Konusunu Oylayın.: İftardan sonra mastürbasyon günah mı

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 8 kişi
İftardan sonra mastürbasyon günah mı
  1. 29.Temmuz.2013, 15:14
    1
    153617
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Temmuz.2013
    Üye No: 102069
    Mesaj Sayısı: 10
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    İftardan sonra mastürbasyon günah mı






    İftardan sonra mastürbasyon günah mı Mumsema ben 14 yaşında ergen çocuğum tüm oruçlarımı tuttum eksiksiz iftardan sonra yapıp gusül alırsam normalde olduğu gibimi günah olurum yoksa çok dahamı günah olurum orucumu açtıktan sonra yapıp geri gusül alacağım


  2. 29.Temmuz.2013, 15:14
    1
    153617 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    ben 14 yaşında ergen çocuğum tüm oruçlarımı tuttum eksiksiz iftardan sonra yapıp gusül alırsam normalde olduğu gibimi günah olurum yoksa çok dahamı günah olurum orucumu açtıktan sonra yapıp geri gusül alacağım


    Benzer Konular

    - İftardan sonra şehveti azaltmak için mastürbasyon yapmak kaza veya kefaret gerektirirmi

    - İftardan Önce Mastürbasyon

    - Önceden mastürbasyonun günah olduğunu bilmeden cenabet kalmak günah mıdır? Mastürbasyon neden günah?

    - İftardan Sonra Mastürbasyon yapmak Oruca bir zara verir mi?

    - İftardan Sonra günah işlemek

  3. 29.Temmuz.2013, 15:18
    2
    umutlucan
    Sadece ALLAH'a kul olun

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Mayıs.2013
    Üye No: 101338
    Mesaj Sayısı: 1,441
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 15

    Cevap: İftardan sonra mastürbasyon




    orucken sakın yapma.
    iftardan sonrada yapman orucuna bir zarar vermez çnkü orucunu acmıs sayılıyorsun
    ama tavsiyeedilmeyen hallerdir.
    yani şöyle bi düşün hoş bir hareketmidir avret yerine bakıpta oynaman töbe töbe bu gibi davranışlar sadece 1 kaç durumda mubah görülmüş zina tehlikesnde caiiz görülmüştür.
    sırf zevk için sebebsiz el ile tatmin kendini tatminetme zevklenme vs. asla caiz olmaz heleki ramazan ayında bu gibi davranışlarımızdan uzak durmamız gerekir .


  4. 29.Temmuz.2013, 15:18
    2
    Sadece ALLAH'a kul olun



    orucken sakın yapma.
    iftardan sonrada yapman orucuna bir zarar vermez çnkü orucunu acmıs sayılıyorsun
    ama tavsiyeedilmeyen hallerdir.
    yani şöyle bi düşün hoş bir hareketmidir avret yerine bakıpta oynaman töbe töbe bu gibi davranışlar sadece 1 kaç durumda mubah görülmüş zina tehlikesnde caiiz görülmüştür.
    sırf zevk için sebebsiz el ile tatmin kendini tatminetme zevklenme vs. asla caiz olmaz heleki ramazan ayında bu gibi davranışlarımızdan uzak durmamız gerekir .


  5. 29.Temmuz.2013, 15:24
    3
    m_baran
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Aralık.2012
    Üye No: 99161
    Mesaj Sayısı: 67
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: İftardan sonra mastürbasyon

    Abdullah b. Mes'ud (r.a)'den Rasulullah (s.a.s)' in şöyle dediği rivayet edilmiştir:

    «Kimin evlenmeye gücü yeterse evlensin. Zira, evlenmek gözü haramdan son derece men eder. İffeti de o nisbette muhafaza eder. Evlenmeye gücü yetmeyen kimse de oruç tutsun. Zira oruç şehveti keser.»


    (Buhari-Müslim)


  6. 29.Temmuz.2013, 15:24
    3
    Üye
    Abdullah b. Mes'ud (r.a)'den Rasulullah (s.a.s)' in şöyle dediği rivayet edilmiştir:

    «Kimin evlenmeye gücü yeterse evlensin. Zira, evlenmek gözü haramdan son derece men eder. İffeti de o nisbette muhafaza eder. Evlenmeye gücü yetmeyen kimse de oruç tutsun. Zira oruç şehveti keser.»


