Konusunu Oylayın.: Şii ve sunniler arasındaki farklar nelerdir

5 üzerinden 4.00 | Toplam : 6 kişi
Şii ve sunniler arasındaki farklar nelerdir
  1. 16.Ekim.2012, 21:03
    13
    İslam_
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Ekim.2012
    Üye No: 98126
    Mesaj Sayısı: 134
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Sii ve sunniler arasindaki farklar nelerdit

    reklam


    Cevap: Sii ve sunniler arasindaki farklar nelerdit isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Sii ve sunniler arasindaki farklar nelerdit
    Alıntı
    Saçmalık senin bu konuda bilgi sahibi olmadığındırŞİa'da sahabe'ye sövgü ve lanet okuyabilirsiniz
    ben neyin ne olduğunu gayet iyi biliyorum.asıl siz bilmiyorsunuz internetten bi kaç uydurma iftiralara inanıyorsunuz geliyorsunuz burda fitne yapıyorsunuz.şialar böyle şöyle diye.lanet etmek ibadet diye bişey yok.ayrıca hergünde yapıldığı diye bişey yok.ayrıca Hamaneyin fetvasına görede Ehlisünnetin mukaddesatına hakaret etmek haramdır.araştırırken düşman karşı taraftan araştırmayın yerinden araştırın


  2. 16.Ekim.2012, 21:03
    13
    İslam_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    reklam


    Alıntı
    Saçmalık senin bu konuda bilgi sahibi olmadığındırŞİa'da sahabe'ye sövgü ve lanet okuyabilirsiniz
    ben neyin ne olduğunu gayet iyi biliyorum.asıl siz bilmiyorsunuz internetten bi kaç uydurma iftiralara inanıyorsunuz geliyorsunuz burda fitne yapıyorsunuz.şialar böyle şöyle diye.lanet etmek ibadet diye bişey yok.ayrıca hergünde yapıldığı diye bişey yok.ayrıca Hamaneyin fetvasına görede Ehlisünnetin mukaddesatına hakaret etmek haramdır.araştırırken düşman karşı taraftan araştırmayın yerinden araştırın


  3. 16.Ekim.2012, 23:08
    14
    karadamlalar
    Kesintili Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Temmuz.2012
    Üye No: 96809
    Mesaj Sayısı: 1,620
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 17

    Cevap: Sii ve sunniler arasindaki farklar nelerdit

    reklam


    iftira olan kısmı olsa da doğru olan kısımları da var şia alimleri ve kitlelerindeki sapıklıkların, neyse bunu şianın tamamına yayamayız belki ancak hz. aişe'nin(Allah ondan razı olsun) öldüğü günün kutlandığını bilmekteyim, şialarda takiyye denen şey üzerine itikad kurmak kolay bir şeydir. 12 imamlardaki gizli ilim olduğu iddia edilen şeylerin kaynağı da takiyyeciliktir.


  4. 16.Ekim.2012, 23:08
    14
    karadamlalar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kesintili Üye
    reklam


    iftira olan kısmı olsa da doğru olan kısımları da var şia alimleri ve kitlelerindeki sapıklıkların, neyse bunu şianın tamamına yayamayız belki ancak hz. aişe'nin(Allah ondan razı olsun) öldüğü günün kutlandığını bilmekteyim, şialarda takiyye denen şey üzerine itikad kurmak kolay bir şeydir. 12 imamlardaki gizli ilim olduğu iddia edilen şeylerin kaynağı da takiyyeciliktir.


  5. 16.Ekim.2012, 23:26
    15
    İslam_
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Ekim.2012
    Üye No: 98126
    Mesaj Sayısı: 134
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Sii ve sunniler arasindaki farklar nelerdit

    Alıntı
    hz aişe'nin(Allah ondan razı olsun) öldüğü günün kutlandığını bilmekteyim
    İngilteredeki yaser el habib adlı şarlatanın hazırladığı kutlamayı görmüşsün sanırım.şia alimleri onu kendilerinden saymıyorlar fitneci şarlatanın teki olduğunu demişlerdir.
    Alıntı
    şialarda takiyye denen şey üzerine itikad kurmak kolay bir şeydir
    Takkiyeyei o kadar kolay yapmıyorlar.her işlerinde yapmıyorlar zor durumlarda yapılıyor caizdir.


