Konusunu Oylayın.: Bir şeyi söylemek mi yoksa onaylamak mı önemli?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Bir şeyi söylemek mi yoksa onaylamak mı önemli?
  1. 23.Ekim.2012, 01:10
    37
    SeytanaAldanma
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Temmuz.2012
    Üye No: 96988
    Mesaj Sayısı: 70
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: bir şeyi söylemek mi yoksa onaylamak mı önemli?

    reklam


    Cevap: bir şeyi söylemek mi yoksa onaylamak mı önemli? ile ilgili yazı Mumsema.org
    kardeşim bende diile acaba dedim nasıl bi anıma geldiyse artık şeytan vesvese veriyordu bende acaba dedim dilimle hemen tevbe ettim.Takmamamız lazım ama şirke girdiysem diye bende çok korkuyorum.Bir türlü aradığım cevabı bulamıyorum bende


  2. 23.Ekim.2012, 01:10
    37
    reklam


    kardeşim bende diile acaba dedim nasıl bi anıma geldiyse artık şeytan vesvese veriyordu bende acaba dedim dilimle hemen tevbe ettim.Takmamamız lazım ama şirke girdiysem diye bende çok korkuyorum.Bir türlü aradığım cevabı bulamıyorum bende


  3. 23.Ekim.2012, 01:10
    38
    İslam_
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Ekim.2012
    Üye No: 98126
    Mesaj Sayısı: 134
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: bir şeyi söylemek mi yoksa onaylamak mı önemli?

    reklam


    vardır elbet milyonlarca müslüman arasında elbet vardır heleki bu vesvese konuları olduğu için çok vardır.tek değilsin merak etme


  4. 23.Ekim.2012, 01:10
    38
    İslam_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    reklam


    vardır elbet milyonlarca müslüman arasında elbet vardır heleki bu vesvese konuları olduğu için çok vardır.tek değilsin merak etme


  5. 23.Ekim.2012, 01:11
    39
    SeytanaAldanma
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Temmuz.2012
    Üye No: 96988
    Mesaj Sayısı: 70
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: bir şeyi söylemek mi yoksa onaylamak mı önemli?

    İSLAM kardeşim benimkinide bir cevaplasan bilgilimisin kardeşim bu konularda ?


  6. 23.Ekim.2012, 01:11
    39
    İSLAM kardeşim benimkinide bir cevaplasan bilgilimisin kardeşim bu konularda ?


  7. 23.Ekim.2012, 01:11
    40
    İslam_
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Ekim.2012
    Üye No: 98126
    Mesaj Sayısı: 134
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: bir şeyi söylemek mi yoksa onaylamak mı önemli?

    Alıntı
    kardeşim bende diile acaba dedim nasıl bi anıma geldiyse artık şeytan vesvese veriyordu bende acaba dedim dilimle hemen tevbe ettim.Takmamamız lazım ama şirke girdiysem diye bende çok korkuyorum.Bir türlü aradığım cevabı bulamıyorum bende
    istemeden olmuş istemeden yaptığım şeylerden sorumlu değiliz .rahat olun takmayın .tövbede etmişsiniz zaten rahat olun


  8. 23.Ekim.2012, 01:11
    40
    İslam_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Alıntı
    kardeşim bende diile acaba dedim nasıl bi anıma geldiyse artık şeytan vesvese veriyordu bende acaba dedim dilimle hemen tevbe ettim.Takmamamız lazım ama şirke girdiysem diye bende çok korkuyorum.Bir türlü aradığım cevabı bulamıyorum bende
    istemeden olmuş istemeden yaptığım şeylerden sorumlu değiliz .rahat olun takmayın .tövbede etmişsiniz zaten rahat olun


  9. 23.Ekim.2012, 01:12
    41
    cholt
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Ekim.2012
    Üye No: 98005
    Mesaj Sayısı: 225
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    Cevap: bir şeyi söylemek mi yoksa onaylamak mı önemli?

    seytanaldanma en dogrusunu ALLAH bılır kardes sen sırk gırsen burda ısın ne demekkı pısmanlık duyuyosunkı burdasın en dogrusunu yarrabbım bılır hıc kuskulanma duat et cumaya gıt ben ole yapıyorum dusunerek seytana daha cok malzeme verırsın


  10. 23.Ekim.2012, 01:12
    41
    cholt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    seytanaldanma en dogrusunu ALLAH bılır kardes sen sırk gırsen burda ısın ne demekkı pısmanlık duyuyosunkı burdasın en dogrusunu yarrabbım bılır hıc kuskulanma duat et cumaya gıt ben ole yapıyorum dusunerek seytana daha cok malzeme verırsın


  11. 23.Ekim.2012, 01:14
    42
    İslam_
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Ekim.2012
    Üye No: 98126
    Mesaj Sayısı: 134
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: bir şeyi söylemek mi yoksa onaylamak mı önemli?

    İstemeyerek yaptığımız şeylerden sorumlu değiliz heleki tövbe etmişsiniz pişmasınız.Allah affedici bağışlayıcıdır merhametlidir .gönlünüz rahat olsun


  12. 23.Ekim.2012, 01:14
    42
    İslam_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    İstemeyerek yaptığımız şeylerden sorumlu değiliz heleki tövbe etmişsiniz pişmasınız.Allah affedici bağışlayıcıdır merhametlidir .gönlünüz rahat olsun


  13. 23.Ekim.2012, 01:14
    43
    cholt
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Ekim.2012
    Üye No: 98005
    Mesaj Sayısı: 225
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    Cevap: bir şeyi söylemek mi yoksa onaylamak mı önemli?

    seytanaldanma akrdesım sende benım dıle getırdıgımımmı getırdın vesveselerımız aynımı kardesım aynı konudamıyız ?


