Konusunu Oylayın.: Güzellik, akıl, huzur, mutluluk ve zengin olmak

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Güzellik, akıl, huzur, mutluluk ve zengin olmak
  1. 26.Mayıs.2013, 19:35
    1
    Jordisss94
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 14.Nisan.2013
    Üye No: 101037
    Mesaj Sayısı: 19
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Güzellik, akıl, huzur, mutluluk ve zengin olmak






    Güzellik, akıl, huzur, mutluluk ve zengin olmak Mumsema arkadaşlar ben 3 senedir Allah'tan güzellik , akıl , huzur , mutluluk ve zengin olmak istiyorum , ve 3 senedir hemen her gün o duaları okuyorum hepsinin ayrı ayrı duaları var ve bir kısmı kabul, duaları okumayı bırakınca geri gidiyor gelen şeyler , çevremde falan bazı insanlar var adamın dinle falan hiçbir alakası yok bi dua okumuşluğu yok adam doğuştan yakışıklı zengin akıllı falan yani hiçbir şey yapmasına gerek yok , acaba benim ruhum falan mı bozuk ne yaparsam yapayım hayatta istediğim şeylere kavuşamadım , benim bu şansızlığımın sebebi nedir ya da bazı insanların bu kadar şansı, o kadar kötü bi adamda değilim bildiğim kadarıyla


  2. 26.Mayıs.2013, 19:35
    1
    Jordisss94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    arkadaşlar ben 3 senedir Allah'tan güzellik , akıl , huzur , mutluluk ve zengin olmak istiyorum , ve 3 senedir hemen her gün o duaları okuyorum hepsinin ayrı ayrı duaları var ve bir kısmı kabul, duaları okumayı bırakınca geri gidiyor gelen şeyler , çevremde falan bazı insanlar var adamın dinle falan hiçbir alakası yok bi dua okumuşluğu yok adam doğuştan yakışıklı zengin akıllı falan yani hiçbir şey yapmasına gerek yok , acaba benim ruhum falan mı bozuk ne yaparsam yapayım hayatta istediğim şeylere kavuşamadım , benim bu şansızlığımın sebebi nedir ya da bazı insanların bu kadar şansı, o kadar kötü bi adamda değilim bildiğim kadarıyla


    Benzer Konular

    - İmanın Getirdiği Huzur ve Mutluluk

    - Huzur duaları huzur olmak için dualar

    - Selâmet, huzur ve mutluluk on kısımda toplanır (Hadis)

    - Huzur Ve Mutluluk hakkında hikaye

    - Huzur ve mutluluk ilgili yazı

  3. 26.Mayıs.2013, 20:04
    2
    dr.şeriati
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Ekim.2012
    Üye No: 98280
    Mesaj Sayısı: 94
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Güzellik, akıl, huzur, mutluluk ve zengin olmak




    Kardesim yasin kac bilmiyorum ama inanmis oldugun dinin nasil bir din olduguyla ilgilensen biraz boyle soru vr sorunlarin olmaz. Yani biz nasil bir anlayistaki dini kabul etmisiz o yolda yola cikmisiz. Bir kac satirlik cevap verilecek bir soru degil bu verilse bile amacina ulasacagini sanmiyorum. Arada risale i nur okumani tavsiye ederim. Allah yar ve yardimcin olsun.


  4. 26.Mayıs.2013, 20:04
    2



    Kardesim yasin kac bilmiyorum ama inanmis oldugun dinin nasil bir din olduguyla ilgilensen biraz boyle soru vr sorunlarin olmaz. Yani biz nasil bir anlayistaki dini kabul etmisiz o yolda yola cikmisiz. Bir kac satirlik cevap verilecek bir soru degil bu verilse bile amacina ulasacagini sanmiyorum. Arada risale i nur okumani tavsiye ederim. Allah yar ve yardimcin olsun.





+ Yorum Gönder