Konusunu Oylayın.: Şafilerin görünmeyen ( tüp, doğal gaz vb. ) kullanması günah mı ?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Şafilerin görünmeyen ( tüp, doğal gaz vb. ) kullanması günah mı ?
  1. 25.Kasım.2012, 15:25
    13
    İKTİBAS
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Kasım.2012
    Üye No: 98591
    Mesaj Sayısı: 162
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Cevap: Şafilerin görünmeyen ( tüp, doğal gaz vb. ) kullanması günah mı ???

    reklam


    Cevap: Şafilerin görünmeyen ( tüp, doğal gaz vb. ) kullanması günah mı ??? isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Şafilerin görünmeyen ( tüp, doğal gaz vb. ) kullanması günah mı ???
    tekturk kardeşim sözlerinizden hareketle

    diyelim ki biri bir söz söyledi bu söz geldi geldi geldi aradan 150 tam yıl geçti ve sonra biri çıktı ve bu söz için dedi ki; bu söz kesindir, ilk ağızdan çıktığı halini korumakta ve hiç bir değişiklik söz konusu değildir.

    ne dersiniz?


  2. 25.Kasım.2012, 15:25
    13
    İKTİBAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    reklam


    tekturk kardeşim sözlerinizden hareketle

    diyelim ki biri bir söz söyledi bu söz geldi geldi geldi aradan 150 tam yıl geçti ve sonra biri çıktı ve bu söz için dedi ki; bu söz kesindir, ilk ağızdan çıktığı halini korumakta ve hiç bir değişiklik söz konusu değildir.

    ne dersiniz?


  3. 25.Kasım.2012, 21:05
    14
    tekturk
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Ekim.2009
    Üye No: 61589
    Mesaj Sayısı: 779
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 8
    Yaş: 39
    Bulunduğu yer: Tilburg/Hollanda

    Cevap: Şafilerin görünmeyen ( tüp, doğal gaz vb. ) kullanması günah mı ???

    reklam


    Ya Iktibas kardes hakikaten yazdiklarindan birsey anlamadim , ya sen bastan belli ne yazismissik okumadan cevap yazmissin yada bende bir idrak sorunu var..


  4. 25.Kasım.2012, 21:05
    14
    Devamlı Üye
    reklam


    Ya Iktibas kardes hakikaten yazdiklarindan birsey anlamadim , ya sen bastan belli ne yazismissik okumadan cevap yazmissin yada bende bir idrak sorunu var..


  5. 26.Kasım.2012, 18:58
    15
    Ravza Sevdam
    Medine'nin Gülüne Hasret

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2012
    Üye No: 95433
    Mesaj Sayısı: 635
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 7
    Bulunduğu yer: Medine de olmak isterdim

    Cevap: Şafilerin görünmeyen ( tüp, doğal gaz vb. ) kullanması günah mı ???

    Alıntı
    Dikkat edersen ben sen uydurdun demedim!! Sen kendin uydurmussan dedim..
    Zaten ablam anlatti diyorsun , simdi 10 kisiyi yanyana dizsen ve herkes sirayla ayni cümleyi bir ötekinin kulagina fisildasa , 10. kisiden cok degisik bir cümle cikar ortaya...
    Ben simdi sendendir veya ablandandir yada o ögretmendendir demiyorum cünkü kesin birsey yok ortada..
    ​İşte bende bunun aslını öğrenmeye çalışıyorum zaten..


  6. 26.Kasım.2012, 18:58
    15
    Medine'nin Gülüne Hasret
    Alıntı
    Dikkat edersen ben sen uydurdun demedim!! Sen kendin uydurmussan dedim..
    Zaten ablam anlatti diyorsun , simdi 10 kisiyi yanyana dizsen ve herkes sirayla ayni cümleyi bir ötekinin kulagina fisildasa , 10. kisiden cok degisik bir cümle cikar ortaya...
    Ben simdi sendendir veya ablandandir yada o ögretmendendir demiyorum cünkü kesin birsey yok ortada..
    ​İşte bende bunun aslını öğrenmeye çalışıyorum zaten..


  7. 26.Kasım.2012, 19:09
    16
    cihad38
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 30.Ağustos.2012
    Üye No: 97668
    Mesaj Sayısı: 486
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Şafilerin görünmeyen ( tüp, doğal gaz vb. ) kullanması günah mı ???

