Konusunu Oylayın.: Harun yahya adetlı kadın kuran okunur dıyor

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 4 kişi
Harun yahya adetlı kadın kuran okunur dıyor
  1. 12.Aralık.2012, 11:00
    1
    leventtanju
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Ekim.2009
    Üye No: 61003
    Mesaj Sayısı: 149
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 31
    Bulunduğu yer: Bulgaristan/Balchik

    Harun yahya adetlı kadın kuran okunur dıyor






    Harun yahya adetlı kadın kuran okunur dıyor Mumsema Aksam a9 kanalını actım ızledım bıraz...
    Harun yahya nın arkadasları anlatıyordu canlı yayında kadınlar adetlı ıken kuran okuyabılır dıyor ve
    kadın basını ortmese de olur dıyor yanı vucudunu ortsun yeter sacı acık ta olur dıyor ne dersınız....?


  2. 12.Aralık.2012, 11:00
    1
    Devamlı Üye



    Aksam a9 kanalını actım ızledım bıraz...
    Harun yahya nın arkadasları anlatıyordu canlı yayında kadınlar adetlı ıken kuran okuyabılır dıyor ve
    kadın basını ortmese de olur dıyor yanı vucudunu ortsun yeter sacı acık ta olur dıyor ne dersınız....?


    Benzer Konular

    - Harun yahya öldürüldü mü?

    - Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca

    - Harun Yahya kimdir?

    - Adnan Oktar (Harun Yahya) kimdir ?

    - Harun Yahya hakkında bilgi

  3. 12.Aralık.2012, 11:37
    2
    TEKE TEK
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 11.Ekim.2012
    Üye No: 98093
    Mesaj Sayısı: 118
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Bulunduğu yer: İSTANBUL

    Cevap: Harun yahya adetlı kadın kuran okunur dıyor




    bakın kardeşim kimse ve hiçbir mazeret Kuran dan ayıramaz bir mümin i... edeb haya her zaman esasdır lakin özellikle saçı açık abdestsiz okursa hoş değil ama o an örtnmesi mümkün değilse ve kuran okuması gerektiyse elbet okuyabilir kendim abdesttim kaçmışsa ve o an abdest almam mümkn değilse kuranı okrum.. tabii ki bu hoca olduğum ve kuranla çok haşr neşr olduğum içindir. normalde kurandan uzak biri olsam elbette hoş değil..ve 3 tane fetva vardır bu konuda kadın lohusa dahi olsa eğer lohusa veya hayz olmadan önce çok kuran okuyan biriyse ve o vakit okumadığında imanı tehlikeye giriyorsa elbette okuyabilir.. ve2. hoca ise okuyabilir 3. fetva ise abdesttsiz elini süremez..yani kişi bulunduğu konuma bakmalı önce... herkesi vicdanı ile başbaşa bırakalım ..


  4. 12.Aralık.2012, 11:37
    2
    Üye



    bakın kardeşim kimse ve hiçbir mazeret Kuran dan ayıramaz bir mümin i... edeb haya her zaman esasdır lakin özellikle saçı açık abdestsiz okursa hoş değil ama o an örtnmesi mümkün değilse ve kuran okuması gerektiyse elbet okuyabilir kendim abdesttim kaçmışsa ve o an abdest almam mümkn değilse kuranı okrum.. tabii ki bu hoca olduğum ve kuranla çok haşr neşr olduğum içindir. normalde kurandan uzak biri olsam elbette hoş değil..ve 3 tane fetva vardır bu konuda kadın lohusa dahi olsa eğer lohusa veya hayz olmadan önce çok kuran okuyan biriyse ve o vakit okumadığında imanı tehlikeye giriyorsa elbette okuyabilir.. ve2. hoca ise okuyabilir 3. fetva ise abdesttsiz elini süremez..yani kişi bulunduğu konuma bakmalı önce... herkesi vicdanı ile başbaşa bırakalım ..


  5. 12.Aralık.2012, 13:06
    3
    leventtanju
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Ekim.2009
    Üye No: 61003
    Mesaj Sayısı: 149
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 31
    Bulunduğu yer: Bulgaristan/Balchik

    Cevap: Harun yahya adetlı kadın kuran okunur dıyor

    Kadınların bası acık dolasmalarına ne dıyorsunuz hocam?
    Harun hoca bırde bunu dıyor kadın basortu takmasa da olur dıyor..yanı tesetturde basortusu sart degıl dıyor....


