Konusunu Oylayın.: Oruçlu İken Meni Gelmesi?

5 üzerinden 3.85 | Toplam: 66 kişi oyladı.

Oruçlu İken Meni Gelmesi?
  1. 17.Ağustos.2016, 11:04
    61
    alniya23
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Ağustos.2016
    Üye No: 109457
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Yorum: Oruçlu İken Meni Gelmesi?

    reklam


    Yorum: Oruçlu İken Meni Gelmesi? altıncı sayfa yazısı mumsema.com Yorum: Oruçlu İken Meni Gelmesi?
    hocam oruçluyken uydum şeytana bi yerde görmüştüm kendini durduramıyorsan 1 kere oruçluyken yapabilirsin diye bnde böyle 3 4 gün felan oruçluyken yaptım fakat meni çıktı mezi çıkmadı ergenliğe daha girmedim orucum bozulmuş sayılrımı bozulmasını istemiyorum


  2. 17.Ağustos.2016, 11:04
    61
    alniya23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    reklam


    hocam oruçluyken uydum şeytana bi yerde görmüştüm kendini durduramıyorsan 1 kere oruçluyken yapabilirsin diye bnde böyle 3 4 gün felan oruçluyken yaptım fakat meni çıktı mezi çıkmadı ergenliğe daha girmedim orucum bozulmuş sayılrımı bozulmasını istemiyorum


  3. 09.Eylül.2016, 15:48
    62
    Misafir

    Yorum: Oruçlu İken Meni Gelmesi?

    reklam


    hocam arkadaşım bir şey sordu,bir şey diyemedim.Çok utangaç birisi soru şu: mastırsyon yapmış ama meni felan çıkmamış ne demeliyim kitaplarda da bulamadım.


  4. 09.Eylül.2016, 15:48
    62
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    hocam arkadaşım bir şey sordu,bir şey diyemedim.Çok utangaç birisi soru şu: mastırsyon yapmış ama meni felan çıkmamış ne demeliyim kitaplarda da bulamadım.


  5. 09.Eylül.2016, 21:21
    63
    emre
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Mayıs.2007
    Üye No: 845
    Mesaj Sayısı: 290
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4

    Yorum: Oruçlu İken Meni Gelmesi?

    Ortada bir soru yokki. Gusülmü soruluyor? Meni çıkmamışsa güsle gerek yoktur.


  6. 09.Eylül.2016, 21:21
    63
    Devamlı Üye
    Ortada bir soru yokki. Gusülmü soruluyor? Meni çıkmamışsa güsle gerek yoktur.


  7. 30.Mayıs.2017, 14:43
    64
    Misafir

    Yorum: Oruçlu İken Meni Gelmesi?

    - Hocam nefsinin kötü emellerine uydum yenik düştüm çıplak videolar özledim mastürbasyon yaparken meni geldi orucun kazası kefaret mı gerekiyor


    - Selamunaleykum hocam ben telefonda dolasirken bir iki fotograf karsima cikti bir sure sonra elimi organa dokundurunca bir damladan az şeffafimsi bir sivi gordum orucu bozar mi ? Kefaret gerektirir mi


  8. 30.Mayıs.2017, 14:43
    64
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    - Hocam nefsinin kötü emellerine uydum yenik düştüm çıplak videolar özledim mastürbasyon yaparken meni geldi orucun kazası kefaret mı gerekiyor


    - Selamunaleykum hocam ben telefonda dolasirken bir iki fotograf karsima cikti bir sure sonra elimi organa dokundurunca bir damladan az şeffafimsi bir sivi gordum orucu bozar mi ? Kefaret gerektirir mi


  9. 30.Mayıs.2017, 22:04
    65
    ACİLSERVİS
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Şubat.2007
    Üye No: 10
    Mesaj Sayısı: 1,743
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Oruçlu İken Meni Gelmesi?

    - İlk ve son kere yaptıysan ramazandan sonra bunun için bir gün kaza edersin

    - Aleykümüsselam, Oruçluken her yerinle oruç tutman gerekir. Sadece mide ile oruç tutulmaz. Gelen mezidir bulaşan yerleri yıkayıp değiştir. Orucun bozulmadı orucuna devam et.


  10. 30.Mayıs.2017, 22:04
    65
    Administrator
    - İlk ve son kere yaptıysan ramazandan sonra bunun için bir gün kaza edersin

    - Aleykümüsselam, Oruçluken her yerinle oruç tutman gerekir. Sadece mide ile oruç tutulmaz. Gelen mezidir bulaşan yerleri yıkayıp değiştir. Orucun bozulmadı orucuna devam et.


  11. 31.Mayıs.2017, 10:53
    66
    Misafir

    Yorum: Oruçlu İken Meni Gelmesi?