    Alıntı
    diyelim ki biri bir söz söyledi bu söz geldi geldi geldi aradan 150 tam yıl geçti ve sonra biri çıktı ve bu söz için dedi ki
    Alıntı
    Ya Iktibas kardes hakikaten yazdiklarindan birsey anlamadim

    iktibas ne demek istedi; böyle bir şey soruyor ki ,biri çıksın ve desin ki olurmu hiç,150 yıl geçse illaki bozulma,yanlış aktarma,ekleme,çıkarma olur diyecek,
    arkadaş da süpper zeki ya aynen şöyle diyecek; peki 150 yıl geçtiğinde bile bozulma oluyorsa peygamberimizin 1400 küsur yıl önce söylediği hadislerin doğruluğundan nasıl emin oluyorsunuz,ben diyordum tek kaynak kurandır gibi şeyler söyleyecek,..

    kardeşler fitne ve nifak uyumuyor, her an her konu altında alakası bile olmasa olayı hadis inkar etmeye,peygamberimizi saf dışı bırakarak kuranın anlanabileceğine getirmeye çalışıyorlar.
    dikkat edin!


  8. 26.Kasım.2012, 19:09
    16
    cihad38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Alıntı
    diyelim ki biri bir söz söyledi bu söz geldi geldi geldi aradan 150 tam yıl geçti ve sonra biri çıktı ve bu söz için dedi ki
    Alıntı
    Ya Iktibas kardes hakikaten yazdiklarindan birsey anlamadim

    iktibas ne demek istedi; böyle bir şey soruyor ki ,biri çıksın ve desin ki olurmu hiç,150 yıl geçse illaki bozulma,yanlış aktarma,ekleme,çıkarma olur diyecek,
    arkadaş da süpper zeki ya aynen şöyle diyecek; peki 150 yıl geçtiğinde bile bozulma oluyorsa peygamberimizin 1400 küsur yıl önce söylediği hadislerin doğruluğundan nasıl emin oluyorsunuz,ben diyordum tek kaynak kurandır gibi şeyler söyleyecek,..

    kardeşler fitne ve nifak uyumuyor, her an her konu altında alakası bile olmasa olayı hadis inkar etmeye,peygamberimizi saf dışı bırakarak kuranın anlanabileceğine getirmeye çalışıyorlar.
    dikkat edin!


  9. 26.Kasım.2012, 19:35
    17
    İKTİBAS
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Kasım.2012
    Üye No: 98591
    Mesaj Sayısı: 162
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Cevap: Şafilerin görünmeyen ( tüp, doğal gaz vb. ) kullanması günah mı ???

    mevsim sazan mevsimi değil ama demek ki ekolojik düzen bozulunca kışın da sazanlar çıkabiliyormuş


  10. 26.Kasım.2012, 19:35
    17
    İKTİBAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    mevsim sazan mevsimi değil ama demek ki ekolojik düzen bozulunca kışın da sazanlar çıkabiliyormuş


  11. 26.Kasım.2012, 19:56
    18
    cihad38
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 30.Ağustos.2012
    Üye No: 97668
    Mesaj Sayısı: 486
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Şafilerin görünmeyen ( tüp, doğal gaz vb. ) kullanması günah mı ???

    sen bize sazan de eyvallah,ama pis yüzünüzü biz yazalım vazifemizi yapalım,herşey Allah rızası için,senin gibilerin foyası açığa çıkarmak da aynı.

    hadi bakalım bana sazan diyorsun,delikanlı ol ve farzetki ben sadece şu yorumu yaptım.; tabiki 150 tam yıl geçince söylenen o sözle yanlış aktarmalar,eklemeler falan olur.

    sorduğun souya renkli kısımdaki gibi cevap verdim diyelim yaz bakalım ne derdin.


  12. 26.Kasım.2012, 19:56
    18
    cihad38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    sen bize sazan de eyvallah,ama pis yüzünüzü biz yazalım vazifemizi yapalım,herşey Allah rızası için,senin gibilerin foyası açığa çıkarmak da aynı.

    hadi bakalım bana sazan diyorsun,delikanlı ol ve farzetki ben sadece şu yorumu yaptım.; tabiki 150 tam yıl geçince söylenen o sözle yanlış aktarmalar,eklemeler falan olur.

    sorduğun souya renkli kısımdaki gibi cevap verdim diyelim yaz bakalım ne derdin.


