Konusunu Oylayın.: Aöl okuyorum imam hatip lisesine geçiş yapmak istiyorum

5 üzerinden 4.00 | Toplam : 14 kişi
Aöl okuyorum imam hatip lisesine geçiş yapmak istiyorum
  1. 29.Ocak.2016, 20:05
    13
    Misafir

    Cevap: Aöl okuyorum imam hatip lisesine geçiş yapmak istiyorum

    reklam


    Cevap: Aöl okuyorum imam hatip lisesine geçiş yapmak istiyorum isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Aöl okuyorum imam hatip lisesine geçiş yapmak istiyorum
    Ben Düz Aöl den Mesleki İmamhatip lisesine geçmek istiyorum. Kayıt yenileme döneminde geçiş yapabilir miyim ?


  2. 29.Ocak.2016, 20:05
    13
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Ben Düz Aöl den Mesleki İmamhatip lisesine geçmek istiyorum. Kayıt yenileme döneminde geçiş yapabilir miyim ?


  3. 30.Ocak.2016, 16:37
    14
    Şema
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Mart.2007
    Üye No: 123
    Mesaj Sayısı: 9,336
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 103

    Cevap: Aöl okuyorum imam hatip lisesine geçiş yapmak istiyorum

    reklam


    Düz liseden AOL imam hatip lisesine geçebilirsin ama şartları nelerdir bilmiyorum


  4. 30.Ocak.2016, 16:37
    14
    Moderatör
    reklam


    Düz liseden AOL imam hatip lisesine geçebilirsin ama şartları nelerdir bilmiyorum


  5. 30.Mart.2016, 17:52
    15
    Misafir

    Cevap: Aöl okuyorum imam hatip lisesine geçiş yapmak istiyorum

    slm.aol düz liseden okuyorum 120 kredim var, açık imam hatip lisesine geçe bilirmiyim,geçiş kuralları nelerdir.tşk


  6. 30.Mart.2016, 17:52
    15
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    slm.aol düz liseden okuyorum 120 kredim var, açık imam hatip lisesine geçe bilirmiyim,geçiş kuralları nelerdir.tşk


  7. 31.Mart.2016, 02:29
    16
    Şema
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Mart.2007
    Üye No: 123
    Mesaj Sayısı: 9,336
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 103

    Cevap: Aöl okuyorum imam hatip lisesine geçiş yapmak istiyorum

    Îmam hatip lisesi ne geçebilirsin ama hafta sonu yüzyüze eğitim görmen gerekir mesleki derslerden dolayı


  8. 31.Mart.2016, 02:29
    16
    Moderatör
    Îmam hatip lisesi ne geçebilirsin ama hafta sonu yüzyüze eğitim görmen gerekir mesleki derslerden dolayı


  9. 21.Nisan.2016, 23:44
    17
    Misafir

    Cevap: Aöl okuyorum imam hatip lisesine geçiş yapmak istiyorum

    Aolde 6. Donemdeyim acik imamhatibe gecebilirmiyim kredilerim sifirlanirmi


  10. 21.Nisan.2016, 23:44
    17
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Aolde 6. Donemdeyim acik imamhatibe gecebilirmiyim kredilerim sifirlanirmi


  11. 22.Nisan.2016, 16:10
    18
    imam
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Ağustos.2007
    Üye No: 2034
    Mesaj Sayısı: 7,511
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: minallah-ilelllah

    Cevap: Aöl okuyorum imam hatip lisesine geçiş yapmak istiyorum

    Açık imam hatibe geçebilirsin ama şartlar nelerdir gidip öğrenmen gerekir.


  12. 22.Nisan.2016, 16:10
    18
    Üye
    Açık imam hatibe geçebilirsin ama şartlar nelerdir gidip öğrenmen gerekir.


  13. 03.Haziran.2016, 10:00
    19
    Misafir

    Cevap: Aöl okuyorum imam hatip lisesine geçiş yapmak istiyorum

    iyi gunler ben acik ogretim ogrencisiyim 71 kredim var imam hatip e gecis yapmak istiyorum gecis yapsam kredilerim gecerli oluyormu😕


  14. 03.Haziran.2016, 10:00
    19
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    iyi gunler ben acik ogretim ogrencisiyim 71 kredim var imam hatip e gecis yapmak istiyorum gecis yapsam kredilerim gecerli oluyormu😕


  15. 30.Haziran.2016, 17:04
    20
    Hakan
    Özel Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Ağustos.2007
    Üye No: 1872
    Mesaj Sayısı: 267
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Uyuşan derslerinizin krediler sayılmaktadır. Eğer bütün derslerinizin uyuşması durumunda sorunsuz bir şekilde kredileriniz kırılmadan geçebilirsiniz.


  16. 30.Haziran.2016, 17:04
    20
    Özel Üye
    Uyuşan derslerinizin krediler sayılmaktadır. Eğer bütün derslerinizin uyuşması durumunda sorunsuz bir şekilde kredileriniz kırılmadan geçebilirsiniz.