  6. 16.Ekim.2012, 23:26
    15
    İslam_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Alıntı
    hz aişe'nin(Allah ondan razı olsun) öldüğü günün kutlandığını bilmekteyim
    İngilteredeki yaser el habib adlı şarlatanın hazırladığı kutlamayı görmüşsün sanırım.şia alimleri onu kendilerinden saymıyorlar fitneci şarlatanın teki olduğunu demişlerdir.
    Alıntı
    şialarda takiyye denen şey üzerine itikad kurmak kolay bir şeydir
    Takkiyeyei o kadar kolay yapmıyorlar.her işlerinde yapmıyorlar zor durumlarda yapılıyor caizdir.


  7. 17.Ekim.2012, 10:45
    16
    ömerhattab
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Mayıs.2008
    Üye No: 20975
    Mesaj Sayısı: 1,830
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 19

    Cevap: Sii ve sunniler arasindaki farklar nelerdit

    İslam_ Nickli Üyeden Alıntı
    ben neyin ne olduğunu gayet iyi biliyorum.asıl siz bilmiyorsunuz internetten bi kaç uydurma iftiralara inanıyorsunuz geliyorsunuz burda fitne yapıyorsunuz.şialar böyle şöyle diye.lanet etmek ibadet diye bişey yok.ayrıca hergünde yapıldığı diye bişey yok.ayrıca Hamaneyin fetvasına görede Ehlisünnetin mukaddesatına hakaret etmek haramdır.araştırırken düşman karşı taraftan araştırmayın yerinden araştırın
    Münazara yaptığım pek çok şia lanetle konuya girer lanetlede bitirirler...Doğru Takkiye yide iyi biliyorsunuz?


  8. 17.Ekim.2012, 10:45
    16
    Devamlı Üye
    İslam_ Nickli Üyeden Alıntı
    ben neyin ne olduğunu gayet iyi biliyorum.asıl siz bilmiyorsunuz internetten bi kaç uydurma iftiralara inanıyorsunuz geliyorsunuz burda fitne yapıyorsunuz.şialar böyle şöyle diye.lanet etmek ibadet diye bişey yok.ayrıca hergünde yapıldığı diye bişey yok.ayrıca Hamaneyin fetvasına görede Ehlisünnetin mukaddesatına hakaret etmek haramdır.araştırırken düşman karşı taraftan araştırmayın yerinden araştırın
    Münazara yaptığım pek çok şia lanetle konuya girer lanetlede bitirirler...Doğru Takkiye yide iyi biliyorsunuz?


  9. 17.Ekim.2012, 10:55
    17
    islamyolu
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Mayıs.2011
    Üye No: 87477
    Mesaj Sayısı: 2,615
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Sii ve sunniler arasindaki farklar nelerdit

    Şia 'yı nasıl savunabiliyorsunuz anlamıyorum.islamın kilidi Hz Ömer Gibi Rasullullahın sıddık arkadaşı Hz Ebubekir gibi sahabelerin isimlerini öküzlere koyan bunlar degilmi. İmam Azam zamanındada vardı bunlar. şimdide varlar. Hatta Ömer ismini koydugu İnek O şia yı öldürmemişmiydi. bunlar kitaplarımızda hep vardır. İmam Rabbani hazretleri neler diyor neler.

    bak bir diğer konudada aynısını açmışsın o konudada Ehlibeyt (Şia) demişsin Ehli sünnet (Sunni ) demişsin. bu fitnelik degilde nedir. Ehlibeyti nasıl sen ehli sünnetten ayırırsın. şia yıda ehlibeyt ismini katarsın. Ehlibeytin hepsi ehli sünnettir. git bakalım kitaplarını oku şia nın neler yazıyor neler. biz burada az bile anlattık.


