Konusunu Oylayın.: Dinden çıkmakla ilgili birşey sorcam lütfen

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Dinden çıkmakla ilgili birşey sorcam lütfen
  1. 28.Mayıs.2013, 12:50
    1
    AdemAkbulut
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 09.Mayıs.2012
    Üye No: 96051
    Mesaj Sayısı: 75
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Dinden çıkmakla ilgili birşey sorcam lütfen






    Dinden çıkmakla ilgili birşey sorcam lütfen Mumsema Arkadaşlar son bir birkaç haftadır aklım yerinden çıkacak gibi artık dayanamıyorum h bir kitap okumuştum kuran tefsiri gibi bişey orda kabir azabı veya sırat köprüsü yok diyordu hadislerle kuranı karşılaştırıldığında anlatıldığı şekilde bende buna inandım sonuçta kuranın yok dediği birşeye var diyemezdim acaba dinden çıktım mı diye gibi düşünceler aklımı yiyo yardımlarınızı Allahtan size razı olmasını dilerim kelimeyi şehadet getirmem lazım mı şimdi niye inanıyon derseniz bilmiyorum düşününce oca alim var eskideki insanlar padişahlar var ve bunlara inandılar okadar kuran okudularda fark mı edemediler diyorum kendi kendime yani onlar bişe görmüşlerdiir inanmışlar gibisinde düşünüyorum şuan zaten kızıp duruyorum ağlıyorum


  2. 28.Mayıs.2013, 12:50
    1
    AdemAkbulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli



    Arkadaşlar son bir birkaç haftadır aklım yerinden çıkacak gibi artık dayanamıyorum h bir kitap okumuştum kuran tefsiri gibi bişey orda kabir azabı veya sırat köprüsü yok diyordu hadislerle kuranı karşılaştırıldığında anlatıldığı şekilde bende buna inandım sonuçta kuranın yok dediği birşeye var diyemezdim acaba dinden çıktım mı diye gibi düşünceler aklımı yiyo yardımlarınızı Allahtan size razı olmasını dilerim kelimeyi şehadet getirmem lazım mı şimdi niye inanıyon derseniz bilmiyorum düşününce oca alim var eskideki insanlar padişahlar var ve bunlara inandılar okadar kuran okudularda fark mı edemediler diyorum kendi kendime yani onlar bişe görmüşlerdiir inanmışlar gibisinde düşünüyorum şuan zaten kızıp duruyorum ağlıyorum


    Benzer Konular

    - Namazla ilgili yeni birşey öğrendiğimizde

    - Dinden çıkmakla ilgili soru: Bu işin Allahı yok demek küfür müdür?

    - Yorgana az birşey meni bulasırsa silmek yeterli olurmu? haram vb birşey olurmu?

    - Ateşte Pişen Birşey Yedikten Sonra Abdest Almak: ile ilgili hadis

    - Rüyalarla ilgili açıklamanız özellikle peygamberimizle ilgili rüyalara dikkatli açıklama yapınız lüt

  3. 28.Mayıs.2013, 13:01
    2
    ResûlÖzlemi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Mayıs.2013
    Üye No: 101379
    Mesaj Sayısı: 171
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Bulunduğu yer: Ankara

    Cevap: Dinden çıkmakla ilgili birşey sorcam lütfen




    Oncelikle yanlis bir bilgiyi okuyup ve inandim deyiple dinden cikmazsin insAllah. Gelgelelim ki kabir azabinin oldugu Kur'an da da sahih hadislerden de anlasiliyor. Tavsiyem her kitabi okuma. Bir buyugunden destek al ve dini konuda bilgisi olan kisilerin tavsiye ettigi kitaplari oku. Kardesim dinden cikmak icin inkar etmen gerekir inanmaman gerekir. sen yanlis bir sey yapmissin. İnsaAllah dinden filan cikmadin. Sana dinden ciktin artik donusun ve kurtulusun yok diye seytan muhakkak vesvese verir evhamlara kapilma Allaha dua et ve durmadan zikret. cunku Efendimizi a.s.m diyorki hadislerinde seytanin Ademoglunun kalbinde bir hortumu vardir egerki kisi Allahi zikrederse derhal seytan o kisiden uzaklasir... anlaminda bir hadisi vardi. Zikret kardesim.