  14. 23.Ekim.2012, 01:14
    43
    cholt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    seytanaldanma akrdesım sende benım dıle getırdıgımımmı getırdın vesveselerımız aynımı kardesım aynı konudamıyız ?


  15. 23.Ekim.2012, 01:15
    44
    SeytanaAldanma
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Temmuz.2012
    Üye No: 96988
    Mesaj Sayısı: 70
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: bir şeyi söylemek mi yoksa onaylamak mı önemli?

    kardeş bi bilsen aklıma gelenin ne kadr saçma bişey oldugunu ve ben ona gittim acaba dedim yani olabilirmi dedim zaten der demez tevbe ettim. bundan 2-3 ay evveldi artık bilgilendim vesveseler fazla gelmiyor geldiği zamanda cevap verebiliyorum sıkılıyor içim ya şirk ise ya bilerek söylediysem diye


  16. 23.Ekim.2012, 01:15
    44
    kardeş bi bilsen aklıma gelenin ne kadr saçma bişey oldugunu ve ben ona gittim acaba dedim yani olabilirmi dedim zaten der demez tevbe ettim. bundan 2-3 ay evveldi artık bilgilendim vesveseler fazla gelmiyor geldiği zamanda cevap verebiliyorum sıkılıyor içim ya şirk ise ya bilerek söylediysem diye


  17. 23.Ekim.2012, 01:15
    45
    SeytanaAldanma
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Temmuz.2012
    Üye No: 96988
    Mesaj Sayısı: 70
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: bir şeyi söylemek mi yoksa onaylamak mı önemli?

    bnmki küfür değil kardeş şüphe suretinde geliyordu saçma sapan şeyler.


  18. 23.Ekim.2012, 01:15
    45
    bnmki küfür değil kardeş şüphe suretinde geliyordu saçma sapan şeyler.


  19. 23.Ekim.2012, 01:19
    46
    İslam_
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Ekim.2012
    Üye No: 98126
    Mesaj Sayısı: 134
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: bir şeyi söylemek mi yoksa onaylamak mı önemli?

    Vesveseden ibaret bunlar anlıyorum durumunuzu gayet.hiç bişeycik yok küfür şirk yok.vesvese gelmiş o kadar,Kalbinizle onaylamadığınız sürece bişey yok.rahat olun takmayın bunları.vesveseleri aldırış etmeyin


  20. 23.Ekim.2012, 01:19
    46
    İslam_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Vesveseden ibaret bunlar anlıyorum durumunuzu gayet.hiç bişeycik yok küfür şirk yok.vesvese gelmiş o kadar,Kalbinizle onaylamadığınız sürece bişey yok.rahat olun takmayın bunları.vesveseleri aldırış etmeyin


  21. 23.Ekim.2012, 01:22
    47
    SeytanaAldanma
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Temmuz.2012
    Üye No: 96988
    Mesaj Sayısı: 70
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: bir şeyi söylemek mi yoksa onaylamak mı önemli?

    tabiki gidip de o şüphe gelicne hemen ona inanmadım nasıl olduysa agzımdan acaba çıktı şeytana uyup şirke mi girdim diye çok korkuyorum vesveseyi dille söylememek gerekiyormuş bu sıkıyor işte beni şuan düşündüğümde o şüpheye ehemmiyet vermemem gerektiğini bile öğrendim okadar saçma bişeymişki şimdi bilgilendim daha yapmıyorum ama ozamanki bilgisiz halimle şüpheye düşüp şirke mi girdim diye husursuz oluyorum


  22. 23.Ekim.2012, 01:22
    47
    tabiki gidip de o şüphe gelicne hemen ona inanmadım nasıl olduysa agzımdan acaba çıktı şeytana uyup şirke mi girdim diye çok korkuyorum vesveseyi dille söylememek gerekiyormuş bu sıkıyor işte beni şuan düşündüğümde o şüpheye ehemmiyet vermemem gerektiğini bile öğrendim okadar saçma bişeymişki şimdi bilgilendim daha yapmıyorum ama ozamanki bilgisiz halimle şüpheye düşüp şirke mi girdim diye husursuz oluyorum


  23. 23.Ekim.2012, 01:34
    48
    cholt
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Ekim.2012
    Üye No: 98005
    Mesaj Sayısı: 225
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    Cevap: bir şeyi söylemek mi yoksa onaylamak mı önemli?

    kardes benımkı daha beter sen dıle getırmemessın benımkını okudunmu hasa ALLAHA küfür ıcerıklı sence dunya kac kısı var bunu elınde olmadan ıstemeden yapan aklına geldıgınden zıhnını kontrol edemıyıp dıle getıren 2 3 kere aynı anda sonrada pısman olan ?


  24. 23.Ekim.2012, 01:34
    48
    cholt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    kardes benımkı daha beter sen dıle getırmemessın benımkını okudunmu hasa ALLAHA küfür ıcerıklı sence dunya kac kısı var bunu elınde olmadan ıstemeden yapan aklına geldıgınden zıhnını kontrol edemıyıp dıle getıren 2 3 kere aynı anda sonrada pısman olan ?





+ Yorum Gönder
Git İlk 345 Son