Konusunu Oylayın.: Cemaatle kılma ile ilgili yardım

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Cemaatle kılma ile ilgili yardım
  1. 23.Ağustos.2013, 14:04
    1
    sehervakti
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Temmuz.2013
    Üye No: 102003
    Mesaj Sayısı: 564
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 6

    Cemaatle kılma ile ilgili yardım






    Cemaatle kılma ile ilgili yardım Mumsema abilerim ben cemaatle 1.mesela ben subhanekeyi okurken imam elhama başladı ne yapıcam devam edicekmiyim bitiricekmiyim
    2.subhanekeden sonra ben besmele çekecekmiyim
    3. üç ve dördüncü rekatlarda imam elhamı benden önce bitirim rukuya gidince ben ne yapacağım
    AllAH RAZI OLSUN


  2. 23.Ağustos.2013, 14:04
    1
    Devamlı Üye



    abilerim ben cemaatle 1.mesela ben subhanekeyi okurken imam elhama başladı ne yapıcam devam edicekmiyim bitiricekmiyim
    2.subhanekeden sonra ben besmele çekecekmiyim
    3. üç ve dördüncü rekatlarda imam elhamı benden önce bitirim rukuya gidince ben ne yapacağım
    AllAH RAZI OLSUN


    Benzer Konular

    - Kur'an'ı Hizb ve Evrad Kılma ile ilgili hadisler

    - Namazda sünnet kılma ile ilgili olması ve olmaması gereken durumlar

    - Kadının namaz kılma şekli ile erkeğin namaz kılma şekli farklı mıdır?

    - Tesbih namazını cemaatle kılma

    - Cenaze namazı kılma ve fazileti ile ilgili

  3. 23.Ağustos.2013, 15:52
    2
    hikmetgumuslu
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Ağustos.2013
    Üye No: 102260
    Mesaj Sayısı: 39
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: odam :)

    Cevap: Cemaatle kılma ile ilgili yardım




    mezhebiniz nedir kardeşim ?


  4. 23.Ağustos.2013, 15:52
    2



    mezhebiniz nedir kardeşim ?


  5. 23.Ağustos.2013, 16:34
    3
    sehervakti
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Temmuz.2013
    Üye No: 102003
    Mesaj Sayısı: 564
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 6

    Cevap: Cemaatle kılma ile ilgili yardım

    abicim benim mezhebim hanifi


  6. 23.Ağustos.2013, 16:34
    3
    Devamlı Üye
    abicim benim mezhebim hanifi


  7. 23.Ağustos.2013, 19:50
    4
    hikmetgumuslu
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Ağustos.2013
    Üye No: 102260
    Mesaj Sayısı: 39
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: odam :)

    Cevap: Cemaatle kılma ile ilgili yardım

    hanefiler imama uyarlar herhangi bir sure okumazlar fatiha ve zammı sureyi dinlemek farzdır dikkat edeceğiniz nokta imam ilk rekatta fatihaya başladığı an sübhanekeyi okumaya devam ediyorsanız bırakmanızdır. 4 rekat boyunca sübhaneke hariç ayakta herhangi bir dua yada sure okumazsınız sübhaneke hariç, gerisi bildiğimiz tek başına kılınan namaz


  8. 23.Ağustos.2013, 19:50
    4
    hanefiler imama uyarlar herhangi bir sure okumazlar fatiha ve zammı sureyi dinlemek farzdır dikkat edeceğiniz nokta imam ilk rekatta fatihaya başladığı an sübhanekeyi okumaya devam ediyorsanız bırakmanızdır. 4 rekat boyunca sübhaneke hariç ayakta herhangi bir dua yada sure okumazsınız sübhaneke hariç, gerisi bildiğimiz tek başına kılınan namaz


  9. 23.Ağustos.2013, 20:17
    5
    sehervakti
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Temmuz.2013
    Üye No: 102003
    Mesaj Sayısı: 564
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 6

    Cevap: Cemaatle kılma ile ilgili yardım

    tm tm da aabim fatihayı ben okuyorum fazrlarda 3.ve 4. rekatta cemaatle kılarken içimden?


  10. 23.Ağustos.2013, 20:17
    5
    Devamlı Üye
    tm tm da aabim fatihayı ben okuyorum fazrlarda 3.ve 4. rekatta cemaatle kılarken içimden?


  11. 23.Ağustos.2013, 20:25
    6
    musab
    Hadis Öğrencisi

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Mayıs.2011
    Üye No: 87643
    Mesaj Sayısı: 5,250
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 53
    Bulunduğu yer: "İslam Düşüncesinde Sünnet" okuyorum

    Cevap: Cemaatle kılma ile ilgili yardım

    neden okuyorsunuz.siz sessiz kılınan namazlarda 1.ve 2.rekattada mı kıraat yapıyorsunuz.