  4. 28.Mayıs.2013, 13:01
    2
    Devamlı Üye



    Oncelikle yanlis bir bilgiyi okuyup ve inandim deyiple dinden cikmazsin insAllah. Gelgelelim ki kabir azabinin oldugu Kur'an da da sahih hadislerden de anlasiliyor. Tavsiyem her kitabi okuma. Bir buyugunden destek al ve dini konuda bilgisi olan kisilerin tavsiye ettigi kitaplari oku. Kardesim dinden cikmak icin inkar etmen gerekir inanmaman gerekir. sen yanlis bir sey yapmissin. İnsaAllah dinden filan cikmadin. Sana dinden ciktin artik donusun ve kurtulusun yok diye seytan muhakkak vesvese verir evhamlara kapilma Allaha dua et ve durmadan zikret. cunku Efendimizi a.s.m diyorki hadislerinde seytanin Ademoglunun kalbinde bir hortumu vardir egerki kisi Allahi zikrederse derhal seytan o kisiden uzaklasir... anlaminda bir hadisi vardi. Zikret kardesim.


  5. 28.Mayıs.2013, 13:06
    3
    ResûlÖzlemi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Mayıs.2013
    Üye No: 101379
    Mesaj Sayısı: 171
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Bulunduğu yer: Ankara

    Cevap: Dinden çıkmakla ilgili birşey sorcam lütfen

    Oncelikle seytandan Allaha sigin (Ayetel Kursi, Felak ve Nas surelerini oku) Allahim ben bir hata isledim, Suphesiz sen cok bagislayan ve tovbeleri cok kabul edensin. Bende tovbe ediyorum Yâ Rabbi, bir daha bu gunaha donmeyecegim affet .. diyerekten tovbe edebilirsin. insaAllah Rabbimiz bagislar


  6. 28.Mayıs.2013, 13:06
    3
    Devamlı Üye
    Oncelikle seytandan Allaha sigin (Ayetel Kursi, Felak ve Nas surelerini oku) Allahim ben bir hata isledim, Suphesiz sen cok bagislayan ve tovbeleri cok kabul edensin. Bende tovbe ediyorum Yâ Rabbi, bir daha bu gunaha donmeyecegim affet .. diyerekten tovbe edebilirsin. insaAllah Rabbimiz bagislar


  7. 28.Mayıs.2013, 13:46
    4
    AdemAkbulut
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 09.Mayıs.2012
    Üye No: 96051
    Mesaj Sayısı: 75
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Dinden çıkmakla ilgili birşey sorcam lütfen

    Şimdi anladığım kadarıyla dinden çıkmadım çıkmak Haşa dinden çıkmak için Allahı inkar gerek zaten bu soruyu oturduğum yerde bi hoca galiba diyanette çalışıyor çıkarır demişti Allaha ve Rasulüne itaat edin ayetini söyledi çıkarır dedi şimdi şöle bişey takıldı sakın yanlış anlamyın rasülün dediği Allahın dediğidir o yüzden dinden demek istemiş yanlış anlamadı isem kısacası Allahı inkar dinden çıkarır onun dediğini inanmadım demek değil ha bide kelimeyi şehadet getirmem gerek mi şimdi


  8. 28.Mayıs.2013, 13:46
    4
    AdemAkbulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Şimdi anladığım kadarıyla dinden çıkmadım çıkmak Haşa dinden çıkmak için Allahı inkar gerek zaten bu soruyu oturduğum yerde bi hoca galiba diyanette çalışıyor çıkarır demişti Allaha ve Rasulüne itaat edin ayetini söyledi çıkarır dedi şimdi şöle bişey takıldı sakın yanlış anlamyın rasülün dediği Allahın dediğidir o yüzden dinden demek istemiş yanlış anlamadı isem kısacası Allahı inkar dinden çıkarır onun dediğini inanmadım demek değil ha bide kelimeyi şehadet getirmem gerek mi şimdi


  9. 28.Mayıs.2013, 14:13
    5
    naqshi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Aralık.2008
    Üye No: 41624
    Mesaj Sayısı: 244
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Yaş: 38

    Cevap: Dinden çıkmakla ilgili birşey sorcam lütfen

    Sen Şehadet getir getirmek istiyorsan, tevbe et, Allahın rahmeti gazabını geçmiştir, Allah mağfiret edicidir affeder. Ana konuya gelirsek Kur'an da namaz ismen geçiyor ama tarifi yok. Biz nerden nasıl namaz kılıyoruz? Tabiiki sünnetten, rasul bize nasıl gösterdiyse, nasıl tarfi edip nasıl tarif etiyse öyle kılıyoruz değil mi? Şimdi Kuranda sabah 4 rekat, öğlen 8 rekat geçmiyor diye inkar mı edelim? Kabir azabı ve sırat konusu da aynen bu konu gibidir.