  13. 26.Kasım.2012, 20:44
    19
    ömerhattab
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Mayıs.2008
    Üye No: 20975
    Mesaj Sayısı: 1,830
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 19

    Cevap: Şafilerin görünmeyen ( tüp, doğal gaz vb. ) kullanması günah mı ???

    İKTİBAS Nickli Üyeden Alıntı
    mevsim sazan mevsimi değil ama demek ki ekolojik düzen bozulunca kışın da sazanlar çıkabiliyormuş
    Yazık yazık ...Cevap veremeyince çirkefleşiyorsunuz?Allah ıslah etsin senin gibi S-azanları...


  14. 26.Kasım.2012, 20:44
    19
    Devamlı Üye
    İKTİBAS Nickli Üyeden Alıntı
    mevsim sazan mevsimi değil ama demek ki ekolojik düzen bozulunca kışın da sazanlar çıkabiliyormuş
    Yazık yazık ...Cevap veremeyince çirkefleşiyorsunuz?Allah ıslah etsin senin gibi S-azanları...


  15. 26.Kasım.2012, 23:07
    20
    tekturk
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Ekim.2009
    Üye No: 61589
    Mesaj Sayısı: 779
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 8
    Yaş: 39
    Bulunduğu yer: Tilburg/Hollanda

    Cevap: Şafilerin görünmeyen ( tüp, doğal gaz vb. ) kullanması günah mı ???

    Konu nerden nereye gitti yahu!!


  16. 26.Kasım.2012, 23:07
    20
    Devamlı Üye
    Konu nerden nereye gitti yahu!!


  17. 26.Kasım.2012, 23:55
    21
    islamyolu
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Mayıs.2011
    Üye No: 87477
    Mesaj Sayısı: 2,615
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Şafilerin görünmeyen ( tüp, doğal gaz vb. ) kullanması günah mı ???

    Alıntı
    iktibas ne demek istedi; böyle bir şey soruyor ki ,biri çıksın ve desin ki olurmu hiç,150 yıl geçse illaki bozulma,yanlış aktarma,ekleme,çıkarma olur diyecek,
    arkadaş da süpper zeki ya aynen şöyle diyecek; peki 150 yıl geçtiğinde bile bozulma oluyorsa peygamberimizin 1400 küsur yıl önce söylediği hadislerin doğruluğundan nasıl emin oluyorsunuz,ben diyordum tek kaynak kurandır gibi şeyler söyleyecek,..

    kardeşler fitne ve nifak uyumuyor, her an her konu altında alakası bile olmasa olayı hadis inkar etmeye,peygamberimizi saf dışı bırakarak kuranın anlanabileceğine getirmeye çalışıyorlar.
    dikkat edin
    !

    Allah razı olsun kardeş. Senin cevabını okumadan aynen bende bu şekil anladım. Ve Cevabını vermişin zaten. Hemen hadisler konusuna geçecek. ve Kendi batıl inançlarına başkalarınıda alet edecek. konuşma uslubünü görüyormusun. Peygamberimiz (Sallahu aleyhi ve sellem) yine bir hadisinde benim en korktugum Konuşmasını iyi bilen yani büyülü bir şekilde konuşup milleti kandıran. Yani ne demek din adına konuşacak. Ve mantıklı konuştuğunu sandırıp milleti kendine doğru çekecek. Yav bu ümmet sapıtmaz. Bu sitede tek sen yoksun. Ehli sünnet Kardeşlerim var. Cihat38 ler var , Ömerhattablar var , Elhamdülillah var , Yönetimdeki Admin , moderatör kardeşlerimiz abilerimiz var. biz görmesek onlar cevap verir merak etme.


  18. 26.Kasım.2012, 23:55
    21
    islamyolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Alıntı
    iktibas ne demek istedi; böyle bir şey soruyor ki ,biri çıksın ve desin ki olurmu hiç,150 yıl geçse illaki bozulma,yanlış aktarma,ekleme,çıkarma olur diyecek,
    arkadaş da süpper zeki ya aynen şöyle diyecek; peki 150 yıl geçtiğinde bile bozulma oluyorsa peygamberimizin 1400 küsur yıl önce söylediği hadislerin doğruluğundan nasıl emin oluyorsunuz,ben diyordum tek kaynak kurandır gibi şeyler söyleyecek,..

    kardeşler fitne ve nifak uyumuyor, her an her konu altında alakası bile olmasa olayı hadis inkar etmeye,peygamberimizi saf dışı bırakarak kuranın anlanabileceğine getirmeye çalışıyorlar.
    dikkat edin
    !

