Konusunu Oylayın.: İş için değil samimiyetten istenen şey rüşvet olur mu?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
İş için değil samimiyetten istenen şey rüşvet olur mu?
  1. 27.Eylül.2013, 18:43
    1
    sour
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 08.Mayıs.2013
    Üye No: 101276
    Mesaj Sayısı: 57
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    İş için değil samimiyetten istenen şey rüşvet olur mu?






    İş için değil samimiyetten istenen şey rüşvet olur mu? Mumsema Çalışıyorum arkadaşımın bir başvurusu vardı. Telefonda şakalaşırken çikolata istiyorum getirirsen olur dedim güldük. Ama zaten işini yapacaktım şakasına istedim ve işini yaptım. Bugün gelirken çikolata getirmiş. Bu rüşvet olmaz değil mi içime kurt düştü


  2. 27.Eylül.2013, 18:43
    1
    sour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    Çalışıyorum arkadaşımın bir başvurusu vardı. Telefonda şakalaşırken çikolata istiyorum getirirsen olur dedim güldük. Ama zaten işini yapacaktım şakasına istedim ve işini yaptım. Bugün gelirken çikolata getirmiş. Bu rüşvet olmaz değil mi içime kurt düştü

  3. 27.Eylül.2013, 19:12
    2
    hikmetgumuslu
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Ağustos.2013
    Üye No: 102260
    Mesaj Sayısı: 39
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: odam :)

    Cevap: İş için değil samimiyetten istenen şey rüşvet olur mu?




    ameller niyetlere göredir, hadisi buna cevap veriyor kardeşim


  4. 27.Eylül.2013, 19:12
    2



    ameller niyetlere göredir, hadisi buna cevap veriyor kardeşim

  5. 27.Eylül.2013, 19:29
    3
    sour
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 08.Mayıs.2013
    Üye No: 101276
    Mesaj Sayısı: 57
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: İş için değil samimiyetten istenen şey rüşvet olur mu?

    hani istedim ama işini yapmak için değil yani sorun olmuyor heralde :D yoksa bi çikolata alıp bi çocuğa vereceğim vesvese yaptım sanrım


  6. 27.Eylül.2013, 19:29
    3
    sour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    hani istedim ama işini yapmak için değil yani sorun olmuyor heralde :D yoksa bi çikolata alıp bi çocuğa vereceğim vesvese yaptım sanrım

  7. 29.Eylül.2013, 14:22
    4
    ResûlÖzlemi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Mayıs.2013
    Üye No: 101379
    Mesaj Sayısı: 171
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Bulunduğu yer: Ankara

    Cevap: İş için değil samimiyetten istenen şey rüşvet olur mu?

    İciniz rahat olsun insAllah.


  8. 29.Eylül.2013, 14:22
    4
    Devamlı Üye
    İciniz rahat olsun insAllah.




+ Yorum Gönder