  6. 12.Aralık.2012, 13:06
    3
    Devamlı Üye
    Kadınların bası acık dolasmalarına ne dıyorsunuz hocam?
    Harun hoca bırde bunu dıyor kadın basortu takmasa da olur dıyor..yanı tesetturde basortusu sart degıl dıyor....


  7. 12.Aralık.2012, 13:12
    4
    leventtanju
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Ekim.2009
    Üye No: 61003
    Mesaj Sayısı: 149
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 31
    Bulunduğu yer: Bulgaristan/Balchik

    Cevap: Harun yahya adetlı kadın kuran okunur dıyor

    Benım gorusume gore ve ogrendıgıme gore kadın adet halınde kuran okuyamaz ve dokunamaz aynı namz kılamaz oruc tutamaz ...hanefıler,safııler,hanbelıler boyle dıyor sadece malıkıler kadın okuyabılır dıyor ve tabı onlarda bazı ufak tefek sartlar kosuyor bunun olusması ıcın...
    Hocam ben kesınlıkle sızınle tartısmıyorum...sadece hanı bızı boyle ogrettıler ve ben bulgarıstanda balchık sehrınde ımamlık yapıyorum turgut regısın osmanlı donemınde yaptırdıgı bır camıde e bız dıyanete baglı oldugumuz ıcın boyle okuttular boyle dusunuyorum...selam aleykum hocam...


  8. 12.Aralık.2012, 13:12
    4
    Devamlı Üye
    Benım gorusume gore ve ogrendıgıme gore kadın adet halınde kuran okuyamaz ve dokunamaz aynı namz kılamaz oruc tutamaz ...hanefıler,safııler,hanbelıler boyle dıyor sadece malıkıler kadın okuyabılır dıyor ve tabı onlarda bazı ufak tefek sartlar kosuyor bunun olusması ıcın...
    Hocam ben kesınlıkle sızınle tartısmıyorum...sadece hanı bızı boyle ogrettıler ve ben bulgarıstanda balchık sehrınde ımamlık yapıyorum turgut regısın osmanlı donemınde yaptırdıgı bır camıde e bız dıyanete baglı oldugumuz ıcın boyle okuttular boyle dusunuyorum...selam aleykum hocam...


  9. 12.Aralık.2012, 13:15
    5
    leventtanju
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Ekim.2009
    Üye No: 61003
    Mesaj Sayısı: 149
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 31
    Bulunduğu yer: Bulgaristan/Balchik

    Cevap: Harun yahya adetlı kadın kuran okunur dıyor

    tabi bende sizin dusundugunuz gibi de dusunuyorum hocam....bazi mazeretlerden dolayi bende abdestsiz okudugum var mesela Mevlid okuyoruz burda cok yaygin ve mazeretlerden dolayi cok nadiren abdestmiz kaciyor ve oyle devam ediyorum okumama....
    amam genel olarak basi acik ve abdestsiz okumak uygun degildir....


  10. 12.Aralık.2012, 13:15
    5
    Devamlı Üye
    tabi bende sizin dusundugunuz gibi de dusunuyorum hocam....bazi mazeretlerden dolayi bende abdestsiz okudugum var mesela Mevlid okuyoruz burda cok yaygin ve mazeretlerden dolayi cok nadiren abdestmiz kaciyor ve oyle devam ediyorum okumama....
    amam genel olarak basi acik ve abdestsiz okumak uygun degildir....


  11. 12.Aralık.2012, 17:29
    6
    Snowdrop
    Elhamdülillah

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 09.Eylül.2012
    Üye No: 97785
    Mesaj Sayısı: 593
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 6
    Bulunduğu yer: Azerbaycan

    Cevap: Harun yahya adetlı kadın kuran okunur dıyor

    bence de okuyamaz.o insanı hiç bir zaman sevmedim çoğu vakit nihat hatipoğlunu kıskandı ve saçma saçma konuşdu onunla ilgili.kıskançlık işte.


  12. 12.Aralık.2012, 17:29
    6
    Elhamdülillah
    bence de okuyamaz.o insanı hiç bir zaman sevmedim çoğu vakit nihat hatipoğlunu kıskandı ve saçma saçma konuşdu onunla ilgili.kıskançlık işte.


