Konusunu Oylayın.: Abdest aldıktan sonra idrar damlaması için ne yapılmalı?

5 üzerinden 4.45 | Toplam : 20 kişi
Abdest aldıktan sonra idrar damlaması için ne yapılmalı?
  1. 24.Nisan.2016, 23:10
    25
    Misafir

    Cevap: Abdest aldıktan sonra idrar damlaması için ne yapılmalı?

    reklam


    Cevap: Abdest aldıktan sonra idrar damlaması için ne yapılmalı? isimli konu Mumsema.com Cevap: Abdest aldıktan sonra idrar damlaması için ne yapılmalı?
    kardeşim büyüklerimizin anlattığına göre milyonlarca Müslümanın uyguladığı tıpa işlemi var. Tuvalette yanınızda bulunduracağınız biraz pamuk ve kürdan yardımı ile pamuktan az bir miktar koparıp idrar deliğinden biraz küçük şekilde pamuğu yuvarlayıp kürdan yardımı ile azıcık içeri itiyorsunuz diyorlar. Allah'ın izniyle % 100 sonuç bir damla bile idrar gelmez artık çamaşırınıza diyorlar. Hiç bir tehlikesi ağrısı sızısı yok bir daha idrarınızı yaparken zaten kendini idrar tazyikiyle atıyor diyorlar. Bunu uygula iyi sonuç alırsın inşallah. Ama bu abdest ve namaz için geçici çözüm bir doktorada git bence bu rahatsızlık olabilir. Allaha emanet olunuz.


  2. 24.Nisan.2016, 23:10
    25
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    kardeşim büyüklerimizin anlattığına göre milyonlarca Müslümanın uyguladığı tıpa işlemi var. Tuvalette yanınızda bulunduracağınız biraz pamuk ve kürdan yardımı ile pamuktan az bir miktar koparıp idrar deliğinden biraz küçük şekilde pamuğu yuvarlayıp kürdan yardımı ile azıcık içeri itiyorsunuz diyorlar. Allah'ın izniyle % 100 sonuç bir damla bile idrar gelmez artık çamaşırınıza diyorlar. Hiç bir tehlikesi ağrısı sızısı yok bir daha idrarınızı yaparken zaten kendini idrar tazyikiyle atıyor diyorlar. Bunu uygula iyi sonuç alırsın inşallah. Ama bu abdest ve namaz için geçici çözüm bir doktorada git bence bu rahatsızlık olabilir. Allaha emanet olunuz.


  3. 22.Mayıs.2016, 14:32
    26
    Misafir

    Cevap: Abdest aldıktan sonra idrar damlaması için ne yapılmalı?

    reklam


    Bende abdest alıyom tam namaza durcam bi bakıyom kendi kendine afedersiniz damla olarak geliyo ve hissediyom sonra başlıyom sinirlenip deli oluyom lütfen allah rızası için bi yardım edin neyapcam ya


  4. 22.Mayıs.2016, 14:32
    26
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Bende abdest alıyom tam namaza durcam bi bakıyom kendi kendine afedersiniz damla olarak geliyo ve hissediyom sonra başlıyom sinirlenip deli oluyom lütfen allah rızası için bi yardım edin neyapcam ya


  5. 26.Mayıs.2016, 14:20
    27
    Şem'a
    YÖNETİCİ

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Mayıs.2007
    Üye No: 677
    Mesaj Sayısı: 2,900
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 31
    Bulunduğu yer: dünya

    Cevap: Abdest aldıktan sonra idrar damlaması için ne yapılmalı?

    Alıntı
    tam namaza durcam bi bakıyom kendi kendine afedersiniz damla olarak geliyor
    Bu durumda iç çamaşırına bakın leke yoksa vesvesedir


  6. 26.Mayıs.2016, 14:20
    27
    YÖNETİCİ
    Alıntı
    tam namaza durcam bi bakıyom kendi kendine afedersiniz damla olarak geliyor
    Bu durumda iç çamaşırına bakın leke yoksa vesvesedir


  7. 02.Haziran.2016, 12:30
    28
    Misafir

    Cevap: Abdest aldıktan sonra idrar damlaması için ne yapılmalı?

    İhtiyacımızı giderdikten sonra yürüdük öksürdük ama abdest anında yinede sızıntı oldu bu özür olur mu


  8. 02.Haziran.2016, 12:30
    28
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    İhtiyacımızı giderdikten sonra yürüdük öksürdük ama abdest anında yinede sızıntı oldu bu özür olur mu


  9. 06.Haziran.2016, 01:28
    29
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,453
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Abdest aldıktan sonra idrar damlaması için ne yapılmalı?

    Bu durumu vesvese yapmamak gerekir. Bu özür olmaz. O zaman akıntı kesilene kadar beklemelisin bu süreyi biraz daha uzatmalısın.


  10. 06.Haziran.2016, 01:28
    29
    Yönetici
    Bu durumu vesvese yapmamak gerekir. Bu özür olmaz. O zaman akıntı kesilene kadar beklemelisin bu süreyi biraz daha uzatmalısın.


