+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 34
Soru ve Cevaplar ve Sizden gelen sorular Kategorisinden Obsesyon dini takıntı hastalığı olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. 37
    Misafir
    Reklam

    Yorum: Obsesyon dini takıntı hastalığı olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

    Reklam



    Yorum: Obsesyon dini takıntı hastalığı olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi? ile ilgili yazı Yudumla.com
    arkadaslar bendede var nerden baksan 10 senedir falan arada gidiyo ama geldgnde beni mahfediyo kmseye bsey anltmiyrm bunu kimse blmiyo sylesem ne degscekki kim ne dicek psikologa gtsem ona da inanrmiyim blmiyrm dini yonden acaba herseyi biliymu gunahmi deglmi biliymu nasl guveneblrmko ilac kullanmakta istemiyrm napicam onuda bilmiyorum gunaha grmedgme ikna olmam lazim cok kotu bisey ve kesnlkle yasamayan bilmez.

  2. 38
    Misafir

    Yorum: Obsesyon dini takıntı hastalığı olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?


    Reklam


    Bende iki yildir var kendimi iyi hissetmemis dua bile okuyamiyorum😭😭 okudugumda korkuyorum asiri korku var panik atakta var dinle ilgili kotu bisey dusundugmde basima agrilar giriyo nefes darligi cekiyorum artk surekli sagimda solumda gorunmeyen varliklar var saniyorum geceleri uyuyamyorm kimseye anlatilmazmis boyle seyler ben sonunda anlttim😕 bagzen nesneler hareket ediyomus gibide gelmeye basladi iki sene once byle bisey yoktu gecen sene namaza bsladim snra musllt olan olana gtti herlde hocaya gttim allhin iznyle anlatamadgm olaylar gitti ama korku hala var ve namaz kilamiyorm cogu zaman kilarsam vesveseler ve takintilar yuzunden daha kotu olurum dye kilmaya korkuyorum dua ediyorm elim kolum bagli gbi hissediyorum dunyada herseyden onemli olan namazi kilamiycama olim daha iyi dyorum onada gucum yetmez😕 ve bunu anlattgm icin bile bi rahatsizlik geldi belki anlayan olur ne olur kotu yorum korkutucu yorum ypmayin 😕

  3. 39
    Misafir
    Merhaba yazınızı okudum.5senedir bende aynı şeyleri yaşıyorum ve ilk hatamız kimseyle paylaşmadan başaçıkmaya çalışmamız.ben psikoloğa da gittim sadece ilaçlar vesvesenin sebep olduğu uyuyamama ve çarpıntıları azalttı ama düşünceler gitmiyo.yani sihirli bir değnek değmiyor.neler yaşadığımı yazmaya kalksam sayfalar sürer.dilersen işine yarayacak şekilde cevaplar yazabilirim.şükür atlattım gibi.artık daha iyiyim.sana da yardımcı olmak isterim

    Bende 5senedir bu rahatsızlıkları uğraşıyorum.yardımcı olmamı isterseniz seve seve. çok zor günler yaşadım bende ancak biz birbirimizi anlayabiliriz

  4. 40
    Misafir
    Selamlar kardeşlerim.
    Dini obsesyonun çok ağır bir durumunu yaşadım. 2006 kasımda başladı düşünceler ve 2007 ocakta had safhaya geldi. Bu dönem yani 7 sene boyunca çok uç noktalarda dolaştım. Ayet ve Arapça yazılı olan bir yere girmem mümkün değildi. Muazzam bir korku endişe. En kötüsü de artık ben inançsızım fikri. Anlatamam. Yıl 2014 olduğunda ancak kendimi daha güçlenmiş, daha gerçekçi iman eden ve mutlu bir birey olarak görmeye başladım. Şu anda tamamen normal hayatıma döndüm İlaç tedavimde dozlar artık başladığım dozlarda, içmesem bile sadece tek etkisi fiziksel rahatsızlık oluyor. Merak etme insan öyle bir muazzam bir varlık ki çok güç şeylerin üstesinden gelebiliyor.

    Dini obsesyonun nasıl bir şey olduğunu yaşamayanlar ve anlamazlar, anlayamazlar ve anlayamadılar. Günlük maksimum dozu 200 mg civarı olan ilaçları 300 mg içtiğim oldu. Merak etme Allah senin yanında, bazen yürüdüğün yolda ayak izlerini göremezsin. Çünkü şu anda emin ol, Allah seni sırtında taşıyor. Ve güzel günler gelecek. Mutlaka bir psikiyatristten yardım al. Ve düzenli olarak kullan ilaçlarını.

    Bende çocuklukta varmış aslında, banyo yapmam gusül etmem saatlerce sürerdi. O zamanda daha şöyle bir döngü yaşamıştım. Abdesti zar zor bitirsem bile, şüphe edince abdest bozulur kaygısıyla bu defa şüphe etmeden sadece şüphe kelimesi aklımdan geçtiği için yeniden abdest alırdım. Meğersem bu kompulsiyonmuş. Şimdi öğreniyorum. Yaşım 44.

