi
Küçük Boya Lekeleri Abdeste Engel Midir?
  1. 20.Kasım.2013, 20:56
    1
    kul93
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 14.Nisan.2013
    Üye No: 101044
    Mesaj Sayısı: 154
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Küçük Boya Lekeleri Abdeste Engel Midir?






    Küçük Boya Lekeleri Abdeste Engel Midir? Mumsema Abdest farzlarindan biri olan elleri ve kollari dirsekleri ile beraber yikamakla ilgili bir sorum var. Abdest alirken ellerimiz ve kollarimiz'da hic kuru yer kalmamasi lazim. Ben isden geldigim zaman kücük boya lekeleri kaliyor bunun cikmasida zor oluyor ve bazen nokta küclügünde kaliyor.

    Abdesti nasil almam lazim simdi ? Lütfen yardim edin !


  2. 20.Kasım.2013, 20:56
    1
    kul93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye



    Abdest farzlarindan biri olan elleri ve kollari dirsekleri ile beraber yikamakla ilgili bir sorum var. Abdest alirken ellerimiz ve kollarimiz'da hic kuru yer kalmamasi lazim. Ben isden geldigim zaman kücük boya lekeleri kaliyor bunun cikmasida zor oluyor ve bazen nokta küclügünde kaliyor.

    Abdesti nasil almam lazim simdi ? Lütfen yardim edin !


    Benzer Konular

    - Kalıcı makyaj abdeste engel midir?

    - Gülyağı abdeste engel midir ?

    - Ayakkabı boyası abdeste engel midir ?

    - Bal abdeste engel midir ?

    - Protez saç gusül abdeste engel midir?

  3. 20.Kasım.2013, 22:22
    2
    umutlucan
    Sadece ALLAH'a kul olun

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Mayıs.2013
    Üye No: 101338
    Mesaj Sayısı: 1,441
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 15

    Cevap: Küçük Boya Lekeleri Abdeste Engel Midir?




    Boya turunude yazarsaniz yardimci oluruz zira bir kisim boyalar abdeste mani bir kismi mani degildr.


  4. 20.Kasım.2013, 22:22
    2
    Sadece ALLAH'a kul olun



    Boya turunude yazarsaniz yardimci oluruz zira bir kisim boyalar abdeste mani bir kismi mani degildr.


  5. 20.Kasım.2013, 22:25
    3
    kul93
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 14.Nisan.2013
    Üye No: 101044
    Mesaj Sayısı: 154
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Cevap: Küçük Boya Lekeleri Abdeste Engel Midir?

    Boyatürleri degil aslinda....
    Normal Sabunan cikmayan kir bu yani vücudumu örtmiyor.


  6. 20.Kasım.2013, 22:25
    3
    kul93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Boyatürleri degil aslinda....
    Normal Sabunan cikmayan kir bu yani vücudumu örtmiyor.


  7. 21.Kasım.2013, 00:16
    4
    umutlucan
    Sadece ALLAH'a kul olun

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Mayıs.2013
    Üye No: 101338
    Mesaj Sayısı: 1,441
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 15

    Cevap: Küçük Boya Lekeleri Abdeste Engel Midir?

    yağlı boya vb. boyalar abdeste manidir . derine yapışan boyanın su gecirip gecirmedigini ögren zira eger deriye suyu gecirmede engeli varsa abdest sahih olmaz ama siz genede vesvese etmeyin zorladıgınız halde çıkmıyorsa zaruret olabilir. yani vesvese yaşamayın yapışan boyanın cinsini ögrenin selametle....


  8. 21.Kasım.2013, 00:16
    4
    Sadece ALLAH'a kul olun
    yağlı boya vb. boyalar abdeste manidir . derine yapışan boyanın su gecirip gecirmedigini ögren zira eger deriye suyu gecirmede engeli varsa abdest sahih olmaz ama siz genede vesvese etmeyin zorladıgınız halde çıkmıyorsa zaruret olabilir. yani vesvese yaşamayın yapışan boyanın cinsini ögrenin selametle....


  9. 21.Kasım.2013, 19:07
    5
    kul93
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 14.Nisan.2013
    Üye No: 101044
    Mesaj Sayısı: 154
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Cevap: Küçük Boya Lekeleri Abdeste Engel Midir?