  10. 17.Ekim.2012, 10:55
    17
    islamyolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Şia 'yı nasıl savunabiliyorsunuz anlamıyorum.islamın kilidi Hz Ömer Gibi Rasullullahın sıddık arkadaşı Hz Ebubekir gibi sahabelerin isimlerini öküzlere koyan bunlar degilmi. İmam Azam zamanındada vardı bunlar. şimdide varlar. Hatta Ömer ismini koydugu İnek O şia yı öldürmemişmiydi. bunlar kitaplarımızda hep vardır. İmam Rabbani hazretleri neler diyor neler.

    bak bir diğer konudada aynısını açmışsın o konudada Ehlibeyt (Şia) demişsin Ehli sünnet (Sunni ) demişsin. bu fitnelik degilde nedir. Ehlibeyti nasıl sen ehli sünnetten ayırırsın. şia yıda ehlibeyt ismini katarsın. Ehlibeytin hepsi ehli sünnettir. git bakalım kitaplarını oku şia nın neler yazıyor neler. biz burada az bile anlattık.


  11. 17.Ekim.2012, 11:35
    18
    ömerhattab
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Mayıs.2008
    Üye No: 20975
    Mesaj Sayısı: 1,830
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 19

    Cevap: Sii ve sunniler arasindaki farklar nelerdit

    Şia ehlisünneti sevmediğini idda eder... Ehlisünnetin ehlibeyt sevgisini görmezden gelirler .... Kendilerine adam kazandırmada bu metodu uygular...


  12. 17.Ekim.2012, 11:35
    18
    Devamlı Üye
    Şia ehlisünneti sevmediğini idda eder... Ehlisünnetin ehlibeyt sevgisini görmezden gelirler .... Kendilerine adam kazandırmada bu metodu uygular...


  13. 17.Ekim.2012, 19:02
    19
    İslam_
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Ekim.2012
    Üye No: 98126
    Mesaj Sayısı: 134
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Sii ve sunniler arasindaki farklar nelerdit

    Alıntı
    Hz Ömer Gibi Rasullullahın sıddık arkadaşı Hz Ebubekir gibi sahabelerin isimlerini öküzlere koyan bunlar degilmi
    çok cübbeli dinliyorsun.
    Alıntı
    it bakalım kitaplarını oku şia nın neler yazıyor neler biz burada az bile anlattık
    sen hiç şia ile danıştınmı onlara dedinmi bunları ? desen cevabını verirler ama anca böyle tek taraflı ediyonuz.karşı taraftan görüş filan almıyorsunuz

    Alıntı
    Şia ehlisünneti sevmediğini idda eder Ehlisünnetin ehlibeyt sevgisini görmezden gelirler Kendilerine adam kazandırmada bu metodu uygular
    ya söylermisin kim hangi sünni ehlibeyti aşk ile seviyor bağlı ?çoğunluğu yapmıyor bunu.benim gibi sünniler varsa bilemem. anca sözde böyle severiz denir.bide namazlarda salavat okuruz derler ama ayrıyetten başkada bişey yok.12 imamlarımız kimdir .ehliaba kimdir hiç bilinmez.meşhed şehri,kum şehri,necef şehri,kerbela şehrinin önemleri asla bilinmez hatta bazıları ise hiç duyulmamıştır bu şehirlerin isimleri


  14. 17.Ekim.2012, 19:02
    19
    İslam_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Alıntı
    Hz Ömer Gibi Rasullullahın sıddık arkadaşı Hz Ebubekir gibi sahabelerin isimlerini öküzlere koyan bunlar degilmi
    çok cübbeli dinliyorsun.
    Alıntı
    it bakalım kitaplarını oku şia nın neler yazıyor neler biz burada az bile anlattık
    sen hiç şia ile danıştınmı onlara dedinmi bunları ? desen cevabını verirler ama anca böyle tek taraflı ediyonuz.karşı taraftan görüş filan almıyorsunuz

    Alıntı
    Şia ehlisünneti sevmediğini idda eder Ehlisünnetin ehlibeyt sevgisini görmezden gelirler Kendilerine adam kazandırmada bu metodu uygular
    ya söylermisin kim hangi sünni ehlibeyti aşk ile seviyor bağlı ?çoğunluğu yapmıyor bunu.benim gibi sünniler varsa bilemem. anca sözde böyle severiz denir.bide namazlarda salavat okuruz derler ama ayrıyetten başkada bişey yok.12 imamlarımız kimdir .ehliaba kimdir hiç bilinmez.meşhed şehri,kum şehri,necef şehri,kerbela şehrinin önemleri asla bilinmez hatta bazıları ise hiç duyulmamıştır bu şehirlerin isimleri