    (Buhari-Müslim)


  7. 29.Temmuz.2013, 15:33
    4
    153617
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Temmuz.2013
    Üye No: 102069
    Mesaj Sayısı: 10
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: İftardan sonra mastürbasyon

    oruçken asla yapmayacağım açtıktan sonra ihtiyacımı gidermek amaçlı oda sadece 1 kereye mahsus


  8. 29.Temmuz.2013, 15:33
    4
    153617 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    oruçken asla yapmayacağım açtıktan sonra ihtiyacımı gidermek amaçlı oda sadece 1 kereye mahsus


  9. 29.Temmuz.2013, 16:28
    5
    qwert12380
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 11.Mart.2013
    Üye No: 100580
    Mesaj Sayısı: 394
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4

    Cevap: İftardan sonra mastürbasyon

    153617 Nickli Üyeden Alıntı
    oruçken asla yapmayacağım açtıktan sonra ihtiyacımı gidermek amaçlı oda sadece 1 kereye mahsus
    Asla 1 defa olmaz.Yaptıkça hep sürekli yaparsın.Komple yapmayı bırakmalısın.

    m_baran Nickli Üyeden Alıntı
    Abdullah b. Mes'ud (r.a)'den Rasulullah (s.a.s)' in şöyle dediği rivayet edilmiştir:

    «Kimin evlenmeye gücü yeterse evlensin. Zira, evlenmek gözü haramdan son derece men eder. İffeti de o nisbette muhafaza eder. Evlenmeye gücü yetmeyen kimse de oruç tutsun. Zira oruç şehveti keser.»


    (Buhari-Müslim)
    Arkadaş zaten orucunu tutuyormuş.Zaten sorun da iftardan sonra şehvetin kesilememesi.


  10. 29.Temmuz.2013, 16:28
    5
    qwert12380 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    153617 Nickli Üyeden Alıntı
    oruçken asla yapmayacağım açtıktan sonra ihtiyacımı gidermek amaçlı oda sadece 1 kereye mahsus
    Asla 1 defa olmaz.Yaptıkça hep sürekli yaparsın.Komple yapmayı bırakmalısın.

    m_baran Nickli Üyeden Alıntı
    Abdullah b. Mes'ud (r.a)'den Rasulullah (s.a.s)' in şöyle dediği rivayet edilmiştir:

    «Kimin evlenmeye gücü yeterse evlensin. Zira, evlenmek gözü haramdan son derece men eder. İffeti de o nisbette muhafaza eder. Evlenmeye gücü yetmeyen kimse de oruç tutsun. Zira oruç şehveti keser.»


    (Buhari-Müslim)
    Arkadaş zaten orucunu tutuyormuş.Zaten sorun da iftardan sonra şehvetin kesilememesi.


  11. 29.Temmuz.2013, 16:44
    6
    153617
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Temmuz.2013
    Üye No: 102069
    Mesaj Sayısı: 10
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: İftardan sonra mastürbasyon

    ramazanın başından beri yapmıyorum bugüne kadar dayandım ama ergenlik işte çok berbat bir şey


  12. 29.Temmuz.2013, 16:44
    6
    153617 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    ramazanın başından beri yapmıyorum bugüne kadar dayandım ama ergenlik işte çok berbat bir şey


  13. 29.Temmuz.2013, 16:48
    7
    qwert12380
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 11.Mart.2013
    Üye No: 100580
    Mesaj Sayısı: 394
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    153617 Nickli Üyeden Alıntı
    ramazanın başından beri yapmıyorum bugüne kadar dayandım ama ergenlik işte çok berbat bir şey
    Evet, gerçekten berbat bir şey.Ama yapma, dayan.Başka şeylere yönel.Örneğin, pc oyunları oyna ya da dizi filan izle.Unutmaya çalış.Yaparsan hep devamı gelir.Ben örneğin animelere yöneldim.Baya bi unutturuyor mastürbasyonu.Sen de başka şeylere yönel.

    Alıntı
    ramazanın başından beri yapmıyorum bugüne kadar dayandım ama ergenlik işte çok berbat bir şey
    Ahirette sen ergenlik çağındasın diye torpil geçmiyorlar..
    Bir daha yapma tevbe et.


  14. 29.Temmuz.2013, 16:48
    7
    qwert12380 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    153617 Nickli Üyeden Alıntı
    ramazanın başından beri yapmıyorum bugüne kadar dayandım ama ergenlik işte çok berbat bir şey
    Evet, gerçekten berbat bir şey.Ama yapma, dayan.Başka şeylere yönel.Örneğin, pc oyunları oyna ya da dizi filan izle.Unutmaya çalış.Yaparsan hep devamı gelir.Ben örneğin animelere yöneldim.Baya bi unutturuyor mastürbasyonu.Sen de başka şeylere yönel.