    Allah razi olsun kardesim. Aslinda boya degil. Araba tamircisi olarak calisiyorum ve elime yag geliyor. Yag cikiyor ama halen hafif görülen siyah lekeler var iyice baktigimda


  10. 21.Kasım.2013, 19:07
    5
    kul93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Allah razi olsun kardesim. Aslinda boya degil. Araba tamircisi olarak calisiyorum ve elime yag geliyor. Yag cikiyor ama halen hafif görülen siyah lekeler var iyice baktigimda


  11. 05.Şubat.2016, 01:37
    6
    Misafir

    Cevap: Küçük Boya Lekeleri Abdeste Engel Midir?

    araba boyacısıyım elimde boya lekeleri var gusle mani mi


  12. 05.Şubat.2016, 01:37
    6
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    araba boyacısıyım elimde boya lekeleri var gusle mani mi


  13. 05.Şubat.2016, 11:12
    7
    Şema
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Mart.2007
    Üye No: 123
    Mesaj Sayısı: 9,332
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 103

    Cevap: Küçük Boya Lekeleri Abdeste Engel Midir?

    Alıntı
    elimde boya lekeleri var gusle mani mi
    Boyacılara özel fetva vardır, çıkabilen boya lekelerini çıkarın çıkmayan olursa gusül almanıza engel olmaz.
    bu mesleğe özel fetvadır. Çünkü boya lekelerinden korunmak çok zordur.



  14. 05.Şubat.2016, 11:12
    7
    Moderatör
    Alıntı
    elimde boya lekeleri var gusle mani mi
    Boyacılara özel fetva vardır, çıkabilen boya lekelerini çıkarın çıkmayan olursa gusül almanıza engel olmaz.
    bu mesleğe özel fetvadır. Çünkü boya lekelerinden korunmak çok zordur.



  15. 17.Haziran.2017, 15:12
    8
    Misafir

    Yorum: Küçük Boya Lekeleri Abdeste Engel Midir?

    Gusul almam gerekiyordu badana yapmıştım gusül aldım sonradan fark ettim tirnaklarimin baya bi kısmında var abdestim olmuş mu dur ?


  16. 17.Haziran.2017, 15:12
    8
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Gusul almam gerekiyordu badana yapmıştım gusül aldım sonradan fark ettim tirnaklarimin baya bi kısmında var abdestim olmuş mu dur ?


  17. 18.Haziran.2017, 01:31
    9
    mumsema
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Ocak.2007
    Üye No: 1
    Mesaj Sayısı: 10,075
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: Türkiye

    Yorum: Küçük Boya Lekeleri Abdeste Engel Midir?

    Boyacılara özel fetva var lekeler engel olmaz.
    Kireç ve sulu boyalar zaten su geçirdikleri için hiç engel olmazlar abdest geçerlidir.


  18. 18.Haziran.2017, 01:31
    9
    Administrator
    Boyacılara özel fetva var lekeler engel olmaz.
    Kireç ve sulu boyalar zaten su geçirdikleri için hiç engel olmazlar abdest geçerlidir.


  19. 30.Ağustos.2017, 07:08
    10
    Misafir

    Boya gusül

    Hocam ben cenabetken evi badana yani boyadim e haliyle sacima elerime kollarima kisaca boya yaparken acik yerlere boya geldi ama bazilari nokta kadar ben simdi gusul alicam bu boya mani olur mu hocam hemen donerseniz cok mutlu olurum evi boyadim derken yama seeklinde komple degil


  20. 30.Ağustos.2017, 07:08
    10
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Hocam ben cenabetken evi badana yani boyadim e haliyle sacima elerime kollarima kisaca boya yaparken acik yerlere boya geldi ama bazilari nokta kadar ben simdi gusul alicam bu boya mani olur mu hocam hemen donerseniz cok mutlu olurum evi boyadim derken yama seeklinde komple degil


  21. 30.Ağustos.2017, 23:26
    11
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,302
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Küçük Boya Lekeleri Abdeste Engel Midir?

    Boyadan kaynaklanan lekeler genellikle su geçirir. Boyacılara ise özel fetva vardır. Sen imkan olabildiği kadar temizle ve gusül al, bu yeterli olur.


  22. 30.Ağustos.2017, 23:26
    11
    Yönetici
    Boyadan kaynaklanan lekeler genellikle su geçirir. Boyacılara ise özel fetva vardır. Sen imkan olabildiği kadar temizle ve gusül al, bu yeterli olur.





+ Yorum Gönder