  12. 23.Ağustos.2013, 20:25
    6
    Hadis Öğrencisi
    neden okuyorsunuz.siz sessiz kılınan namazlarda 1.ve 2.rekattada mı kıraat yapıyorsunuz.


  13. 23.Ağustos.2013, 20:39
    7
    hikmetgumuslu
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Ağustos.2013
    Üye No: 102260
    Mesaj Sayısı: 39
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: odam :)

    Cevap: Cemaatle kılma ile ilgili yardım

    cemaatle kılarken sen fatiha veya zammı sure okumazsın hanefiler imama uyduktan sonra fatiha yada zammı sure okumaz bundan sonra okuma kardeşim inşallah


  14. 23.Ağustos.2013, 20:39
    7
    cemaatle kılarken sen fatiha veya zammı sure okumazsın hanefiler imama uyduktan sonra fatiha yada zammı sure okumaz bundan sonra okuma kardeşim inşallah


  15. 23.Ağustos.2013, 23:41
    8
    Saif Al-Din
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Haziran.2011
    Üye No: 88205
    Mesaj Sayısı: 380
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Yaş: 29

    Cevap: Cemaatle kılma ile ilgili yardım

    Güzel kardeşim sen imam ile kılarken, subhaneke eve euzu besmele haricinde birşey okumazsın hiçbir rekatta. Ruku ve secdedeki tesbihleri içinden yaparsın. Oturuşlardaki duaları da içinden edersin.
    Dİkkat et sakın imamdan önce secdeye gitme, imamdan önce secdeden başını kaldırma. Namazın kabulunu engeller hatta günaha bile sokar bu şekilde acelecilik.

    Allah bütün ibadetlerini kabul etsin.


  16. 23.Ağustos.2013, 23:41
    8
    Devamlı Üye
    Güzel kardeşim sen imam ile kılarken, subhaneke eve euzu besmele haricinde birşey okumazsın hiçbir rekatta. Ruku ve secdedeki tesbihleri içinden yaparsın. Oturuşlardaki duaları da içinden edersin.
    Dİkkat et sakın imamdan önce secdeye gitme, imamdan önce secdeden başını kaldırma. Namazın kabulunu engeller hatta günaha bile sokar bu şekilde acelecilik.

    Allah bütün ibadetlerini kabul etsin.


  17. 24.Ağustos.2013, 01:14
    9
    sehervakti
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Temmuz.2013
    Üye No: 102003
    Mesaj Sayısı: 564
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 6

    Cevap: Cemaatle kılma ile ilgili yardım

    Allah razı olsun yani imam içinden bile okurken ben okumiyacağım değilmi 3.ve 4. rekatlarda Allah razı olsun bide mesela ikindiyi kılıyorum cemaatle nasıl kılıcam yine sadece subhaneke ve euzü beesmelemi çekicem diğer hiçbirini okumuycakmıyım?


  18. 24.Ağustos.2013, 01:14
    9
    Devamlı Üye
    Allah razı olsun yani imam içinden bile okurken ben okumiyacağım değilmi 3.ve 4. rekatlarda Allah razı olsun bide mesela ikindiyi kılıyorum cemaatle nasıl kılıcam yine sadece subhaneke ve euzü beesmelemi çekicem diğer hiçbirini okumuycakmıyım?


  19. 24.Ağustos.2013, 01:45
    10
    musab
    Hadis Öğrencisi

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Mayıs.2011
    Üye No: 87643
    Mesaj Sayısı: 5,250
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 53
    Bulunduğu yer: "İslam Düşüncesinde Sünnet" okuyorum

    Cevap: Cemaatle kılma ile ilgili yardım

    euzu çekmez cemaat


  20. 24.Ağustos.2013, 01:45
    10
    Hadis Öğrencisi
    euzu çekmez cemaat


  21. 24.Ağustos.2013, 22:50
    11
    sehervakti
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Temmuz.2013
    Üye No: 102003
    Mesaj Sayısı: 564
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 6

    Cevap: Cemaatle kılma ile ilgili yardım

    saif Al din kardeşim çeker dedi abicim sen çekmez dedin şimdi ne yapıcam ?


  22. 24.Ağustos.2013, 22:50
    11
    Devamlı Üye
    saif Al din kardeşim çeker dedi abicim sen çekmez dedin şimdi ne yapıcam ?


  23. 25.Ağustos.2013, 17:56
    12
    hikmetgumuslu
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Ağustos.2013
    Üye No: 102260
    Mesaj Sayısı: 39
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: odam :)

    Cevap: Cemaatle kılma ile ilgili yardım

    ikindi namazı için sadece sübhaneke okur ve susarsın ,rüku secdeler oturuşlar tek başına kıldın gibi kılarsın


  24. 25.Ağustos.2013, 17:56
    12
    ikindi namazı için sadece sübhaneke okur ve susarsın ,rüku secdeler oturuşlar tek başına kıldın gibi kılarsın





+ Yorum Gönder
Git 12 Son