    Sana önerebileceğim tek şey şu kardeşim. Dini olgulara çok takılma, insan herşeye alışıyor. Bir donem gerekirse seni korkutan olgu olan ateist gibi yaşa. İnan ona da alışacaksın. Zamanı geldiğinde zaten tekrar dini yaşamına eskisinden daha güçlü olarak döneceksin. Ama sadece şunu düşün. Bu kainatı ve herşeyi var eden güç seni seviyor, çok seviyor ve sevecek. Çözüm sevgi kelimesinde kardeşim. Sen şu anda Allah'ın seni sevmeyeceğinden korktuğun için bu durumdasın. Yani keşke her insan bunu, bu korkuyu, bu sevgiyi ve bağlılığı biraz yaşayabilse. Aslında bu muazzam birşey. Ona o kadar kendini borçlu ve mahkum ve O'nu o kadar yüce görüyorsun ki O'nun seni sevmeyebileceği düşüncesi bile seni altüst ediyor. Allah böyle kullarını Esma'sından kaynaklı olarak daha da çok sever. Aklına düşünce geldiği zaman korkma ve bunu ötelemek için girişimde bulunma. Bu kompulsiyona sebep oluyor.

    Bir ateist gibi yaşa ve dini yeniden öğren, incele, sanki Müslümanlığı yeni araştıran bir yabancı gibi düşün kendini. Öğrendikçe ve bu düşüncelerin senden kaynaklanmadığını anlayınca adımlar arkası arkasına gelecektir emin ol.

    İrtibat kurmak istersen mail adresim: alphanakay@gmail.com
    Seve seve bir nebze de olsa yardımcı olmaya çalışırım.

    Hepinize sonsuz sevgiler ve saygılar. Allah zaten senin şifanı hazırlamakta şu anda.

  5. 41
    Misafir
    Arkadaşlar bende masturbasyon günahmı diye takıntı yaparken dini obsesyona düştüm allah şahidim olsun aklımdaki düşünce bir rahmet ile doğa üstü olarak kafamda düzeltildi ve o anı unutamıyorum allah sabredenlerle gerçekten beraberdir. Yapmanız gereken bu obsesyonların rahmandan geldiğini düşünmek kolay bi hastalık değil ama şeytan boş kalplerle uğraşmaz

  6. 42
    Misafir
    arkadaşlar Bediüzzaman Said Nursi hazretlerinin SÖZLER adlı kitabın YİRMİ BİRİNCİ SÖZ'ÜN İKİNCİ MAKAMI' nı okuyun. Play Store den telefona risalei nur aratarak indirebilirsiniz. yahut internetten de erisale yazarsanız ulaşabilirsiniz. inşallah tavsiye ettiğim kitap sizi vesveseden kurtarır.

  7. 43
    killfrenzy
    Üye
    Merhaba arkadaşlar,
    Allah hepinizin ve hepimizin yardımcısı olsun. Ben sizin bahsettiğiniz durumları bu kadar ağır yaşamadım ama bundan 5 yıl önce filan düzenli namaza başladığımda bir miktar yaşadım. Namaz kılarken aklıma saçma sapan şeyler gelirdi, sorgulardım. Sorguladıkça doğru yoldan gitmeye başladım. Güzel kaynaklar edindim. Evliyaların, peygamberlerin hayatlarını okudum, okudukça ferahladım. Ya da aklıma gelen saçma sapan düşünceleri yıkmak için daha fazla ilim öğrenmeye gayret ettim. Herkesin kendine göre bir yöntemi illaki vardır. Yöntem bulamadığında da psikologlar vardır, gitmek ayıp değildir.

    İnsan olarak hayatta bir sürü zorluk yaşıyoruz, hiç birimiz peygamber değiliz en nihayetinde. Hz. Eyup peygamberin hayatını çok okuyun. Onun sınavı hepimizinkinden ağırdı eminim.

    Son olarak Allah hiçbir kuluna çekemeyeceği yükü yüklemez, dermansız dert vermez. Dermanı olmayan tek şey ölümdür, o da bir dert değildir. Allah kalbimizi kibirden korusun!

  8. 44
    Misafir
    Benim tavsiye edebilecegim sosyallesmek ama sosyallesmeyi yanlis anlayip kizlarla erkeklerle takilma olarak anlamamak lazim aileyle olsun akrabalarla yakin arkadaslarla Olsun gez toz mutlu olmaya calis ALLAHin farzlarini yerine getir bi arkadas yazmış bayıldım bende ALLAHin alemlerin yaraticisinin yarattigi mahlukatlari sevdigini bil

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 34

takıntı hastalığı için dua

dini obsesyon

dini takıntılar

dini obsesyon tedavisidini obsesifdini obsesyon günah mıdini obsesyon nedir