    Allah razı olsun kardeş. Senin cevabını okumadan aynen bende bu şekil anladım. Ve Cevabını vermişin zaten. Hemen hadisler konusuna geçecek. ve Kendi batıl inançlarına başkalarınıda alet edecek. konuşma uslubünü görüyormusun. Peygamberimiz (Sallahu aleyhi ve sellem) yine bir hadisinde benim en korktugum Konuşmasını iyi bilen yani büyülü bir şekilde konuşup milleti kandıran. Yani ne demek din adına konuşacak. Ve mantıklı konuştuğunu sandırıp milleti kendine doğru çekecek. Yav bu ümmet sapıtmaz. Bu sitede tek sen yoksun. Ehli sünnet Kardeşlerim var. Cihat38 ler var , Ömerhattablar var , Elhamdülillah var , Yönetimdeki Admin , moderatör kardeşlerimiz abilerimiz var. biz görmesek onlar cevap verir merak etme.


  19. 27.Kasım.2012, 11:21
    22
    İKTİBAS
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Kasım.2012
    Üye No: 98591
    Mesaj Sayısı: 162
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Cevap: Şafilerin görünmeyen ( tüp, doğal gaz vb. ) kullanması günah mı ???

    Yahu çocuk gibisiniz haa hep ciddi mi olacağız azıcık şaka yapalım dedik hemen alındınız.

    Kırdıysam özür diliyorum.

    Hem bundan şikayetçisiniz hem de bana bir sürü olmadık laflar sıraladınız, ben alındı mıyım? Hayır efendim alınmadım. Ben bir kardeşe soru sordum siz hemen üzerine atladınız ve bu soruyu sormakla beni fitnecilikle, süslü sözlerle milleti kandırmakla suçladınız. Ben alındı mıyım? Hayır efendim : ))


  20. 27.Kasım.2012, 11:21
    22
    İKTİBAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Yahu çocuk gibisiniz haa hep ciddi mi olacağız azıcık şaka yapalım dedik hemen alındınız.

    Kırdıysam özür diliyorum.

    Hem bundan şikayetçisiniz hem de bana bir sürü olmadık laflar sıraladınız, ben alındı mıyım? Hayır efendim alınmadım. Ben bir kardeşe soru sordum siz hemen üzerine atladınız ve bu soruyu sormakla beni fitnecilikle, süslü sözlerle milleti kandırmakla suçladınız. Ben alındı mıyım? Hayır efendim : ))


  21. 27.Kasım.2012, 12:42
    23
    cihad38
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 30.Ağustos.2012
    Üye No: 97668
    Mesaj Sayısı: 486
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Şafilerin görünmeyen ( tüp, doğal gaz vb. ) kullanması günah mı ???

    Alıntı
    delikanlı ol ve farzetki ben sadece şu yorumu yaptım.; tabiki 150 tam yıl geçince söylenen o sözle yanlış aktarmalar,eklemeler falan olur.

    sorduğun soruya renkli kısımdaki gibi cevap verdim diyelim yaz bakalım ne derdin.
    soruma cevap vermemişsin.biz çocukda olsak sazanda olsak niyetimizi Allah rızası için yapıyoruz.


  22. 27.Kasım.2012, 12:42
    23
    cihad38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Alıntı
    delikanlı ol ve farzetki ben sadece şu yorumu yaptım.; tabiki 150 tam yıl geçince söylenen o sözle yanlış aktarmalar,eklemeler falan olur.

    sorduğun soruya renkli kısımdaki gibi cevap verdim diyelim yaz bakalım ne derdin.
    soruma cevap vermemişsin.biz çocukda olsak sazanda olsak niyetimizi Allah rızası için yapıyoruz.


  23. 28.Aralık.2012, 14:04
    24
    Ravza Sevdam
    Medine'nin Gülüne Hasret

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2012
    Üye No: 95433
    Mesaj Sayısı: 635
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 7
    Bulunduğu yer: Medine de olmak isterdim

    Cevap: Şafilerin görünmeyen ( tüp, doğal gaz vb. ) kullanması günah mı ???

    arkadaşlar bunun kaynağını bilen yok mu ??


  24. 28.Aralık.2012, 14:04
    24
    Medine'nin Gülüne Hasret
    arkadaşlar bunun kaynağını bilen yok mu ??





+ Yorum Gönder
Git İlk 12