Konusunu Oylayın.: Güsülü Bozarmı Diye Bir Şüphem ??

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Güsülü Bozarmı Diye Bir Şüphem ??
  1. 29.Temmuz.2013, 00:40
    1
    burakk11
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Temmuz.2013
    Üye No: 102063
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Güsülü Bozarmı Diye Bir Şüphem ??






    Güsülü Bozarmı Diye Bir Şüphem ?? Mumsema Arkadaşlar 13 yaşımda erkekğim ibadetimi yapıp kuranımı okuyorumama mesela bir kız gödüm açık saçık giyiniyorlar veya interneten sonra zaman geçiyor idrara gittiğimde birşey varmı diye kkontrol ediyorum ben herzaman kontrol ederim yapışkan bir sıvı oluyo idrarımla beraber yanı çok yapışkan değil şeffaf güsül almam gerekirmi ?


  2. 29.Temmuz.2013, 00:40
    1
    burakk11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    Arkadaşlar 13 yaşımda erkekğim ibadetimi yapıp kuranımı okuyorumama mesela bir kız gödüm açık saçık giyiniyorlar veya interneten sonra zaman geçiyor idrara gittiğimde birşey varmı diye kkontrol ediyorum ben herzaman kontrol ederim yapışkan bir sıvı oluyo idrarımla beraber yanı çok yapışkan değil şeffaf güsül almam gerekirmi ?


    Benzer Konular

    - Güsül İle İlgili Şüphem

    - Bu gün kadir gecesi mi?şüphem var?

    - Namazda uf lamak namazı bozarmı abdesti bozarmı?

    - Gusul ıle ılgılı şüphem var sorularım var

    - Kadının çıplak erkek görmesi güsülü bozar mı?

  3. 29.Temmuz.2013, 01:17
    2
    sual57
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Temmuz.2013
    Üye No: 101842
    Mesaj Sayısı: 11
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Güsülü Bozarmı Diye Bir Şüphem ??




    eğer sıvı nokta gibiyse yani çok bir alana yayılmamışsa menzi dir eğer yayılmışsa meni dir buna gusul alman gerekir. meziye gerekmez


  4. 29.Temmuz.2013, 01:17
    2
    sual57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    eğer sıvı nokta gibiyse yani çok bir alana yayılmamışsa menzi dir eğer yayılmışsa meni dir buna gusul alman gerekir. meziye gerekmez


  5. 29.Temmuz.2013, 11:45
    3
    umutlucan
    Sadece ALLAH'a kul olun

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Mayıs.2013
    Üye No: 101338
    Mesaj Sayısı: 1,441
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 15

    Cevap: Güsülü Bozarmı Diye Bir Şüphem ??

    kendiliginden gelen mezi yani hayal etme görmeden dolayı hafif sehvet hissi i,le gelen akışkan mezidir

    mezi hatta kızın elini tutugunuz da ve yahut öpüşme vs. durumlarında gelme ihtimali vardır(tabi helalin dışındaki bu gibi davranışlar asla caiz degildir)
    mezi aktıgı yer temizlenir.
    meziden dolayı gusul gerekmez saygılarımlaaaaaaa...


  6. 29.Temmuz.2013, 11:45
    3
    Sadece ALLAH'a kul olun
    kendiliginden gelen mezi yani hayal etme görmeden dolayı hafif sehvet hissi i,le gelen akışkan mezidir

    mezi hatta kızın elini tutugunuz da ve yahut öpüşme vs. durumlarında gelme ihtimali vardır(tabi helalin dışındaki bu gibi davranışlar asla caiz degildir)
    mezi aktıgı yer temizlenir.
    meziden dolayı gusul gerekmez saygılarımlaaaaaaa...


  7. 29.Temmuz.2013, 12:14
    4
    Nurdur_iman
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 05.Temmuz.2013
    Üye No: 101760
    Mesaj Sayısı: 18
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 27
    Bulunduğu yer: İstanbul

    Cevap: Güsülü Bozarmı Diye Bir Şüphem ??

    Bir şeye bakma ile veyada düşünme ile gelen sıvı mezidir kardeşim oda guslü bozmaz,
    Guslü bozan sıvı menidir,Meni el ile tatmin,cinsel ilişki veyada rüya yolu ile gelir ve fışkırarak çıkar.
    Mezi ise akışkandır ve sızarak çıkar ve mezinin rengi suya benzer (daha yakındır yani)..
    Meni ise Gri bir rengi vardır ve daha koyudur...
    Böyle ayırt edebilirsin!
    Saygılar...


  8. 29.Temmuz.2013, 12:14
    4
    Bir şeye bakma ile veyada düşünme ile gelen sıvı mezidir kardeşim oda guslü bozmaz,
    Guslü bozan sıvı menidir,Meni el ile tatmin,cinsel ilişki veyada rüya yolu ile gelir ve fışkırarak çıkar.
    Mezi ise akışkandır ve sızarak çıkar ve mezinin rengi suya benzer (daha yakındır yani)..
    Meni ise Gri bir rengi vardır ve daha koyudur...
    Böyle ayırt edebilirsin!
    Saygılar...


  9. 29.Temmuz.2013, 12:26
    5
    burakk11
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Temmuz.2013
    Üye No: 102063
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Güsülü Bozarmı Diye Bir Şüphem ??

    Allah Ne Muradınız Varsa Onu Versin


  10. 29.Temmuz.2013, 12:26
    5
    burakk11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Allah Ne Muradınız Varsa Onu Versin





+ Yorum Gönder