  13. 13.Aralık.2012, 22:26
    7
    TEKE TEK
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 11.Ekim.2012
    Üye No: 98093
    Mesaj Sayısı: 118
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Bulunduğu yer: İSTANBUL

    Cevap: Harun yahya adetlı kadın kuran okunur dıyor

    ve aleyna alykm selam....Leventtanju kardeşim diyaneti amelde esas almam... diyanette d görev yaptım tevhidi fikrlerimden dolayı dışlandım birçok yerde hizmet ettim şu an fikrlerini tasnib etmediğim bir kaç cemaate ders veriyorum demem şu ki;kişiler çeşitli hükümlere uyar ama sadece islama götürdüğünü düşündüğü içindir lakin bizler tebliğle görevliyiz ve yanlış gördüğümüz durumu düzeltmekle mükellefiz.. isterimki eskisi gibi molla ve alimlerle istişare ve ders yapıyım ama bazen yolunu kendin seçemiyorsun ve bazen yükümlülüğün artıyor ve o tevhid ehli kişilerle beraberliğin inş. cennetullaha kalıyor.nerde olduğun değil neyle birlikte olduğun önmli!zira fıkıh derin ilmdir esas akidedir bizler fıkhı akideleştirirsek yoldan saparız..söylediğim gibi bu konuda 3 hüküm vardır buda kişinin durumuna göre değişir ki herkes kendini daha iyi bilir.. o yüzden soruya göre hüküm verilmez .. soruyu soranın durumuna göre cevap verilir...Snowdrop kardeşim alimleri eleştirmek için alim olmak gerekir zira alimler hata yapar ama Allah affeder. bizlerde alimlerin fetvasına ilmin derin mevzularında uymak zorunda kalabiliyoruz fakat yinede iradeyle intisab ediyoruz.. adnan oktar veya n. hatipoğlu vs vs vs.... hiçbir alimi ne övmeye nede yermeye hakkımız yok... tabi ki bazı kitab yüklü.... ları teşhir ederkende dikkatli olmak gerekli.. tesekkürler


  14. 13.Aralık.2012, 22:26
    7
    Üye
    ve aleyna alykm selam....Leventtanju kardeşim diyaneti amelde esas almam... diyanette d görev yaptım tevhidi fikrlerimden dolayı dışlandım birçok yerde hizmet ettim şu an fikrlerini tasnib etmediğim bir kaç cemaate ders veriyorum demem şu ki;kişiler çeşitli hükümlere uyar ama sadece islama götürdüğünü düşündüğü içindir lakin bizler tebliğle görevliyiz ve yanlış gördüğümüz durumu düzeltmekle mükellefiz.. isterimki eskisi gibi molla ve alimlerle istişare ve ders yapıyım ama bazen yolunu kendin seçemiyorsun ve bazen yükümlülüğün artıyor ve o tevhid ehli kişilerle beraberliğin inş. cennetullaha kalıyor.nerde olduğun değil neyle birlikte olduğun önmli!zira fıkıh derin ilmdir esas akidedir bizler fıkhı akideleştirirsek yoldan saparız..söylediğim gibi bu konuda 3 hüküm vardır buda kişinin durumuna göre değişir ki herkes kendini daha iyi bilir.. o yüzden soruya göre hüküm verilmez .. soruyu soranın durumuna göre cevap verilir...Snowdrop kardeşim alimleri eleştirmek için alim olmak gerekir zira alimler hata yapar ama Allah affeder. bizlerde alimlerin fetvasına ilmin derin mevzularında uymak zorunda kalabiliyoruz fakat yinede iradeyle intisab ediyoruz.. adnan oktar veya n. hatipoğlu vs vs vs.... hiçbir alimi ne övmeye nede yermeye hakkımız yok... tabi ki bazı kitab yüklü.... ları teşhir ederkende dikkatli olmak gerekli.. tesekkürler


  15. 13.Aralık.2012, 23:21
    8
    Snowdrop
    Elhamdülillah

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 09.Eylül.2012
    Üye No: 97785
    Mesaj Sayısı: 593
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 6
    Bulunduğu yer: Azerbaycan