  17. 07.Temmuz.2016, 23:00
    21
    Misafir

    Cevap: Aöl okuyorum imam hatip lisesine geçiş yapmak istiyorum

    Aol alansiz okuyorum Imam hatip lise sine gitmek istiyorum bunun için napmam lazım lütfen yardımcı olun şimdiden teşekürler.


  18. 07.Temmuz.2016, 23:00
    21
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Aol alansiz okuyorum Imam hatip lise sine gitmek istiyorum bunun için napmam lazım lütfen yardımcı olun şimdiden teşekürler.


  19. 07.Temmuz.2016, 23:03
    22
    Hakan
    Özel Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Ağustos.2007
    Üye No: 1872
    Mesaj Sayısı: 267
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Açık lise bürolarından lise tercihlerinizi değiştirmeniz yeterli olacaktır.


  20. 07.Temmuz.2016, 23:03
    22
    Özel Üye
    Açık lise bürolarından lise tercihlerinizi değiştirmeniz yeterli olacaktır.


  21. 08.Temmuz.2016, 16:08
    23
    Misafir
    Arkadaşlar selamun aleykum ben Arapça talebesiyim açık lise okuyorym benim bi derdim var ama eğitimle alakası yok arkadaşlar nolur yardım edin, bi günah isledim coookkl vicdan azabı çektim tevbe ettim çektiğim bu azap herşeye yaşama hayata bakış acimi değiştirdi hep vicdan azabı çektim şimdi cekmiyorum o ayrı daha sonra şirke duser gibi oldum kanaat getirdim şirke dustugume tevbe ettim çok korktum ama pişman olmadım sadece şiddetli korku vardı bende hakkıyla tevbe edemedim die üzüldüm hemde çok onun korkusuyla yaşadım derslerimi coook etkiledi şimdi ise kalbimde hiç bisi hissedemiyorum hasa kalbim tasdik etmiyo gibi kabullenemiyo göremiyorum duymuyorum herhalde kalbim muhurlendi iki gün geçti kendimi süper hissettim ama yine boyleyim ( be yapmalıyım yardım edin nolur

    Nolur yardım edin arkadaşlar basiretim kapandı kabullenemiyorum gibi

    arkadaslar selamün aleyküm benim çok buyuk bi derdim var nolur yardım edin artık hakikatleri göremiyrum duymuyorum görmüyorum sanki basiretim kapandı çok günah işledim hatta şirkede girdim farkında olmadan ama çok tevbe ettim uzun siüre korku ile yasadım su anda hiç iyi degilim kalbim taş kesildi ne yapmalıyım allah rızası için yardım edin ..


  22. 08.Temmuz.2016, 16:08
    23
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Arkadaşlar selamun aleykum ben Arapça talebesiyim açık lise okuyorym benim bi derdim var ama eğitimle alakası yok arkadaşlar nolur yardım edin, bi günah isledim coookkl vicdan azabı çektim tevbe ettim çektiğim bu azap herşeye yaşama hayata bakış acimi değiştirdi hep vicdan azabı çektim şimdi cekmiyorum o ayrı daha sonra şirke duser gibi oldum kanaat getirdim şirke dustugume tevbe ettim çok korktum ama pişman olmadım sadece şiddetli korku vardı bende hakkıyla tevbe edemedim die üzüldüm hemde çok onun korkusuyla yaşadım derslerimi coook etkiledi şimdi ise kalbimde hiç bisi hissedemiyorum hasa kalbim tasdik etmiyo gibi kabullenemiyo göremiyorum duymuyorum herhalde kalbim muhurlendi iki gün geçti kendimi süper hissettim ama yine boyleyim ( be yapmalıyım yardım edin nolur

    Nolur yardım edin arkadaşlar basiretim kapandı kabullenemiyorum gibi

    arkadaslar selamün aleyküm benim çok buyuk bi derdim var nolur yardım edin artık hakikatleri göremiyrum duymuyorum görmüyorum sanki basiretim kapandı çok günah işledim hatta şirkede girdim farkında olmadan ama çok tevbe ettim uzun siüre korku ile yasadım su anda hiç iyi degilim kalbim taş kesildi ne yapmalıyım allah rızası için yardım edin ..


  23. 11.Temmuz.2016, 23:42
    24
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,133
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Aöl okuyorum imam hatip lisesine geçiş yapmak istiyorum

    Aleykum selam kardeşim. Bu durumu ibadet ve dua ile yenebilirsin. Şeytana uyma şeytanı sevindirme. İçine her ne kadar bu şekilde vesvese gelse bile sen yoluna bak ibadetlerini vazifelerini yerine getir. Bak o zaman göreceksin bundan kurtulacaksın.


  24. 11.Temmuz.2016, 23:42
    24
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. Bu durumu ibadet ve dua ile yenebilirsin. Şeytana uyma şeytanı sevindirme. İçine her ne kadar bu şekilde vesvese gelse bile sen yoluna bak ibadetlerini vazifelerini yerine getir. Bak o zaman göreceksin bundan kurtulacaksın.





+ Yorum Gönder
Git İlk 123 Son