    - Hocam elle müdahale olmadan isteyerek müstehcen şeyler düşünerek meni getirtmek sonucu oruc bozulur mu ve bozulursa
    Kaza veya kefaret durumu nedir
    Aynı gün içinde bunu birden fazla yapmak durumu var
    Elle müdahale yok ama sürekli meni gelmesi için düşünceyi zorlama durumu var
    bu arada ister istemez vücutta kasılmalar filan oluyor


    - Selamun Aleykum ben 14 yaşındayım gencim isteyerek meni getirdim ama orucu bozduğunu bilmiyordum şimdi ne yapmalıyım?orucu bozduğunu bilmiyordum bilseydim yapmazdım. Orucum bozuldumu?


  12. 31.Mayıs.2017, 10:53
    66
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    - Hocam elle müdahale olmadan isteyerek müstehcen şeyler düşünerek meni getirtmek sonucu oruc bozulur mu ve bozulursa
    Kaza veya kefaret durumu nedir
    Aynı gün içinde bunu birden fazla yapmak durumu var
    Elle müdahale yok ama sürekli meni gelmesi için düşünceyi zorlama durumu var
    bu arada ister istemez vücutta kasılmalar filan oluyor


    - Selamun Aleykum ben 14 yaşındayım gencim isteyerek meni getirdim ama orucu bozduğunu bilmiyordum şimdi ne yapmalıyım?orucu bozduğunu bilmiyordum bilseydim yapmazdım. Orucum bozuldumu?


  13. 31.Mayıs.2017, 21:20
    67
    ACİLSERVİS
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Şubat.2007
    Üye No: 10
    Mesaj Sayısı: 1,743
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Oruçlu İken Meni Gelmesi?

    - Müstehcen şeyler izlemek zaten müdahaledir.

    - A.selam Bilmemen mazeret değil dinini okuyacak ve öğreneceksin. Orucun bozulmuştur.

    Ortak cevap: Önceki günler aynı şeyi yapmadıysanız ve sonraki günlerde de yapmazsanız Ramazan ayından sonra bir gün kaza edersiniz. Tekrarı olursa kefareti kazalar hariç ard arda 60 gündür. Bunu da tutmak öyle kolay iş değildir.


  14. 31.Mayıs.2017, 21:20
    67
    Administrator
    - Müstehcen şeyler izlemek zaten müdahaledir.

    - A.selam Bilmemen mazeret değil dinini okuyacak ve öğreneceksin. Orucun bozulmuştur.

    Ortak cevap: Önceki günler aynı şeyi yapmadıysanız ve sonraki günlerde de yapmazsanız Ramazan ayından sonra bir gün kaza edersiniz. Tekrarı olursa kefareti kazalar hariç ard arda 60 gündür. Bunu da tutmak öyle kolay iş değildir.


  15. 01.Haziran.2017, 12:14
    68
    SorumVar
    Seyirci Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Haziran.2017
    Üye No: 112477
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Sabah uyandığımda

    İç çamaşırımda sert 2 damla kuru sarımsı bir şey gördüm şuanda orucum ve bu damlalar hiç ıslak değildi iç çamaşırımda kesinlikle ıslaklık yoktu yani ben kalkar kalkmaz tuvalete gidip gördüm ne yapmalıyım orucum bozulmuş mudur. ben şuan aklımdan çıkmıyor ne yapmam gerek Allah rızası için yardım edin

    İlk işim tuvalete gitmek oldu tuvalete girdim çamaşırıma baktığımda 2 damla sarı sert bişi gördüm ve iç çamaşırımda hiç ıslaklık yoktu yani benim şuan orucum bozulmuşmudur allah rızası için yardım edermisiniz 15 yaşımdayım babam yurt dışında olduğu için soracağım kimse yok.


  16. 01.Haziran.2017, 12:14
    68
    SorumVar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Seyirci Üye
    İç çamaşırımda sert 2 damla kuru sarımsı bir şey gördüm şuanda orucum ve bu damlalar hiç ıslak değildi iç çamaşırımda kesinlikle ıslaklık yoktu yani ben kalkar kalkmaz tuvalete gidip gördüm ne yapmalıyım orucum bozulmuş mudur. ben şuan aklımdan çıkmıyor ne yapmam gerek Allah rızası için yardım edin

    İlk işim tuvalete gitmek oldu tuvalete girdim çamaşırıma baktığımda 2 damla sarı sert bişi gördüm ve iç çamaşırımda hiç ıslaklık yoktu yani benim şuan orucum bozulmuşmudur allah rızası için yardım edermisiniz 15 yaşımdayım babam yurt dışında olduğu için soracağım kimse yok.


  17. 01.Haziran.2017, 18:05
    69
    ACİLSERVİS
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Şubat.2007
    Üye No: 10
    Mesaj Sayısı: 1,743
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Oruçlu İken Meni Gelmesi?