    Cevap: Harun yahya adetlı kadın kuran okunur dıyor

    Asıl alim boyle konularda hata yapmaz.Böyle konularda hata yapılmasına ben sadece gulerim.onları da Allahın aff edip-edemeyeceğini siz ve ya hiç kimse bilemez.alimlıerin fetvasından once hadisler var kardeş.bence bir hadislere bakmak lazım.Hadis-i şerifte, (Hayzlı ve cünüp, Kur'an-ı kerim okuyamaz) buyuruldu. (Tirmizi) sana kalmış adnan oktar lafları yada hadise uymak.bir de ben hiç kimseyi ovmedim.amma eğer bilinçli birisinden konuşuluyorsa onu overim ve sohbet oldukda ovduyum ilahiyatçıya bakmalarını tavsiye ederim ve onun sohbetlerini dinlediyi ilahiyatçıya da kulak asırım bir defa youtubede a.o baktığım gibi.


  16. 13.Aralık.2012, 23:21
    8
    Elhamdülillah
    Asıl alim boyle konularda hata yapmaz.Böyle konularda hata yapılmasına ben sadece gulerim.onları da Allahın aff edip-edemeyeceğini siz ve ya hiç kimse bilemez.alimlıerin fetvasından once hadisler var kardeş.bence bir hadislere bakmak lazım.Hadis-i şerifte, (Hayzlı ve cünüp, Kur'an-ı kerim okuyamaz) buyuruldu. (Tirmizi) sana kalmış adnan oktar lafları yada hadise uymak.bir de ben hiç kimseyi ovmedim.amma eğer bilinçli birisinden konuşuluyorsa onu overim ve sohbet oldukda ovduyum ilahiyatçıya bakmalarını tavsiye ederim ve onun sohbetlerini dinlediyi ilahiyatçıya da kulak asırım bir defa youtubede a.o baktığım gibi.


  17. 14.Aralık.2012, 00:17
    9
    ugurdogan
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Eylül.2011
    Üye No: 90341
    Mesaj Sayısı: 297
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 32

    Cevap: Harun yahya adetlı kadın kuran okunur dıyor

    Harun Yahya kim yahu? Dinleyecek hoca mı bulamadınız, yapmayın. Bu gibiler topluma yaranma amaçlı fetva vermeye kalkıyorlar. Açın iyi niyetle Kuran Meali'ni başından sona okuyun bunlara göre siz süper hocasınız başka birşey demiyorum. Çevresindeki insanlar O'na Mehdi diyorlar bir de. Ayıptır. Hz. Mehdi(a.s)'a da hakaret ediyorlar böyle diyerek. Neymiş efendim 100 tane Mehdi hadisi O'nu tutuyormuş. Ben tutmayan bir tane söyliyim. Hz. Muhammed(s.a.v) diyor ki "Mehdi'nin ahlakı benim ahlakım." Adnan Oktar çevresinde başı açık, bol makyajlı kızları toplayım müziği de açıp insanların önünde oynuyor. Hz. Muhammed(s.a.v) haşa böyle bir şey yapar mıydı? yaptı mı?


  18. 14.Aralık.2012, 00:17
    9
    ugurdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Harun Yahya kim yahu? Dinleyecek hoca mı bulamadınız, yapmayın. Bu gibiler topluma yaranma amaçlı fetva vermeye kalkıyorlar. Açın iyi niyetle Kuran Meali'ni başından sona okuyun bunlara göre siz süper hocasınız başka birşey demiyorum. Çevresindeki insanlar O'na Mehdi diyorlar bir de. Ayıptır. Hz. Mehdi(a.s)'a da hakaret ediyorlar böyle diyerek. Neymiş efendim 100 tane Mehdi hadisi O'nu tutuyormuş. Ben tutmayan bir tane söyliyim. Hz. Muhammed(s.a.v) diyor ki "Mehdi'nin ahlakı benim ahlakım." Adnan Oktar çevresinde başı açık, bol makyajlı kızları toplayım müziği de açıp insanların önünde oynuyor. Hz. Muhammed(s.a.v) haşa böyle bir şey yapar mıydı? yaptı mı?


  19. 14.Aralık.2012, 01:21
    10
    İsmailAbi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 26.Ekim.2012
    Üye No: 98294
    Mesaj Sayısı: 222
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    Cevap: Harun yahya adetlı kadın kuran okunur dıyor

    Allah ıslah etsin itibar etmem böyle insanlara.


  20. 14.Aralık.2012, 01:21
    10
    Devamlı Üye
    Allah ıslah etsin itibar etmem böyle insanlara.





+ Yorum Gönder