  10. 28.Mayıs.2013, 14:13
    5
    Devamlı Üye
    Sen Şehadet getir getirmek istiyorsan, tevbe et, Allahın rahmeti gazabını geçmiştir, Allah mağfiret edicidir affeder. Ana konuya gelirsek Kur'an da namaz ismen geçiyor ama tarifi yok. Biz nerden nasıl namaz kılıyoruz? Tabiiki sünnetten, rasul bize nasıl gösterdiyse, nasıl tarfi edip nasıl tarif etiyse öyle kılıyoruz değil mi? Şimdi Kuranda sabah 4 rekat, öğlen 8 rekat geçmiyor diye inkar mı edelim? Kabir azabı ve sırat konusu da aynen bu konu gibidir.


  11. 29.Mayıs.2013, 21:49
    6
    AdemAkbulut
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 09.Mayıs.2012
    Üye No: 96051
    Mesaj Sayısı: 75
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Dinden çıkmakla ilgili birşey sorcam lütfen

    Arkadaşlar benim o kitabı okurken ki düşünce kuranla peygamberimiz sav asla çelişmezdi. anlatıldığı ve duydğum şeyler gördüğüm hadislerdi kitabı okurken ki bilgim. kitapta anlatılan bazı hadislerde ayetler vardı bilmediğim yanlış hatırlamıyorsam bilmediklerimden başka yazarın yani sanki hadislerle kuran çelişiyormuş gibi yazmasındadı o kelimeyi sarf etmem veya o şekilde inanmam o yüzdendi. benim nezdimde kanımca bütün müslüman alemi böyle düşünüyordur.kuranla peygamberimiz sav asla çelişmez yani. kitapta anlatıldığı şekilde kabir azabı yoktu hadisler yalandı görünüşte ondan öyle inandım yani ben peygamberin mi allahın mı dediğine inancaktım sonuç belli. şunun gibi benzetmek istemiorum ama allahın ğafur sıfatı var. gafur şeklinde telafuz ediliyor bi çelişki var en azından ben böle duydum ben öyle telafuz edildiğine inanmıyom diğelim iki sonra öyle olmadığını öğrendim gibi yani gafur diye sıfatı iligi birkaç şey biliyom ama kaynakla çeliştiğinden öyle inanıyorum şimde onun doğru olduğunu öğrendim buna inanıyom şeklinde durumum gerçekten şu andaki durumum dünyada cehennemi yaşamak gibi hergün yanıyorum kimse bana su vermiyor şu durumdaki tek gerçek dileğim allahtan alemre rahmetini rüyamda göstermesi ve birşey olmaz demesi ama yinede şükrediyom daha kötüsü olmadı diye onu görmem için ne yapmam lazım birşey söleyin


  12. 29.Mayıs.2013, 21:49
    6
    AdemAkbulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Arkadaşlar benim o kitabı okurken ki düşünce kuranla peygamberimiz sav asla çelişmezdi. anlatıldığı ve duydğum şeyler gördüğüm hadislerdi kitabı okurken ki bilgim. kitapta anlatılan bazı hadislerde ayetler vardı bilmediğim yanlış hatırlamıyorsam bilmediklerimden başka yazarın yani sanki hadislerle kuran çelişiyormuş gibi yazmasındadı o kelimeyi sarf etmem veya o şekilde inanmam o yüzdendi. benim nezdimde kanımca bütün müslüman alemi böyle düşünüyordur.kuranla peygamberimiz sav asla çelişmez yani. kitapta anlatıldığı şekilde kabir azabı yoktu hadisler yalandı görünüşte ondan öyle inandım yani ben peygamberin mi allahın mı dediğine inancaktım sonuç belli. şunun gibi benzetmek istemiorum ama allahın ğafur sıfatı var. gafur şeklinde telafuz ediliyor bi çelişki var en azından ben böle duydum ben öyle telafuz edildiğine inanmıyom diğelim iki sonra öyle olmadığını öğrendim gibi yani gafur diye sıfatı iligi birkaç şey biliyom ama kaynakla çeliştiğinden öyle inanıyorum şimde onun doğru olduğunu öğrendim buna inanıyom şeklinde durumum gerçekten şu andaki durumum dünyada cehennemi yaşamak gibi hergün yanıyorum kimse bana su vermiyor şu durumdaki tek gerçek dileğim allahtan alemre rahmetini rüyamda göstermesi ve birşey olmaz demesi ama yinede şükrediyom daha kötüsü olmadı diye onu görmem için ne yapmam lazım birşey söleyin