  15. 17.Ekim.2012, 19:21
    20
    ömerhattab
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Mayıs.2008
    Üye No: 20975
    Mesaj Sayısı: 1,830
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 19

    Cevap: Sii ve sunniler arasindaki farklar nelerdit

    İslam_ Nickli Üyeden Alıntı
    çok cübbeli dinliyorsun.sen hiç şia ile danıştınmı onlara dedinmi bunları ? desen cevabını verirler ama anca böyle tek taraflı ediyonuz.karşı taraftan görüş filan almıyorsunuz ya söylermisin kim hangi sünni ehlibeyti aşk ile seviyor bağlı ?çoğunluğu yapmıyor bunu.benim gibi sünniler varsa bilemem. anca sözde böyle severiz denir.bide namazlarda salavat okuruz derler ama ayrıyetten başkada bişey yok.12 imamlarımız kimdir .ehliaba kimdir hiç bilinmez.meşhed şehri,kum şehri,necef şehri,kerbela şehrinin önemleri asla bilinmez hatta bazıları ise hiç duyulmamıştır bu şehirlerin isimleri
    Şialar münazaralarda hemen hepsi gelin lanetleşim diyor bunun sebebi nedir?Ehlisünnetin hepsi Ehlibeyti sever ....Bence sünni gibi gözüküp takiye yapmanın hiç anlamı yok...


  16. 17.Ekim.2012, 19:21
    20
    Devamlı Üye
    İslam_ Nickli Üyeden Alıntı
    çok cübbeli dinliyorsun.sen hiç şia ile danıştınmı onlara dedinmi bunları ? desen cevabını verirler ama anca böyle tek taraflı ediyonuz.karşı taraftan görüş filan almıyorsunuz ya söylermisin kim hangi sünni ehlibeyti aşk ile seviyor bağlı ?çoğunluğu yapmıyor bunu.benim gibi sünniler varsa bilemem. anca sözde böyle severiz denir.bide namazlarda salavat okuruz derler ama ayrıyetten başkada bişey yok.12 imamlarımız kimdir .ehliaba kimdir hiç bilinmez.meşhed şehri,kum şehri,necef şehri,kerbela şehrinin önemleri asla bilinmez hatta bazıları ise hiç duyulmamıştır bu şehirlerin isimleri
    Şialar münazaralarda hemen hepsi gelin lanetleşim diyor bunun sebebi nedir?Ehlisünnetin hepsi Ehlibeyti sever ....Bence sünni gibi gözüküp takiye yapmanın hiç anlamı yok...


  17. 17.Ekim.2012, 19:25
    21
    İslam_
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Ekim.2012
    Üye No: 98126
    Mesaj Sayısı: 134
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Sii ve sunniler arasindaki farklar nelerdit

    Alıntı
    Ehlisünnetin hepsi Ehlibeyti sever
    sever sever ama ayrıyetten bi ilgi alaka yok..

    Alıntı
    Bence sünni gibi gözüküp takiye yapmanın hiç anlamı yok
    takmışsınız bi öğrenmişsiniz takiyyeyi herbişeye karıştırıyorsunuz onu ! Ben takiyye yapmıyorum .Ben sünniyim ! ehlisünnetin ehlibeyte ilgisi olmadığını söylemek şialıkmı oldu ?


  18. 17.Ekim.2012, 19:25
    21
    İslam_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Alıntı
    Ehlisünnetin hepsi Ehlibeyti sever
    sever sever ama ayrıyetten bi ilgi alaka yok..

    Alıntı
    Bence sünni gibi gözüküp takiye yapmanın hiç anlamı yok
    takmışsınız bi öğrenmişsiniz takiyyeyi herbişeye karıştırıyorsunuz onu ! Ben takiyye yapmıyorum .Ben sünniyim ! ehlisünnetin ehlibeyte ilgisi olmadığını söylemek şialıkmı oldu ?