  11. 20.Haziran.2016, 16:20
    30
    Misafir

    Cevap: Abdest aldıktan sonra idrar damlaması için ne yapılmalı?

    peceteyi dürüp idrar borusuna sokmayin bu kadar evham etmemek lazı kücük abdestin bittigi arada öksür sonra sıvazla peteylede temizle ve çık biraz bekle hareket et abdestini al oraya cok takılmak evham etmek sağlığı etkiliyor piskolojik olarak akiyormus gibi hissediyor insan dikkatli olun kardeslerim


  12. 20.Haziran.2016, 16:20
    30
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    peceteyi dürüp idrar borusuna sokmayin bu kadar evham etmemek lazı kücük abdestin bittigi arada öksür sonra sıvazla peteylede temizle ve çık biraz bekle hareket et abdestini al oraya cok takılmak evham etmek sağlığı etkiliyor piskolojik olarak akiyormus gibi hissediyor insan dikkatli olun kardeslerim


  13. 01.Temmuz.2016, 01:12
    31
    Misafir

    Cevap: Abdest aldıktan sonra idrar damlaması için ne yapılmalı?

    Selamını aleykum kardeşlerim ayni sıkıntı benimde basımda var. Bu durum uzun zamandır devam ediyor. Sizlerinde sikintilarimiz ortak olduğundan kesin çözümü inşallah buluruz.


  14. 01.Temmuz.2016, 01:12
    31
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamını aleykum kardeşlerim ayni sıkıntı benimde basımda var. Bu durum uzun zamandır devam ediyor. Sizlerinde sikintilarimiz ortak olduğundan kesin çözümü inşallah buluruz.


  15. 19.Temmuz.2016, 23:21
    32
    Misafir

    Yorum: Abdest aldıktan sonra idrar damlaması için ne yapılmalı?

    Selamın Aleykum
    Bende de böyle sorun oluyor namazda geldiğini hissediyorum ama bakıyorum yok bi şekilde gelsede namaza devam etmeli miyim bittikten sonra mı bakayım yoksa namazı bırakıp mi ? Birde idrar sıçrayan yeri bir avuç suyla yıkayıp o kıyafetle namaz kılınır mı avuç içinden küçük


  16. 19.Temmuz.2016, 23:21
    32
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamın Aleykum
    Bende de böyle sorun oluyor namazda geldiğini hissediyorum ama bakıyorum yok bi şekilde gelsede namaza devam etmeli miyim bittikten sonra mı bakayım yoksa namazı bırakıp mi ? Birde idrar sıçrayan yeri bir avuç suyla yıkayıp o kıyafetle namaz kılınır mı avuç içinden küçük


  17. 23.Temmuz.2016, 22:34
    33
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,453
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Abdest aldıktan sonra idrar damlaması için ne yapılmalı?

    Aleykum selam. İdrar sıçrayan yeri su ile yıkarsan bu yeterlidir. Sürekli bir vesvese oluyorsa bakmana bile gerek yoktur. Çünkü baktıkça bu vesvese artacak.


  18. 23.Temmuz.2016, 22:34
    33
    Yönetici
    Aleykum selam. İdrar sıçrayan yeri su ile yıkarsan bu yeterlidir. Sürekli bir vesvese oluyorsa bakmana bile gerek yoktur. Çünkü baktıkça bu vesvese artacak.


  19. 15.Ağustos.2016, 00:10
    34
    Misafir

    Yorum: Abdest aldıktan sonra idrar damlaması için ne yapılmalı?

    Malesef bende surekli oluyor yaklaşık 1 aydır idrar damlıyo ve çaresine çözüm bulamadım bunları uyguladım. Ama care bulamadım hala yüce allah yardım etsin cümlemize


  20. 15.Ağustos.2016, 00:10
    34
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Malesef bende surekli oluyor yaklaşık 1 aydır idrar damlıyo ve çaresine çözüm bulamadım bunları uyguladım. Ama care bulamadım hala yüce allah yardım etsin cümlemize


  21. 15.Ağustos.2016, 16:00
    35
    Misafir

    Yorum: Abdest aldıktan sonra idrar damlaması için ne yapılmalı?

    Tuvaletten çıktıktan sonra idrar damlaması oluyor idrar damlatıktan sonra abdest alıp namaz kılabilirmiyiz acil cvp bekliyorum


  22. 15.Ağustos.2016, 16:00
    35
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Tuvaletten çıktıktan sonra idrar damlaması oluyor idrar damlatıktan sonra abdest alıp namaz kılabilirmiyiz acil cvp bekliyorum


  23. 16.Ağustos.2016, 17:58
    36
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,453
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Abdest aldıktan sonra idrar damlaması için ne yapılmalı?

    Tuvalet ihtiyacından sonra damlaların kesildiğinden emin olduktan sonra abdest almalısın. Bunun için biraz yürümen yada kısa bir süre beklemen gerekebilir.


  24. 16.Ağustos.2016, 17:58
    36
    Yönetici
    Tuvalet ihtiyacından sonra damlaların kesildiğinden emin olduktan sonra abdest almalısın. Bunun için biraz yürümen yada kısa bir süre beklemen gerekebilir.





+ Yorum Gönder
Git İlk 234 Son