  13. 30.Mayıs.2013, 17:28
    7
    ResûlÖzlemi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Mayıs.2013
    Üye No: 101379
    Mesaj Sayısı: 171
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Bulunduğu yer: Ankara

    Cevap: Dinden çıkmakla ilgili birşey sorcam lütfen

    Kardesim inan herkes gormek istiyor lakin "PİSİZ" yani hakiki mana da kul olamiyoruz. Ayrica onu nasil gorebilirim ruyamda diyorsan tavsiyem "oncelikle Allah'a dua et ve cokca salavat getir!" Allah lutfeder ise gorursun ruyanda.. Suphen olmasin ki bizlerde isteriz ama manevi anlamda "PİSİZ" kardesim. layik degiliz ...


  14. 30.Mayıs.2013, 17:28
    7
    Devamlı Üye
    Kardesim inan herkes gormek istiyor lakin "PİSİZ" yani hakiki mana da kul olamiyoruz. Ayrica onu nasil gorebilirim ruyamda diyorsan tavsiyem "oncelikle Allah'a dua et ve cokca salavat getir!" Allah lutfeder ise gorursun ruyanda.. Suphen olmasin ki bizlerde isteriz ama manevi anlamda "PİSİZ" kardesim. layik degiliz ...


  15. 30.Mayıs.2013, 19:46
    8
    AdemAkbulut
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 09.Mayıs.2012
    Üye No: 96051
    Mesaj Sayısı: 75
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Dinden çıkmakla ilgili birşey sorcam lütfen

    yazdığınız şeyler bence pisiz demeniz hoş bu da sizin temizliğinize ışık tutuyor ama şu çok hoşuma gidiyor “Allah katında en şerefliniz Ondan en çok korkanınızdır.” (Hucurat Suresi, 13.) , Allah onlardan razı oldu, onlar da O'ndan razı olmuşlardır.belki şu ikisi belki kuran kısacası O'nu yarttığı herşey afedersiniz şeytan bile O'nun BAARİ sıfatının göstergesi demek istiyorum ona etkilenmek günahıtır belki ben O'na etkileniyorum aslen ama etkiliyor zaten o sıfatı beni her şekilde gösterdiğinden etkinleniyorum bilmiyorum neyse bu konuyu uzatmiyim ALLAH DAİMA HER İKİ TARAFDA O'NUN(SAV)LA BERABER KILSIN


  16. 30.Mayıs.2013, 19:46
    8
    AdemAkbulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    yazdığınız şeyler bence pisiz demeniz hoş bu da sizin temizliğinize ışık tutuyor ama şu çok hoşuma gidiyor “Allah katında en şerefliniz Ondan en çok korkanınızdır.” (Hucurat Suresi, 13.) , Allah onlardan razı oldu, onlar da O'ndan razı olmuşlardır.belki şu ikisi belki kuran kısacası O'nu yarttığı herşey afedersiniz şeytan bile O'nun BAARİ sıfatının göstergesi demek istiyorum ona etkilenmek günahıtır belki ben O'na etkileniyorum aslen ama etkiliyor zaten o sıfatı beni her şekilde gösterdiğinden etkinleniyorum bilmiyorum neyse bu konuyu uzatmiyim ALLAH DAİMA HER İKİ TARAFDA O'NUN(SAV)LA BERABER KILSIN


  17. 30.Mayıs.2013, 20:21
    9
    ResûlÖzlemi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Mayıs.2013
    Üye No: 101379
    Mesaj Sayısı: 171
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Bulunduğu yer: Ankara

    Cevap: Dinden çıkmakla ilgili birşey sorcam lütfen

    Allah razi olsun kardesim hayirli omurler dilerim ... insAllah goruruz Nebî'yi bir gun..


  18. 30.Mayıs.2013, 20:21
    9
    Devamlı Üye
    Allah razi olsun kardesim hayirli omurler dilerim ... insAllah goruruz Nebî'yi bir gun..


  19. 31.Mayıs.2013, 19:43
    10
    AdemAkbulut
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 09.Mayıs.2012
    Üye No: 96051
    Mesaj Sayısı: 75
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Dinden çıkmakla ilgili birşey sorcam lütfen

    Herşey gölnünüzce olsun gölnünümüzün isteği rüyalarda olsun


  20. 31.Mayıs.2013, 19:43
    10
    AdemAkbulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Herşey gölnünüzce olsun gölnünümüzün isteği rüyalarda olsun





+ Yorum Gönder