    Leke neyin lekesi olursa olsun bir kere bunun oruçla ilgisi yok. Rüyalanmak orucu bozmaz. Eğer meni olduğuna kanaat getirirsen gusletmen yeterlidir. Orucuna devam et.


  18. 01.Haziran.2017, 18:05
    69
    Administrator
    Leke neyin lekesi olursa olsun bir kere bunun oruçla ilgisi yok. Rüyalanmak orucu bozmaz. Eğer meni olduğuna kanaat getirirsen gusletmen yeterlidir. Orucuna devam et.


  19. 07.Haziran.2017, 21:11
    70
    Misafir

    Yorum: Oruçlu İken Meni Gelmesi?

    Merhaba hocam
    Bügün telefon da bir resim gördüm ve o aklima takidli o geldi boyna aklima ve sonra idrarim geldi gittim yaptim idrarim sonra yaptik dan sonra baktim islaklik var simdi meni mi mezi mi ayir edemedim birde orucluyum ama yapiskan di yani yapisiyo orucluyken oldu bana yardimci olabilirmisiniz simdi orucum bozuldu mu ? Bozulmadi mi ?


  20. 07.Haziran.2017, 21:11
    70
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhaba hocam
    Bügün telefon da bir resim gördüm ve o aklima takidli o geldi boyna aklima ve sonra idrarim geldi gittim yaptim idrarim sonra yaptik dan sonra baktim islaklik var simdi meni mi mezi mi ayir edemedim birde orucluyum ama yapiskan di yani yapisiyo orucluyken oldu bana yardimci olabilirmisiniz simdi orucum bozuldu mu ? Bozulmadi mi ?


  21. 07.Haziran.2017, 23:25
    71
    ACİLSERVİS
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Şubat.2007
    Üye No: 10
    Mesaj Sayısı: 1,743
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Oruçlu İken Meni Gelmesi?

    Böyle bir durumda mezi gelir. Orucun bozulmaz. Çamaşırını değiştir vücuduna değmişse yıka sonra namaz kıl.


  22. 07.Haziran.2017, 23:25
    71
    Administrator
    Böyle bir durumda mezi gelir. Orucun bozulmaz. Çamaşırını değiştir vücuduna değmişse yıka sonra namaz kıl.


  23. 08.Haziran.2017, 10:14
    72
    6ncıhiss
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Haziran.2017
    Üye No: 112672
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Selamun aleyküm hocam affınıza sığınarak bu soruyu soruyorum oruçlu iken ihtiyaç halinde idrarın ardından meniye benzer sıvı geldi orucum bozuldu mu gusül gerekir mi ?

    ------

    Hocam merhabalar kız arkadaşım ile telefondan görüşütük sonrasında bana bir süprizi olduğunu söyledi ve iç çamaşırlı hali ile fotoğraf attı 2-3 adet sonrasında hiçbir müdahalem olmadan cinsel organımdan sıvının aktığını hissettim baktığımda elim temas etti ve bakmak için elledim 1 damla daha aktı şeffaf ve yapışkan tarzlı idi bunun orucumu bozma gibi bir durumu varmıdır ?
    Selamın aleyküm hocam, kız arkadaşımla telefonda yazışıyorduk ve bana 2-3 tane iç çamaşırı ile fotoğraf attı ve bende de istemsiz bir şekilde penisimden sıvının aktığını hissettim akan sıvıya bakmak isterken penisimi elledim ve 2. defa sıvı aktı sıvı tam olarak şeffaf ve yapışkandı orucum bozulurmu? yapmam gereken nedir ?


  24. 08.Haziran.2017, 10:14
    72
    6ncıhiss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Selamun aleyküm hocam affınıza sığınarak bu soruyu soruyorum oruçlu iken ihtiyaç halinde idrarın ardından meniye benzer sıvı geldi orucum bozuldu mu gusül gerekir mi ?

    ------

    Hocam merhabalar kız arkadaşım ile telefondan görüşütük sonrasında bana bir süprizi olduğunu söyledi ve iç çamaşırlı hali ile fotoğraf attı 2-3 adet sonrasında hiçbir müdahalem olmadan cinsel organımdan sıvının aktığını hissettim baktığımda elim temas etti ve bakmak için elledim 1 damla daha aktı şeffaf ve yapışkan tarzlı idi bunun orucumu bozma gibi bir durumu varmıdır ?
    Selamın aleyküm hocam, kız arkadaşımla telefonda yazışıyorduk ve bana 2-3 tane iç çamaşırı ile fotoğraf attı ve bende de istemsiz bir şekilde penisimden sıvının aktığını hissettim akan sıvıya bakmak isterken penisimi elledim ve 2. defa sıvı aktı sıvı tam olarak şeffaf ve yapışkandı orucum bozulurmu? yapmam gereken nedir ?





+ Yorum Gönder
Git İlk 3567 Son