  19. 17.Ekim.2012, 19:27
    22
    ömerhattab
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Mayıs.2008
    Üye No: 20975
    Mesaj Sayısı: 1,830
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 19

    Cevap: Sii ve sunniler arasindaki farklar nelerdit

    İslam_ Nickli Üyeden Alıntı
    sever sever ama ayrıyetten bi ilgi alaka yok..takmışsınız bi öğrenmişsiniz takiyyeyi herbişeye karıştırıyorsunuz onu ! Ben takiyye yapmıyorum .Ben sünniyim ! ehlisünnetin ehlibeyte ilgisi olmadığını söylemek şialıkmı oldu ?
    Elibeytle alakası olmadığını göster arkadaş...Ebu Hanife r.a ehlibeyt için zindanlara düştü...


  20. 17.Ekim.2012, 19:27
    22
    Devamlı Üye
    İslam_ Nickli Üyeden Alıntı
    sever sever ama ayrıyetten bi ilgi alaka yok..takmışsınız bi öğrenmişsiniz takiyyeyi herbişeye karıştırıyorsunuz onu ! Ben takiyye yapmıyorum .Ben sünniyim ! ehlisünnetin ehlibeyte ilgisi olmadığını söylemek şialıkmı oldu ?
    Elibeytle alakası olmadığını göster arkadaş...Ebu Hanife r.a ehlibeyt için zindanlara düştü...


  21. 17.Ekim.2012, 19:34
    23
    İslam_
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Ekim.2012
    Üye No: 98126
    Mesaj Sayısı: 134
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Sii ve sunniler arasindaki farklar nelerdit

    Alıntı
    Elibeytle alakası olmadığını göster arkadaşEbu Hanife ra ehlibeyt için zindanlara düştü
    Ebu hanifeyi ayrı.ben milletten avamdan halktan bahsediyorum.kimler biliyor 12 imamı ? kimler gönülden bağlı? kimler ? en yakınızda birine sorun.12 imam kimdir ? adları nelerdir ? neyi nesidir bunlar ? gönülden bağlımı ? türbeleri nerelerde ? türbelerinin nerde olduğunu bilen zaten gönülden bağlıdır o


  22. 17.Ekim.2012, 19:34
    23
    İslam_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Alıntı
    Elibeytle alakası olmadığını göster arkadaşEbu Hanife ra ehlibeyt için zindanlara düştü
    Ebu hanifeyi ayrı.ben milletten avamdan halktan bahsediyorum.kimler biliyor 12 imamı ? kimler gönülden bağlı? kimler ? en yakınızda birine sorun.12 imam kimdir ? adları nelerdir ? neyi nesidir bunlar ? gönülden bağlımı ? türbeleri nerelerde ? türbelerinin nerde olduğunu bilen zaten gönülden bağlıdır o


  23. 17.Ekim.2012, 19:37
    24
    ömerhattab
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Mayıs.2008
    Üye No: 20975
    Mesaj Sayısı: 1,830
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 19

    Cevap: Sii ve sunniler arasindaki farklar nelerdit

    İslam_ Nickli Üyeden Alıntı
    Ebu hanifeyi ayrı.ben milletten avamdan halktan bahsediyorum.kimler biliyor 12 imamı ? kimler gönülden bağlı? kimler ? en yakınızda birine sorun.12 imam kimdir ? adları nelerdir ? neyi nesidir bunlar ? gönülden bağlımı ? türbeleri nerelerde ? türbelerinin nerde olduğunu bilen zaten gönülden bağlıdır o
    Arkadaş bunları bilmek farzmı?


  24. 17.Ekim.2012, 19:37
    24
    Devamlı Üye
    İslam_ Nickli Üyeden Alıntı
    Ebu hanifeyi ayrı.ben milletten avamdan halktan bahsediyorum.kimler biliyor 12 imamı ? kimler gönülden bağlı? kimler ? en yakınızda birine sorun.12 imam kimdir ? adları nelerdir ? neyi nesidir bunlar ? gönülden bağlımı ? türbeleri nerelerde ? türbelerinin nerde olduğunu bilen zaten gönülden bağlıdır o
    Arkadaş bunları bilmek farzmı?





+ Yorum Gönder
Git İlk 1235 Son