    Alıntı
    ramazanın başından beri yapmıyorum bugüne kadar dayandım ama ergenlik işte çok berbat bir şey
    Ahirette sen ergenlik çağındasın diye torpil geçmiyorlar..
    Bir daha yapma tevbe et.


  15. 29.Temmuz.2013, 18:22
    8
    153617
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Temmuz.2013
    Üye No: 102069
    Mesaj Sayısı: 10
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: İftardan sonra mastürbasyon

    en az 15 yıl sonra evlenme durumuna gelecem eğitim yüzünden ne yani mastürbasyon yerine eskort bir kadınamı gideyim bizde yapmamaya çalışıyoruz ama bu internet yaktı başımızı baştan pc oyunlarında bile var bu şeyler dizilerde her yerde


  16. 29.Temmuz.2013, 18:22
    8
    153617 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    en az 15 yıl sonra evlenme durumuna gelecem eğitim yüzünden ne yani mastürbasyon yerine eskort bir kadınamı gideyim bizde yapmamaya çalışıyoruz ama bu internet yaktı başımızı baştan pc oyunlarında bile var bu şeyler dizilerde her yerde


  17. 29.Temmuz.2013, 19:22
    9
    İnanc
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Şubat.2012
    Üye No: 93990
    Mesaj Sayısı: 2,028
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 21
    Bulunduğu yer: Yalan Dünyada Bir Yer.

    Cevap: İftardan sonra mastürbasyon

    Alıntı
    mastürbasyon yerine eskort bir kadınamı gideyim
    Lütfen biraz hitapına dikkat et .
    Ben senin iyiliğin için söylüyorum yoksa benim umrumda dahi değil .
    Sana karıya kıza git diyen olmadı . Yüce Allahın bekarlara lütfü olan ihtilamı bekleyeceksin yani
    gece rüyalanma bu sayede istimna yapmayacaksın . Vucudun otomatik olarak uyku esnasında meniyi dışarı atar
    sende rahatlarsın ve günahtan kurtulursun..

    Selametle...



  18. 29.Temmuz.2013, 19:22
    9
    Devamlı Üye
    Alıntı
    mastürbasyon yerine eskort bir kadınamı gideyim
    Lütfen biraz hitapına dikkat et .
    Ben senin iyiliğin için söylüyorum yoksa benim umrumda dahi değil .
    Sana karıya kıza git diyen olmadı . Yüce Allahın bekarlara lütfü olan ihtilamı bekleyeceksin yani
    gece rüyalanma bu sayede istimna yapmayacaksın . Vucudun otomatik olarak uyku esnasında meniyi dışarı atar
    sende rahatlarsın ve günahtan kurtulursun..

    Selametle...



  19. 29.Temmuz.2013, 20:17
    10
    karadamlalar
    Kesintili Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Temmuz.2012
    Üye No: 96809
    Mesaj Sayısı: 1,620
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 17

    Cevap: İftardan sonra mastürbasyon

    mastürbasyon kesin olarak haram bir şey değildir. yapmamanın daha hayırlı olduğunu söylüyorlar fakat daha ağır bir haram riski varsa bile hafif olan haram tercih ediliyorken işin sonu zinaya varabilecek bir ortamdaysa en azından şu şartlar altında mastürbasyonu engellemenin bir anlamı yok, haram olan ve zararlı olanı aşırısıdır.


  20. 29.Temmuz.2013, 20:17
    10
    karadamlalar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kesintili Üye
    mastürbasyon kesin olarak haram bir şey değildir. yapmamanın daha hayırlı olduğunu söylüyorlar fakat daha ağır bir haram riski varsa bile hafif olan haram tercih ediliyorken işin sonu zinaya varabilecek bir ortamdaysa en azından şu şartlar altında mastürbasyonu engellemenin bir anlamı yok, haram olan ve zararlı olanı aşırısıdır.


  21. 17.Haziran.2016, 00:06
    11
    samed77
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Haziran.2016
    Üye No: 108861
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Mastürbasyon ifdar dan sonra

    Beyler yani ben mastürbasyon yapmam lasiyim ama ramazan günü ifdardan sonra olur mu yani ifdar dan sonra mastürbasyon yapilablirmi yada nasil


  22. 17.Haziran.2016, 00:06
    11
    samed77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Beyler yani ben mastürbasyon yapmam lasiyim ama ramazan günü ifdardan sonra olur mu yani ifdar dan sonra mastürbasyon yapilablirmi yada nasil





+ Yorum Gönder